Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2009, 17:07
MisSunshine
MisSunshine is offline
vrolijke niet al te grote agenda, verder wat mappen, pennen en nog wat snelhechters en van die ringboeken met lijntjes papier wat je af kunt scheuren en in je map kunt stoppen ( is daar een naam voor? )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2009, 20:21
Verwijderd
Citaat:
vrolijke niet al te grote agenda, verder wat mappen, pennen en nog wat snelhechters en van die ringboeken met lijntjes papier wat je af kunt scheuren en in je map kunt stoppen ( is daar een naam voor? )
Collegeblok?

Met citaat reageren
Oud 05-08-2009, 22:39
flower1994fleur
flower1994fleur is offline
Ik heb dit jaar bijna alles nieuw aangeschaft. Map, Pennen, Geo, Gummen. portloden, Schriften etc... Ik heb de HOI agenda (Hoe overleef ik) ik vond hem heel vrolijk maar een neutrale agenda is ook altijd fijn en hem dan zelf beplakken met van alles en nog wat.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 18:16
Silo
Silo is offline
Ik heb voor volgend jaar nauwelijks schoolspullen gekocht; een doosje met 40 BIC-pennen :'). Ik had nog 4(!) lege collegablokken bij mijn pa liggen en heb nog een etui vol met zooi (lees: geodriehoek, 3 vulpennen (ja, ik schrijf meestal met vulpen), passer, markeerstiften, potloden, gummen, puntenslijpers, vullingen en balpennen). Verder nog 3 mappen in mijn kamer liggen die nog in prima staat zijn, 2 kladblokken gevonden, millimeterpapier over van vorig jaar en de agenda krijg ik van school. Done

(Maarja.. heb wel een nieuwe laptop gekocht..)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Markeer je nooit dingen met een kleurpotlood dan? Ik doe het nog steeds wel, wat belangrijke accenten aangeven enzo
Niet daarmee, ik heb van de VU twee markers met ieder drie verschillende kleuren. Zo'n driekhoekje, verzameld bij de open dagen. Handig!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Niet daarmee, ik heb van de VU twee markers met ieder drie verschillende kleuren. Zo'n driekhoekje, verzameld bij de open dagen. Handig!
Ojah, ik vind Markers altijd zo nattig dus ik streep maar gewoon met kleurpotlood . Dan zi eje het ook niet zo op de volgende pagina.

Ik heb trouwens nu de markeerpotloden van stabilo gekocht, om een keertje te proberen en het ziet er wel kek uit!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 17:21
Verwijderd
Dat is ook zo. Maar ik had echt een hele berg kleurpotloden, dus wel wat veel als je alleen hier en daar wat wilt markeren. Mijn markers zijn trouwens vrij droog, als ik net gemarkeerd heb en een bladzijde omsla geven ze niet af. Verder vind ik het wat netter, maar het is maar wat je gewend bent.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 03:08
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook zo. Maar ik had echt een hele berg kleurpotloden, dus wel wat veel als je alleen hier en daar wat wilt markeren. Mijn markers zijn trouwens vrij droog, als ik net gemarkeerd heb en een bladzijde omsla geven ze niet af. Verder vind ik het wat netter, maar het is maar wat je gewend bent.
Inderdaad. Ik heb vaak van die boeken of van dat glimpapier wat net vloeipapier lijkt, dan is het zo stom. Ieder z'n ding dan maar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten