Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2009, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Nou hier jouw awwmomentje.

Jij hebt een lekkere bank ja ? Ik moet het doen met IKEAprut. Ik had echt net zo goed een gestoffeerde houten plank kunnen kopen
Dankje

Ja nee geen lekkere bank maar uberhaupt dat ik relaxt zit ofzo. Snapje? Oke. Oke.
Advertentie
Oud 10-02-2009, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Wanneer moeten die allemaal af?
elke week eentje. deze moet maandag ingeleverd. en dan is je cijfer het gemiddelde. hm dus geen tentamen
Oud 10-02-2009, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Dat is een kwestie van willen, toch? Gewoon consequent als je niet zeker bent het ezelsbruggetje nagaan, dan zul je merken dat je het binnen een paar weken voor de rest van je leven zo goed als foutloos doet zonder erbij te hoeven nadenken. Net zoals je zonder nadenken ook wel 3x7 kan uitrekenen omdat je in groep drie tafels hebt gestampt (hoop ik voor je).
Niet als je dyslexie hebt en je je daardoor in eerste instantie niet realiseert dat je een fout maakt. Soms zie ik het zodra ik gepost heb of zodra iemand me erop wijst, maar ik heb ook talloze schooolopdrachten met fouten ingeleverd, omdat ik er de fouten gewoon niet zag. En dat gaat dan niet alleen of d-t, maar ook over ei/ij en au/ou. Het ''ziet'' er voor mij gewoon allemaal hetzelfde uit. En wat jij voorstelt heb ik de laatste jaren gedaan, waardoor ik nu nog maar sóms domme fouten maak ipv altijd, maar geheel foutloos zal ik denk ik nooit schrijven.

Oud 10-02-2009, 18:02
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Dankje

Ja nee geen lekkere bank maar uberhaupt dat ik relaxt zit ofzo. Snapje? Oke. Oke.
Ha ik weet wat je bedoelt. Soms heb je van die aartsluie momenten dat je geen zin hebt om op te staan en lekkerder te gaan liggen.
Oud 10-02-2009, 18:03
Verwijderd
Citaat:
elke week eentje. deze moet maandag ingeleverd. en dan is je cijfer het gemiddelde. hm dus geen tentamen
Oh, he, wat relaxt En wtf, ijverig. Maandag inleveren, het is pas dinsdag en je bent er nu al mee bezig. Hier heb je een kapitein als beloning.

Oud 10-02-2009, 18:03
Verwijderd
Godver er was deze week geen house
Oud 10-02-2009, 18:04
Verwijderd
Kreeg ik een mailtje van een prof:

"... hardafdeling van het ziekenhuis ..."
Oud 10-02-2009, 18:05
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Kreeg ik een mailtje van een prof:

"... hardafdeling van het ziekenhuis ..."
Oud 10-02-2009, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Ha ik weet wat je bedoelt. Soms heb je van die aartsluie momenten dat je geen zin hebt om op te staan en lekkerder te gaan liggen.
Je bent zelf aartslui
Verwijderd
Citaat:
Oh, he, wat relaxt En wtf, ijverig. Maandag inleveren, het is pas dinsdag en je bent er nu al mee bezig. Hier heb je een kapitein als beloning.

[afbeelding]
Ja want 10 EC dus dat betekent, like, 26 uur voor 1 opdracht ;x En het is in groepjes en ik wil niet die ene lamzakkerige groepsgenoot zijn

Yarrrr.
Verwijderd
Citaat:
Ah gelukkig, kapitein overduidelijk is gearriveerd.
Als iemand na een slok koud bier op een warme zomerdag zegt 'hmm lekker', kom je dan ook uit de bosjes gesprongen met 'omfg captain obvious'?
Oud 10-02-2009, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Ja want 10 EC dus dat betekent, like, 26 uur voor 1 opdracht ;x En het is in groepjes en ik wil niet die ene lamzakkerige groepsgenoot zijn

Yarrrr.
Uitgebreide groepsopdrachten. Ik neem m'n woorden terug.
Oud 10-02-2009, 18:09
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Als iemand na een slok koud bier op een warme zomerdag zegt 'hmm lekker', kom je dan ook uit de bosjes gesprongen met 'omfg captain obvious'?
Haha hoe lang heb je over die reactie moeten nadenken. Je vorige was beter denk ik.
Oud 10-02-2009, 18:09
Verwijderd
als ik iemand omfg captain obvious hoor zeggen in de harmoniekantine weet ik wie het is!!!@1
Oud 10-02-2009, 18:10
Miekje*
Miekje* is offline
Hoi Lisaaah! Ik ben er weer hoor!
Oud 10-02-2009, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Uitgebreide groepsopdrachten. Ik neem m'n woorden terug.
Hrmja. Ik zie het maar als social skilltraining.
Oud 10-02-2009, 18:12
Verwijderd
Hahaha hoi miekjuh.
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Je bent zelf aartslui
Hmm ja nee wel niet soms.
Miekje*
Miekje* is offline
't Is een kwestie van geduld
Rustig wachten op de dag
Dat heel Holland Limburgs lult
Dat heel Holland Limburgs lult! (8)
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hahaha hoi miekjuh.
Hoihoi! Hoe was je dag?
Oud 10-02-2009, 18:13
Sens.
Sens. is offline
Hoi
Verwijderd
Citaat:
Niet als je dyslexie hebt en je je daardoor in eerste instantie niet realiseert dat je een fout maakt. Soms zie ik het zodra ik gepost heb of zodra iemand me erop wijst, maar ik heb ook talloze schooolopdrachten met fouten ingeleverd, omdat ik er de fouten gewoon niet zag. En dat gaat dan niet alleen of d-t, maar ook over ei/ij en au/ou. Het ''ziet'' er voor mij gewoon allemaal hetzelfde uit. En wat jij voorstelt heb ik de laatste jaren gedaan, waardoor ik nu nog maar sóms domme fouten maak ipv altijd, maar geheel foutloos zal ik denk ik nooit schrijven.

Dat vind ik altijd zo'n makkelijk excuus.
Verwijderd
Aha, vandaar dat de rest van het mailtje foutloos was
Verwijderd
I like big butts and I can not lie
You other brothers can't deny
That when a girl walks in with an itty bitty waist
And a round thing in your face
You get sprung
♪♫

http://www.youtube.com/watch?v=Pzdxd3KViW4
Verwijderd
Citaat:
't Is een kwestie van geduld
Rustig wachten op de dag
Dat heel Limburg ABN lult
Dat heel Limburg ABN lult! (8)
Oud 10-02-2009, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad
Oud 10-02-2009, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Hmm ja nee wel niet soms.
Haha ok ik geef het toe, ik ook.
Citaat:
Hoihoi! Hoe was je dag?
Haha hoi nou, wel een beetje doorsnee! En nu lekker rustig. Jouwe?
Oud 10-02-2009, 18:16
Verwijderd
Baby got back!
Oud 10-02-2009, 18:17
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
I like big butts and I can not lie
You other brothers can't deny
That when a girl walks in with an itty bitty waist
And a round thing in your face
You get sprung
♪♫

http://www.youtube.com/watch?v=Pzdxd3KViW4
In Friends hadden ze een keer zo'n scène met dat liedje... een echte dijenkletser was dat
Oud 10-02-2009, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Haha hoe lang heb je over die reactie moeten nadenken. Je vorige was beter denk ik.
Mijn vorige reactie was een uiting van 'lalwtf', maar bij nader inzien verdiende je opmerking meer iets :')-achtigers. Ik moest er ongeveer tien á twaalf seconden over nadenken, onder het genot van rondklikken in andere tabjes. Toen viel er brandende as van mijn peuk in mijn mouw en die besloot ik er eerst uit te halen alvorens te reageren. Maar wees gerust, de volgende keer zal ik dergelijke dingen negeren en zo snel mogelijk posten. Het forum is immers serious business, hier mag niet getreuzeld en geslenterd worden.
Oud 10-02-2009, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Het spijt me dat mijn hoofd anders werkt dan dat van jou.
Oud 10-02-2009, 18:19
Verwijderd
nu luister ik Atlantic Ocean - Waterfall
Verwijderd
Eigenlijk ga ik er ook veel te uitgebreid op in, de opmerking 'heb je vandaag zand in je kut ofzo' had ook wel volstaan.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

Haha hoi nou, wel een beetje doorsnee! En nu lekker rustig. Jouwe?
Alles behalve doorsnee. Ik ben in dit kutweer met school naar paleis Soestdijk geweest
Verwijderd
Citaat:
Het spijt me dat mijn hoofd anders werkt dan dat van jou.
Excuses aanvaard.
Verwijderd
Ik moet een artikel voor een medisch blad schrijven met dubbele regelafstand
Verwijderd
Citaat:
Mijn vorige reactie was een uiting van 'lalwtf', maar bij nader inzien verdiende je opmerking meer iets :')-achtigers. Ik moest er ongeveer tien á twaalf seconden over nadenken, onder het genot van rondklikken in andere tabjes. Toen viel er brandende as van mijn peuk in mijn mouw en die besloot ik er eerst uit te halen alvorens te reageren. Maar wees gerust, de volgende keer zal ik dergelijke dingen negeren en zo snel mogelijk posten. Het forum is immers serious business, hier mag niet getreuzeld en geslenterd worden.
Oud 10-02-2009, 18:20
Laisve
Laisve is offline
Ja maar para, gave uiteenzetting dat wel, maar dit was echt een kapitein overduidelijkmomentje... verder niets hoor.
Oud 10-02-2009, 18:22
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Doe ik niet, maar ik hoop alleen dat mensen dat onthouden (wishfull thinking) zodat niet iedere d-t fout verbeterd wordt.
het is ook 'wishful'

Citaat:
Hoi
Hoi
Oud 10-02-2009, 18:23
Verwijderd
Citaat:
het is ook 'wishful'

Hoi
Oja, die stomme ll-en. Voor ik aan mijn essay begin moet ik maar eens zorgen dat de spellingchecker het ook in het Engels doet.
Oud 10-02-2009, 18:23
Miekje*
Miekje* is offline
Vriendin is er. Dagdag!
Oud 10-02-2009, 18:25
Sens.
Sens. is offline
pff ik wil de punten van mijn examens weten, maar ik geraak niet ingelogd op de site
(Dus kom ik hier klagen - Sorry! ;-)
Oud 10-02-2009, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Ja maar para, gave uiteenzetting dat wel, maar dit was echt een kapitein overduidelijkmomentje... verder niets hoor.
Het is eerder kapitein overduidelijk om dat aan te wijzen, vond ik. Maar vooruit, 't is al goed! We zeggen allebei voor de hand liggende dingen, nu weer braaf spelen.
Oud 10-02-2009, 18:26
Verwijderd
Zo laat ik maar eens gaan koken. Pasta met tomaat-honing-mozzarella saus
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Oja, die stomme ll-en. Voor ik aan mijn essay begin moet ik maar eens zorgen dat de spellingchecker het ook in het Engels doet.
Of iemand anders laten lezen als je klaar bent

Citaat:
pff ik wil de punten van mijn examens weten, maar ik geraak niet ingelogd op de site
(Dus kom ik hier klagen - Sorry! ;-)
probeer anders een andere browser!
Verwijderd
Citaat:
Je kan toch gewoon de taal instellen in Word?
Oud 10-02-2009, 18:27
Laisve
Laisve is offline
Je miept ! En omg, ik heb lekkere zaanse huisjes gekocht vandaag en ben nu aan het smikkelen. Ik ben toch wel trots op mezelf
Oud 10-02-2009, 18:28
Sens.
Sens. is offline
Citaat:

probeer anders een andere browser!
Ah dat ben ik nu aan het proberen.

(Zo zie je dat het heel nuttig is om er hier over te klagen. )
Oud 10-02-2009, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Je kan toch gewoon de taal instellen in Word?
Ja, dat probeerde ik maar dan krijg ik een vage foutmelding. Het zal niet moeilijk zijn maar ik moet érgens iets aanpassen en ik weet niet precies hoe en wat.
Oud 10-02-2009, 18:29
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ah dat ben ik nu aan het proberen.

(Zo zie je dat het heel nuttig is om er hier over te klagen. )
Klagen is altijd goed
Topic gesloten

Regels voor berichten