Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
my speech is entitled ginger kids, children with red hair, light skin, and freckles. we've all seen them, on the playground, at the store, walking on the streets. they creep us out make us feel sick to our stomach. i'm talking of course about ginger kids. ginger kids are born with a disease which causes very light skin, red hair, and freckles. this disease is called gingervitis and it occurs because ginger kids have no souls. kids who have gingervitis cannot be cured. Eric Cartman
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is overigens wel een bron, maar dat zul je ook wel niet inzien.
Spoiler
|
- Blond of brunette? Geen echte voorkeur, maar statistisch gezien geen blondines (andere kleuren maken niet uit: ros, zwart, ...)
- Donker of lichte ogen? Geen voorkeur - Bleke of gebruinde huid? Ook geen voorkeur, maar ook hier weer de statistieken dat ik niet zo val op kleurlingen - Klein of lang? Beetje kleiner dan mij is in orde - Redelijk behaarde benen/armen, of onder de vette puisten? Haar kan ik wel tegen, en valt weg te halen indien nodig. Met puisten is dat moeilijker - Onder de vette puisten, of een dik lichaam? Er mag wat 'om het lijf' zijn, ik val al helemaal niet op super-magere gevalletjes (diëten is voor mij een ![]() - Dik en onbehaard, of redelijk behaarde benen/armen maar slank en mooi figuur? De gulden middenweg: niet iemand waarvan je altijd de verleiding krijgt om haar ribben te tellen, maar ook geen zeekoe (zo het stereotiepe Amerikaans model), maar ik kan wel om met 'wat zwaarder dan gemiddeld'. - Bijdehand of verstandig? Verstandig - Serieus of overal een grap van maken? Gulden middenweg, maar eerder serieus - Intelligent en lelijk, of bloedmooi maar zo dom als een koe? Intelligent en lelijk (voor anderen dan toch, iedereen heeft zijn eigen mooie kantjes natuurlijk) - Bloedmooi innerlijk + gezicht en een lelijk lichaam, of een topuiterlijk met een kutinnerlijk? Innerlijk telt (jah, cliché, maar iemand met een kutinnerlijk zal aan mij een vette kluif hebben) - Iemand die stinkt, maar er verzorgd uiziet, of iemand die er onverzorgd uitziet maar goed ruikt?Beetje van beide eigenlijk: een meid mag af en toe wel wat stinken. Als ik echt moet kiezen: goed ruikend onverzorgd - Iemand die van zich af bijt, of een onwijs lief persoon ?Weer beiden. - Down under: alles weg, of een streepje? Maakt niet uit, zolang het schaamhaar niet tot aan de oksels/knieën komt. - Op het hoofd: lang of kort haar?Maakt niet uit. - Eigen ietwat aparte stijl, of liever een meeloper?Aparte stijl is een plus, meeloper, tja, mag (maar werkt toch niet in de long run). - Precies dezelfde interesses als jou, of juist wat verschillend? Gelijkaardige interesses, maar ook de nodige portie verschil (anders valt er niets te beleven). - Ouder of jonger dan jij? Gelijkaardige leeftijd (ik kijk niet op een paar maanden), en anders maakt het niet uit. - Dommer of slimmer dan jij? Maakt niet uit. - Mooi maar superonzeker, of lelijk maar zelfverzekerd? Lelijk zelfverzekerd (met zelfde remark over lelijk: there is no such thing).
|||
Citaat:
Als je een sterke band heb/had met je moeder en die had bijvoorbeeld bruin haar zul je eerder op bruin haar vallen dan op andere kleuren (is overigens ook geen zwart op wit regel, een maat van mij valt op blond en voor hem is zijn moeder alles). Dan heb je ook nog jeugdidealen van bijvoorbeeld sprookjes, mijn vriendin houdt bijvoorbeeld van donkere ogen en donker haar en was vroeger helemaal verslaafd aan Aladdin en die maat waar ik het toenet over had was helemaal gek van Assepoester. Het allereerste meisje waar ik smoorverliefd op werd op mijn 13de (en 15de nog een keer) had bruine krullen. Citaat:
Verder is niet alles even makkelijk, evolutionair gezien. Neem bijvoorbeeld de blinde darm bij ons (niet dat die compleet overbodig is, maar dat is een ander verhaal) of een ander willekeurig rudimentair orgaan bij andere wezens. Dingen die tegenwerken, zoals acne, obesitas etc. helpt ook niet echt. Nog iets is dat natuurlijke selectie bestaat uit herhaaldelijke fysieke impulsen van korte tijd, het lichaam zal zich zo 1 2 3 niet realiseren dat een non-blonde haarkleur minder aantrekkelijk is, gevolg --> geen verandering. Bepaalde haarkleuren waren echter wel handig voor overleven. Kijk bijvoorbeeld naar de aziaten - daar zitten heel veel zwartharigen, wat beter was ivm het klimaat. Daarom werden ze aangepast. Nog een voorbeeld is het kunnen wegwerken van veel drank - tegenwoordig is het blijkbaar stoer om met motto zuipen-tot-we-kruipen jezelf half in coma te drinken en krijg je hierdoor aanzien onder de zwakbegaafde breezersletjes met als gevolg een hogere kans op seks wat volgens je lichaam gelijk staat aan voortplanting, maar toch zal ons lichaam zich niet aanpassen om die reden. Nu kunnen westerlingen wel veel meer alcohol verdragen dan aziaten, maar dat heeft als reden dat vroeger westerlingen alcohol in het water gooiden om de bacterieen te doden waar Aziaten het kookten (denk: thee) en niet omdat er in het westen meer gefeest wordt.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Blond
-lichte ogen? - Bleke - Klein - Redelijk behaarde benen/armen - dik lichaam - Dik en onbehaard - Bijdehand - Serieus - Intelligent en lelijk - Bloedmooi innerlijk + gezicht en een lelijk lichaam - iemand die er onverzorgd uitziet maar goed ruikt? -of een onwijs lief persoon ? - Down under: alles weg - Op het hoofd: lang - Eigen ietwat eigen stijl - Precies dezelfde interesses als jou - leeftijd boeit niet - Dommer - Mooi maar superonzeker
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb je liever? Deel IIV! Cherry Springs | 500 | 24-08-2006 12:33 | |
Liefde & Relatie |
Wat hebben jongens het liefst... Ostentation | 84 | 30-09-2005 23:45 | |
Software & Hardware |