| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
![]() Hahaha....Ik heb ook mijn eerste posts gevonden. Ik opende een nieuw topic over WIDM, terwijl er nog één van was. Bovendien maakte ik 'fout' gebruik van de -smiley, en werd daar fijntjes op gewezen. Er volgde een hele discussie, waar ik natuurlijk heel cool op reageerde naar mijn idee.Oja, en bij mijn àllereerste post maakte ik blij gebruik van de mogelijkheid roze te typen Ai...
|
|
||||
|
Nou, hier komen er een paar van toen ik veertien was. In een topic over Stephen Kingverfilmingen:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geniale verfilming of niet, als ik er niet bang van word, is het geen succesvolle horror! Verdiende rologen dus
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
![]() , maar dat is nú. Vroeger had ik horrorskillz, toen maakte ik mezelf zo vaak bang dat ik niet bijzonder onder meer onder de indruk was van de meeste films. Pas achteraf als ik door het donker moest fietsen, dan vond ik het eng Tegenwoordig ben ik het niet meer gewend om bang te zijn voor geesten of monsters, dus ik vermoed dat ik de Shining nu enger vind dan toen ik twaalf was.
|
|
|
|
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik gebruikte ook weleens termen als 'masterlijk' en 'het roelt'.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Dat heb ik welgeteld één keer gedaan, en daarna nooit weer.
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 21:32 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Open your eyes! anoymous | 3 | 01-01-2014 12:03 | |
| Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 01:28 | |
| De Kantine |
Weerwolfspel #92 voorbereidingstopic (was: Weerwolven van Wakkerdam) Verwijderd | 182 | 25-01-2013 12:52 | |
| Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 19:35 | |
| Psychologie |
nachtmerries: ANGST Fantôme | 27 | 07-10-2003 18:35 | |