Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Der zit er eentje bij die gebaseerd is op de orginele broncode van wolfenstein 3D, kennelijk was er iets gebeurt tussen de makers van WS3D en nintendo waardoor WS3D codes verkocht heeft aan Wisdom tree om er een "noah schiet met een katapult op geiten" versie ervan te maken. kwam er OMG ook eigenlijk pas achter dat mario world 2 eigenlijk geen mario is, vroeger vond ik em wel leuk maar nu ik weet hoe mariospellen eruit horen te zien wordt ik er verdrietig van, hoe leuk 2 ook was ![]()
||
Citaat:
![]() "Take that you monkey fuck! You're going in the ark!" <3
||
Citaat:
OMG, regen, slecht weer, ik wil in mijn bed blijven.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
OMG, de vogeltak waar ik de afgelopen weken/maanden meer dan 100 uur aan gewerkt heb is AF!!
![]() ![]() OMG, ik heb toffe ideeen voor mijn zomervakantieproject en ik heb heel veel zin om er aan te beginnen. ![]() OMG, ik ben verliefd en hij ook op mij en het is wauw. ![]() OMG, ik ben onder het eten heel boos geworden en heb staan schreeuwen en huilen en dat is echt niks voor mij. ![]() OMG, daarna had ik volgens mij het langste gesprek ooit met mijn 'vader', of wat het ook voor moet stellen. OMG, ondanks dat ik uit mijn slof geschoten ben en de thuissituatie zonder enig positief vooruitzicht ronduit klote is, voel ik me nu wel in orde. ![]() ![]() OMG, iedereen kan de boom in. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OMG ik ben he-le-maal niet in een feeststemming, en over een uur stroomt het hier al vol met pubers. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
OMGWTFBBQ-topic Verwijderd | 8 | 02-08-2010 10:06 | |
De Kantine |
OMGWTFBBQ-topic! #6 Verwijderd | 500 | 15-01-2009 21:37 | |
De Kantine |
We've been expecting you, Mr. Saai #214 TopDrop | 500 | 23-05-2008 10:53 | |