Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2008, 15:55
Fantôme
Fantôme is offline
Het schijnt dat er mensen problemen hebben dat ik spelleid. Als er nou nog meer mensen zien die daar een probleem mee hebben, pm me dan even, dan kan ik nog vóór het spel begint bedenken of ik er vanaf zie .
Oud 08-08-2008, 15:59
Neko*
Neko* is offline
Opzich wil ik wel meedoen, maar omdat ik naar Lowlands ga, kan ik dan dus niet stemmen(vrijdag tot en met zondag). Maar als dit geen probleem is, doe ik wel mee.
Oud 08-08-2008, 16:07
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Het schijnt dat er mensen problemen hebben dat ik spelleid. Als er nou nog meer mensen zien die daar een probleem mee hebben, pm me dan even, dan kan ik nog vóór het spel begint bedenken of ik er vanaf zie .
Niet íedereen kan fan van je zijn.
Oud 08-08-2008, 16:21
geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Jammer dat Fantome spelleider is, maar ik doe weer mee.
Citaat:
Ik dénk dat Basjeeeh bedoelt dat ie het jammer vindt dat je niet met het spel zelf meedoet

*vindt het ook jammer, maar wel heel tof dat Fantôme gaat spelleiden*
Oud 08-08-2008, 18:08
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Topdrop, wil je stoppen met reageren aangezien je toch niet mee gaat doen? Dan hebben we wat meer ruimte om 2 topics te gebruiken.
En dat geldt ook voor de rest die niet meedoet, of anderen die nog van plan zijn om wat te spammen.
Doe maar niet.
Oud 08-08-2008, 18:11
Azaelia
Azaelia is offline
Ik wil graag mee doen, ben alleen van 19 tot en met 24ste weg.
Oud 08-08-2008, 19:16
Verwijderd
Kan ik nog ?
Oud 08-08-2008, 19:29
Spelleider
Spelleider is offline
@ Mutsieprutsie: Als je nog wilt, kun je meedoen
@ Azaelia: je hebt ook pm. Je mist wel een aantal stemronden hierdoor. Je kunt meedoen als je iemand kan vinden die die dagen voor je kan stemmen.
@ Dun Hout: uiteraard
@ Neko: Je mist dan maximaal 2 stemronden. Als je verder gewoon kunt stemmen is dit geen probleem want je mag ook 2 keer 'vergeten' te stemmen.
@ Fizzle-fluffy: je moet je stem pm-en naar de spelleider account (deze dus).
Oud 08-08-2008, 19:31
Verwijderd
For god's sake, niet weer een spelercombo
Oud 08-08-2008, 19:32
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:

ik zou het geen combo noemen. het is dan voornl. azaelia met héél even iemand anders maar anders mist ze wel te veel stemmen...
Oud 08-08-2008, 19:44
Lethe
Lethe is offline
Ik zou wel mee willen doen, maar ik ben volgende week weg. Net nu Vantoom spelleidt.

Oud 08-08-2008, 21:38
Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Ik denk dat ik toch wel meedoe. How hard can it be to find a internetplace in barcalona?! Ik ben ook geen combo fan.
Oud 08-08-2008, 23:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh wat spannend! Ik heb in al die jaren nooit mee durven doen, dit wordt dan de eerste keer! Wanneer krijg ik PM wat ik ben?
Oud 08-08-2008, 23:42
Verwijderd
lieve fizzlewizzleshizzle, al je vragen kun je naar de spelleider pm-en, dan kan hij/zij/het de vragen uitgebreid beantwoorden en slibt dit topic niet zo dicht.
Oud 08-08-2008, 23:47
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ik heb er geen tijd voor. Ofzo.

En ook geen zin in trouwens
Oud 08-08-2008, 23:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
lieve fizzlewizzleshizzle, al je vragen kun je naar de spelleider pm-en, dan kan hij/zij/het de vragen uitgebreid beantwoorden en slibt dit topic niet zo dicht.
sorry
Oud 09-08-2008, 06:18
Verwijderd
Citaat:
Maar dan moet je dus Spelleider pmmen?
ja en mij
Oud 09-08-2008, 09:47
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Ik doe mee
Oud 09-08-2008, 12:37
Neko*
Neko* is offline
Hmm. Ok, ik doe wel mee.
Oud 09-08-2008, 12:46
Verwijderd
Spelers
  1. Uice
  2. Ford Prefect
  3. Kunst
  4. Lucky Luciano
  5. Röps
  6. Cherry Springs
  7. Mutsieprutsie
  8. Sherco
  9. Katje
  10. Femic
  11. Basjeeh
  12. fizzle-fluffy
  13. Kazet Nagorra
  14. Krynn
  15. Azaelia
  16. Dun Hout
  17. Neko
  18. ..
  19. ..
  20. ..
  21. ..
  22. ..
Spelleiders
  1. Minke
  2. ~~Fantôme~~

Nog 5!
Oud 09-08-2008, 14:08
Sherco
Sherco is offline
We kunnen het toch ook weer met minder spelen, net als de vorige keer?
Oud 09-08-2008, 15:15
twinkebel
twinkebel is offline
ik doe mee!
Oud 09-08-2008, 15:16
@ Sherco: Ja misschien is dat wel beter, want hoe langer we wachten hoe meer dagen Azaelia op haar vakantie moet bijlezen.
Oud 09-08-2008, 16:10
Verwijderd
Citaat:
En het weerwolfspel is weer begonnen
Man, wat een gewijf alweer.

Ik ben ongesteld, dus ik doe helaas niet mee.
Oud 09-08-2008, 16:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nog vier mensen!
Oud 09-08-2008, 18:30
Krynn
Krynn is offline
Weer 18 man, 3 wolven en geen geliefden zou ik stiekem heeeel erg fijn vinden

Eigenlijk vooral het 'geen geliefden'-gedeelte.
Oud 09-08-2008, 23:43
Verwijderd
Het lijkt een goed idee om het hierbij te laten inderdaad. We wachten even op Fantomes reactie, en dan kijken we verder hoe we de functies gaan verdelen.
Oud 10-08-2008, 00:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wel geliefden! Waarom niet?
Oud 10-08-2008, 00:04
Verwijderd
Ik ben ook voor geliefden, maar laten we nu maar even niet erover discussiëren in dit topic, ik overleg morgen even met Fantome. Wie zeer veel bezwaar heeft tegen een bepaalde functie of héél graag een wens wil doen, pmt de spelleider maar.
Oud 10-08-2008, 08:58
Fantôme
Fantôme is offline
Wat mij betreft laten we het hierbij. dan kunnen de functies verdeeld worden en kunnen we morgen met de eerste stemronde beginnen. Wel/geen geliefden maakt me niet zoveel uit wat de spelers willen
en nu moet ik werken!
Oud 10-08-2008, 10:18
Azaelia
Azaelia is offline
All in favor for lovers, say 'aye'!

AYE!
Oud 10-08-2008, 10:29
Verwijderd
Ik vind geliefden wel leuk, maar ik heb ook weinig zin om nog een week te wachten op nog 5 spelers, dan begin ik liever nu met 18 man
Oud 10-08-2008, 10:34
Verwijderd
Maar geliefden kunnen er toch nog bij in dit spel?
En jullie krijgen vandaag je functie, we houden het inderdaad bij 18 man.
Oud 10-08-2008, 10:46
Geen geliefdes zou wel fijn zijn vind ik...
Oud 10-08-2008, 11:48
Verwijderd
Spelers
  1. Uice
  2. Ford Prefect
  3. Kunst
  4. Lucky Luciano
  5. Röps
  6. Cherry Springs
  7. Mutsieprutsie
  8. Sherco
  9. Katje
  10. Femic
  11. Basjeeh
  12. fizzle-fluffy
  13. Kazet Nagorra
  14. Krynn
  15. Azaelia
  16. Dun Hout
  17. Neko
  18. Twinkebel
Spelleiders
  1. Minke
  2. ~~Fantôme~~
Oud 10-08-2008, 17:48
Spelleider
Spelleider is offline
Goed, de functies gaan binnen enkele momenten verstuurd worden.
Er zijn 3 mensen voor geliefden, (4 mensen incl. mijzelf, Minke) en 2 tegen. We spelen daarom met geliefden. Dat is bij dezen besloten, en als er iemand nog bezwaar heeft, is 'ie te laat!
En dan kan het spel beginnen! Morgen is de eerste hangronde, stemmen mogelijk tot 20.30 uur (morgen dus). PM sturen naar de spelleider, nog even voor de duidelijkheid voor de nieuwelingen.
Voor vanavond ga ik nog proberen een introverhaal uit m'n toetsenbord te persen.

Alvast veel plezier gewenst!
Oud 10-08-2008, 17:51
Let the spass commence!
Oud 10-08-2008, 17:52
Sherco
Sherco is offline
Jeuj, eindelijk
Oud 10-08-2008, 18:15
Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Let the commencement beginulate!
Oud 10-08-2008, 18:19
Spelleider
Spelleider is offline

De functies zijn verstuurd, zoals jullie ongetwijfeld gemerkt hebben!
Oud 10-08-2008, 19:04
Sherco
Sherco is offline
Nou, laat ik dan gelijk maar de eerste stem uitbrengen, aangezien ik morgen de hele dag moet werken en daarna naar de IKEA ga. Ik stem random, want ik heb verder geen idee, op nummer 10, en dat is Femic. Verder inderaad weer veel plezier iedereen!
Oud 10-08-2008, 19:08
Verwijderd
Ik stem ook random, het wordt Cherry Springs.
Oud 10-08-2008, 19:21
Mijn stem gaat naar Twinkebel.
Vorig spel was hij erg inactief/stil en het spel daarvoor dat hij er in zat toen ik meedeed ook.
Oud 10-08-2008, 19:31
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Randomdingetje zegt Dun Hout. Dus, DH it is!
Oud 10-08-2008, 19:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Iedereen stemt random, ik dus ook. Voor mij wordt het Mutsieprutsie.
Get him!
Oud 10-08-2008, 20:13
Azaelia
Azaelia is offline
Wat een verscheidenheid weer. Tussen de mensen die al genoemd zijn: Femic en Mutsieprustie (is die mannelijk?!) ken ik niet en wil ik eerst zien spelen daarom, cs en dh zijn alletwee leuke actieve spelers, daarom kies ik voor Twinkebel.
Oud 10-08-2008, 20:28
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Nee ik ben vrouwelijk..tenminste..toen ik voor het laatst checkte wel
Enne ook ik stem random..13..Kazet it is!
Oud 10-08-2008, 20:39
Spelleider
Spelleider is offline
Voor de Kantine van het hotel zouden ze verzamelen. De enthousiaste reisleidsters – Hanneke, Andijvie, Cherry Springs en Missy – stonden al klaar voor de bus met hun parapluutjes om de toeristen op te vangen. Een half jaar taalcursus deed hen nu bijna alle talen van de wereld spreken en dat was ook wel nodig, want de gasten kwamen uit alle uithoeken van de aardkloot. Cherry Springs had er weinig zin in. Ze wilde liever zelf op vakantie gaan dan nu in die achterlijke klederdracht allerlei buitenlanders gidsen. Hanneke zag de eersten al aankomen en ze wees. ‘!’ riep ze. Cherry Springs zuchtte en zette haar beste glimlach aan.

Fräulein Krynn had de hele rit in de bus de kilometers zitten tellen. Ze kreeg kriebels in haar buik. Jaren terug was ze hier ook al eens geweest, en het Bourgondische leven van de Nederlanders was haar erg goed bevallen. Daar konden ze in Duitsland nog een puntje aan zuigen! Ze keek dan ook al weken uit naar deze trip door het prachtige land. Bij de HEMA kocht ze een grote worst, die ook al beter smaakte dan de Duitse versie enintens genietend liep Krynn naar de verzamelplaats.

Lucky Luciano was iets minder enthousiast. Hij moest van zijn vader, Ford Prefect, mee op zakenreis. De afgelopen vijf dagen had hij dan ook met zijn irritante broertje, Twinkebel, doorgebracht op een krukje in een vreselijk lelijk kantoor, met mensen die hij niet verstond. De vliegreis van New York naar Nederland was hem ook zwaar gevallen. Hij mocht zich dan graag gedragen als een stoere cowboy uit het wilde westen, feitelijk was hij maar een klein bang jongetje.
Twink had de vliegreis juist ontzettend stoer gevonden en hij had al van zijn vader geleerd hoe hij Nederlanders om de tuin kon leiden. Later wilde hij net zo rijk worden als zijn vader. Hij kon hier nog wel dagen blijven.
Mister Ford had besloten nog een weekje met zijn zoontje door Nederland te reizen. Hij keek neer op de Nederlanders, maar hij kon hun naïviteit en gedoogbeleid ergens ook wel waarderen, dus hij had er zin in! Met een mopperende Lucky aan zijn broek en een dolenthousiaste Twink aan zijn hand begaf hij zich naar het groepje dames.

Røps en Jøce waren nog nooit hun eigen land uit geweest. Maar de reis was hen tot nog toe goed bevallen. Ze hadden al met de boot en de trein gereisd en ze zaten nu in een luxueuze taxi die hen tot de voordeur zou brengen. Op de radio werd muziek van ABBA gedraaid. De chauffeur was lang en blond en had blauwe ogen en hij at Wasa knackebrød als lunch. Røps en Jøce vonden het hier nu al geweldig, de heimwee zou wel meevallen.

‘Ni hao!’ groette Katje vrolijk naar een groepje Nederlanders. Ze keken haar aan alsof ze Chinees sprak. Haar eerste indruk van Nederland was niet erg vriendelijk. Haar beste vriendin Neko lette daar niet op. Ze was verbijsterd over het feit dat ze zoveel restaurants zag waar gewoon Chinese tekens op de gevel stonden. Was ze eens in het buitenland, aten ze hier nog steeds bami! Katje stootte haar aan; in de verte zag ze de vrouwen met de paraplu’s. Wat een vreemde westerse gewoonte vond ze dat toch.

Dun Hout rende zijn laatste meters en nam nog een slokje water uit zijn bidon. Die gitaar op zijn rug had hem ook niet bepaald geholpen tijdens deze zware marathon. Maar hij was er bijna! Gelukkig was Nederland een erg plat land. In zijn eigen land, Griekenland, was het altijd een stuk lastiger hardlopen.
Plots werd Dun Hout ingehaald door een neger. De neger ging ruim twee keer zo snel. De neger was Basjeeh, en hij kwam uit Ethiopië. Het hardlopen was hem met de rieten paplepel ingegoten.
Dun Hout zette het op een sprintje en probeerde zijn rivaal vlak voor de finish nog even in te halen.

In een straat verderop stonden KayZed Nagorra en zijn vrouw Fizzle-Fluffy. Fizzle stond te hannesen met haar plattegrond, tot groot ongenoegen van KayZed, die al vanaf het begin tegen de rolverdeling was geweest. Hij mocht de bagage dragen, die voornamelijk uit jurkjes en make-up bestond, en Fizzle zou kaartlezen. Het was gedoemd te mislukken. Fizzle-fluffy had hem gezegd dat hij een arrogante zak was en had zich verder niets van hem aangetrokken.
Ook nu deed Fizzle-Fluffy dat niet. Ze stelde voor om nog een kopje Engelse thee te gaan drinken in een tearoom op de hoek van de straat om daar eens rustig de kaart te gaan bekijken. Ze hadden toch nog alle tijd van de wereld. Wat ze niet door had, was dat het in Nederland al een uur later was dan op haar horloge…

Wat was het hier warm! Femic had haar drie bontjassen inmiddels al in haar backpack gepropt. Ze had iets gehoord over een koud kikkerland, maar dit was een woestijn vergeleken bij haar Alaska! Ze begreep er niets van. En van die straatnamen begreep ze ook niets. Hoe moest ze nu in godsnaam dat hotel vinden? Haar gezicht stond op onweer, terwijl de felle zon maar irritant in haar gezicht bleef schijnen. En verderop zag ze de reisleidsters vrolijk zwaaien met parapluutjes. Terwijl het niet eens regende! Bah.

Op hoge hakken, in een vrolijk wapperend bloemenjurkje en met een zomerse hoed op hun hoofd trokken de bloedmooie Azaelia en Sherco gelijk alle aandacht van de Nederlandse mannen. Die hadden nog niet vaak zoveel Mexicaanse schoonheid aanschouwd. De zusjes genoten er met volle teugen van, hoewel ze hun bruingebronsde landgenoten toch wel verkozen boven deze bleke snoetjes. Maar aandacht was altijd handig, dat wisten ze maar al te goed. En waar ze voor gekomen waren, konden ze gelijk krijgen; coffeeshops te over in deze stad. Ze werden volop getrakteerd op de Nederwiet. Dat ging hier een stuk makkelijker dan ze gewend waren, lief lachen en ze hadden al vijf joints in hun hoofd! De dames namen het er goed van. Eenmaal weer buiten zagen ze van alles. Giraffen, vliegende olifanten… maar geen hotel, helaas.

Ze hadden al drie dagen samen geïnterraild: Kunst uit Frankrijk en Mutstieprutsie uit Rusland. Kunst reisde erg veel en had heel Oost-Europa al gehad. Nergens hadden ze haar taal gesproken, belachelijk vond ze dat. Nu dus naar Nederland, gelukkig leerden ze daar Frans op school. In Rusland was ze Mutsieprutsie tegengekomen, die op de vlucht was voor haar wrede en op geld beluste familie. Kunst had haar opgevangen en voorgesteld met haar mee te gaan naar het veilige Nederland.

De groep werd groter en groter op het plein, alle toeristen waren met veel liefde ontvangen. Maar het was al tijd om naar het Rijksmuseum te vertrekken en de groep was nog lang niet compleet. Missy begon zich druk te maken en stelde voor dat de toeristen vast in de bus gingen zitten. In De Kantine zouden zij en haar collega’s wel even overleggen. Maar toen bleek Andijvie weer eens spoorloos verdwenen… 'Ook dat nog!' riep Missy, een beetje boos.
Oud 10-08-2008, 20:55
Azaelia
Azaelia is offline
Hihihi leuk verhaal zeg!!! Dat beloofd nog wat!
Oud 10-08-2008, 21:06
Ja super tof dat verhaal!!

Regels voor berichten