Advertentie | |
|
![]() |
|
Vis en alles wat er verder uit zee/wateren komt, pasta, dikke lagen boter op brood/broodjes. Gecondenseerde en volle melk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van scherp eten (bv. Indische curry) houd ik ook niet, niet vanwege de smaak maar vanwege het branderige gevoel. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ik vind bijna alles lekker, eet echt bijna alles op ..BEHALVE tofu >_> stinky of gewoon, ik moet er niet aan denken ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Winegums en witte/ bruine bonen, kapucijnes, alles wat erwterig is eigenlijk niet. Het smaakt zo melerig... (behalve als het ergens doorheen zit, dan vind ik het niet zo erg. Maar met chillishizlle moet je bij mij niet aankomen) en rode kool vind ik ook niet echt lekker.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ondertussen drink ik wel lycheesap (lekker bij Thais eten), de vrucht zelf vind ik dus ondertussen waarschijnlijk ook wel lekker, moet ik nog eens proberen. eigenlijk lust ik alles wel hoor, maar gisteren heb ik me daar de goorste spaghetti met champignonsaus ooit gegeten, dus ik denk dat ik met redelijk veel zekerheid kan stellen dat ik champignons uit blik niet lekker vind. ze smaakte zo wat zurig, en als ik me niet vergis zijn champignons uit blik wat zuur, vandaar dat ik vermoed dat die saus dus met champignons uit blik was gemaakt... |
![]() |
|
vlees, niet omdat ik het niet lust, voorzover ik mij herinner vind ik het zelfs lekker
maar uit principe! Vis moet ik wel nog eten van thuis.. ben al 3 jr 6 mndn en 29 dagen vegetariër ![]() sinds mijn 11.5e dus ^^ en wat ik echt niet binnenkrijg? Melk, echt alle soorten gadverdamme ik word al misselijk als ik het ruik en ook van pure chocolade ga ik allemaal zure bekken trekken.. net als van chocolade melk en chocolade pudding, jakkes en inktvis Oh, en als ik hier thuis de bruine linzenpap van Taizé voorgeschoteld kreeg, zou ik die echt niet binnenkrijgen.. en kat, hond, ossentong, pindakaas en slakken wil ik nog niet eens proberen..
RAUWRR; are u scared now? Jeff Dunham // Achmed Laatst gewijzigd op 29-07-2008 om 13:11. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Schaamhaar ja of nee? Marco B | 42 | 17-03-2012 09:41 | |
Seksualiteit |
Mijn vriend vindt het erg dat ik hem niet wil pijpen isabellexkus | 26 | 15-01-2012 17:51 | |
De Kantine |
Wat vind jij nou echt weerzinwekkend? Cherry Springs | 109 | 28-04-2008 17:57 | |
De Kantine |
wat wil je weten van de persoon onder je? Verwijderd | 500 | 05-01-2008 20:14 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Eten & Drinken |
Wat lust je nou ECHT niet Daantje_0705 | 81 | 02-04-2003 14:18 |