Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2009, 02:33
tipsgevraagd
tipsgevraagd is offline
Hai,

Heb vandaag wat meegemaakt, kan er niet van slapen. Mijn laatste lesuren vielen uit, dus lekker vroeg thuis, dacht ik. Toen ik thuis kwam hoorde ik mijn moeder giechelen boven en een man wat kreunen. Shit dacht ik, want mn pa zit voor zn werk in de kost in Duitsland, en sloop naar boven, daar zag ik mijn moeder spiernaakt gehurkt een andere man pijpen."Ma", riep ik geschrokken, zij schrok zich ook rot, en durfde mij in haar nakie te vragen wat ik in huis deed. Die vent liep zonder wat te zeggen weg en mijn moeder begon te huilen en zei dat het niet was wat het leek enzo. ben naar mijn kamer gerend en hebmijn moeder niet meer gesproken.

moet ik het mn pa vertellen?

en zijn er meer mensen hier die een ouder hebben betrapt? hoor het graag
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 08:12
Lorelei
Lorelei is offline
Oef

Ik denk dat ik, als ik in die situatie zou zitten, met m'n moeder zou praten. Niet meteen naar m'n vader rennen. Als het al verteld moet worden (en eigenlijk is dat nu wel het geval), moet zij het doen. Dat is beter voor iedereen denk ik.

Maar ja, ik heb dus geen ervaring.

Sterkte in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 10:14
swennieboy
swennieboy is offline
nou heb ik geluk dat mij dat nooit overkomt want mijn ouderszijn gescheiden teminste dat ik niet voor de keuze staat op het mepa te vertellen maar mijn oudeers zijn ook gescheiden omdat mijn pa vreemd is gegaan maar. maar wat ik zou doen is met je moeter te gaan praten en het klinkt bedreigent maar zeg tegen haar dat zei het tegen je pa moet zeggen anders de jij t.geloof me ik heb zulk soort dingen al heel vaak gedaan met me ma en endere mensen in andere situaties natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 10:23
Qimm
Qimm is offline
Dit zal uiteindelijk toch verteld moeten worden aan je vader, anders ga jíj aan het geheim van je moeder er onderdoor. Wat een KUTsituatie zeg... bah. Maar eerst maar eens met je moeder praten, of nou ja, je moeder laten praten, laat haar maar vertellen. Niet meteen in de aanval gaan, dan klapt ze misschien dicht en schiet je er geen donder mee op.
Pfff sterkte...
Oud 23-09-2009, 10:43
BendeBen
BendeBen is offline
de zogenaamde waarheid is zelden het beste om te kennen. je pa hier over vertellen zorgt er voor dat de al matige status quo verandert in iets nog slechters. dus.
Oud 23-09-2009, 11:19
Qimm
Qimm is offline
Uh ja, en zij moet dan maar met dit geheim rond blijven lopen? Ik zou gek worden....
Oud 23-09-2009, 12:19
Verwijderd
Geheim houden uiteraard.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 13:31
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Uh ja, en zij moet dan maar met dit geheim rond blijven lopen? Ik zou gek worden....
ja je wordt dus niet gek als je beseft dat je iets of niet beinvloedt of slechts kutter maakt.
Oud 23-09-2009, 14:01
Qimm
Qimm is offline
en zo is ieder mens anders...
Oud 23-09-2009, 14:31
Verwijderd
shit, fucked up..

geloof dat ik het zou laten afhangen van het gesprek met mijn moeder (wat ik dus eerst zou gaan voeren)... eerst maareens haar verhaal aanhoren.. wanneer er echter geen verzachtende omstandigheden in het spel zijn zou ik haar geloof ik voor de keuze stellen om het of zelf te vertellen of het mij laten vertellen..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 14:54
anoniem delft
anoniem delft is offline
ik heb ook ooit in deze situatie gestaan! ik wis t al eerder inverbant met de smsjes! toen had ik het nummer van die man al overgenomen op gegevenmomet had ik ze ook betrapt! en me moeder schaamde zich dood! ik heb haar dr verhaal laten doen en zij, zij uit zich zelf al dat ze het me pa zou vertellen me pa reageerde hier natuurlijk niet al te blij op! en ik heb die man een sms gestuurt met de tekst: als ik jou nog een keer bij mij of me moeder in de buurt zit. zorg ik er persoonlijk voor dat jij het niet meer met me moeder kan doen. en dan ga je ook echt een moeilijk leven krijgen! en kan je beter ergens verweg gaan wonen! en heb die man nooit meer gezien en weet voor 99 procent zeker dat me moeder geen overspel meer pleegt!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 17:07
Verwijderd
....That last post made me lol.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 17:21
tipsgevraagd
tipsgevraagd is offline
Hallo, allemaal.

Bedankt voor de reacties. Heb vanmiddag met mijn moeder gepraat. Het stelde volgens haar niets voor en ze houd van mijn vader. Maar omdat hij soms lang van huis is, en mijn moeder toch behoeftes heeft deed ze het weleens met een ander, stiekem, om zo niemand te kwetsen. Ze is niet van plan het mijn vader te vertellen omdat niemand daar beter van wordt zegt ze.

Ze heeft me op het hart gedrukt niets te vertellen als mn pa vrijdagmiddag weer thuis komt. Ze vertelde zelfs als mijn pa dan wou scheiden dat het mijn schuld dan zou zijn omdat ik mijn mond niet heb gehouden, terwijl het niets voorstelde met die andere vent. Wat nu??? Kan mn pa echt niet recht in de ogen kijken met dit geheim, moet ik het vertellen???
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 17:32
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Wat zit jij in een ongelovelijke kutsituatie zeg, en ik vind je moeder echt een h**r dat ze jou zon schuldgevoel nog aanpraat ook.
Heb je misschien iemand waar je je verhaal bij kunt doen? Vertrouwenspersoon op school ofzo, of misschien iemand die jou en je moeder allebei kent.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 18:03
tipsgevraagd
tipsgevraagd is offline
Hoi, mijn moeder voor h**r uimaken gaat me wat te ver hoor, maar ben wel kwaad op haar. Ik probeer het eerst zo wat van me af te schrijven, vind dit een makkelijker manier dan echt praten, vandaar. Bovendien is iedereen hier anoniem, wat ik dan wel fijn vind. Misschien kunnen jullie me helpen met wat jullie zouden doen in deze kutsituatie
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 18:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Sowieso niets aan je vader vertellen; dit is niet jouw zaak, dit is een zaak tussen je ouders en je kunt een heleboel kapotmaken als je je ermee gaat bemoeien. Eventueel kun je het er met je moeder over hebben. Maar laat het maar geheel in het midden of zij het wel of niet aan je vader vertelt enzo.

Soms is het namelijk echt beter als het weer over is en niemand krijgt het ooit te weten. Wat niet weet, wat niet deert.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 18:17
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hallo, allemaal.

Bedankt voor de reacties. Heb vanmiddag met mijn moeder gepraat. Het stelde volgens haar niets voor en ze houd van mijn vader. Maar omdat hij soms lang van huis is, en mijn moeder toch behoeftes heeft deed ze het weleens met een ander, stiekem, om zo niemand te kwetsen. Ze is niet van plan het mijn vader te vertellen omdat niemand daar beter van wordt zegt ze.

Ze heeft me op het hart gedrukt niets te vertellen als mn pa vrijdagmiddag weer thuis komt. Ze vertelde zelfs als mijn pa dan wou scheiden dat het mijn schuld dan zou zijn omdat ik mijn mond niet heb gehouden, terwijl het niets voorstelde met die andere vent. Wat nu??? Kan mn pa echt niet recht in de ogen kijken met dit geheim, moet ik het vertellen???
Oh sorry ik was een beetje laat met mijn reactie, dit nog niet gelezen! Het is niet lief van je moeder dat ze de schuld en verantwoordelijkheid zo bij jou legt, maar ze is wel eerlijk geweest en ze heeft gelijk: heel goede relaties kunnen eraan kapot gaan, alleen omdat het verteld wordt. En inderdaad, niemand wordt er beter van als je het vertelt. Je moeder niet, je vader niet, en als ze dan gaan scheiden, jij inderdaad ook niet. Want als ze scheiden gaan ze nog meer met anderen flikflooien. Het is je moeders probleem, niet het jouwe.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 18:34
Elle
Elle is offline
Citaat:

Ik vind het een slecht excuus van je moeder. Sorry, meer kan ik er niet van maken.

Citaat:
Uiteraard moet je het je vader vertellen. Je geeft namelijk zelf al aan niet echt goed met dit geheim te kunnen leven.
Oud 23-09-2009, 18:51
Volk
Volk is offline
Even voor de duidelijkheid, het is niet jouw schuld mochten ze daarom scheiden. Als ze scheiden is het omdat je ouders geen goede relatie hebben en je moeder niet eerlijk tegen je vader is geweest. Als ze scheiden is dat omdat je moeder zich niet aan de afspraken heeft gehouden die ze zelf met je vader heeft gemaakt.
Ik zou het er nog een keer met je moeder over hebben als je er zoveel last van hebt. Leg haar uit dat jij niet in het complot wil zitten, dat als zij jouw vader wil bedriegen zij dat moet doen maar dat ze jou daar niet toe kan dwingen. Moet jij maar de rest van je leven rond blijven lopen met een rotgevoel omdat zij haar zaakjes niet op orde heeft, zodat zij lekker door kan leven zonder er last van te hebben. Ik vind dat ze ook aan jou moet denken. Dat zij er geen enkele moeite mee heeft moet ze zelf weten, maar ik vind niet dat jij daarvan de dupe moet zijn.

ps, ze deed het toch wel veilig he? Als ze echt zoveel van je pa houdt hoop ik dat ze op z'n minst daar aan gedacht heeft.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 20:19
BendeBen
BendeBen is offline
echt wtf. uit de reacties in dit topic blijk maar weer hoe gestoord vrouwen zijn. totaal niet in de toekomst kunnen kijken en alleen aan zichzelf denken.

"belachelijk dat je moeder je opzadelt met dat schuldgevoel, je moet het zeggen". dat ongemak is in no way vergelijkbaar met de verslagenheid die je je pa en daardoor je ma aan doet. je kan je ma wel de wind van voren geven natuurlijk maar voor de rest dien je gewoon je smoel te houden. die ongein vertellen kan altijd nog. plus, je hebt opeens een hele sterke onderhandelingspositie ten op zichte van je ma...
Oud 23-09-2009, 20:59
tipsgevraagd
tipsgevraagd is offline
ps, ze deed het toch wel veilig he? Als ze echt zoveel van je pa houdt hoop ik dat ze op z'n minst daar aan gedacht heeft.[/QUOTE]

Ja, er lag een condoom voor het grijpen, maar toen mn moeder hem pijpte zat er niets om. Ga ervanuit dat ze het veilig doen met echt vrijen, ook de vorige keren, anders legt ze het condoom ook niet klaar.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 21:01
tipsgevraagd
tipsgevraagd is offline
Citaat:
echt wtf. uit de reacties in dit topic blijk maar weer hoe gestoord vrouwen zijn. totaal niet in de toekomst kunnen kijken en alleen aan zichzelf denken.

"belachelijk dat je moeder je opzadelt met dat schuldgevoel, je moet het zeggen". dat ongemak is in no way vergelijkbaar met de verslagenheid die je je pa en daardoor je ma aan doet. je kan je ma wel de wind van voren geven natuurlijk maar voor de rest dien je gewoon je smoel te houden. die ongein vertellen kan altijd nog. plus, je hebt opeens een hele sterke onderhandelingspositie ten op zichte van je ma...
Dat is ook weer waar, dat verdient mijn vader ook niet. Pffff was ik maar nooit eerder thuis gekomen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 21:21
Volk
Volk is offline
Citaat:
ps, ze deed het toch wel veilig he? Als ze echt zoveel van je pa houdt hoop ik dat ze op z'n minst daar aan gedacht heeft.
Ja, er lag een condoom voor het grijpen, maar toen mn moeder hem pijpte zat er niets om. Ga ervanuit dat ze het veilig doen met echt vrijen, ook de vorige keren, anders legt ze het condoom ook niet klaar.[/QUOTE]

Dat is in ieder geval fijn.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 21:41
Elle
Elle is offline
Citaat:

Ja, er lag een condoom voor het grijpen, maar toen mn moeder hem pijpte zat er niets om. Ga ervanuit dat ze het veilig doen met echt vrijen, ook de vorige keren, anders legt ze het condoom ook niet klaar.
Van orale seks kun je ook geslachtsziekten krijgen. Nog meer reden om je vader zo snel mogelijk in te lichten over de escape van je moeder.
Oud 23-09-2009, 23:59
Rationeel
Rationeel is offline
het is een probleem van je moeder, laat het vooral niet een probleem van jou worden. als je het voor je houdt moet jij de leugens van je moeder overnemen en je vader bedriegen, schijnheilig het hele spelletje meespelen. je zult je vader nooit meer recht in de ogen kunnen kijken.

zeg je moeder dat óf zij het hem vertelt en geef haar daar wat tijd voor óf jij het voor haar doet. mocht het in een scheiding eindigen, dan zij het zo. er is altijd nog de kans dat hij haar vergeeft.

helemaal leuk als je vader er later toch nog achterkomt en hij te horen krijgt dat niet alleen zijn vrouw hem bedroog, maar dat zijn kind het ook al lang wist.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 00:02
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dat is ook weer waar, dat verdient mijn vader ook niet. Pffff was ik maar nooit eerder thuis gekomen.
tenzij je vader een enorme klootzak is die je liever dood wenst, is het enige wat je vader verdient de waarheid. niet een leven vol leugens, een farce.

wat is dat altijd voor gezeik om dat soort dingen maar voor je te moeten houden. 'wat niet weet, wat niet deert' gaat in dit geval niet op. het is geen klein leugentje of een leugentje om bestwil.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 00:25
BendeBen
BendeBen is offline
wat doet de mate van liegen er toe of het deert of niet? hoe meer het deert hoe meer je de waarheid moet weten?

waarom zou je het huwelijk en dus het gezinsleven zoals dat nu is op het spel zetten door te klikken over een simpele blowjob? misschien was het wel voor een promotie?

shit, ik kan alleen maar hopen dat mijn vrouw een blowjob uitdeelt voor direct gewin. heb ik er ook nog wat aan
Oud 24-09-2009, 00:46
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
wat doet de mate van liegen er toe of het deert of niet? hoe meer het deert hoe meer je de waarheid moet weten?

waarom zou je het huwelijk en dus het gezinsleven zoals dat nu is op het spel zetten door te klikken over een simpele blowjob? misschien was het wel voor een promotie?

shit, ik kan alleen maar hopen dat mijn vrouw een blowjob uitdeelt voor direct gewin. heb ik er ook nog wat aan
door die laatste zin ben ik je punt even kwijt

ik zou het huwelijk en het gezinsleven de leugen op het spel zetten, omdat ik niet zou willen aanzien dat mijn vader bedrogen wordt door mijn moeder waar ik bijsta. en als er verder
niets structureel mis is en het bij een slippertje of wat is gebleven, is er best een kans dat papa mama vergeeft.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 08:19
BendeBen
BendeBen is offline
de leugen op het spel zetten?

ignorance blijft bliss. voor iedereen. als hij/zij niet eerder was thuis gekomen was er nog steeds een blowjob geweest alleen dan zonder het te weten. geen dilemma, geen topic, geen probleem. de waarheid is overrated.

de kans dat pa ma vergeeft is erg klein want vrijwel niemand denkt over dit soort grappen zoals ik. ja tenzij hij zelf een keer over de secretaresse is gegaan, dan is het een opluchting en makkelijk te vergeven ja. maar dan ga je eigenlijk van kwaad tot erger. en voor wat? zodat je m recht in de ogen kan aankijken? ik zou de kat uit de boom kijken voor op zn allerminst een maand. kijken hoe je dan voelt, vertellen kan altijd nog.
Oud 24-09-2009, 08:56
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:

ignorance blijft bliss. voor iedereen. als hij/zij niet eerder was thuis gekomen was er nog steeds een blowjob geweest alleen dan zonder het te weten. geen dilemma, geen topic, geen probleem. de waarheid is overrated.

de kans dat pa ma vergeeft is erg klein want vrijwel niemand denkt over dit soort grappen zoals ik. ja tenzij hij zelf een keer over de secretaresse is gegaan, dan is het een opluchting en makkelijk te vergeven ja. maar dan ga je eigenlijk van kwaad tot erger. en voor wat? zodat je m recht in de ogen kan aankijken? ik zou de kat uit de boom kijken voor op zn allerminst een maand. kijken hoe je dan voelt, vertellen kan altijd nog.
Dit is an sich waar, als het een eenmalig slippertje was geweest. Als zij een nacht uit was gegaan, compleet dronken was geworden en dat het toen per ongeluk is gebeurd (hoe slecht ik het dronkenschap excuus ook vind) en ze daar een enorm naar gevoel bij heeft van spijt terwijl ze echt van die vader houdt en het daarna nooit meer zal doen.. ja, dan is het misschien beter om te zwijgen dan om die man onnodig te kwetsen met iets kleins wat geen enkele waarde had.

Maar. In dit geval gaat het blijkbaar om seks, wat sowieso al gevoeliger ligt, en dan ook niet eenmalig maar veelvuldig. Persoonlijk denk ik dat als je deze route neemt, in plaats van met je man erover te praten dat hij wel vaak weg is en zij daardoor tekort komt, dat al genoeg zegt over hoe goed hun relatie is.

Bovendien, en dat is misschien nog het ergste, ze lijkt zich niet eens echt schuldig te voelen, maar meer bezig te zijn om te zorgen dat haar man het niet te weten komt en ze gebruikt daarbij rustig emotionele chantage om haar eigen dochter zover te krijgen dat die doet wat zij wil.

Ik zeg niet dat het slim is om meteen naar die vader te rennen, maar gezien ze het vaker doet, het gebrek aan condoom verhaal en de manier waarop die moeder op haar dochter reageert zou ik toch wel zwaar overwegen om naar die vader te stappen erover. Bovendien komen dit soort dingen uiteindelijk altijd uit, en dan kwets je die vader nog heel veel meer.
Oud 24-09-2009, 09:26
Verwijderd
Ik zou beginnen met het vragen om een forse zakgeld verhoging.
En uiteraard je vader wel vertellen wat er gebeurd is, hoe dan ook. En nee, als je pa de zeer terechte keuze maakt om die sloerie te dumpen, is dat uiteraard jouw schuld niet.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 10:12
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:

de waarheid is overrated.
jij praat over huwelijk en gezinsleven, terwijl er eigenlijk structureel iets mis is en het huwelijk gebaseerd is op leugens. dat bedoel ik.

waarheid is niet overrated. in ieder geval niet in deze situatie. wie kan jou garanderen dat de vreemdeling geen nare ziekte heeft (ik noem maar iets: AIDS), die op deze wijze uiteindelijk ook je vader zal bereiken?

wat wel overrated is, is het huwelijk

Citaat:

Bovendien, en dat is misschien nog het ergste, ze lijkt zich niet eens echt schuldig te voelen, maar meer bezig te zijn om te zorgen dat haar man het niet te weten komt en ze gebruikt daarbij rustig emotionele chantage om haar eigen dochter zover te krijgen dat die doet wat zij wil.
qft

maar zoals duidelijk mag zijn is de keuze moeilijk zat, grote verdeeldheid hier!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 12:13
Sennah
Sennah is offline
Wat zit jij in een vreselijke situatie!

Wat ik zou doen, is nogmaals met je moeder praten.. Waarom? heel simpel:

Ze praat jou een schuldgevoel aan, terwijl zij degene is die iets verkeerds doet. Dat is natuurlijk niet netjes!
Ga met haar zitten en probeer je hoofd er tijden het gesprek bij te houden, dat ze niets op jouw bordje gooit. Ze is ontdekt en zij heeft zich te verantwoorden, niet jij!

In hoeverre kan ze garanderen dat ze nog van je vader houdt? Wat denk jij dat hij zal doen als hij het weet? Wil je dat je vader het weet?

Ga er nog eens rustig over nadenken wat je eigenlijk wilt weten!

En heel veel succes en sterkte..
Oud 24-09-2009, 15:39
Verwijderd
Ik zou hier echt eurotekens in mijn ogen van krijgen!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 16:34
Verwijderd
Ja, en je vader is vast ook een onschuldig en trouw mannetje als hij lang van huis is.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 18:03
I C U
I C U is offline
Men wat een klotesituatie. Het feit dat moeders je een schuldgevoel aanpraat, is fout. Hoe dan ook is het niet jouw fout wanneer jij het zou vertellen aan je vader. Of je het moet vertellen aan je vader, zou ik eerlijk gezegd niet weten. God mag weten wat er tussen je ouders speelt en hoe dat verder uitpakt. Het negeren kan je ook niet meer, ik geloof dat ik mijn vader in die situatie maar moeilijk kan aankijken.

Ga nogmaals het gesprek aan met je moeder, zeg dat ze het niet kan maken om jou een schuldgevoel aan te praten en kijk van daaruit verder. Maar of je het je vader moet vertellen... Dat is niet aan jou, denk ik. Dat zou je moeder moeten doen.
Oud 24-09-2009, 19:57
Verwijderd
Oh god, ik denk niet dat mijn advies hier goed zal zijn. Ik heb echt een godsgruwelijke tyfushekel aan vreemdgaan, dus mijn moeder had per direct al mijn respect verloren als ik in jouw situatie had gezeten. Ik had mijn moeder eerst een gigantisch schuldgevoel aangepraat, net zoals ze bij jou heeft gedaan. Wel zo eerlijk, toch? En daarna had ik haar voor de keuze gezet: Of zij vertelt het, of ik.

Persoonlijk zou ik mijn vader niet meer aan kunnen kijken, als ik zoiets voor hem moest verzwijgen. Ik zou mezelf zo schijnheilig en schuldig voelen. En los van het feit dat mijn vader het niet verdient om voorgelogen te worden, zou ik het mezelf ook niet aandoen.

Anyway, mijn moeder had in de stront kunnen zakken als het aan mij had gelegen. En dan ook nog zonder condoom? Helemaal netjes. Pfft.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Ja, en je vader is vast ook een onschuldig en trouw mannetje als hij lang van huis is.
waar de fuck slaat dat nou weer op!?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Anyway, mijn moeder had in de stront kunnen zakken als het aan mij had gelegen. En dan ook nog zonder condoom? Helemaal netjes. Pfft.
Pijpen de pijpende mensen in Nederland dan met een condoom?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 20:05
Verwijderd
@ Bartezz: Ja inderdaad. Er direct van uit gaan dat een kerel wel vreemd zou gaan als-ie 'zo lang van huis is'. Lekker is dat.

En zelfs al is dit zo, dat maakt die moeder nog niet minder schuldig. (vooral het feit dat ze haar kind gebruikt om haar eigen geheimpje te bewaren, pfft).
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Pijpen de pijpende mensen in Nederland dan met een condoom?
Dit is natuurlijk niet wat ik bedoel. Het gaat om het feit dat zij vreemdgaat, een kerel zonder condoom pijpt (wie weet wat voor ziektes die kerel heeft) en dan niets tegen haar man wil zeggen, waardoor zij hem ook nog eens in gevaar brengt.

Dat is gewoon belachelijk.l
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 22:00
tipsgevraagd
tipsgevraagd is offline
Hoi, verdeelde reacties hier.

Mijn vader komt morgen thuis, maar kon gelukkig bij een vriendin logeren, heb haar er iets van verteld en zoeken samen ook naar een oplossing, zwijgen en praten hebben beide voor en nadelen. Bah, flitsen heel de tijd beelden van mijn blote moeder en haar geschrokken gezicht met die zwiepende stijve piemel van die rotvent ernaast, toen die eruitfloepte toen ze schrok. Was zelfs structueel en die vent bleef zelfs soms lunche bah. Het erge is dat mn pa dat heeft betaald, zelfs hun condooms heeft mijn pa betaald, want mijn ma heeft geen inkomen, bah bah bah
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 22:02
tipsgevraagd
tipsgevraagd is offline
sorry, maar heb het ff gehad toen ik daar aan dacht
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 22:57
Elle
Elle is offline
Ehh, ik weet niet hoe oud je bent, maar je klinkt behoorlijk jong. Als het heel veel impact op je heeft gemaakt is het misschien handig om te bellen met de kindertelefoon? http://www.kindertelefoon.nl 0800-0432

Laatst gewijzigd op 24-09-2009 om 23:03.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2009, 09:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
gut meisje toch
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 18:09
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Sjezus, wat een gedoe. Maar, ik ben het met de mensen eens die zeggen dat het wel boven water moet komen. Puur en alleen al om wat Rationeel eerder al zei: als je nu niks zegt, en je vader komt er uiteindelijk toch achter, en ook dat jij het allang wist, dan denk ik dat je een groter probleem hebt dan wanneer je moeder (of desnoods jijzelf) dit tegen hem vertelt. Als je moeder deze praktijken geregeld verricht (zoals je zelf al zei, structureel), dan is de kans nogal groot dat je moeder een keer door de mand valt en het verhaal dus toch aan het licht komt. Wat mij betreft een te groot risico om te nemen door je mond te houden.
Wat ik zou doen, is nogmaals het gesprek met je moeder aangaan, en zeggen dat jij hieraan onderdoor gaat als jij je mond moet houden. Verder kun je zeggen, dat ze je vader in gevaar brengt, door eventuele geslachtsziektes die zij tijdens haar uitglijders kan oplopen. Als zij écht van je vader houdt, trekt ze zich dit aan.
Verder denk ik niet dat het jou taak is dit tegen je vader te vertellen. Zet je moeder maar goed onder druk, dat doet zij net zo goed bij jou. Het is haar probleem, en zij moet dit oplossen. Ervoor weglopen door je mond te houden lost niks op, want wat mij betreft wordt het dan alleen maar erger..
In ieder geval heel erg veel succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 18:14
Verwijderd
Ik vraag me af wat de TS heeft besloten. Oh en ik was eigenlijk wel beniewd... Wanneer komt je vader thuis?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 19:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik denk sowieso niet dat je vader jou ook maar iets kwalijk neemt, of je het nou vertelt of niet! Dat zou wel heel onredelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2009, 19:20
Qimm
Qimm is offline
als pa net zo onredelijk is als ma...
Oud 26-09-2009, 20:30
Verwijderd
Ik neem aan dat pa helemaal niet onredelijk gaat zijn tegen zijn dochter, want die zal wel genoeg aan zijn hoofd hebben met ma. Ik denk wel dat ze haar vader extra pijn kan besparen door het hem toch te vertellen als haar moeder besluit haar mond te houden.
Als haar vader er over een tijdje alsnog achterkomt, dan voelt-ie zich dubbel verraden, door zijn vrouw én door zijn dochter. Ik vind niet dat haar moeder het recht heeft om haar dochter te vragen om zoiets geheim te houden. En het feit dat ze haar ook nog een schuldgevoel aanpraat is natuurlijk helemaal debiel. Haar vader verdient te weten dat-ie getrouwd is met een vrouw die haar benen graag spreidt voor andere mannen. Om nog maar even niet te spreken over het ontzettend slechte voorbeeld dat ze is voor haar dochter nu. Pfft.

Just my two cents.

Oh en sorry als ik te gemeen over kom, maar zoals ik al zei, ik heb een afgrijselijke hekel aan vreemdgaan.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten