Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() automutilerende aarsengelen ook echt ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb vandaag zo verschrikkelijk moeten lachen om het verhaal van mijn vader toen hij het huis moest uitruimen van mijn oma en een Maria-beeld vond. HIj kon het niet over zijn hart verkrijgen om het weg te gooien, dus dumpte hij het laat in de avond in de lokale rivier, om vervolgens gezien te worden door de buren. Mijn moeder stond heel raar te kijken toen de volgende dag de politie bij ons op de stoep stond XD
|
Verwijderd
|
Een kennis van mij had een feestje en daar had hij nogal veel bier voor nodig dus hij vroeg aan de bedrijfsleider van de plaatselijke C1000 of hij korting kreeg als hij een pallet meenam, dat mocht dus ze lopen naar de kassa om af te rekenen vergeet het kassameisje het statiegeld bij de prijs te tellen en toen had hij bier voor €0.17/flesje
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Praatjesmakers, met die bijdehante 10-jarige kiddo met microfoon die BN'ers gaat interviewen op de rode loper en allemaal bijdehante vragen gaat stellen
![]() Jongetje: "Gaat lekker hè" Soapacteur: "Ja, gaat hartstikke lekker!" Jongetje: "..met je carrière." Soapacteur: "Ehhh, ja, daar gaat het ook best goed mee..." Jongetje: "Wie ben jij eigenlijk?" Soapacteur: "Eh, Erik...Erik Bouwman." Jongetje: "Nooit van gehoord." |
![]() |
|
![]() |
Vandaag had een vriend van mij zijn boekpresentatie. Hij ging kapot van de zenuwen, en toen het moment daar was, versprak hij zich. Ik citeer: "Ik heb het boek, de pianoman GESCHREVEN". Toen begon iedereen te lachen, en even later had hij het pas in de gaten. Wij hem de hele dag pesten^^
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Om een klasgenoot die, tijdens een proefwerk muziek over contrast aan de docent durft te vragen wat een contrast is
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
BijdehanD. ![]()
||
![]() |
Citaat:
En hier staat uitgelegd waarom het bijdehanTe is. ![]() http://www.onzetaal.nl/advies/bijdehand.php
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben gisteravond bij mijn vriend op bezoek geweest (bij u allen bekend als Grootvader) en we hebben ons kostelijk vermaakt met een stapel videobanden van 'Toen was geluk heel gewoon' onder het genot van een glaasje advocaat.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Was met mijn moeder even op bezoek bij mijn tante en haar nieuwe vriend, en het dochtertje van die vriend had een vriendinnetje op bezoek. Meisjes denk ik allebei een jaar of tien, stonden aan de andere kant van de tafel te fluisteren: "En wie is nou de dochter?" Kijken mij en mijn moeder onderzoekend aan.
Dochtertje wijst naar mij, "Die geloof ik." Vriendinnetje kijkt me aarzelend aan: "Denk je?" Dochtertje, gedecideerd: "Ja." Vriendinnetje: "Oh ja dat dacht ik wel, want die ziet er wel wat jonger uit vind ik." Ik: "Ja dat hoop ik wel ja!", waarop zij ernstig geschrokken waren dat ik hun gefluister had verstaan. Omg, serieus, mijn moeder is 27 jaar ouder dan ik, ik mag toch hópen dat ik er jonger uit zie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: AstroTV, met medium Edward die met je voornaam al van alles over je kan vertellen! Zó mooi om te zien als ie zichzelf klemlult wanneer iemand met een lastige situatie aan komt zetten waar een concreet antwoord verwacht wordt ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |