Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Oeh, en weerwolven met een grote groep is echt leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op generaal of maarschalk ging de computer regelmatig mijn kamp in met hun generaal en sloeg dan wat in het rond, opzich vond ik het niet erg dat ik een aantal kapiteinen enzo kwijt raakte, uiteindelijk was hij z'n generaal kwijt ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een kaft vol zelfgemaakte spelletjes van vroeger en ik vind die nog best wel leuk
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() lalalala google is je vriend: http://www.logistiek.nl/archief/id26...pelletjes.html en http://en.wikipedia.org/wiki/Beer_distribution_game |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Halli Galli is fantastisch, maar niemand wil het spelen omdat ze het te frustrerend vinden. Set vind ik echt verschrikkelijk, wiskunde in vrije tijd
![]() de kleine 999games vind ik meestal wel leuk zoals bonanza. koehandel is een spel waarbij je vee moet handelen. Ik vond het leuk want ik had gewonnen, het is met strategie, een beetje bluffen en psychologisch inzicht enzo, en geluk. wha, als ik volgend jaar hopelijk bij een studentenvereniging zit ga ik proberen een spelletjesclub ofzo op te richten, of spelletjesavonden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Gezelschapsspelletjes Jasper1986 | 0 | 05-01-2016 09:29 | |
Vrije tijd |
Sjoelen catootje | 25 | 23-03-2006 12:39 | |
De Kantine |
PimPamPet-Categorieën diamondvoodoo | 21 | 02-04-2003 19:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedicht van Jennis (Skye) gemaakt op mijn songtext Secreet | 3 | 19-08-2002 17:59 | |
Games |
forum-vraagje red_hot_chilli_pieper | 3 | 10-12-2001 16:09 |