Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2009, 22:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee met je matties die je in Utrecht hebt leren kennen of hadden ze niet echt een intro op het conservatorium of iets dergelijks? Je bent toch wel al een keer uitgeweest in Utrecht?
Ja, drie keer. Een keer met _Mosquito_ van het forum, een keer met de kroegentocht op de intro en een keer met mijn vader en oom.
Advertentie
Oud 04-12-2009, 22:05
Verwijderd
Citaat:
whut?
Nouja, weet niet of dat ook voor te sluiten wsz-topics geldt maar wel voor andere te sluiten topics. Vast wel, want vervuiling.

Citaat:
<33333

van de lippenstift? nee heb die overgeslagen want het is maar stom om te zeggen 'ik vind rood wel leuk'
neej, van vanmiddag ofzo

Citaat:
Dat met TommY_ leek enigszins op een onenightstand. Behalve dat we geen seks hebben gehad. We hebben wel Lord of the Rings gekeken. Dat telt ook toch?
tommy le soleil naamzoekkkkkkkkkkkkkkkk
Oud 04-12-2009, 22:05
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
jullie zijn zo verdomd snel
Oud 04-12-2009, 22:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Hij durft denk ik wel te beamen dat we lord of the rings gekeken hebben hoor
Oud 04-12-2009, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Hmm bestaat wordart nog? Ooit was ik daar heel handig mee.
volgens mij wel
Oud 04-12-2009, 22:07
Verwijderd
arch ik kan echt geen originele inhoud voor het gedicht bedenken. En ik vertik het om een gedicht te schrijven over de zoektocht van sinterklaas naar het cadeautje.
En ik heb wordart gevonden maar ik kan er niet mee 'vrij draaien', alleen per 90 graden. Dus dan kan ik geen tuit van een theepot ermee maken.
Verwijderd
Citaat:
Hij durft denk ik wel te beamen dat we lord of the rings gekeken hebben hoor
ik heb alle details jaren terug al gehoord
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is Eric niet zo'n vechtersbaasje
Ik ben Brits niet Italiaans dus heel dat l'introduzione con tutti gli uomini della famiglia is niet aan mij besteed, capiche!
Verwijderd
Citaat:
arch ik kan echt geen originele inhoud voor het gedicht bedenken. En ik vertik het om een gedicht te schrijven over de zoektocht van sinterklaas naar het cadeautje.
Dan schrijf je ene gedicht over sinterklaas die het vertikt op zoek te gaan naar het cadeautje.
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Hmm bestaat wordart nog? Ooit was ik daar heel handig mee.
mn vader gebruikt iets anders, heel leuk maar ik weet niet hoe het heet. En hij is er niet nu! het moet vast vanavond al klaar zijn, toch?
Oud 04-12-2009, 22:08
Verwijderd
Eric wanneer ga je weer naar vwaard op stap?
Verwijderd
Citaat:
Ik ben Brits niet Italiaans dus heel dat l'introduzione con tutti gli uomini della famiglia is niet aan mij besteed, capiche!
voorstellen aan alle mannelijke familieleden?
Verwijderd
Citaat:
Oud 04-12-2009, 22:09
Verwijderd
Citaat:
mn vader gebruikt iets anders, heel leuk maar ik weet niet hoe het heet. En hij is er niet nu! het moet vast vanavond al klaar zijn, toch?
nee zondagmiddag. Maar nu is Theodoor niet thuis dus is het handig omdat hij niet meekijkt op mijn scherm
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Nouja, weet niet of dat ook voor te sluiten wsz-topics geldt maar wel voor andere te sluiten topics. Vast wel, want vervuiling.

neej, van vanmiddag ofzo

euhm ik weet niet
link het eens anders even
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik heb alle details jaren terug al gehoord
Oh? Van wie!

Ik lees de titel trouwens steeds: Sint Nicolaas heeft saaie littekens
Verwijderd
Citaat:
Ja, drie keer. Een keer met _Mosquito_ van het forum, een keer met de kroegentocht op de intro en een keer met mijn vader en oom.
Oh zou je vaker moeten doen! Stappen met mijn ouders lijkt mij wat minder maar ik wil best met ze uiteten, in een kroegje wat drinken en donaties ontvangen maar sta nou niet samen met mn pa graag op de dansvloer
Oud 04-12-2009, 22:10
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
nee zondagmiddag. Maar nu is Theodoor niet thuis dus is het handig omdat hij niet meekijkt op mijn scherm
is theodoor je vriend?
Owww.. kijk eens wat google zegt! wat moet je precies doen?
Oud 04-12-2009, 22:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik sta sowieso niet graag op de dansvloer. Ik ga met mijn vader en zijn broers heuse mannenavondjes doen, bier proeven enzo. Niks stom hossen.
Oud 04-12-2009, 22:11
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Oh? Van wie!

tetten ofzo?
Verwijderd
Citaat:
Eric wanneer ga je weer naar vwaard op stap?
Keine Ahnung! Ik spreek binnenkort mijn zuydelijke mattie dus misschien nodigt ze me weer een keer uit!
Verwijderd
Eerst maar eens de cadeautjes inpakken.
Verwijderd
Mensen vragen vaak of ik een halfbloedje ben. Terwjil ik dat zelf écht niet vind lijken!

Zelfs een leerling vroeg het laatst Vaak gokken ze spaans of italiaans btw. Vooral spaans. Dat is dan wel weer
Oud 04-12-2009, 22:12
Verwijderd
Citaat:
is theodoor je vriend?
Owww.. kijk eens wat google zegt! wat moet je precies doen?
Ja ik wou het gedicht zo uitprinten dat het de vorm van een theepot heeft, maar ik moet het eerst nog schrijven maar ik denk dat ik er sowieso van afzie
Verwijderd
Citaat:
Keine Ahnung! Ik spreek binnenkort mijn zuydelijke mattie dus misschien nodigt ze me weer een keer uit!
Ze!

Weer een vrouw. Je bent wel ''vrouwelijk''

Ja ik wil ook best naar utrecht komen, maar ik ken daar niemand dusja
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
tetten ofzo?
geen idee!
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ze!

Je kent mij en white trash toch
Oud 04-12-2009, 22:13
Verwijderd
Citaat:
euhm ik weet niet
link het eens anders even
Naamzoek is uwe vriend.

Citaat:
Oh? Van wie!

Nee hoor.
Oud 04-12-2009, 22:13
Verwijderd
omg.
Ik had dus een van de cadeautjes in de winkel laten inpakken omdat ze dat altijd zo mooi doen in die winkel. Maar toen ging dat meisje het gewoon in saai papier inpakken zonder iets speciaals ermee te doen en daar deed ze echt meer dan vijf minuten over terwijl het in een kubusvormig doosje zit. Dus ik haalde zojuist het papier eraf om er sinterklaaspapier om te doen, en nu blijkt dat ze het prijsstickertje ook gewoon heeft laten zitten.
Oud 04-12-2009, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Mensen vragen vaak of ik een halfbloedje ben. Terwjil ik dat zelf écht niet vind lijken!

Zelfs een leerling vroeg het laatst Vaak gokken ze spaans of italiaans btw. Vooral spaans. Dat is dan wel weer
Spaans met Koreaans/Japans zou ik dan gokken inderdaad.
Verwijderd
Citaat:
Spaans met Koreaans/Japans zou ik dan gokken inderdaad.
Ik heb geen spleetogen
Verwijderd
Citaat:
omg.
Ik had dus een van de cadeautjes in de winkel laten inpakken omdat ze dat altijd zo mooi doen in die winkel. Maar toen ging dat meisje het gewoon in saai papier inpakken zonder iets speciaals ermee te doen en daar deed ze echt meer dan vijf minuten over terwijl het in een kubusvormig doosje zit. Dus ik haalde zojuist het papier eraf om er sinterklaaspapier om te doen, en nu blijkt dat ze het prijsstickertje ook gewoon heeft laten zitten.
Oud 04-12-2009, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen spleetogen
Koreaanse ogen zijn wat ronder.
Oud 04-12-2009, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Je kent mij en white trash toch
Als ik ga stappen moet ik A. ergens biljven slapen

en B. dadelijk vinden jullie mij helemaal niet relaxed of omgekeerd (omgkeerd zal wel niet, want ik pas mij vrij snel aan en kan met veel mensen opschieten )
Oud 04-12-2009, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Koreaanse ogen zijn wat ronder.
Ik heb geen ronde spleetogen!
Oud 04-12-2009, 22:17
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:

mensen denken ook vaak dat ik spaans bloed heb

Citaat:
Ja ik wou het gedicht zo uitprinten dat het de vorm van een theepot heeft, maar ik moet het eerst nog schrijven maar ik denk dat ik er sowieso van afzie
dat is vrij ingewikkeld! Vraag eens op t computerblabla subforum.. mss weten zij vast iets

Citaat:
Naamzoek is uwe vriend.

Nee hoor.
mn naam is al zoveel keer gezegd vandaag
maar zeg me dan welk topic! die van jou op onzin? op dk?
Oud 04-12-2009, 22:17
Verwijderd
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 85
Gebruikersnaam Berichten
Archont 20
fizzle-fluffy 18
Mr Soija 14
Sarah 8
White Trash 8
imène 7
Batave 4
Rode Panda 4
JasperJD 2
Toon topic & sluit venster

Hmm
Oud 04-12-2009, 22:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Als ik ga stappen moet ik A. ergens biljven slapen

en B. dadelijk vinden jullie mij helemaal niet relaxed of omgekeerd (omgkeerd zal wel niet, want ik pas mij vrij snel aan en kan met veel mensen opschieten )
Ik ben ook heel makkelijk hoor
Oud 04-12-2009, 22:19
Batave
Batave is offline
Ik was eens in barcelona en ik werd, in het spaans, aangesproken door een spanjaard met een microfoon die blijkbaar onder de indruk was dat ik ook spaans was/kon.
Oud 04-12-2009, 22:20
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook heel makkelijk hoor
Ik ben wel vrij druk en onrustig! En praat als ik mij op mijn ''gemak'' voel veel en snel
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen ronde spleetogen!
je bent wel een beetj geel

Citaat:
mensen denken ook vaak dat ik spaans bloed heb

dat is vrij ingewikkeld! Vraag eens op t computerblabla subforum.. mss weten zij vast iets

mn naam is al zoveel keer gezegd vandaag
maar zeg me dan welk topic! die van jou op onzin? op dk?
ja ik weet het niet meer hoor
ga naar zoekpagina en zoek onder mijn naam naar posts met jouw naam
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 85
Gebruikersnaam Berichten
Archont 20
fizzle-fluffy 18
Mr Soija 14
Sarah 8
White Trash 8
imène 7
Batave 4
Rode Panda 4
JasperJD 2
Toon topic & sluit venster

Hmm
sèg!
Oud 04-12-2009, 22:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben wel vrij druk en onrustig! En praat als ik mij op mijn ''gemak'' voel veel en snel
Ik ook wel
Verwijderd
Citaat:
Ik was eens in barcelona en ik werd, in het spaans, aangesproken door een spanjaard met een microfoon die blijkbaar onder de indruk was dat ik ook spaans was/kon.
Ook al meerdere keren gehad

Ook keer in Engeland trouwens, en dat bleken Nederlanders te zijn

Dus ik in mijn meest engelse engels weg wijzen. Hoor ik ze daarna zeggen in Nederlands: Vriendelijk en beleefd volk hé die engelsen!

fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
wut
Verwijderd
Citaat:
je bent wel een beetj geel
Dude, wil je ruzie ofzo
Verwijderd
Citaat:
Ze!

Mag hoor, u bent welkom! Ja als je een echte alfastudie doet zijn de mannen zwaar in de minderheid. Gelukkig wordt ik wel gesteund door een goede vriend van mij. Mocht het gespreksonderwerp dreigen te escaleren in een heuse discussie hoe lekker McSteamy of McDreamy is, roepen wij heel lomp 'BIER TIETEN GELD' en dan weten de dames ook weer dat ze flink zijn afgedwaald. Gelukkig zijn de vrouwen waar ik mee omga nog grofgebekter dan een bouwvakker dus dat scheelt.

Maar nu ik er over nadenk, ik hou wel van kleding en ik ben geloof ik vrij ijdel dus misschien zou ik wel een prima wijf kunnen zijn.
Verwijderd
Citaat:
Ik ook wel
Arme Eric dan
Oud 04-12-2009, 22:22
Verwijderd
Nu, ik ga eten, al laten jullie me niet met rust met die snelle gemiddelde repliektijd. Doch is het tijd om op te staan. Efkes kijken ook, of de was droog is. en Oh ja, ik moet niet vergeten nog een wasje te draaien. Hm, waarom heb ik oorpijn? Maar goed, aju avec dans ton reet un paraplu.
Oud 04-12-2009, 22:23
Batave
Batave is offline
ik begreep 3 woorden van wat hij zei: Hola chicos (we waren met z'n tweeën) en rubio(blond).

Regels voor berichten