Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2009, 21:43
GFT
GFT is offline
ik kreeg nog een sms met daarin dat ie het letelijk geweldig vond, en dat ie het zeker voor herhaling vatbaar vond,

ik sprak hem vandaag nog ff op msn,
hij reageerde weer positief op wat er gisteren allemaal was gebeurd db

Hij zei dat ie gauw weer wat wou afspreken.
Dus stelde hem voor om een keer een keer te fietsen en/of naar een -andere- stad te gaan.
Dat leek hem allebei erg leuk.

Even kijken wanneer, maar hij vind het allemaal nog leuk!

Gr
Advertentie
Oud 23-04-2009, 22:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat lief! Je klinkt erg verliefd en ik vind het leuk dat je alles op het forum post, want dat helpt mij bij het soggen.
Maar heel serieus. Ik ben geen held in de liefde en als ik denk dat het goed gaat dan laat ik het vaak enorm in de soep lopen. Maar gewoon jezelf zijn en lol maken samen en een beetje flirten. Een sleepover kan heel erg leuk en geslaagd zijn, maar misschien is het ook wel ongemakkelijk. Ik zou elkaar wel eerst even goed leren kennen. Wil hij wat met je gaan eten?
Oud 23-04-2009, 22:12
GFT
GFT is offline
Bedankt voor je reactie,
wat bedoel je precies met soggen?
en sleep-over?

Ja, hij wou inderdaad wel wat eten met mij.
Maar aangezien hij14 is en ik 15, zijn we niet bepaald rijk, maar wil het wel een keer proberen, eerst maar iets drinken en als eht nog steeds helemaal leuk is, dan wat eten.
denk ik.
hoe denkne jullie eroveR?
gr
Oud 23-04-2009, 23:17
Qimm
Qimm is offline
soggen, sog, Studie Ontwijkend Gedrag

Oud 24-04-2009, 08:18
I C U
I C U is offline
Sleep-over is logeren Ik ben benieuwd hoe dit loopt! Ik vind alleen dat batsmaatje een beetje fout klinken, maar dat zal mijn brave inborst zijn
Oud 24-04-2009, 19:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
sorry voor mijn overmatig gebruik van de engelse taal!
Oud 25-04-2009, 18:38
-Roosje
-Roosje is offline
Ik heb zelf met dit soort dingen niet zoveel ervaring,
maar ik weet wel, dat de jongens in mij klas ook dat soort bewegingen richting elkaar maken,
gewoon voor de grap.

Wat wel duidelijk is, is dat jij hem leuk vind!
Ik zou zeggen; speel open kaart. Vertel tegen je vrienden hoe je denkt over het vallen op jongens en/of meisjes,
echt vrienden zullen het gewoon respecteren toch?!

Heel veel succes!

liefs, Roos
Oud 26-04-2009, 15:11
GFT
GFT is offline
Ik heb hem gisteren op msn gehad en gevraagd hoe het ging, etc etc.
Ik vroeg ook of we misschien weer wat konden afspreken,

Op MSN heb ik een beetje met een omweg gevraagd hoe hij het nou ziet, en wat hij vind.
Ik heb namelijk gevraagd; Ik hoorde van iemand uit mn klas dat je mij erg leuk vind...
Ik heb niet gezegd wie het dan zou kunnen zijn.
Ik zei zo; dat jij niet wist of je nou meer op mannen of op vrouwen viel of op allebei.
Hij vroeg dus wie dat was... maar ik zei dat ik dat echt niet kon vertellen, ik vroeg dus aan hem of dat ook echt zo was.
Hij zei; nee hoor, ben gewoon hetero,
Maar nu hebben we wel gewn afgesproken dat we maandag naar roosendaal weer gaan!
want dinsdag kon hij niet zei hij op msn, want dan gaat ie draaien (dj) op n feestje bij zn aanstaande vriendin, dus ik vroeg; aanstaande? haha, ik geloof er niks van...
toen zei hij; jaseker, das echt zo. Ik zei zo; vind zij dat dan ook?
Nou, zei hij, dat nog niet, maar we vinden elkaar wel leuk. En dat hoorde hij weer van haar beste vriendin.
Ik zei; oke dan..

Hij zei wel dat ie mij aardig vind.
en dat ie het leuk vond om samen wat te gaan doen in een stad ofzo...
in ieder geval weet ik wel wat meer over wat hij is...
maar aangezien hij dus heel vaak bij mij de klas in komt, bij mij komt staan, div opmerkingen maakt en dus ook bij mij wilt logeren, weet ik niet zeker of hij het zelf wel 100% weet.

Het is jammer dat het antwoord niet is wat ik wil...
Maar als het werkelijk zo is dat hij hetero is, dan ben ik in ieder geval blij, dat hij niet het heel de school door heeft geluld.
Want hem kennende. Is hij wel zo iemand die dat toch wel een beetje doet denk ik...

Iemand nog tips?
Gr
Oud 26-04-2009, 16:13
Lente
Lente is offline
Citaat:
Hij zei; nee hoor, ben gewoon hetero,
Maar nu hebben we wel gewn afgesproken dat we maandag naar roosendaal weer gaan!
want dinsdag kon hij niet zei hij op msn, want dan gaat ie draaien (dj) op n feestje bij zn aanstaande vriendin, dus ik vroeg; aanstaande? haha, ik geloof er niks van...
toen zei hij; jaseker, das echt zo. Ik zei zo; vind zij dat dan ook?
Nou, zei hij, dat nog niet, maar we vinden elkaar wel leuk.
He's just not that into you
Oud 26-04-2009, 19:31
GFT
GFT is offline
Helaas... van zn ouders mag hij een tijdje om een of andere reden het dorp niet uit.
Jammer... dat het niet mag ineens.
Gr
Oud 28-04-2009, 16:22
GFT
GFT is offline
hij zei ook een keer in de stad; trek je je op mij af?
Ik wist niet goed wat ik moest zeggen, en zei op een lacherige manier "ja, haha".
Is het trouwens raar/gek dat ik me aftrek op hem terwijl ik weet dat hij hetero is?
gr
Oud 28-04-2009, 16:27
Qimm
Qimm is offline
tuurlijk niet, daarvoor bestaat fantasie
Oud 28-04-2009, 16:28
GFT
GFT is offline
ja, maar hoe zal ik antwoorden als hij nog een keer die vraag stelt?
Oud 29-04-2009, 06:51
Qimm
Qimm is offline
'dat zou jij wel willen weten he?'
Oud 29-04-2009, 15:05
DBZ
DBZ is offline
Hey GFT,

Ik denk zelf dat hij wel iets met jou wil. De meeste jongens van die leeftijd vinden homo zijn iets om te lachen. Als hij weet dat jij op hem valt, gaat hij echt geen opmerkingen maken van batsmaatje enzo. Ook zullen de meeste jongens zeggen van ''ik ga niet meer met je om'' ipv ''zullen we logeren?''
Dat hij 4x had gezegd ''das een lekker wijf'' doet hij denk ik expres, zodat hij laat zien van ''ik ben hetero'', terwijl hij het niet is. Hij denk ik met je om, gewoon omdat hij ook verliefd is, en hij zegt van ''das een lekker wijf'', om misschien een relatie te voorkomen. Hij wil niet dat iedereen weet dat hij homo/bi is.
Ontkennen is natuurlijk niet goed, want hiermee loopt hij ook zijn eigen geluk mis.

Misschien kan je erop letten of hij nu meer/minder vaak opmerkingen maakt als batsmaatje. Als dat zo is, betekent het misschien iets...

Bij mij in de klas doen wij ook weleens dat soort dingen als elkaar van achter nemen Laatst nog waren we bij bio en iemand kwam op mij afgesprongen en douwde mij op tafel en toen gingen we zogenaamd je weet wel doen (ik ben gewoon hetero) Gewoon een beetje debiel doen Maar meestal doen jongens dat om juist te laten zien van dit vind ik grappig, dus ik ben hetero. Ook als hij dit vaker/minder vaak doet, betekent het misschien iets.

Nja, dit is mijn mening ongeveer, ik hoop dat je er iets aan hebt
Oud 01-05-2009, 11:09
GFT
GFT is offline
bedankt!
maar wat bedoel je precies met 'dat betekend misschien iets?'
ik vind het opvallend dat hij dus veel 'flirt' met iemand op Hyves, die die kent van een feestje.
Dat meisje doet dat dat ook richting hem toe.
Het is wel zo, dat als je bi bent je op jongens en meisjes valt.
Dus misschien ook die opmerkingen daardoor,
Maar van haar kant, -die "vriendin???" van hem- zegt ze; tot maandag, ik mis je.... blablabla.
Hij maakt op Hyves ook wel eens 'opvallende' opmerkingen tegen andere jongens.
Zoals; wanneer gaan we weer ballen.
Hij is niet iemand die van voetbal, basketball, of zoiets houd/doet.
Toen ik vroeg wat hij precies wou doen tijdens logeren zei hij; gewoon chillen ofzo, in stad ofzo.
Ik zei; oke,
Hij zei op school dat ie ook nog een keer bij een andere klasgenoot gaat slapen, (ook 'n jongen)
maar die is zekerteweten geen bi of homo, dat weet ik 100% zeker.
Maar het was wel een opvallend "nieuwtje".
Hoe denken jullie hierover/
gr
Oud 01-05-2009, 12:56
Alyssia
Alyssia is offline
Ik moet wel zeggen dat het toch niet zo raar is als een jongen bij andere jongens logeert? Doet mijn broertje ook all the time en die is echt geen homo of wat dan ook. Het zijn gewoon hele goede vrienden en ze gaan samen gamen en dan pitten, en soms komen die jongens ook wel hier.
Dat je bij iemand gaat logeren, hoeft niks te betekenen hoor!
Oud 03-05-2009, 22:41
GFT
GFT is offline
Ik merk wel dat ik plat gezegd; geil op hem.
Opzich denk ik ook; ik moet het uit m hoofd zetten, maar dat kan ik gewoon niet,

Aan het flirten; hij zei 2wk geleden tegen die juffrouw, dat ie dus eind februari een vriendin heeft gehad, maar dat was een knipperlicht verkering, en nu helemaal niks meer mee heeft,
zal dus ook denk ik niks worden met diegene

Nu heeft ie dus iemand op een feest ontmoet, en nooit eerder, en daar is hij dus nu mee bezig, aan het flirten dus.
Aangezien zij dus iets zegt in de zin van: "tot maandag sgat (ja, zo zei ze het letterlijk)" , "hopelijk zie ik je maandag" en als BuddyPoke op hyves: -naam zij- kuste -naam hij- op de wang.
Mmmm.... raar idee

Ik zag op zijn blog dat hij zeg maar zo;'n vragenlijst had staan met daarin de vraag:
"wat zou je doen als ik zei dat ik van je hield" zei antwoord: heb je al gedaan
en een krabbel zet ze aan het einde Hvj.

Ik vind het een apart verhaal... hij flirt nu niet, want hij is nu op vakantie.
en ik zal alles flink in de gaten houden, als de scholen weer beginnen

Even ter duidelijkheid,
Die ene meid waar hij momenteel mee flirt is 12
Hij is 14.
en ik ben 15.
misschien doelloze informatie, maar het is maar dat jullie weten over welke leeftijden het heir gaat

Je mag weten dat ik me best Kwalitatief Uitermatend Teleurstellend voel met deze situatie,
Ik wil zoveel met hem...
Maar ben allemaal aan het fantaseren en weet ik veel.

Ik ben echt super blij met julie verhalen en tips,
misschien dat iemand NOG meer tips, ideeen of zo heeft/

Alvast bedankt voor jullie tips!
Oud 04-05-2009, 08:40
Alyssia
Alyssia is offline
Sorry dat ik het zeg, maar je komt nogal obsessief en stalkerig over zo. Laat hem, hij vindt je niet leuk. Je kan fantaseren wat je wil, maar de eerstkomende tijd gebeurt er toch niets.

Sorry voor de hardheid, maar op een gegeven moment is het gewoon KLAAR.
Oud 04-05-2009, 20:30
GFT
GFT is offline
eh...
Hij vind je niet leuk?
Dat is niet helemaal waar, we gaan gezellig met elkaar om, en zoals gezegd in mn vorige berichten, zoekt hij mij heel vaak op.
dat valt op.
dus ik weet niet uit welk stukje je dat opmaakt?
Oud 04-05-2009, 22:00
DBZ
DBZ is offline
Ze bedoelt denk ik dat hij je wel aardig vindt enzo, maar niet leuk vindt op de manier van verliefd zijn...
Als hij echt zo met dat meisje omgaat, vrees ik voor jou dat hij geen homo is Maar wat je misschien kan doen? Ik houd er niet van om allemaal moeilijk te doen en om dingen heen te lullen. Je kunt gewoon zeggen: Ik heb ff een serieuse vraag voor je... Ben je homo en val je op mij?

Zou ook een mogelijkheid kunnen zijn Zou het wel begrijpen als je dat niet zou durven, maar het is een manier
Oud 04-05-2009, 23:09
GFT
GFT is offline
Ik durf dat inderdaad niet, want dan stalk je hem weer...
en het kan een aanvallende vraag zijn

hij is 14...

maar hij KAN ook bi zijn....
Oud 04-05-2009, 23:21
East
East is offline
Dat KAN hij wel zo zijn maar zo lang hij dat niet toegeeft zit jij alleen maar eenzaam in je kamertje te fantaseren! Daar schiet je niks mee op!

KLAAR dus, hoe veel signalen wil je nog meer hebben? Hij is of gewoon hetero en ziet je als vriend, of hij is misschien bi/homo maar nog niet klaar om daar aan toe te geven... Forceer hem dus daar ook niet toe! Je hebt 'm al vaker (ja ik heb meegelezen) duidelijk gevraagd of hij je leuk vond, en telkens heeft hij daar negatief op geantwoord. Heb dan ook het respect om hem verder met rust te laten, en hem niet meer op die manier te benaderen. Stel hij is bi of homo, en hij is daar op een gegeven moment klaar voor én hij vindt je leuk, dan komt 'ie vanzelf wel naar je toe...
Oud 05-05-2009, 16:27
cenerentola
cenerentola is offline
Ondanks zijn tegenstrijdige signalen, kun je beter de moed en de hoop opgeven. Het lijkt een beetje dat je aan het doordraaien bent en dat is niet goed. Ook al blijft hij jou benaderen, je kunt beter afstand van hem nemen. Zijn aandacht is leuk, maar je moet niet met je laten spelen. Je hebt hem meerdere keren duidelijk gemaakt dat je hem leuk vindt, dus het is nu aan hem om actie te ondernemen. Wees geduldig, als hij jou echt leuk vindt, dan onderneemt hij zelf wel actie. Als dat niet gebeurd, dan heb je pech. Houd er dus rekening mee, dat hij jou niet leuk vindt. Kijk ondertussen naar andere jongens. Je vindt vast wel een andere jongen die leuk is en jou niet aan het lijntje houdt. Sterkte
Oud 06-05-2009, 00:44
GFT
GFT is offline
jullie mogen best weten, dat ik al diverse keren heb gehuild om deze situatie, ik heb af en toe een flink potje lopen janken

ik baal enorm van heel deze situatie,
ik denk echt van, ik MOET iets bij HEM DOEN, en eerder niks, zo denk ik,
en dat is al een maand zo...

ik zie zo onwijs veel in hem...
ik word helemaal gek als ik hem zie...

en ik wil zeker niet, dat hij zich opgefokt voelt door wat ik doe, en probeer het wel wat te minderen, en de laatste weken gaat dat wel goed denk ik richting hem, maar in mijn wereldje zie ik hem altijd voor me, hij staat tig keer als foto in mn telefoon, 1 foto op mn ipod, dus waar ik ok ga, ik heb hem altijd bij mij
Oud 06-05-2009, 16:33
East
East is offline
Citaat:
Het lijkt een beetje dat je aan het doordraaien bent en dat is niet goed.
Oud 06-05-2009, 16:58
igfy
igfy is offline
Ik zou als ik jou was toch proberen wat afstand te nemen. Als hij jou niet leuk vindt, is het voor hem ook niet leuk als je de hel tijd achter hem aanloopt en wilt weten wat hij allemaal uitspookt.

Ik heb zo'n beetje alles gelezen en hij lijkt me gewoon een populaire jongen, zowel bij meisjes als bij jongens. dat maakt hem niet meteen bi. Als het zo is dat hij bi is, dan zal hij daar zelf achter moeten komen en dat zou dan ook nog wel even kunnen duren. Ik heb vrienden die op hun 20e pas voor hun geaardheid uit durfden te komen. Als ik jou was zou ik er dus niet op rekenen dat hij op je avances in zal gaan. Hij vindt je verder gewoon wel aardig, anders zou hij niet met je omgaan, maar meer zal het waarschijnlijk niet worden.
Oud 07-05-2009, 19:18
GFT
GFT is offline
Gisteren smsten we elkaar, en vroeg ik of het hem leuk leek om weer naar een stad te gaan, hij zei: sorry, en toen zei die dat iemand uit zn familie precies jarig was.
Helaas.

Hij smste en begon de tekst met Hi Geile...

En nu maar afwachten, want maandag beginnen de scholen weer

gr
Oud 07-05-2009, 22:31
Changshan
Changshan is offline
Dude, niks afwachten...
Oud 08-05-2009, 09:41
East
East is offline
Wanneer begrijp je het nou?
Oud 08-05-2009, 18:48
DBZ
DBZ is offline
Duurt denk ik nog ff

Nee sorry kerel, maar ik denk dat je echt pech hebt Hij vindt je waarschijnlijk een geweldige kerel, maar niet op die manier. Grote kans dat hij hetero is.
Vind het wel jammer voor je, maar ik kan er verder niks meer aan doen.
Oud 09-05-2009, 00:38
candy1024
candy1024 is offline
ik heb net je hele verhaal gelezen.... het lijkt wel zo romantische, love story uit boeken..... ik hoop dat het een happy end voor je wordt
Oud 09-05-2009, 12:10
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
ik heb net je hele verhaal gelezen.... het lijkt wel zo romantische, love story uit boeken..... ik hoop dat het een happy end voor je wordt
en bedankt Al die moeite die we genomen hebben, om die jongen uit zijn hoofd te praten, is voor niet geweest
Oud 09-05-2009, 13:56
East
East is offline
Citaat:
Ik weet natuurlijk niet wat voor romantische boeken jij leest, maar bij mij gaan ze niet over een lichtelijk doorgedraaide, obsessieve vijftienjarige die in elke aanraking van een of andere gozer denkt te zien dat die stiekem tot over z'n oren verliefd op hem is maar het nog niet wil toegeven, terwijl die andere gozer hem gewoon een aardige jongen vindt, hetero is en het fucking irritant vindt dat z'n klasgenoot hem om de week vraagt of hij hem leuk vindt..
Oud 09-05-2009, 23:43
DBZ
DBZ is offline
Rustig East
Ik denk dat het wel logisch is dat hij een beetje obsessief is: hij is dus homo en heeft dus een kleinere kans dat hij verliefd wordt op iemand die ook homo is. Laat staan iemand die ook nog eens verliefd is op hem.
Oud 10-05-2009, 00:33
East
East is offline
Haha sorry, ik liet me even gaan

Maar alleen uit meelij voor GFT (TS)! Ik vind het zo'n treurig eindeloos verhaal.. en die knul die daar de dupe van wordt en dan komt er zo iemand blablabla romantisch, love story.. behh
Oud 10-05-2009, 01:33
candy1024
candy1024 is offline
het hoort er eenmaal bij verliefdheid. denken dat de andere jou wel of niet leuk vindt. leuke herinneringen van dat jullie iets samen hebt meegemaakt, herinneringen van leuke gesprekken, fantasieën etc... het hoort er allemaal bij, of je nou homo of hetero bent, t maakt niet uit. GFT zegt zelf dat hij gewoon wilt weten of die jongen wel of niet op hem verlieft is, hij zei ook dat hij kan accepteren als hij met een meisje heeft.

East, jij maakt er een 'probleempje' van omdat hier om twee jongens gaat. in mijn ogen is het net alsof een meisje een jongen leuk vindt en niet weet of die jongen dat meisje ook leuk vindt, terwijl hij toch dingen doet die lijkt alsof hij haar wel leuk vindt. terwijl hij dit doet, praat hij ook over andere meisjes terwijl zij er bij staat.
Oud 10-05-2009, 10:13
East
East is offline
Citaat:
jullie mogen best weten, dat ik al diverse keren heb gehuild om deze situatie, ik heb af en toe een flink potje lopen janken

ik baal enorm van heel deze situatie,
ik denk echt van, ik MOET iets bij HEM DOEN, en eerder niks, zo denk ik,
en dat is al een maand zo...

ik zie zo onwijs veel in hem...
ik word helemaal gek als ik hem zie...

en ik wil zeker niet, dat hij zich opgefokt voelt door wat ik doe, en probeer het wel wat te minderen, en de laatste weken gaat dat wel goed denk ik richting hem, maar in mijn wereldje zie ik hem altijd voor me, hij staat tig keer als foto in mn telefoon, 1 foto op mn ipod, dus waar ik ok ga, ik heb hem altijd bij mij
Ook als het om een meisje en een jongen zou gaan, zou ik me bezorgd maken als ik dit zou lezen. That is all!
Oud 10-05-2009, 11:08
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
het hoort er eenmaal bij verliefdheid. denken dat de andere jou wel of niet leuk vindt. leuke herinneringen van dat jullie iets samen hebt meegemaakt, herinneringen van leuke gesprekken, fantasieën etc... het hoort er allemaal bij, of je nou homo of hetero bent, t maakt niet uit. GFT zegt zelf dat hij gewoon wilt weten of die jongen wel of niet op hem verlieft is, hij zei ook dat hij kan accepteren als hij met een meisje heeft.

East, jij maakt er een 'probleempje' van omdat hier om twee jongens gaat. in mijn ogen is het net alsof een meisje een jongen leuk vindt en niet weet of die jongen dat meisje ook leuk vindt, terwijl hij toch dingen doet die lijkt alsof hij haar wel leuk vindt. terwijl hij dit doet, praat hij ook over andere meisjes terwijl zij er bij staat.
Ja, bedankt voor de samenvatting Overigens zou jij als meisje met een jongen omgaan, die in jouw bijzijn over andere meisjes praat? Als dat jouw perceptie is van romantiek, heb je niets te zoeken op dit deelforum en kun je beter je advies voor andere mensen voor je houden.
Oud 10-05-2009, 18:30
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Ja, bedankt voor de samenvatting Overigens zou jij als meisje met een jongen omgaan, die in jouw bijzijn over andere meisjes praat? Als dat jouw perceptie is van romantiek, heb je niets te zoeken op dit deelforum en kun je beter je advies voor andere mensen voor je houden.
zeg, zit niet zo te bitchen
Oud 10-05-2009, 22:38
GFT
GFT is offline
Hallo allemaal,
Bij deze denk ik dat dit het belangrijkste bericht is???

Ik had hem afgelopen week diverse keren een smsje gestuurd, gewoon doodnormale vragen, maar kreeg daar geen reactie op, dus heb ik een dag gewacht, en toen nog geen reactie, ik stuurde die dag een smsje met hoe zn vakantie was geweest.
Ook daar kreeg ik geen reactie op, dus ik stuurde hem de volgende dag een sms met daarin de vraag of hij nog een LG kroon wou hebben (was een actie van The Phone House), daar kreeg ik ook geen reactie op, na nog een aantal smsjes had ik nog steeds geen antwoord,
ik vond het maar raar, toen kreeg ik ineens in het midden van de week een smsje en daar stond in 'hi geile, wanneer zou je dan naar de stad willen?' want dat had ik nog aan hem gevraagd, verder niks, en toen was er een klasgenoot op msn, en ik vroeg aan hem, wanneer hij voor het laatst hem heeft gesproken, en heb uitgelegd dat hij niet reageert op mn berichtjes, en hij heeft hem een sms gestuurd met daarin alleen de vraag 'hoe is tie?' daar kreeg hij binnen enkele minuten antwoord op.
Raar verhaal vond ik dat.
Toevallig kwam zijn zus weer op msn, en heb ik na even kletsen uitgelegd wat er precies aan de hand was met al die smsjes. zij heeft aan hem gevraagd waarom hij niet reageerde, zijn antwoord was; "al die zinloze smsjes".
Zij begreep dat niet helemaal en ik dus ook niet helemaal.
Maar uit -achteraf- opmerkingen, denk ik dat hij die dag er geen tijd voor had, met die smsjes, en die dag daarna het is vergeten ofzo...
of weet ik veel wat...
dus toen kwam hij op msn, en vroeg ik of hij mn sms had ontvangen had, en hij zei 'welke?'
dus hij heeft ze in ieder geval wel allemaal van mijn kant ontvangen...
ik had als 'smoesje' verzonnen dat mn nokia af en toe aangaf dat ie niet verzonden kon worden en dak het daarom nog maar een paar keer probeerde,
had wel tegen hem gezegd; Sorry! voor de zoveel smsjes.

ik vroeg of hij woensdag nog iets wou doen, naar stad ofzo.
toen zei hij; nee, kan niet, ga nr mn aanstaande vriendin.
ik dacht, shit, ik zei zo; aanstaande?
ja, zei hij, wie dan? -naam-
ik: oke dan
ik vroeg aan zn zus of dat inderdaad zo was, en ze zei dat dat klopte, maar niet echt het typetje was die bij hem paste, om dat hij meer van het kleffe is blijkbaar, en zij totaal niet.
en de volgende dag kreeg ik een smsje van zn zus: wist je dat ie een nieuwe vriendin heefT?
ik zei; nee, wist ik niet, en blijkbaar is dat iemand die hotol de botol is van hem.
-net als ik overigens :lol: -
en ze kennen elkaar al een paar maanden.

ik denk dat hierbij mn duidelijkheid is gegeven, en dat ik hem in de zin van liefde en relatie uit mn hoofd moet zetten,
en vriendschap die is er gewoon, we hebben geen ruzie of dergelijke, gelukkig.

ik moet wel zeggen, dat ik al enkele nachten slecht heb geslapen, en flink heb gehuild.
ik dacht ook; ach wat is dit nu? ik ben het toch niet meer waard,
kortom; ik dacht, dit is het einde van de wereld.
ik baal er dus ontiegelijk erg van, en dat is de afgelopen nachten niet anders geweest,
en zal vannacht zeker denk ik niet veranderen.

en morgen begint school weer... ops:

ik wil jullie in ieder geval erg bedanken voor jullie hulp, en als er nog nieuws is, horen jullie het zeker te weten.

Gr
Oud 10-05-2009, 23:28
Verwijderd
Hč balen, maar als hij continu niet reageert op smsjes, dan kun je het een beetje verwachten... dan heeft ie er toch een beetje genoeg van. (Ook niet zo slim om te blíjven smsen, dat komt meteen zo obsessief over... kun je beter irl aan hem vragen hoe het is, wat je dus later op msn gedaan had).

Ach ja, ook eerste liefdes kom je wel overheen, ookal duurt het een tijdje. Sterkte, er lopen nog genoeg leuke jongens rond die wél echt geďnteresseerd zijn, je komt ze vanzelf tegen
Oud 11-05-2009, 23:16
GFT
GFT is offline
echt, leuk, dat jullie meeleven met mij!
dat geeft me een goed gevoel!

Vandaag was het zover...
De 1e schooldag na de vakantie.
En dat ging goed, hij kwam aan op t schoolplein en liep eerst naar een ander groepje, maar na 2 minuten stond ie naast mij
Hij bood zelfs aan om weer naar een stad te gaan!
Verder hebben we veel lopen babbelen , verder niks bijzonders.
ik heb hem ook verder niet gestalkt ofzo, en hij is nog steeds als tevoren,
en ik heb hem ook duidelijk gemaakt, dat is superblij met hem ben om het feit dat ie het niet heel de school heeft doorverteld.

gr
Oud 12-05-2009, 00:17
candy1024
candy1024 is offline
hoi hoi,

ik snap dat dit zware tijden voor je zijn. doorbijten
probeer eens op andere dingen te focussen en minder aan hem te denken. ga bv eens met andere vrienden om en met ze wat leuke dingen doen.
ik weet niet of het zo slim is om nu weer met hem te gaan stappen, misschien na een poosje weer...maar niet nu.... anders denk je maar steeds aan hem... en word je echt kapot van...

sterkte (K)
Oud 12-05-2009, 05:51
GFT
GFT is offline
Hoi,

Met andere vrienden; ik ben er echt eentje die maar weinig vrienden heeft, en HIJ is echt, zoals ik al eerder zei mn grootste vriend zeg maar,
Ik vind dat ook jammer, maar met hem vermaak ik me ook goed,
zeker heb ik natuurlijk wel vrienden,maar niet al teveel,

zoals je aangaf over, even niet naar stad gaan, vind ik inderdaad denk ik wel een logische tip. daar kan ik wel wat mee!

gr
Oud 12-05-2009, 22:00
GFT
GFT is offline
vandaag stond ik even met een leerkracht te praten en hij zocht me zelf op.
ik zei gewoon hoi, en ben niet zo erg aan het flirten, want dat heeft toch geen zin.

hij maakte vandaag wel de opmerking van; ik kom vanavond naar je toe, pak de bus, pak je keihard anaal en slapen we samen...
ik zocht er niet veel achter, en trok me er niet zoveel van aan, want hem kennende meent ie hier niet veel van.
Ik reageerde wel van; Oke, kom maar!
Doet ie toch niet...

Maar zeker, nu het gewoon een goede vriendschap is, hoef ik niet te flirten, zoals ik al zei heeft dat niet zoveel nut,
maar ik hou jullie op de hoogte.

is spreek hem natuurlijk gewoon nog via MSN en dergelijke

En ik ving van hem op dat ie sinds het weekend een nieuwe vriendin had,
maar sinds vandaag is het weer iemand anders,
aangezien er heel veel verschillende meiden als vriendin bij hem zijn geweest,
is ie niet zo standvast met de liefde zo te zien,
maakt niet uit, viel me wel op.

Ik wou nog 1x zeggen:
ik heb voor mij de deur dichtgedaan, maar het lijkt net of ie niet helemaal dicht kan,
want op een of andere manier, blijkt er een klein kiertje te zijn, waarbij hij bij mij altijd kan aankloppen!
en dat weet hij...

gr
Oud 13-05-2009, 14:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben een beetje bang dat je stiekem toch hoopt dat hij straks toch wel voor jou kiest. Je laat je aan het lijntje houden en hoe langer je dat rekt, hoe meer pijn het gaat doen. Wil je echt zo lang wachten op een relatie met iemand die gemiddeld 3 dagen doet met een vriend(in)?
Probeer je erbij neer te leggen dat jullie vrienden zijn en niks te zoeken achter zijn opmerkingen. Als je dit niet kan, moet je misschien toch even afstand nemen.
Oud 13-05-2009, 18:59
GFT
GFT is offline
Hallo,

Ik had denet nog even gechat met de kindertelefoon.
omdat ik me weer wat ongemakkelijk voelde.

Na wat praten en het hele verhaal te hebben uitgelegd.
zeiden ze: ik zag dat je dus wou weten hoe het was om met hem te zoenen?
ja, klopt zei ik.
misschien moet je dat gewoon vragen zeiden ze.
ik had daar lang over na moeten denken, en heb het zo'n beetje wle gedaan.
wegens zijn opmerking over dat ie me keihard anaal zou nemen.
dus ik vroeg: war was je gisteren? ja anaal aan het nemen in ged8te xD
ik vroeg: als je komt, kom je me eerst dan we l zoenen?

hij zei: oke
nee
ik ga jou niet ontgroenen ;s
ik ben niet homo/bi
pak gwoon een meisje op haar bek

ik: ontgroene is niet zoenen

jawel, je 1e tongzoen
mr tog ik ga het NIET doen

ik: huilende smiley,

toen ben ik een ander onderwerp begonnen...

maar toch vind ik die opmerking vaag....
Oud 13-05-2009, 19:04
Changshan
Changshan is offline
Hehe, die opmerking is heel erg typisch voor een vriend van me die bij de kindertelefoon werkt...

Jongen, je had het al opgegeven met hem, zet dat gewoon door.
Oud 13-05-2009, 21:28
candy1024
candy1024 is offline
het is nu echt heel duidelijk dat hij niet op je valt. het lijkt mij verstandig als je zelf een beetje afstand van hem neemt en minder zulke opmerkingen, onderwerp met hem begint. als hij weer eens zo iets zegt doe je gewoon: en verder niet op reageren en over iets anders hebben. anders blijf je maar steeds zo beetje om hem heen draaien en kan je hem niet geheel los laten. hierdoor krijg je alleen maar tranen van....
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten