Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2002, 15:16
Verwijderd
hahahahahahaha oohh ik heb ech lol hierzo....

ten eerste.... moet je ff nie zo serieus neme van wat ik typ, want godsamme 'k ben ech wel verstandig hoor... van mij mag je denke van mij dat 'k gek ben of onvolwasse of weet ik veel... maar goed... de helft van wat hier staat is beetje overdreve dusja... jullie kennne me nie irl dusja... nie over me oordelen he

tss beetje over mij roddele... hoe kunne jullie wheeee

en over dat schaapie dat kan best, 'k heb em van me lief gekrege voor mijn verjaardag, was eerst van hem namelijk
Oud 29-07-2002, 15:19
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
hahahahahahaha oohh ik heb ech lol hierzo....

ten eerste.... moet je ff nie zo serieus neme van wat ik typ, want godsamme 'k ben ech wel verstandig hoor... van mij mag je denke van mij dat 'k gek ben of onvolwasse of weet ik veel... maar goed... de helft van wat hier staat is beetje overdreve dusja... jullie kennne me nie irl dusja... nie over me oordelen he

tss beetje over mij roddele... hoe kunne jullie wheeee

en over dat schaapie dat kan best, 'k heb em van me lief gekrege voor mijn verjaardag, was eerst van hem namelijk
oke niet om je (weer) aan te vallen, maar tsjek t laatste deel van je post echt, kun je nou echt nooit gewoon posten zonder meteen over je stefan dinges te beginnen?

sorry hoor, zomaar n vraagje
Oud 29-07-2002, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Tarantula schreef:
Lezen jullie nou gewoon niet ?
Ze heeft nooit gezegd dat ze iets tegen der zin zou doen, alleen maar dat ze best iets wil doen waar hij erg veel plezier aan zou beleven en zij wat minder...maar niet iets wat ze in principe niet zou willen..(volgens mij pijpen heel veel meisjes om dezelfde reden) en ookal zou ze zich wel laten gebruiken...wat heeft dat met zelfrespect te maken ? Er zijn genoeg mensen die aan SM doen, die laten zich dan ook gebruiken, zijn dat dan ook mensen zonder zelfrespect ?

oeh jij snapt mij en trouwens stefan en ik doen alles samen. want we moete toch alles eens uitgeprobeert hebbe he als we iets doen staan we d'r allebei achter hoor... en nog even tegen degene die mij niet serieus neemt ''k ben ff vergete wie dat was... maargoed..... toch lul ik hier toch wel best serieus... ik zet geen onzin op alles is toch wel waar geloof ik...
Oud 29-07-2002, 15:20
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef:

oke niet om je (weer) aan te vallen, maar tsjek t laatste deel van je post echt, kun je nou echt nooit gewoon posten zonder meteen over je stefan dinges te beginnen?

kan ik wel maar waarom zou ik... omdat jij het irri vind... hmm nee daar ga 'k 't nie voor late
Oud 29-07-2002, 15:22
DarkRaven
DarkRaven is offline
Citaat:
ruby soho schreef:

Ze zal wel heel erg verliefd zijn ofzo, dat ze het zelf niet doorheeft
Liefde maakt blind
Oud 29-07-2002, 15:25
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
[B]
ten eerste.... moet je ff nie zo serieus neme van wat ik typ, *knip* maar goed... de helft van wat hier staat is beetje overdreve dusja...

Citaat:
StefanLovertje schreef:

ik zet geen onzin op alles is toch wel waar geloof ik...
geloof dat je jezelf een beetje tegenspreekt
Oud 29-07-2002, 15:25
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

kan ik wel maar waarom zou ik... omdat jij het irri vind... hmm nee daar ga 'k 't nie voor late
waarschijnlijk ben k niet de enige (of wel natuurlijk )
Oud 29-07-2002, 15:26
Verwijderd
zucht....

'k word ech hard gebokt hierzo bij alles wat 'k post... denk dat 'k maar nix meer ga poste....

(om ff terug te kome op de posts die ik gisteren allemaal neergezet heb.... 'k ben geen sloerie of hoer.... damn... wat denke jullie wel nie van me jah nu weet 'k ech zeker dat jullie me irl moete zien want 'k zie ech nie als sloerie/hoer... hoe jullie me dan ook wille noeme uit.... en ehm nog ff over topic dat 'k gistere had gestart... dat ing ook nergens over mja... 'k vroeg het me gewoon af of 't toch redelijk normaal was... maar k geloof zo aan jullie reacties te zien van niet...maarja 't zal wel....)
Oud 29-07-2002, 15:28
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef:

geloof dat je jezelf een beetje tegenspreekt
ja klopt ja... maar jullie nemen het gewoon TE serieus... denke jullie nou ech dat ik me laat gebruike?? nouja... dus even voor de duidelijkheid om eindelijk iets logisch te poste....

ik laat me niet gebruiken en ik weet best wat ik doe, en zoals 'k hierboven al zei, alles moet je toch 'n beetje uit proberen he...
Oud 29-07-2002, 15:30
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
zucht....

'k word ech hard gebokt hierzo bij alles wat 'k post... denk dat 'k maar nix meer ga poste....

>> dat zeg k niet, je zult ook vast wel serieuse posts hebben, maar het is heel erg irritant dat je steeds weer je vriendje erbij moet halen... blabla ja dat hebben mn liefje en ik ook gedaan en je wilt niet wetn hoe lekker het was hihi moet alles eens uitproberen he *verzameling smilies*

(om ff terug te kome op de posts die ik gisteren allemaal neergezet heb.... 'k ben geen sloerie of hoer.... damn... wat denke jullie wel nie van me jah nu weet 'k ech zeker dat jullie me irl moete zien want 'k zie ech nie als sloerie/hoer... hoe jullie me dan ook wille noeme uit.... en ehm nog ff over topic dat 'k gistere had gestart... dat ing ook nergens over mja... 'k vroeg het me gewoon af of 't toch redelijk normaal was... maar k geloof zo aan jullie reacties te zien van niet...maarja 't zal wel....)

>>dat zal dan wel, maar wat je gister postte, dat je alles deed voor het plezier van je vriend en dat je je dan maar liet gebruiken als het maar op n lieve manier ( ) gebeurde, nou sorry maar dat komt naar mijn menig nogal sletterig over... nix persoonlijks tegen jou verder, k ken je niet irl
mn mening is geheel gebasseerd op wat k hier op t forum van je gelezen heb
Oud 29-07-2002, 15:31
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:

ja klopt ja... maar jullie nemen het gewoon TE serieus... denke jullie nou ech dat ik me laat gebruike?? nouja... dus even voor de duidelijkheid om eindelijk iets logisch te poste....

ik laat me niet gebruiken en ik weet best wat ik doe, en zoals 'k hierboven al zei, alles moet je toch 'n beetje uit proberen he...
alles uit proberen in zijn voordeel?

kun je dan niet iemand zoeken die net zoveel om jou denkt en geeft als andersom?
Oud 29-07-2002, 15:32
Verwijderd
ok dan ist goe..... vrede nou? dan zal 'k nie zo snel over 'hem' beginne....
Oud 29-07-2002, 15:33
ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
ok dan ist goe..... vrede nou? dan zal 'k nie zo snel over 'hem' beginne....

sorry dat k zo bot over kom enzo, dat was niet mn intensie ofzo
Oud 29-07-2002, 15:39
Verwijderd
Citaat:
ruby soho schreef:

sorry dat k zo bot over kom enzo, dat was niet mn intensie ofzo
geef niet we hebbe vrede

(en nu ga ik hier nix meer posten anders ben ik de schuldige strax nog voor het sluiten van dit opic en dat wil ik niet)
Oud 29-07-2002, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Kirk22 schreef:

dat zei ik toch niet?
Je zegt letterlijk:
Een meisje van 15 kan nie volwassen denken
Oud 29-07-2002, 16:29
Verwijderd
Citaat:
LoveGirl schreef:

Je zegt letterlijk:
Een meisje van 15 kan nie volwassen denken
en bij sommige heeft ie gelijk in

en dit wordt meer een chat topic.

slotje

Laatst gewijzigd op 29-07-2002 om 16:32.
Oud 29-07-2002, 19:52
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
tja...? schreef:
Wat een K*T topic! B*t*h*s

hey das net negerpraat...... stoer hoor
Oud 29-07-2002, 19:54
Verwijderd
Over loos gezwam gesproken...
Oud 29-07-2002, 19:57
SuperS
SuperS is offline
okee hier komt mijn eerste serieuze post in dit topic

jullie mogen wel 'n beetje liever doen tege m'n vriendin hoor ik loop ruby soho toch ook nie te bokke omdat 'k der avatar lelijk (lees hoerig) vind......... (niet persoonlijk opvatten hoor is maar 'n voorbeeld) ahum kuch kuch HOER kuch kuch (geintje)

('t begint te lijken op 'n minder serieuze post)

achja...... 't zal wel

(by the way ik heb dit topic maar half gelezen dus excuseer mij als 'k iets fout begrepen heb)
Oud 29-07-2002, 19:58
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
nare man schreef:
Over loos gezwam gesproken...

ben 't voor de verandering met je eens hahahaha lol
Oud 29-07-2002, 20:02
Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
nare man schreef: