Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
DENIAL ![]() laat haar gewoon met rust als dat is wat ze van je vraagt en ga niet als een geslagen hondje achter haar aanlopen want dat is gewoon ZIELIG. sterker nog, daarmee accepteer je haar gevoelens niet, wat voor haar alleen maar meer reden is om bij je weg te gaan. en zwelg niet zo in zelfmedelijden. en omg drie maanden. ![]()
|
Ik zou je willen adviseren om ervoor te zorgen dat je samen naar de bruiloft gaat (die vakantie zie je dan later nog wel). Maar als je al op die bruiloft gaat vertellen dat het uit is, dan is het ook echt "voorbij". De kans dat het dan nog aanblijft is erg klein, omdat ze dan weer haar hele familie moet uitleggen dat het weer aan is
![]() Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat een bruiloft ook vaak een gelegenheid is waarbij je weer closer tot elkaar kan komen, maar dat hoeft natuurlijk niet. Misschien helpt het als er weer een soort jachtsituatie ontstaat ![]() ![]() Het is misschien wel handig om te weten: waarom eigenlijk een pauze? Is ze verliefd op een ander? Het kan ook zijn dat ze door die bruiloft heel erg is gaan nadenken of je wel bij haar past ![]()
|
![]() |
Mensen, sommige van jullie geven mij echt goede adviezen, en echt bedankt daarvoor. Donderdag zie ik haar weer, want dan is de "time-out" over. Ik hoop inderdaad dat de verliefdheid van haar kant weer aanwakkert door de bruiloft. Ze ziet dan weer liefde en wil dat ook, denk ik. Gepaard met veel drank komt het denk ik wel weer goed. Ik probeer, zoals sommige van jullie zeggen, veel van haar kant te laten komen. En misschien vindt ze me inderdaad in pak weer helemaal het einde.
Bedankt, en... ik laat het jullie zeker weten hoe het donderdag afloopt! |
![]() |
||
Citaat:
Erg naïef van je om te denken dat het 'met drank wel goed komt'. Persoonlijk zou ik niet eens willen dat als mijn vriend zou twijfelen, hij probeert me te zoenen omdat hij half aangeschoten is..dan weet je toch niet of het oprecht is of puur lust? En je moet gewoon niks van je laten horen tot donderdag, alleen als je wil weten waar en hoe laat je moet zijn, een kort smsje sturen vanavond. Hoe meer jij van je laat horen, hoe minder zin ze er sowieso in heeft. |
![]() |
|
![]() |
Dat is ook wel waar, maar het gaat er om dat we het leuk samen krijgen tijdens de bruiloft en dat ze weer verliefd wordt als ze weet dat we een leuk stel samen zijn. Dat zijn we samen ook al zeg ik het zelf. De moeite om afstand te nemen begint wel te verminderen. Ik ga er aan wennen zeg maar, en dat is denk ik ook wel goed. Morgen is de bruiloft. Overmorgen volgt hier een uitgebreid verslag!
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het stomme is dat je een verwachtingspatroon creërt in een relatie terwijl je dat nou juist niet moet doen. Geen verwachtingen hebben en je zult haar minder missen. Je moet misschien wel wennen aan het afstand nemen maar ach, als jullie daar beiden beter van worden. Dat gevoel heb ik volgens mij nog nooit gehad dus ik kan er niet over meepraten. Als het echt zo is dat jij super verliefd bent en niet eens afstand kunt nemen lijkt het me toch vrij heftig... Als je zo achter haar kont blijft aanlopen dan ziet ze dat als vanzelfsprekend en ik weet zeker dat ze het gaat missen als je ineens afstand gaat nemen, omdat zij ook van een verwachtingspatroon leeft. En inderdaad, mocht het zo zijn ze het niet erg vindt dat je afstand neemt, dan voel jij je niet zo lullig omdat je achter haar aankroop.
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hmm, Ik heb zelf ook in zo een situatie gezeten.
Ik ging 3 maanden met een meisje om, en na 3 maanden gaat een meid meestal bedenken van zal ik verder met hem gaan of niet. want 3 maanden is eigenlijk een soort van proeftijd ![]() Dus ze komt met een antwoord,ik weet niet wat me gevoelens voor je zijn. Dus dan is het ff de boot ervan af houden. AFSTAND! elkaar voorlopig niet zien. Na 3 weken zag ik haar dus weer.En ze zei dat ze me had gemist ![]() Ik ga nu nog steeds met haar om.Maar heb nog wel soms het gevoel van,zal dit nog niet weer een keer gebeuren. Want ze heeft me natuurlijk wel een beetje onzeker gemaakt. Maar goed, ik heb haar familie gezien. en ze vindt het nog steeds heel gezellig met mij. en ze wilt me nog steeds zien. Alleen mijn ouders heeft ze nog niet gezien. Verder laat ze wel blijken dat ze van me houdt.Ze komt soms met een verrassing. Etentje,Dierentuin enzevoorts. Maar na 1 jaar kan je pas spreken van een vaste relatie vindt ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel heel erg slap om haar drie rozen te sturen, kom op zeg, een beetje achter haar aan gaan zitten lopen en 'smeken'...Alsof dat helpt.
Áls er al een 'tactiek' is om haar gevoelens weer aan te wakkeren of je te doen missen, dan zou het nog beter helpen om helemaal niks meer van je te laten horen. Maar je bent te ver heen om dat vol te kunnen houden ![]() Maar hoe dan ook, het lijkt gedoemd te mislukken. En geloof het, wij als buitenstaanders kunnen dat beter beoordelen dan jij, omdat wij er objectief naar kunnen kijken en jij niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
( is het nou niet schattig dat sommige mensen nog steeds zo'n romantische beeld van liefde hebben en in de ware geloven
![]() Ik ben benieuwd hoe het op de bruiloft gaat, maar de enige hoop die ik ej geef is dat ze je ziet en ineens beseft dat ze je gruwelijk gemist heeft. En dat heeft nix met een mooi pak te maken. ![]() Als dat niet gebeurd..tjah..ik denk dat t dan niet goed meer komt. Ben benieuwd naar je uitgebreide verslag. ![]() |
![]() |
|
Ik ben ook zeer benieuwd naar het resultaat, donderdag.
Als ze na drie maanden al moet nadenken over haar gevoelens en afstand wil nemen, is dat gemiddeld genomen niet positief. Tenzij er bij haar (al dan niet in de omgeving) dingen spelen waar jij geen weet van hebt en het is haar even teveel. Maar goed, eerlijk gezegd vrees ik het ergste. Laat het maar horen!
|
Spannend, vanavond is de bruiloft
![]() Ik weet het ook niet zo goed hoor met dit verhaal, dus ben wel benieuwd hoe het afloopt, ik denk eigenlijk dat hij na de bruiloft nog geen duidelijkheid heeft ![]()
|
![]() |
Ik zit in een zelfde soort situatie, alleen ben ik het meisje.
![]() ![]() ![]() @TS: als het gevoel over is, kan zij daar ook niks aan doen. Ik vind het ook heel erg, vind het ook heel rot voor hem, maar ik kan mijn gevoel niet veranderen. Geef haar de ruimte en probeer het te accepteren, hoe moeilijk het misschien ook is. Succes! |
![]() |
|
Ik zit eigenlijk met spanning te wachten op het relaas van deze jongen en dat is alles goedgekomen, met of zonder drank in het spel. Ik heb meegelezen en eerst was ik het met hem eens, nadat ik jullie reacties las, dacht ik, verrek! Ze hebben gelijk!
Ben erg benieuwd iig!
|
![]() |
Ja, ik ken dit.
Vijf jaar geleden heb ik ook zoiets meegemaakt met mijn vriend; we waren anderhalf jaar samen, en ik hield zo ontzettend veel van hem, maar hij dumpte me, omdat we te veel ruzie hadden en ik hem benauwde. Nou, ik dacht dat ik het zou begeven, echt. Ben zelfs naar het ziekenhuis gegaan onder het mom van 'neem me nú op!'. En ik ging op mijn fietsje naar zijn werk om hem allerlei liefdesverklaringen te overhandigen enz. enz. Hij was er echter totaal niet van gediend, ik benauwde hem nu nog meer. Om een lang verhaal kort te maken: ik kreeg ineens een nieuw vriendje (die ik eigenlijk meer gebruikte om minder verdrietig te zijn) en begon mijn eigen leven weer te leiden. We spraken ook regelmatig af in het weekend om samen iets leuks te doen (als 'vrienden'). Vaak kwam ik hem tegen tijdens het uitgaan en dan barstte hij van jaloezie als er een man binnen een straal van 1 meter bij me stond. Gevolg: het is een half jaar uitgeweest, en pas toen ik weer 'mezelf' was en lekker m'n eigen dingen deed zonder hem lastig te vallen, werd hij weer verliefd op me. We zijn nu nog steeds bij elkaar (vraag niet hoe, maar dat doet er ook even niet toe). Mijn advies: probeer haar los te laten, vind jezelf, doe je eigen dingen, en als het echte liefde is/was, komt ze wel bij je terug. Zo niet, dan is dat vreselijk en mag je best verdriet hebben, maar dan heeft het niet zo mogen zijn, en kom je in de toekomst wel een andere vrouw tegen die wél van je houdt en van wie jij ook veel houdt, ook al kun je je dat nu nog niet voorstellen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ze heeft de neiging me te negeren... KnuffelLand | 9 | 29-02-2012 08:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Elk eind is een begin flyaway | 0 | 13-11-2008 11:03 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin is gevoel kwijt, wat te doen FW | 29 | 30-11-2007 14:59 | |
Psychologie |
Lucht je hart topic #7 :p (Lucht je blaas maar op het toilet) Fade of Light | 500 | 27-06-2004 19:58 | |
Psychologie |
het gevoel hebben dat je iedereen kwijtraakt.. ~~dolce~~ | 11 | 06-06-2003 15:43 | |
Psychologie |
het gevoel hebben dat je alleen bent??? *leintje* | 29 | 11-04-2003 15:13 |