Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Ben je wel is vreemdgegaan?
Ja, gezoend 33 17.37%
Ja, meer dan gezoend 32 16.84%
Nee 114 60.00%
Nee, nog nooit een relatie gehad 11 5.79%
Aantal stemmers: 190. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2008, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Nee, nog nooit en wil het ook niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2008, 19:10
Verwijderd
Ja, bij m'n ex. en nee ik heb echt nergens spijt van. Verder kan ik me trouwens niet voorstellen dat ik nu vreemd zou gaan. De behoefte naar "ander vleesch" is er niet, totaal niet. Vriendje is gewoon de tofste.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2008, 20:05
Jahney
Jahney is offline
Ja. en het was het stomste wat ik ooit gedaan heb. ik heb nergens anders zo veel spijt als van dat.
Oud 22-06-2008, 22:23
m!ke
m!ke is offline
Ja, naar bed geweest met mn ex.
Het domste wat ik ooit gedaan heb in mijn hele leven en heb er tot de dag van vandaag nog spijt van. Heb er ontelbare nachten van wakker gelegen maar heb het haar zelf verteld, ze heeft me een week genegeerd maar ze kon me niet missen en ik haar ook niet. Ik heb haar een roosje gekocht en we zijn daarna naar de cinema gegaan en een terasje gaan doen.. In haar ogen heb ik het goed gemaakt ookal vind ik mezelf er een enorme lul voor. Ze is te goed voor mij, en ik negeer die ex nu helemaal en wil haar nooit meer zien in mn leven want ze heeft het dat weekend nog met 2 andere jongens gedaan ...

Vreemdgaan in een perfect gezonde relatie is debiel, en als je zoiets flikt aan iemand verdien je die persoon niet en ken je geen echte liefde.
( Ik spreek mezelf tegen, maar ik heb er enorm veel spijt van. )
Oud 22-06-2008, 22:38
Verwijderd
vreemdgaan is zielig... waarom zou je vreemdgaan terwijl je misschien de beste vriend(in) hebt, die je kan wensen
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 14:57
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik ben nog nooit vreemdgegaan, maar integenstelling tot bijna iedereen denk ik niet dat het ook nooit zal gebeuren. Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat het een keer zou gebeuren, en ik denk ook niet dat het persé iets over de kwaliteit van je relatie zegt (of dat het het einde moet betekenen).
Ik denk dat het wel heel veel zegt over het respect dat je hebt voor je partner en het respect dat je hebt voor je relatie. Ik denk dat het daarom ook iets over de kwaliteit van de relatie zegt, in een goeie relatie behandel je elkaar niet zo respectloos en als je geen respect hebt voor je eigen relatie... tja, waar zit dan die kwaliteit?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 17:42
Idunarara
Idunarara is offline
Dat gezemel over respect.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 17:42
Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Ik ben nog nooit vreemdgegaan, maar integenstelling tot bijna iedereen denk ik niet dat het ook nooit zal gebeuren. Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat het een keer zou gebeuren, en ik denk ook niet dat het persé iets over de kwaliteit van je relatie zegt (of dat het het einde moet betekenen).
vertel dat maar niet op een eerste date
Oud 23-06-2008, 17:51
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Ik denk dat het wel heel veel zegt over het respect dat je hebt voor je partner en het respect dat je hebt voor je relatie. Ik denk dat het daarom ook iets over de kwaliteit van de relatie zegt, in een goeie relatie behandel je elkaar niet zo respectloos en als je geen respect hebt voor je eigen relatie... tja, waar zit dan die kwaliteit?
Nou dat is erg zwart-wit gesteld. Er is een groot verschil tussen iemand die een keer in zn hele relatie is vreemdgegaan omdat ie niet in z'n behoeften werd voldaan en iemand die keer op keer met iedereen naar bed gaat en de boel bij elkaar liegt zonder achting voor zn partner.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Ja en het was het beste wat ik ooit gedaan heb...
dit dus. En alleen zoenen, 6 jaar terug ofzo?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 19:42
Arwyn
Arwyn is offline
Ja, 1 keer gedaan..
Echt heel stom. Ik was op een feestje zonder m'n vriend, drank erbij en gezellig praten met een jongen.. En opeens begint-ie me te zoenen! Het was echt niet mijn idee, maar wel gebeurd dus..
Ik weet wel dat ik het nu iig nooit meer zou doen! Voel me er nog steeds rot over, terwijl het al 2jaar uit is met m'n ex.
Oud 23-06-2008, 20:05
Verwijderd
in mijn serieuze(re) relaties nee

ben wel een aantal keer gegaan met meisjes waarvan ik wist dat ze een vriend hadden, dat doet me dan weer niet zoveel
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 20:24
Volk
Volk is offline
Citaat:
Nou dat is erg zwart-wit gesteld. Er is een groot verschil tussen iemand die een keer in zn hele relatie is vreemdgegaan omdat ie niet in z'n behoeften werd voldaan en iemand die keer op keer met iedereen naar bed gaat en de boel bij elkaar liegt zonder achting voor zn partner.
Het lijkt mij dan beter met je partner erover te hebben dat je niet in je behoeften wordt voldaan en daar samen een oplossing voor te zoeken dan dan effe het vertrouwen van je partner schaden. Want als je er samen niet uit kunt komen dan ga je op een gegeven moment toch wel iedere keer weer vreemd omdat steeds niet aan je behoeften wordt voldaan of de relatie loopt stuk. Want het probleem wordt niet opgelost.

Je hebt toch ook geen achting voor je partner als je voor kortstondig plezier je partner zoveel pijn gaat doen? (of erger nog, je zou het verzwijgen) Als je bewust een bepaalde afspraak niet na komt, Een afspraak die in de meeste relaties toch heel belangrijk is omdat ze anders die afspraak nooit zouden maken.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2008, 20:34
Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Gewoon uit nieuwsgierigheid: waarom deed je het dan toch?
Ik ben een paar jaar heel erg verliefd geweest op die jongen, inmiddels is dat min of meer over maar ik heb nog altijd een zwak voor hem. Op een gegeven moment kwam er een bepaalde spanning tussen ons die ervoor zorgde dat mijn vriend voor mij een soort van op de tweede plaats kwam. Dat heeft ongeveer een maand geduurd tot het tot die ene zoen kwam. Dat was een soort 'breaking point'. Ik besefte dat die vriend mijn relatie niet waard was.

Citaat:
Vreemdgaan in een perfect gezonde relatie is debiel, en als je zoiets flikt aan iemand verdien je die persoon niet en ken je geen echte liefde.
Eerste is misschien waar, tweede spreek ik toch tegen. Ik zat in een soort relatiedip, die enkel en alleen uit mezelf kwam.

Overigens vind ik zoenen nog wel iets anders dan seks met een ander.

Edit: goh wat is mijn sig *met spelfout ja I know* ineens toepasbaar
Oud 23-06-2008, 22:19
Myuki
Myuki is offline
nee, en ik heb ook geen plannen
Oud 23-06-2008, 22:21
zomer
zomer is offline
Citaat:
Je hebt toch ook geen achting voor je partner als je voor kortstondig plezier je partner zoveel pijn gaat doen? (of erger nog, je zou het verzwijgen) Als je bewust een bepaalde afspraak niet na komt, Een afspraak die in de meeste relaties toch heel belangrijk is omdat ze anders die afspraak nooit zouden maken.
Misschien denk ik er anders over als ik weer een relatie heb, maar het zou voor mij nu niet het einde betekenen. Juist omdat er zo ontzettend zwaar en dramatisch over gedaan wordt krijgt dat vreemdgaan zoveel waarde. Als je er in iets minder heftige termen over nadenkt is vreemdgaan misschien ook een beetje minder een e-norm drama.

Ik ben niet voor een relatie waarin je met Jan en alleman erop los neukt en dat al naar je uitkomt opbiecht of verzwijgt, maar ik kan me situaties voorstellen waarin het een keer gebeurt. Niemand is heilig en mijn naam is zeker niet Niemand. Ik vind de stelligheid waarmee zoveel mensen zeggen dat het ze nooit zal overkomen best mooi, maar ook een beetje naief.

Citaat:
vertel dat maar niet op een eerste date
Natuurlijk niet, dan geloof ik gewoon weer in rozegeur en maneschijn, eeuwige trouw en goede seks.

Citaat:
ben wel een aantal keer gegaan met meisjes waarvan ik wist dat ze een vriend hadden, dat doet me dan weer niet zoveel
In zo'n situatie zit ik nu een beetje. Er is niks gebeurd en ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren, maar het contact dat we nu hebben is ook niet helemaal heilig. Aan de ene kant voel ik me schuldig, ik weet tenslotte van zijn relatie af. Aan de andere kant: zijn relatie, zijn verantwoording en fysiek is het toch niet.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 01:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de stelligheid waarmee zoveel mensen zeggen dat het ze nooit zal overkomen best mooi, maar ook een beetje naief.
Mwah, ik kan me niet echt voorstellen waarom je in een (goéde) relatie die stap zou (kunnen) nemen van vreemdgaan. Al bij iets kleins als een zoen zou er al die gedachte moeten zijn: "waarom zou ik hem en mijn relatie dit aandoen?"

Ik vind het gewoon een teken van zwakte om dan door te zetten met het vreemdgaan, aangezien je nooit het excuus kan gebruiken dat je 'niet wist wat je deed'. Vreemdgaan overkomt je niet, je kiest er bewust voor.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 09:28
Verwijderd
Nope.

Wel eens gezoend met iemand anders terwijl ik een sexbuddy had wat eigenlijk meer betekende, maar we waren wel beide vrijgezel. Die periode ben ik dus voor mn gevoel wel vreemdgegaan, maar theoretisch niet. (stom om van theoretisch te spreken als het over gevoel gaat)
Zelfs daar heb ik een rotgevoel over. Vreemdgaan in een relatie zou ik al helemaal niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 16:16
Verwijderd
Ja, en meer dan gezoend.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 23:24
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mwah, ik kan me niet echt voorstellen waarom je in een (goéde) relatie die stap zou (kunnen) nemen van vreemdgaan. Al bij iets kleins als een zoen zou er al die gedachte moeten zijn: "waarom zou ik hem en mijn relatie dit aandoen?"
Daarom vind ik zoenen ook echt anders dan de rest. Als iemand over zoenen min of meer zegt "het gebeurde gewoon en daarna voelde ik me rot" dan snap ik dat nog wel.. maar als iemand over seks zegt dat het gewoon gebeurde dan is dat imo echt onzin. Je kleren vielen echt niet zomaar uit en je had echt niet opeens je lul in haar/een lul in je.
Oud 25-06-2008, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Daarom vind ik zoenen ook echt anders dan de rest. Als iemand over zoenen min of meer zegt "het gebeurde gewoon en daarna voelde ik me rot" dan snap ik dat nog wel.. maar als iemand over seks zegt dat het gewoon gebeurde dan is dat imo echt onzin. Je kleren vielen echt niet zomaar uit en je had echt niet opeens je lul in haar/een lul in je.
Seconded, hoewel zoenen ook niet zómaar gebeurt. Maar dat komt misschien ook omdat ik niet zo veel waarde hecht aan zoenen, dat gebeurt me vaak genoeg voor de lol, maar de stap naar seks is voor mij wél groot. Als hij met iemand zou zoenen zou ik dat ook veel sneller vergeven dan als hij seks met een ander zou hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 09:29
Verwijderd
hmm beetje onzin om over zoenen te stellen dat het ' het gewoon gebeurde'
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 10:41
jasperweerink
jasperweerink is offline
Ja, en meer dan gezoend....en meer dan eens.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 10:56
Roosje
Roosje is offline
Nee, en ik vind het laag ook, maar als mn vriendje met een ander meisje zou zoenen zou ik het niet uitmaken. Want daarvoor is onze relatie me veelteveel waard.

Ik vind nee trouwens geen saai antwoord.
Oud 25-06-2008, 11:04
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
hmm beetje onzin om over zoenen te stellen dat het ' het gewoon gebeurde'
ik vind de drempel voor zoenen wel heel laag eigenlijk, dus echt onzin vind ik het niet
Oud 25-06-2008, 11:07
Verwijderd
Citaat:
ik vind de drempel voor zoenen wel heel laag eigenlijk, dus echt onzin vind ik het niet
QFT, maar dat neemt niet weg dat het gewoon niet moet gebeuren, want vreemdgaan. Vind ik.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 11:55
Verwijderd
Citaat:
ja natuurlijk zoen je veel eerder met iemand dan dat je samen in bed belandt, maar het is niet zo dat je vanuit het niets met iemand gaat zoenen.

Aan zoenen gaat vaak stil gehint en geflirt vooraf en je moet toch fysiek heel dichtbij elkaar in de buurt komen. Dit is dus heel makkelijk te vermijden en dusssssssssssssss jongens en meisjes is heeft degene die ' per ongeluk' vreemdgezoend heeft, tijd en mogelijkheden genoeg gehad om het zich te beseffen/ zich uit de voeten te maken en het niet gedaan.

daarom maak ik niet zoveel onderscheid tussen zoenen en sex op dit gebied, waarmee ik weer niet zeg dat ik iemand er meteen op afreken.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 12:15
Mobius
Mobius is offline
Eénderde heeft "ja" geantwoord. Dat is ook het percentage huwelijken dat crasht. Toevallig?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 12:18
IcedEarth
IcedEarth is offline
nee, maar ik zie het wel gebeuren.
Oud 25-06-2008, 15:06
Volk
Volk is offline
Citaat:
ik denk dat dit verschillend is voor iedereen. Bij mij heb je net zo'n grote kans om met me te zoenen als om met me naar bed te gaan. Het is voor mij een uiting van genegenheid die ik niet zomaar met jan en alleman deel. Het is iets tussen mijn geliefde en mij en als ik dat met iedereen zou doen zou de waarde ervan, mijns inziens, minder zijn. En zoen is voor mij net zo belangrijk als seks, het is een heel intiems, iets dat je met elkaar deelt. (en daarbij kun je net als met seks door 1 keer met iemand te zoenen een ziekte oplopen waar je nooit van je leven meer vanaf komt)
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 15:37
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
ja natuurlijk zoen je veel eerder met iemand dan dat je samen in bed belandt, maar het is niet zo dat je vanuit het niets met iemand gaat zoenen.

Aan zoenen gaat vaak stil gehint en geflirt vooraf en je moet toch fysiek heel dichtbij elkaar in de buurt komen. Dit is dus heel makkelijk te vermijden en dusssssssssssssss jongens en meisjes is heeft degene die ' per ongeluk' vreemdgezoend heeft, tijd en mogelijkheden genoeg gehad om het zich te beseffen/ zich uit de voeten te maken en het niet gedaan.

daarom maak ik niet zoveel onderscheid tussen zoenen en sex op dit gebied, waarmee ik weer niet zeg dat ik iemand er meteen op afreken.

Daar heb je helemaal gelijk in inderdaad. Maar bij mezelf gezien, ik ben nogal graag een beetje aan het flirten (hier heb ik 100% toestemming voor hoor ik hou gewoon van aandacht ) Maar dan zijn er soms best situaties waarik me voor kan stellen dat je je 'vergist'. het is me nog nooit gebeurd, ik verwacht dat ook niet eigenlijk. Maar dat is de reden dat ik me wel voor kan stellen dat een zoen wel eens kan gebeuren. maar iedereen heeft andere grenzen, een zoen zou ik niet dramatisch vinden als die onder die omstandigheid voor zou komen, mits de zoen wel direct beeindigt wordt op het moment dat je de 'fout' door hebt, snel dus. Als je er dan ook nog vrolijk mee doorgaat dan is het een nono
(kleine verduidelijking/voorbeeld: Ik ben wel eens door iemand gezoend waar ik zelf totaal geen belang bij had, maar in een reflex heb ik toch even meegezoend (echt 2 seconden ofzo) en toen: *wegduw*
Daar zou ik geen drama van maken als mijn vriend zoiets zou meemaken)

uh ja /rant
Oud 25-06-2008, 16:11
Verwijderd
ik heb er trouwens totaal geen spijt van.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Daar heb je helemaal gelijk in inderdaad. Maar bij mezelf gezien, ik ben nogal graag een beetje aan het flirten (hier heb ik 100% toestemming voor hoor ik hou gewoon van aandacht ) Maar dan zijn er soms best situaties waarik me voor kan stellen dat je je 'vergist'. het is me nog nooit gebeurd, ik verwacht dat ook niet eigenlijk. Maar dat is de reden dat ik me wel voor kan stellen dat een zoen wel eens kan gebeuren. maar iedereen heeft andere grenzen, een zoen zou ik niet dramatisch vinden als die onder die omstandigheid voor zou komen, mits de zoen wel direct beeindigt wordt op het moment dat je de 'fout' door hebt, snel dus. Als je er dan ook nog vrolijk mee doorgaat dan is het een nono
(kleine verduidelijking/voorbeeld: Ik ben wel eens door iemand gezoend waar ik zelf totaal geen belang bij had, maar in een reflex heb ik toch even meegezoend (echt 2 seconden ofzo) en toen: *wegduw*
Daar zou ik geen drama van maken als mijn vriend zoiets zou meemaken)

uh ja /rant
Dat ken ik ja, stom joch was dat (die van mij dan, ik kan me totaal niet herinneren wie dit bij jou heeft gedaan? Vertel es ). Maar toch - eh. Bij mij kan zoenen wel 'per ongeluk', in de zin dat ik het niet bewust aanstuur, maar dan ben ik wél te ver gegaan met flirten, en dat doe ik wel bewust. Ik flirt ook net zo graag als ik een relatie heb (ook met toestemming ), maar er zit toch wel duidelijk een verschil tussen flirten-maar-ik-wil-niks en flirten-richting-zoenen.

Een vriendin van mij heeft wel écht per ongeluk vreemdgezoend - tenminste, wel voor zover zij weet. Ze was een keer uit met kennissen en iedereen was flink zat, en op een gegeven moment 'ontdekte' ze dat ze aan het zoenen was met een via via kennis die ze niet eens echt gesproken had. Ook zo'n actie van gezoend worden en in reflex/zatheid meedoen voor je doorhebt wat je doet. Alleen op het moment dat ze het wel doorhad, barstte ze dus in huilen uit Oh, ik moet nog grinnikken als ik aan die arme jongen denk, die weet natuurlijk ook niet wat 'm overkwam.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 17:33
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Ja en het was het beste wat ik ooit gedaan heb...
Ja? Heb je later iets met hem gekregen dan?

Ik ben zelf meerdere malen vreemdgegaan, maar ja wat wil je als je 16 ben en je relaties toch geen klap voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 18:42
Qimm
Qimm is offline
@ Morgan

toen ik 17 was op vakantie in italie, engerd was dat achteraf! Nja niet heel spannend en duurde dus echt maar 2 seconden
Oud 25-06-2008, 18:43
Verwijderd
Oh ja die hihi
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 22:08
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Het lijkt mij dan beter met je partner erover te hebben dat je niet in je behoeften wordt voldaan en daar samen een oplossing voor te zoeken dan dan effe het vertrouwen van je partner schaden. Want als je er samen niet uit kunt komen dan ga je op een gegeven moment toch wel iedere keer weer vreemd omdat steeds niet aan je behoeften wordt voldaan of de relatie loopt stuk. Want het probleem wordt niet opgelost.

Mooi gezegd, moeilijk gedaan. Wat als je verder een goede relatie hebt? Sterker nog, wat als getrouwd bent en kinderen hebt? Maak je het dan zomaar uit omdat je seksuele behoeften niet voldaan worden? Het is wel heel makkelijk gezegd, want heleboel mensen schieten toch heel erg in de verdediging of worden diep beledigd als hun partner meent dat er niet aan hun behoeften voldaan wordt. Plus, wat men niet weet deert niet.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Daar heb je helemaal gelijk in inderdaad. Maar bij mezelf gezien, ik ben nogal graag een beetje aan het flirten
ik flirt zelf ook altijd, geloof ook niet dat het, wanneer het in je zit, te onderdrukken valt, maar er is wel een groot verschil tussen flirten omdat je iemand wilt, of flirten uit gewoonte en voor de gezelligheid.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2008, 22:29
Verwijderd
Nee, nooit vreemd gegaan. Wel geflirt, maar toen wist ik ook wel dat ik niet verder moest gaan dan dat. 't Was meer spelen dan serieus. Zoenen is voor mij toch een stap verder, dat gebeurt me niet zomaar. Seks al helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 12:10
Sennah
Sennah is offline
Nee, nooit gedaan
Ik ben zelfs trouw aan m'n seksrelaties...!

Overigens zijn anderen wel met míj vreemd gegaan, maar dat was hun keuze.
Oud 26-06-2008, 12:17
Changshan
Changshan is offline
^ Zou leuk zijn als dat jouw keuze was geweest.
Oud 26-06-2008, 19:16
Verwijderd
Ja, mijn toenmalige relatie was wat mij betreft lang daarvoor al voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2008, 20:16
Lorelei
Lorelei is offline
Bartezz, ik bedoelde ook niet dat het per ongeluk gebeurde, dat lijkt me sterk Maar wel dat die drempel veel lager is.
Oud 27-06-2008, 15:16
Malossi
Malossi is offline
Eén keer, en ik kan nu met recht zeggen; NOOIT WEER!
Het heeft me echt gesloopt, de relatie was over, en dat terwijl het mijn bedoeling niet geweest was.
Dus zeker is dat ik het niet weer zal doen, heb mijn straf wel gehad ; )
En nee, was ook totaal niet trots op mezelf of wat dan ook .
Oud 28-06-2008, 13:56
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nee, als ik al de behoefte had dan had ik nog meer dan genoeg zelfrespect en respect voor de ander om er niet eens serieus over na te denken.
Oud 28-06-2008, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Ja, toen ik op vakantie ging met een vriendin en m'n relatie toch al mega kut was. Na die vakantie heb ik het verteld, en hij was zelf ook vreemdgegaan, dus we vonden het eigenlijk alleen maar beter dat we toch nog een leuke vakantie hebben gehad
Met citaat reageren
Oud 28-06-2008, 15:13
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
nee, als ik al de behoefte had dan had ik nog meer dan genoeg zelfrespect en respect voor de ander om er niet eens serieus over na te denken.
Oud 28-06-2008, 23:47
darkfairy
darkfairy is offline
nee nog nooit.
Oud 29-06-2008, 22:04
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
@ botulismf: oehhh great minds think aliiiike

Laatst gewijzigd op 30-06-2008 om 21:03.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 07:50
stout!
stout! is offline
Nee, ik vind andere jongens eng.
Reageren

Regels voor berichten