![]() |
||
![]() |
Citaat:
anders inderdaad veel sterkte. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn god, wat is jouw moeder een kutwijf. Sorry dat ik dat zeg, maar wtf?
![]() Dat spreidt haar benen voor andere kerels en geeft jou de schuld als je vader daar boos om wordt..? Die moet maar eens leren dat acties consequenties hebben en dat ze dit alleen aan haarzelf te danken heeft. Ik snap dat je je nu heel kut voelt, maar ga alsjeblieft niet denken dat dit jouw schuld is. Verder vind ik dat duivelaartje goede raad heeft. Ga even naar een vriendin toe. Dan kun je even tot rust komen, nadenken, er met haar over praten als je dat fijn vindt. Misschien heb je op school een vertrouwenspersoon met wie je eventueel kunt praten? Ook denk ik dat je eens een gesprek moet hebben met je vader. Vertel hem waarom je het hebt verteld en dat je zijn reactie begrijpt. Hij zal het jou vast niet kwalijk nemen; het is namelijk echt jouw schuld niet. Sterkte ermee. |
![]() |
||
Citaat:
|
*knuv geeft* Ah getver, dit is echt naar. Sterkte joh. En inderdaad ga naar iemand toe zodat je in elk geval even rust hebt, misschien dat het handig is om met een neutraal iemand te praten, een vertrouwenspersoon of iets dergelijks.
En idd, voel je vooral niet schuldig! Het is niet, ik herhaal NIET, jouw schuld.
|
Ja ik zou het dus echt nooit verteld hebben, ik kan de moeder ook wel begrijpen. Als je vader echt zoveel weg is en je moeder zich eenzaam voelt, dan grijpt ze natuurlijk alle aandacht aan die ze kan krijgen. Maar dan kan ik me voorstellen dat ze het bijvoorbeeld liever zelf verteld had. Maar ze is waarschijnlijk heel erg geschrokken en heel erg boos op zichzelf en het is makkelijk om dat op jou af te reageren. Dat betekent niet dat het jouw schuld is, maar jij bent een makkelijk doelwit want als ze het op je vader afreageert raakt ze hem zeker kwijt. Ik hoop voor je dat je moeder snel bijtrekt en ik hoop voor je moeder dat ze haar eigen fouten ook inziet en dat je vader niet bij het eerste het beste gerucht bij haar weggaat.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die moeder heeft het recht niet om haar dochter op te zadelen met een schuldgevoel omdat zij haar benen niet bij elkaar kan houden. En blijjkbaar had het nog maar een paar dagen geduurd voordat haar man thuis kwam, maar dat duurde haar blijkbaar te lang. Overigens kan ze er ook met haar man over praten of desnoods bij hem weggaan als ze het echt allemaal zo vreselijk vindt, maar vreemdgaan is gewoon laf en respectloos. Tenslotte was er ook al vastgesteld dat het een frequent iets is, dus dit was niet een eenmalig slippertje, ze doet het vaker. Pfft geen goed woord over voor dat mens. En als ik die vader was, zou ik ook weggaan. |
![]() |
|
Siorin, je bent wel iemands moeder continu aan het beledigen. Natuurlijk is het niet goed wat ze gedaan heeft en natuurlijk is tipsgevraagd kwaad, maar het is nogal anders of je zelf kwaad bent op je moeder of dat iemand anders je vertelt dat je moeder een kutwijf is. Het moge duidelijk zijn dat dit voor jou een gevoelig punt is, maar hou er even rekening mee dat je het wel over haar moeder hebt (ongeacht wat die gedaan heeft).
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben niet pissig, ik heb gewoon een hekel aan vreemdgaan. En ik heb er ook steeds sorry bijgezet, maar het kan mij eigenlijk niet schelen wiens moeder, zus, dochter of vriendin het is. Als je vreemdgaat dan ben je wat mij betreft al niets meer waard, maar als je dan ook nog je dochter een schuldgevoel aanpraat en tegen haar gaat schreeuwen, tja..
Daar hoef ik geen goed woord voor over te hebben, en de TS trouwens ook niet. Als het mijn moeder was geweest dan zou precies hetzelfde gelden. |
![]() |
|
even serieus, hoe kun je nou leven met zo'n geheim? zeker omdat het duidelijk is dat dit vaker gebeurt... moet de TS dan maar aanzien hoe haar moeder telkens vreemdgaat? dat is voor haar toch ook geen leven. ze moet ook aan zichzelf denken, en natuurlijk is haar moeder nu boos, maar dat is puur omdat ze op haar fout gewezen wordt.
|
![]() |
|
![]() |
Who wat een situatie. Ik begrijp niks van je moeder moet ik zeggen. Hoe kan ze van haar 'misstap' jou als schuldige aanweizen. (In mijn ogen erg slecht voor een moeder)
Maar ik denk dat je er goed aan hebt gedaan. Je moet doen wat het beste voeld en het beste bij je past. Misschien je moeder maar negeren, aangezien zij toch niet redelijk is. En je vader even laten afkoelen. Raad aan eerst met je vader te praten, hopenlijk is hij daar wel toe in staat. Want het is niet niks om een ouder zo te betrappen. Succes ermee |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zeg ook niet dat ze niet van haar ouders mag houden, maar ze hoeft het ook niet te accepteren dat haar moeder haar de schuld geeft van haar eigen gedrag. Dat huwelijk is kapot omdat zij niet van andere kerels af kon blijven, niet omdat haar dochter er iets van heeft gezegd. Als zij niet was vreemdgegaan was er niets gebeurd. En het getuigt er ook niet echt van dat ze het beste met haar dochter voorheeft, want ze heeft blijkbaar liever dat haar dochter met zo'n geheim blijft rondlopen, met alle gevolgen vandien.
Dat je van iemand houdt betekent niet dat je alles maar moet slikken en hier is die moeder gewoon zwaar fout. Dat mag best gezegd worden. Anyway, hierbij sorry aan alle mensen die aanstoot nemen aan mijn woorden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Overspel. Verwijderd | 6 | 24-08-2009 15:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pakistaan moet 2-jarig nichtje uithuwelijken halilo | 205 | 13-03-2005 17:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Overspel ~ice~ | 5 | 06-10-2004 14:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Turkije wel of niet bij de eu?? een dichter | 204 | 04-10-2004 12:13 | |
Liefde & Relatie |
overspel????? loess | 2 | 04-02-2003 18:49 |