Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Bekijk resultaten poll: wordt jij echt schraal van alleen die paal?
Yessirrrrrrrrr <3 46 33.09%
Nope, mijn clit zit er niet voor niets 56 40.29%
Heeeel af en toe, als we iets te vieren hebben 21 15.11%
Anders, naam-en-lijk: 16 11.51%
Aantal stemmers: 139. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2008, 09:30
Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
Die poll is over een wat kleiner aantal vrouwen dan dat onderzoek, maar wat maakt het toch eigenlijk ook uit? Zolang je weet hoe et bij je vriendin zit en je daar dan ook naar handeld
Uiteraard, maar daarom is het nog wel leuk om dat soort dingen te weten.. ik vind het heel interessant iig..

Maar ik ga niet op basis van uitslagen van deze poll gokken wat mijn toekomstige sexpartner(s) lekker vinden hoor.. dat zou wat zijn..

Ik: "STOOT"
Zij: "Au, wat doe je?"
Ik: "Dat is lekker toch, heb ik op een forum gelezen "

Oud 10-06-2008, 21:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb er een paar keer heel dicht tegen aan gezeten maar het is nooit echt gelukt. Kan me wel voorstellen dat het zou kunnen lukken.
Oud 11-06-2008, 13:41
Signy
Signy is offline
Hóe voelt dat vaginaal klaarkomen dan? en waar voel je dat pcies?
Oud 11-06-2008, 13:46
Verwijderd
Gewoon hetzelfde, d.w.z. dezelfde spieren doen de samentrekkingen, maar zonder de clitoris als 'focus' zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 14:10
Verwijderd
^ Ik vind vaginaal zelf intenser eigenlijk, en voel het meer door mijn hele lichaam.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 22:11
Tijs_1990
Tijs_1990 is offline
Citaat:
ik nog nooit, wil het zo graag.
Maar ik denk dat mijn vriend dan heel lang en hard zou moeten penetreren. Als hij hard gaat dan duurt het meestal juist kort Even pauzeren is dan al een reden dat het gevoel helemaal weg is.
Uhhh...eventjes heel bot gezegt, leg hem op zijn rug en ga erbovenop zitten.
Dan kan jij bepalen hoe hard en diep hij aankomt.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 22:30
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ja maar als hij dan alsnog (te snel) klaarkomt heb je er niks aan he
Oud 13-06-2008, 16:36
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Dat heb ik natuurlijk al zo vaak geprobeerd. Maar ik wil het tempo hoog, en dan ben ik echt al kapot voordat ik evt in de buurt zou komen van een orgasme
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 20:18
Verwijderd
Mijn ervaring is ook 50/50
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 20:21
Stuiterbal20
Stuiterbal20 is offline
Nee, kan ik niet
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Die mening van jou, die is wel lachwekkend.. wat een onzin kraam jij uit zeg
Tsja je teveel Flairs en Cosmopolitans leest dan sta je misschien niet meer open voor de mogelijkheid op een vaginaal orgasme

Het is mijn ervaring dat iedere vrouw waarmee ik het bed gedeeld heb een vaginaal orgasme kon krijgen. Bij sommige ging er een half jaar aan vooraf, anderen waaren van zichzelf zulke beesten waarbij het gewoon was. Naast techniek komt er ook psychologie bij kijken, je moet beiden openstaan voor een goede vrijpartij. negatieve ervaringen uit het verleden kunnen dat bemoeilijken, of negatieve zelfbeelden (mijn benen zijn te dik, ik wil dat je het licht uitdoet blablabla. om ongeremd te kunnen seksen moet je vrij zijn van zulke afleidende gedachten, je kan niet van een lichaam genieten waarmee je niet tevreden bent. Of wanneer je je ongelukkig voelt, et cetera.

Citaat:
Wuhahahah, als je dat serieus meent hoop ik voor je vriendin dat je een kleine hebt
ik ben een gezonde hollandse jongen

Citaat:
Nah, ergens heb je btw wel een punt, lengte maakt wel degelijk uit, maar het gaat hierbij om de verhouding. Elke vagina heeft ook een bepaalde diepte en die moet aansluiten op je penislengte. Zo hard en diep mogelijk doorstoten is dus bij lange na niet altijd de manier (en ook dit is gebaseerd op zowel ervaringen uitwisselen als onderzoeken die ik gelezen heb).
Klopt, tegen een baarmoedermond aanstoten is niet lekker. Maar na 15 minuten penetratie of langer passen de grootste penissen nog in de kleinste gaatjes. Vandaar het belang van een goede beheersing van de spieren in de vaginawand

Mijn ervaring is dat de meeste vrouwen mij gewoon aanmoedigen om diep te stoten, me naar zich toetrekken. Volgens mij een echte oerreactie, het zaad moet gewoon bevrucht worden . 2000 jaar beschaving verandert daar niets aan. En zoals ik al eerder zij, recent onderzoek gaf mij gelijk, juist ook diep in de vagina zitten er veel gevoel. zal kijken of ik de link nog vinden kan.

Ik blijf er bij dat iedere vrwou die zich gelukkig voelt, tevreden is met haar lichaam, gezond en in bezit van levenspartner met conditie en techniek een vaginaal orgasme kan krijgen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2008, 19:31
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
het zaad moet gewoon bevrucht worden . .
ei bedoel je?

Citaat:
Ik blijf er bij dat iedere vrwou die zich gelukkig voelt, tevreden is met haar lichaam, gezond en in bezit van levenspartner met conditie en techniek een vaginaal orgasme kan krijgen.
Ik blijf erbij dat dat niet helemaal waar is. Het is niet zó absoluut.
Oud 19-06-2008, 01:08
Verwijderd
Citaat:
Tsja je teveel Flairs en Cosmopolitans leest dan sta je misschien niet meer open voor de mogelijkheid op een vaginaal orgasme

Het is mijn ervaring dat iedere vrouw waarmee ik het bed gedeeld heb een vaginaal orgasme kon krijgen. Bij sommige ging er een half jaar aan vooraf, anderen waaren van zichzelf zulke beesten waarbij het gewoon was. Naast techniek komt er ook psychologie bij kijken, je moet beiden openstaan voor een goede vrijpartij. negatieve ervaringen uit het verleden kunnen dat bemoeilijken, of negatieve zelfbeelden (mijn benen zijn te dik, ik wil dat je het licht uitdoet blablabla. om ongeremd te kunnen seksen moet je vrij zijn van zulke afleidende gedachten, je kan niet van een lichaam genieten waarmee je niet tevreden bent. Of wanneer je je ongelukkig voelt, et cetera.

Klopt, tegen een baarmoedermond aanstoten is niet lekker. Maar na 15 minuten penetratie of langer passen de grootste penissen nog in de kleinste gaatjes. Vandaar het belang van een goede beheersing van de spieren in de vaginawand

Mijn ervaring is dat de meeste vrouwen mij gewoon aanmoedigen om diep te stoten, me naar zich toetrekken. Volgens mij een echte oerreactie, het zaad moet gewoon bevrucht worden . 2000 jaar beschaving verandert daar niets aan. En zoals ik al eerder zij, recent onderzoek gaf mij gelijk, juist ook diep in de vagina zitten er veel gevoel. zal kijken of ik de link nog vinden kan.

Waar moet ik beginnen?
- Je hebt niet met iedere vrouw het bed gedeeld, dus hoeveel zegt dat nou? Ruim 6 miljard mensen, ruim 3 miljard vrouw, met welk percentage heb jij in bed gelegen? Verwaarloosbaar?
- Ik zal niet zo flauw zijn te gaan zeggen dat ze gefaket hebben. (maar je weet maar nooit)
- Een beest in bed maakt nog geen vaginaal orgasme. Heeft m’n vriend namelijk ook nooit
- Als ik niet open stond voor een goede vrijpartij dan zou ik geen seks hebben. Dat noem ik verkrachting met toestemming. (Als je zonder zin in seks op je rug gaat liggen wachten tot het over is)
- Negatieve ervaringen uit het verleden heb ik niet. Ben door m’n huidige vriend ontmaagd.
- Negatief zelfbeeld heb ik niet, volgens sommigen zelfs iets te trots. Waarom zou ik mezelf afkraken?
- Volgens mij voelt niemand zich 24/7 gelukkig, maar ik voel het me toch zeker wel als ik seks heb.
- Als je, je plas op kan houden, kun je ook je bekkenbodem spieren aanspannen. Ik in ieder geval wel.
- Ik ben gezond
- Mijn vriend heeft conditie (en biceps met de omvang van mijn kuiten rrr)
- En aangezien ik niet te beschaamd ben om te vragen wat ik wil, zit et met z’n techniek ook wel goed.
Ik heb nooit beweerd dat vrouwen geen vaginaal orgasme kunnen hebben, alleen dat niet alle vrouwen een vaginaal orgasme kunnen krijgen. Moet ik je het soms bewijzen? Whahaha
Met citaat reageren
Oud 20-06-2008, 14:31
jolan
jolan is offline
soms als ik met iemand echt zo lekker bezig ben.dan wel.
Oud 22-06-2008, 18:36
Verwijderd
Citaat:
want na een half uur van bil gaan wordt zelfs de krabste aziatische poes
Krabste? Meest krabberige poes? Krap dus gewoon lijkt mij.

Verder, jup. Ik kom eigenlijk in heel veel standjes vaginaal klaar, vind het ook een stuk fijner dan via m'n clit...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 18:22
Jamais_Vu
Jamais_Vu is offline
Gaaf topic dit. Ik heb zo af en toe wel een vaginaal orgasme en <3 Maar wel opvallend dat dit pas gebeurde (en nog steeds gebeurt) met mijn huidige partner
Oud 23-06-2008, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Gaaf topic dit. Ik heb zo af en toe wel een vaginaal orgasme en <3 Maar wel opvallend dat dit pas gebeurde (en nog steeds gebeurt) met mijn huidige partner
Ik ben van mening dat de penis een bepaalde vorm/grootte moet hebben die past bij jouw vagina... niet te groot, niet te klein, en dan de goeie techniek toepassen...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 06:57
Cheryl
Cheryl is offline
Juh, geen probleem mee, nooit gehad.
Oud 24-06-2008, 16:18
Hydrodynamikaas
Hydrodynamikaas is offline
Citaat:
Ik ben van mening dat de penis een bepaalde vorm/grootte moet hebben die past bij jouw vagina... niet te groot, niet te klein, en dan de goeie techniek toepassen...
Er zijn onderzoeken die dat bevestigen
Oud 24-06-2008, 17:30
gurl19
gurl19 is offline
Misschien een leuk discussiepunt erbij?!
Ik las een reclame over durex play-o zodat het makkelijker zou lukken om een orgasme te krijgen.
Zou een glijmiddel invloed kunnen hebben op het krijgen van een vaginaal orgasme?! Tell me

(Hoop dat het geen reclame is, want zo is iig niet bedoeld)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 17:59
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik las een reclame over durex play-o zodat het makkelijker zou lukken om een orgasme te krijgen.
Zou een glijmiddel invloed kunnen hebben op het krijgen van een vaginaal orgasme?! Tell me

Glijmiddel bevordert het glijden, wat een orgasme makkelijker maakt als dat normaal niet zo goed gaat. Verder zou ik niet weten waarom.
Oud 24-06-2008, 18:16
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:

dat durex play is heel prettig. Moet je een keer uitproberen. Jammer alleen dat het vrij prijzig is. Een vaginaal orgasme vind ik trouwens fijner, jammer alleen dat het veel minder vaak komt dan via clitoris
Oud 24-06-2008, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Er zijn onderzoeken die dat bevestigen
In ieder geval individuele
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 16:43
Jamais_Vu
Jamais_Vu is offline
Citaat:
Ja, die mening deel ik wel, en de techniek vind ik nog wel het belangrijkst, maar ook is de persoon van belang.
Oud 25-06-2008, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Nee, kan ik niet
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 15:33
Miekje*
Miekje* is offline
meestal kom ik alleen klaar door de clit
Oud 04-07-2008, 17:56
BubbleToes
BubbleToes is offline
Nee , maar ik denk dat ik het wel zou kunnen met de juiste man, het juiste standje en de juiste lengte.
Aangezien het al meerdere keren bijna zover was
Met citaat reageren
Oud 04-07-2008, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Nee , maar ik denk dat ik het wel zou kunnen met de juiste man, het juiste standje en de juiste lengte.
Mja ik was dan weer niet van plan mijn juiste jongeman in te ruilen voor een exemplaar met een pik waarmee ik mogelijk wel een vaginaal orgasme krijg
Dan daarbij, ik heb niet het gevoel dat ik iets mis. Ik kom tenslotte ook klaar
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 14:03
BubbleToes
BubbleToes is offline
Citaat:
Mja ik was dan weer niet van plan mijn juiste jongeman in te ruilen voor een exemplaar met een pik waarmee ik mogelijk wel een vaginaal orgasme krijg
Dan daarbij, ik heb niet het gevoel dat ik iets mis. Ik kom tenslotte ook klaar
Zou ik ook niet doen. Maar mijn juiste jongeman heb ik dan ook nog niet gevonden.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2008, 14:44
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
*inkoppertje* als 'lengte'het probleem is, probeer dan eens missionaris, maar dat je je benen op zijn schouders legt. dan kan hij een heel stuk dieper komen.
Oud 05-07-2008, 17:06
BubbleToes
BubbleToes is offline
Citaat:
*inkoppertje* als 'lengte'het probleem is, probeer dan eens missionaris, maar dat je je benen op zijn schouders legt. dan kan hij een heel stuk dieper komen.
Dat is inderdaad waar en heel fijn ook, maar ook toen is het niet gelukt.
En helaas heb ik op 't moment geen man tot mijn beschikking om het verder mee te proberen. Maar ach, misschien dan maar géén vaginaal orgasme voor mij
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 18:44
Verwijderd
Citaat:
anders naam-lijk: gewoon helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 07-07-2008, 18:52
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Ja, eigenlijk altijd. .
Dat ja en soms ook wel meerdere keren achter elkaar. Ik kom veel makkelijker tot een vaginaal orgasme dan een clitoraal, maar over het algemeen vind ik het vaginaal ook een stuk lekkerder en intenser, dus das dan mooi meegenomen
Oud 08-07-2008, 11:52
Verwijderd
Citaat:
grootste bullshit van de eeuw.
(wou ik gisteren al posten, maar toen werkte m'n internet plotseling niet meer - en ja, daarvoor kom ik speciaal terug in dit topic, want het is toch écht wel dikke zever.)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2008, 14:00
Quantes
Quantes is offline
Citaat:
Dat ja en soms ook wel meerdere keren achter elkaar. Ik kom veel makkelijker tot een vaginaal orgasme dan een clitoraal, maar over het algemeen vind ik het vaginaal ook een stuk lekkerder en intenser, dus das dan mooi meegenomen
Dit.
Oud 12-07-2008, 02:21
Kyrill
Kyrill is offline
Citaat:
[...] het duwende kinderhoofdje [...]
Ik ben van je gaan houden toen ik veertien was, waarom ontmoeten we elkaar nu pas?
Met citaat reageren
Oud 12-07-2008, 06:01
Pr0xy
Pr0xy is offline
Ik heb geen vagina, dus ik denk het niet
Oud 15-08-2008, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij een echte oerreactie, het zaad moet gewoon bevrucht worden . 2000 jaar beschaving verandert daar niets aan. En zoals ik al eerder zij, recent onderzoek gaf mij gelijk, juist ook diep in de vagina zitten er veel gevoel. zal kijken of ik de link nog vinden kan.
Like, voor jezus was er nog geen beschaving.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2008, 18:42
duivelaartje
duivelaartje is offline
Nope.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2008, 22:37
Little Sister
Little Sister is offline
Citaat:
Krabste? Meest krabberige poes? Krap dus gewoon lijkt mij.

Verder, jup. Ik kom eigenlijk in heel veel standjes vaginaal klaar, vind het ook een stuk fijner dan via m'n clit...

Dit. Mits ik onderop lig overigens, of staand.

Regels voor berichten