Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gescheurde enkelbanden zijn niet zo goed voor je relationeel gebied: ik ben in geen tijden uitgeweest
![]() Edit: oh ja, vannacht om 2 uur nog wel grappig heen en weer gesms't. Maar nu reageert ie uiteraard weer niet. Ben benieuwd of ik hem morgen nou nog zie. Laatst gewijzigd op 02-11-2008 om 14:39. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb alleen geen zin om te zuipen. Maar /care want dronken mensen zijn leuk. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Hmm, net afscheid genomen, na een heerlijk lang weekend met elkaar. Het was weer leuk en knuffelig, en hij was sexy en lief en knuffelig
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het gaat nog steeds echt goed
![]() En zou hij nu alsjeblieft uit mijn hoofd en uit mijn dromen willen gaan? Ik wil hem niet meer, ik wil dát niet meer. Maar dat betekent niet dat ik hem niet mis en dat het me wel verdrietig maakt. So please, get out. |
![]() |
|
vriendinnetje haar relatie is ook over. hmmm erg naar voor haar, ze is erg verdrietig
![]() ![]() en huisgenootje heeft net iemand ontmoet... wel moeilijk om die dan zo blij te zien. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik ben lichtelijk in de war. Heb hem na vrijdag zaterdag opnieuw gezien op een feestje van een gemeenschappelijke vriend waar ik na lang twijfelen naar toe ben gegaan. En dat bleek erg leuk te zijn, en hij is veel te hitsig en we gingen praten en herinneringen ophalen en lachen en samen spelletjes spelen. Daarna bracht hij me naar huis en dat was raar want we waren beide stil en nou. Zoen op de wang en toen naar huis gegaan, raar.
Maar donderdag zie ik hem weeer. Want vrijdag zei hij 'to be continued' toen hij na een uur weer weg moest. Dus had ik hem gesmst vlak daarna wanneer ik kon en hij had zijn agenda niet en zou me nog bellen. Maar toen zag ik hem dus zaterdag al en hij begon er gelijk over. En toen werd het donderdag. En later in de auto vroeg hij wat we dan gingen doen. En nu gaat hij voor me koken en i kben vét zenuwachtig. Maar ik hoop veel te veel en daar ga ik nu meer ophouden. Amen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tussen ons gaat het goed! Vanmorgen beetje ruzie over iets dat gisteravond gebeurd was, maar dit is weer goed. Tis lief.
![]() Thuis iets minder. Mam gaat altijd taarten/cakes maken als ze zich niet goed voelt en nu doet ze al bijna een week niets anders. Ze houdt keihard vol dat er niets is, maar ik ben ook niet helemaal achterlijk.... |
![]() |
|
![]() |
Het is nu een week uit en ik voel me nog steeds goed.
![]() Gister voor het eerst samen gewerkt met een goede vriendin van me, ze is net begonnen bij mij in de kroeg. En het was leuk! Ik denk dat wij het ook wel goed gaan doen als collega's. Vanavond verjaardag van mijn broers vriendin, zin in. Lekker taart eten met broers en zussen, altijd leuk. |
![]() |
|
Gossiej. Het gaat hartstikke goed, maar ik merk wel dat alles wat ik nu aan het doen ben onwijs veel energie vergt. Maar het is het waard, ik vermaak me prima en leer onwijs veel, ook over mezelf.
Vrijdagavond Musica Republica, DAMN wat was dat VET! Super! Geweldig uit m'n dak gegaan! Volgend jaar weer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Mja, gewoon geloof ik. Zaterdag de (bijna??)vriend van mn beste vriendinnetje gezien en het is echt een toffe gast, maar weet niet of hij echt bij haar past. Maar goed, daar komt zij zelf wel achter, ik ken hem verder niet. Zondag moest ik verplicht mee uit eten met mn oma en grmbl... Verwijten is alles wat ze kan, altijd gezellig Oh, en verder staat het gezin hier op knappen, mn pa moet donderdag geopereerd worden en stress dat het weer fout is en pff, het is uit voorzorg, maar mijn moeder loopt de boel alleen maar op te naaien |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik word knettergek van volle agenda's, onverwachtse verplichtingen, blessures, ziek zijn, familieperikelen en al die andere zooi die er voor zorgt dat er zo weer een week voorbij is zonder elkaar even te zien.
![]() |
![]() |
|
Ik ben ook weer een ilusie armer, vriendin heeft me al een paar keer vertelt van joh ik ben aangenomen voor dat keuze vak, en deze stage en dit onderzoek etc. En ik zo huh ik wist helemaal niet eens dat je daarvoor had gesolliciteerd. Blijkt dus dat zij dat aan niemand vertelt, omdat ze mensen niet op ideen wilt brengen om ook dat ook te gaan doen en zo concurrentie te creeen.
![]() Maar ik ben echt iemand die zich niet laat naaien, die het nooit lullig vind om anderen te naaien, niet naief, en de insteek als ik niet voor mezelf zorg dan doet niemand het. Maar bij goede vrienden is dat anders, en ik zou het echt tegen mijn principes in vinden gaan om een vriendin niet te attenderen op een leuke stage etc als ik wist dat zij dat ook leuk zou vinden. Nou wist ik van al die dingen wel dat ze er waren, en hoe en wat ik moest solliciteren, ik wilde dat alleen niet, maar t gaat om het idee.
|
![]() |
Verjaardag gister was gezellig
![]() Het begint toch wat te knagen. Ik begin me zo erg af te vragen hoe het met hém is. Gaat het met hem net zo goed of is hij helemaal kapot? Is ie weer begonnen met blowen? Kan ie nu nog inspiratie voor muziek maken vinden? Etc.. Sta zo op het punt een mailtje te sturen, maar ik moet het niet doen. En daarnaast besef ik me heel goed dat ook dit een irritatiepunt was; ik vertel het liefst de hele wereld hoe het met me is en bij hem moet je het eruit trekken. 3 jaar lang ging het elke dag 'goed' met hem. Het was al heel wat dat ik er een paar keer uit heb gekregen dat hij 'wel een beetje boos' was. Ik mail nog maar even niet dus. En is het stom om zijn ouders even een kaartje oid te sturen? Wil ze niet echt bellen ofzo, maar wil ze wel even bedanken... |
![]() |
|
Weekendje weg geweest naar Berlijn met vrienden en hij was echt super lief
![]() ![]() ![]() En ik heb echt de liefste schoonouders die er zijn ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en als het goed met hem gaat voel je je waarschijnlijk slecht omdat hij je blijkbaar toch niet zoooo nodig had. laat hem dus gewoon doén, want wat hij je ook vertelt, slecht voel je je toch. ik vind het in elk geval niet erg dat ik met mijn ex niet al te veel contact heb gehad - tuurlijk was hij er kapot van, maar het was mijn beslissing en ik was veel gelukkiger zo, dus why the hell zou ik mij slecht moeten gaan voelen om wat ik hem had aangedaan?? |
![]() |
|
![]() |
O nee, zo zit het juist helemaal niet. Ookal ben ik blij zonder hem en ben ik zo gelukkig, ik geef heel veel om die jongen. Ik wil niets liever dan dat hij gelukkig is/wordt! Dus ik zou echt niet stiekem willen dat hij er kapot van is. Ik hoop dat hij zich net zo voelt als ik. Dat zou voor mij niet betekenen dat ik niet belangrijk voor hem was, want dat was hij toch ook voor mij?
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
denk ik. ![]() |
![]() |
|
ik heb even een frustratiemomentje: we zouden met een groepje vrienden gaan dnden en ik heb bij het afspreken echt duizend keer gezegd dat ik op dinsdag altijd sport, plannen ze het toch op dinsdag
![]() En het stomme is: als ik mijn sport ervoor afzeg dan blijkt het een keer of drie door te gaan en heeft men daarna weer betere dingen te doen en blijkt dat ik voor niets mijn sport heb afgezegd. Om een of andere reden overkomt me dit wel vaker, dat mensen voor mij iets afspreken op dagen waarvan ik al twintig keer heb gezegd dat ik niet kan... (Volgens mij ben ik een beetje touchy wegens het feit dat ik net twee tentamens achter de rug heb)
||
Citaat:
![]() ot; Mams moest naar de neuroloog, en die zegt tegen haar dat ze al lang opgenomen had moeten worden. Als donderdag/vrijdag ook maar 1 van alle huisartsen die mams aan de telefoon had gehad, was langsgekomen, had ze geopereerd kunnen worden met spoed. Dan had ze nu geen blijvende verlamming in haar voet gehad, en had ze nu weer kunnen lopen. Nu moeten ze eerst een scan maken, en dan opereren, maar dat kan nog wel een week?, 2 weken? duren... Dikkekutzooi.
Laatst gewijzigd op 04-11-2008 om 16:58. Reden: foutje |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Waaa, echt gaaf, een huisgenootje gaat een half jaar weg wanneer m'n vriend naar utrecht komt. Dus kan hij haar kamer een half jaar onder huren. Dus dan kunnen we toch meteen samen gaan wonen en komende zomer een appartementje zoeken
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ot: Maandagavond toch maar naar hem gegaan, ik hield het hier echt niet langer uit. Nu pas thuis en het was goed. Gisteravond was hij voor het eerst echt boos op me. Maar later was het weer goed en snapte hij dat ik het soms even nodig heb om te knoteren. ![]() En oooh @Neko: Wat klote voor je meis... Hoop dat het goed komt! Als ik iets kan doen ofzo, moet je bellen(still got my number?)/pm'en/mailen/whatever. Kom op! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit in een vreemde situatie...ik ben helemaal verliefd op een superleuke jongen en het klikt heel goed en we doen allemaal leuke dingen, maar tegelijk ben ik ontzettend verdrietig want ik heb het mijn ex verteld en die heeft besloten mij nooit meer te willen spreken. En dat terwijl we sinds het uit is echt nog goed contact hadden en we daar beiden heel blij mee waren. Ik snap het aan de ene kant wel maar had het toch echt niet zien aankomen.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat lijkt me echt een hele zware sport, waarschijnlijk zou ik er de hele tijd uit vallen.. OT: vandaag anderhalf jaartje bij elkaar en geen tijd voor elkaar wegens hij moet de hele dag werken en ik heb vanavond tentamen..
|
Ik mis hem zo. En hij komt over 1,5 week en ik kan aan niks anders meer denken ong en kijk er zooo naar uit en dat is helemaal fout. Ik wil zo graag dat het niet alleen een vriendschappelijk weekend wordt maar ook een romantisch, en tegelijkertijd is dat ook het onverstandigste. En ik ben steeds zo moe..
|
![]() |
|
|