Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Heb ik anders geen last van. Ik weet wat ik wil.
||
Citaat:
![]() ![]() [topic gepraat] als jij denkt niet aangeklaagt te worden, ga je gang.
|
ik vind het wel kunnen..
ikzelf ben 16 en mijn vriend 20. (over een maand +/- mogen we er allebei weer een jaartje bijtellen.. maar goed) toen we voor het eerst kusten was ik ook nog 15..
||
Citaat:
*ten eerste, max. 2 jaar (of maanden?) verschil hebben om verkering aan te kunnen. *ten tweede, mag je ook slechts max. 2 cm (of milimeter? ![]() *ten derde, als je problemen hebt moet je het zelf oplossen, want anders kan je jezelf zelf niet sterk houden in de relatie en zou daarmee dus finaal de fout in kunnen gaan. Oftewel 5 jaar is geen probleem en het zou best lukken. Tenminste als je de je totaal géén aandacht besteed aan die regeltjes. Voor meer info kan je gerust vragen stellen aan Abbeke.
||
![]() |
Citaat:
1) Maximaal 2 jaar, gerekend vanaf je 18e of liever: je 21e. 2) Maximaal 2 cm. 3) De wereld zou er heel wat beter uitzien als er niet zoveel mensen waren die zich (lichamelijk of geestelijk) door anderen moesten laten ondersteunen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Toen ik wat met mijn vriend kreeg was ik 15 en hij 20. Ik ben inmiddels 16 en mijn vriend is net 21 en we hebben nu bijna 9 maanden wat met elkaar..het gaat supergoed en ik vergeet vaak het leeftijdsverschil...Ik ben wel wat volwassener voor mijn leeftijd (zeggen ze) en heb niet egt veel last gehad van 'een pubertijd'! En trouwens...als ik over een paar jaar 20 ben en hij 25 is er nix raars meer aan...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar omdat dit forum een goede afspiegeling is van de maatschappij, mag je hier maar heel weinig zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben 16 en mijn vriend 20 (over een maand zijn we allebei weer een jaartje ouder btw) hoelang geef je ons nog...?? (we gaan nu een half jaar..)
|
![]() |
Mijn vriend is 21 en ik 17. Dus in jou geval zou ik dan 16 moeten zijn. Ik denk: Als jij denkt dat het lukt, en zij ook, en jullie zien beiden geen problemen, dan komt het wel goed! ( in iedergeval het proberen waard dan )
|
![]() |
Nou nu 8weken verder, is het uit! zomaar, meningsverschillen zegt ze, pppffff alsof die 7weken nix waren voor haar. bah zeg, van de ene dag op de andere was het over...nooit meer een vriendin die 5jaar jonger is voor mij...
ben nog wel bevriend met haar broer hoor, maar ik hoef daar voorlopig niet thuis te komen. |
![]() |
|
gaat heus wel lukken als jullie het allebei graag willen...
ik ben 16 en mijn vriend is ook 20...hijs egt zuperlief en ik denk dat het voorlopig nog best lang zal duren voordat dat over is... ik zou zegguh ga der voor suc 6
||
Citaat:
![]() jammer dat wel.. Maarja, misschien dat de leeftijd jullie dus toch in de weg stond.. Haar visie op dingen zal heel anders geweest zijn dan de jouwe en ik denk dat het niet altijd even makkelijk is om je in te leven in een meisje van 15.. en andersom ook. Tja denk dat lang niet alle meisjes van 15 klaar zijn voor een langere relatie, net zoals jouw ex dus... denken er vaak nog makkelijker over. dan iemand van jouw leeftijd.. Hopelijk ben je er binnenkort overheen een kun jij weer 'verder'.
|
![]() |
Hey General,
15 en 20! Tja, dat is wreed hé die leeftijdsverschillen! Ik kan daar van meespreken! Ikzelf word in oktober 17 en mijn vriend in december 25! Wij hebben dus ook een serieus leeftijsverschil! We zijn nu ondertussen 2 weken samen en hebben al enkele spannende momenten achter de rug! Hij wou wel dat ik eerst met mijn ouders zou praten, voordat we ook effectief een relatie aangingen! Dus praat over dit alles eerst goed! Jullie hebbe nu ook wel al het voordeel dat je elkaar al 2 jaar kent! Ik heb hem nog maar een goede 2 maanden geleden leren kennen! Hij heeft de reactie van "pedo" (=pedofiel)al gehad, maar dat is een eerste reactie van mensen, en van "is hij nie te oud voor jou?", of "is ze niet te jong voor jou?"! Maar daar moet je je leren overzetten! Wij trekken ons daar niets van aan! En als er iets op ons maag ligt, praten we er meestal ook direct over! Want jij kan anders reageren op ietske dan de zij! En dat is wel ietske dat je ook moet doen, rekening houden met de ander! En op seksueel gebied heb ik het wel goed! Ik wil nog wa wachten om te vrijen! Hij is 24 dus ik dacht dat hij wel wat zou pushen! Maar hij zegt dat hij kan wachten tot ik zover ben! We zijn dan ook nog maar 2 weken samen,... dan zou ik het zeker nog niet doen! In elk geval, ik zou zeggen ... Waag jullie kans! Op liefde staat toch geen leeftijd!? Greetz Lieve
|
![]() |
De enige twee die weten of dat werkt zijn jullie zelf!!Het is niet aan ons om te oordelen of het kan! De meeste zijn geneigd het niet te doen, maar ik ken een bevriend stel die veel meer schelen (toen ze begonnen was zij 14 en hij 23) en nu zijn ze al 5.5 jaar samen! Het kan dus zeer zeker. Geef het gewoon een kans en laat je door de anderen niks wijsmaken.
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik vind leeftijdsverschil dus best wel kunnen, het gaat om wat er van binnen zit.. |
![]() |
|
Ik heb toen ik 15 was ook heel kort iets met iemand van 20 gehad. Ging prima. Ligt er ook maar net aan hoe die persoon qua gedrag is, qua geestelijke ontwikkeling zeg maar, soms heb je mensen van 20 die overkomen als 17 of zo. Was bij hem ook zo.
Heb echter pas geleden een jongen van 22 afgewezen.. omdat ik die echt te oud vond. Scheelt tevens 5 jaar, maar hij was in alle opzichten gewoon te oud.. hoewel het verder prima klikte en zo. Dus let niet op de cijfertjes, maar ga op je gevoel af (een een stukkie verstand ![]()
||
![]() |
Citaat:
greetzzz Angel Dust
||
Citaat:
18 en 24 is ook geen groot verschil duhh vooral niet als je met zo'n babyface type te maken hebt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
waar maak jij je druk om? vond jij dat niet leuk dat is strange het is toch ook niet jouw kontvriend ofwel Laatst gewijzigd op 13-09-2002 om 20:11. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Grey's Anatomy #7 Severus | 500 | 15-05-2008 16:35 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
oplossing grootvader-paradox? dragonstorm | 36 | 01-07-2005 08:57 | |
Psychologie |
Ze zeggen dat ik Asperger heb, maar ik heb borderline Rabbi Daniel | 122 | 21-10-2003 20:45 | |
Liefde & Relatie |
Algemeen topic: Leeftijdsverschil Somebody Special | 284 | 14-07-2003 09:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bewijzen tegen de kruisiging (doden) van Jezus. Mujahideen | 56 | 29-01-2002 14:34 |