Advertentie | |
|
![]() |
|
Dames en heren, de inschrijving is gesloten! De deelnemerslijst is:
1. JasperJD 2. Lucky Luciano 3. Allure 4. Archont 5. grl 6. Absinthe 7. Wammus 8. VeGs 9. Abzg 10. Batave 11. fizzle-fluffy 12. flyaway 13. ggcy8 14. testout.com/barabas 15. Trophus 16. Toddish 17. Kleinmeisje Uw spelleiders zijn Martiño en Tink*. Wij vragen nog even geduld en verzoeken u om zich langzaam richting uw plaats te begeven. Zodadelijk posten wij het openingsverhaal en ontvangt u de functies per PM!
||
Citaat:
|
heb inderdaad een oud account, ik lees ook meer dan dat ik post.
maar voor dit weerwolf spel zal ik wel gaan posten. maar vraag me inderdaad ook af welke functies meedoen. niet zoveel als in de openingspost denk ik want er zijn minder spelers.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Dames en heren, hartelijk welkom bij Het Weerwolfspel - De Musical!
Deze musical wordt u gepresenteerd door M & M (Marit en Martin) Entertainment, en beleeft vanavond zijn première in het Koning Jontheater te Utrecht. Uitvoerend producent is Albert Verlinde. Met in de hoofdrollen: ![]() Jim/Danny Zuko/Schandknaap van Albert Verlinde JasperJD ![]() Joseph Lucky Luciano ![]() Evita Allure ![]() Tarzan Archont ![]() Dorothy Grl ![]() Mary Poppins Absinthe ![]() Edna Turnblad Wammus ![]() Roxie Hart VeGs ![]() Ariel, de kleine Zeemeermin Abzg ![]() The Phantom of the Opera Batave ![]() Fantine Fizzle-fluffy ![]() Belle flyaway ![]() Ciske de Rat ggcy8 ![]() Dr. Frank N. Furter testout.com met als eerste understudy Barabas ![]() Rumtumtugger Trophus ![]() Simba Toddish ![]() Annie Kleinmeisje Dus ga lekker achterover zitten in uw oncomfortabele theaterstoelen, en geniet van de voorstelling! Eerste bedrijf – Een uur voor de première Grl rolde met haar ogen. Tegenover haar zat JasperJD in de spiegel te staren. Met zijn kam probeerde hij zijn vetkuif te perfectioneren. Toen hij klaar was keek hij in de spiegel en gaf zichzelf een vette knipoog. Grl ontplofte bijna van irritatie… Als hij nu eens zijn teksten uit zijn hoofd zou kennen en er niet steeds een bandje gedraaid moest worden als hij zong, dan zou ze hem wel kunnen uitstaan. Maar de uitvoerend producent zag duidelijk meer in hem dan in haar. Het was een feit dat er honderden tienermeisjes op hem af kwamen, die allemaal een kaartje kochten. En ook een rugzak, een muismat en een cd. Tja en dat bracht natuurlijk geld in het laatje. Grl zuchtte… Als hij maar niet op haar tenen ging staan. Plots kwam er een bos rode krullen met een klein meisje eronder binnenrennen. Het was Kleinmeisje. “We gaan bijna beginnen, we gaan bijna beginnen,” riep ze enthousiast en driftig op en neer springend. Absinthe, die half in de make-up zat, liep achter haar aan. “Sorry”, zei ze tegen Grl. “Ze is weer eens uit de kleedkamer ontsnapt.” Ze rende achter Kleinmeisje aan, tackelde haar in de hoek, en droeg haar over haar schouder de kleedkamer uit. Niet precies hoe het verwacht werd van Mary Poppins, maar zo ging het ook. Kleinmeisje schreeuwde moord en brand. “Laat me los! Laat me los!”, riep het kind. Plots botste Absinthe tegen Wammus aan, die net zijn fatsuit had aangetrokken. “Hiiiii, ontsnapt!” riep Kleinmeisje, en ze rende de gang door waarna ze struikelde over de vissenstaart van Abzg, om vervolgens de kleedkamer van Lucky Luciano en Archont binnen te rennen. “Maakt niks uit”, zei Absinthe, terwijl ze blozend wegkeek. Ze zag in de hoek van de gang testout.com staan kijken en ze had geen zin om in haar weg te gaan staan… In plaats daarvan ging ze nog maar een poging wagen om Kleinmeisje te vangen. In de coulissen legde het podiumpersoneel de laatste hand aan de voorbereidingen van de avond. De foyer stond vol met mensen en de producenten waren druk bezig om toezicht te houden. Niemand sloeg acht op de persoon in een donkere hoek van de zaal, een persoon die de intentie had om deze van avond een groter spektakel te maken dan de acteurs zouden willen…
|
Dames en heren, we zijn begonnen.
Dorpelingen, we verwachten jullie stem voor de eerste hangronde morgenavond uiterlijk 20.30 uur. Daarna zullen we zo snel mogelijk de uitslag kenbaar maken. Voor alle duidelijkheid, dit zijn de functies die meespelen: Dorpelingen Weerwolven Evilziener Verrader Tovenaar Ziener Jager Leerling Wolfsbane Geliefden Uw attentie alstublieft voor het feit dat de Geliefden nog niet bekend zijn! De eerste dode die tijdens dit spel valt zal besluiten op welke twee geluksvogels een liefdespijl van Cupido wordt afgeschoten.
|
Whahaha held
![]() ![]() ![]() Aangezien ik morgen moet werken tot 9 gaat mijn stem Random naar #8 VeGs
Laatst gewijzigd op 21-11-2009 om 10:03. |
![]() |
|
random.org gaf mij ook nummer 5, maar dat gaat natuurlijk mooi niet door.
![]() 2e keer kreeg ik 9. Dus mijn stem gaat naar abzg. Oh ja, ook ik heb het de komende dagen best wel druk. Vooral maandag en misschien dinsdag (dan ben ik jarig). Daarna zou het minder moeten worden dus eigenlijk alleen de 2e hangronde wordt een stille ronde van mijn kant. |
![]() |
|
Ik ga ook voor Wammus. Niet omdat zijn karakter vreemd is, maar omdat mijn kleine broertje voor Wammus heeft gekozen. Mijn broertje vond Wammus een leuke naam, ik heb hem maar niet verteld dat ik op hem ga stemmen en dat hij misschien opgehangen gaat worden...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #64 deel 2 Verwijderd | 266 | 12-12-2009 15:45 | |
De Kantine |
Het weerwolfspel#46 Cherry Springs | 500 | 11-04-2008 16:41 | |
De Kantine |