|
|
Bekijk resultaten poll: wordt jij echt schraal van alleen die paal? | |||
Yessirrrrrrrrr <3 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
46 | 33.09% |
Nope, mijn clit zit er niet voor niets |
56 | 40.29% |
Heeeel af en toe, als we iets te vieren hebben |
21 | 15.11% |
Anders, naam-en-lijk: |
16 | 11.51% |
Aantal stemmers: 139. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
|
Ik heb er een paar keer heel dicht tegen aan gezeten maar het is nooit echt gelukt. Kan me wel voorstellen dat het zou kunnen lukken.
||
![]() |
Citaat:
Dan kan jij bepalen hoe hard en diep hij aankomt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is mijn ervaring dat iedere vrouw waarmee ik het bed gedeeld heb een vaginaal orgasme kon krijgen. Bij sommige ging er een half jaar aan vooraf, anderen waaren van zichzelf zulke beesten waarbij het gewoon was. Naast techniek komt er ook psychologie bij kijken, je moet beiden openstaan voor een goede vrijpartij. negatieve ervaringen uit het verleden kunnen dat bemoeilijken, of negatieve zelfbeelden (mijn benen zijn te dik, ik wil dat je het licht uitdoet blablabla. om ongeremd te kunnen seksen moet je vrij zijn van zulke afleidende gedachten, je kan niet van een lichaam genieten waarmee je niet tevreden bent. Of wanneer je je ongelukkig voelt, et cetera. Citaat:
![]() Citaat:
Mijn ervaring is dat de meeste vrouwen mij gewoon aanmoedigen om diep te stoten, me naar zich toetrekken. Volgens mij een echte oerreactie, het zaad moet gewoon bevrucht worden ![]() Ik blijf er bij dat iedere vrwou die zich gelukkig voelt, tevreden is met haar lichaam, gezond en in bezit van levenspartner met conditie en techniek een vaginaal orgasme kan krijgen. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() - Je hebt niet met iedere vrouw het bed gedeeld, dus hoeveel zegt dat nou? Ruim 6 miljard mensen, ruim 3 miljard vrouw, met welk percentage heb jij in bed gelegen? Verwaarloosbaar? - Ik zal niet zo flauw zijn te gaan zeggen dat ze gefaket hebben. (maar je weet maar nooit) - Een beest in bed maakt nog geen vaginaal orgasme. Heeft m’n vriend namelijk ook nooit ![]() - Als ik niet open stond voor een goede vrijpartij dan zou ik geen seks hebben. Dat noem ik verkrachting met toestemming. (Als je zonder zin in seks op je rug gaat liggen wachten tot het over is) - Negatieve ervaringen uit het verleden heb ik niet. Ben door m’n huidige vriend ontmaagd. ![]() - Negatief zelfbeeld heb ik niet, volgens sommigen zelfs iets te trots. Waarom zou ik mezelf afkraken? - Volgens mij voelt niemand zich 24/7 gelukkig, maar ik voel het me toch zeker wel als ik seks heb. - Als je, je plas op kan houden, kun je ook je bekkenbodem spieren aanspannen. Ik in ieder geval wel. - Ik ben gezond - Mijn vriend heeft conditie (en biceps met de omvang van mijn kuiten rrr) - En aangezien ik niet te beschaamd ben om te vragen wat ik wil, zit et met z’n techniek ook wel goed. ![]() Ik heb nooit beweerd dat vrouwen geen vaginaal orgasme kunnen hebben, alleen dat niet alle vrouwen een vaginaal orgasme kunnen krijgen. Moet ik je het soms bewijzen? Whahaha |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Misschien een leuk discussiepunt erbij?!
Ik las een reclame over durex play-o zodat het makkelijker zou lukken om een orgasme te krijgen. Zou een glijmiddel invloed kunnen hebben op het krijgen van een vaginaal orgasme?! Tell me (Hoop dat het geen reclame is, want zo is iig niet bedoeld) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dat durex play is heel prettig. Moet je een keer uitproberen. Jammer alleen dat het vrij prijzig is. Een vaginaal orgasme vind ik trouwens fijner, jammer alleen dat het veel minder vaak komt dan via clitoris
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan daarbij, ik heb niet het gevoel dat ik iets mis. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En helaas heb ik op 't moment geen man tot mijn beschikking om het verder mee te proberen. Maar ach, misschien dan maar géén vaginaal orgasme voor mij ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
(wou ik gisteren al posten, maar toen werkte m'n internet plotseling niet meer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dit. Mits ik onderop lig overigens, of staand.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ik kom eerder klaar dan mijn vriend Eve L | 29 | 27-08-2008 22:16 | |
Seksualiteit |
Orgasmes AngelLena | 55 | 10-01-2005 02:05 | |
Seksualiteit |
Anaal, weleens gedaan? Verwijderd | 74 | 31-10-2003 20:20 | |
Seksualiteit |
Ik snap iets niet... Some | 16 | 31-05-2003 21:58 | |
Seksualiteit |
Hoe kom ik er achter wat en hoe mijn vriendin het lekker vindt? toemba | 71 | 14-05-2003 22:22 | |
Seksualiteit |
Beffen The_Vampire | 15 | 04-03-2003 20:22 |