Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Queasy nee ik heb geen hulp gezocht, ik heb wel eens aan een vriend gevraagd op het moment dat ik dacht dat ik iets raars zei, of ik iets raars zei, en hij zei van niet. dat was zowieso al een stap vooruit. Nu zorg ik er vooral zelf voor dat ik vooruit ga door me meer in gesprekken te mengen. Soms is het niet eens het belangrijkste wat je zegt maar dat je wat zegt en dan gaat het vanzelf..
Me toetsen zijn niet zo heel goed gegaan, de een beter dan de ander, bedankt voor de interesse ![]() hooi |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik denk ook met name dat het meer een kwestie van meer ego kweken is bij jezelf, een goede zelfevaluatie zoals dit topic is daarin prima stap. Wees goed waar je plezier in hebt en streef niet na alles te willen weten over alles. Hoe met meisjes te praten verschilt per meisje maar slap geouwehoer voorzien van grapjes schijnt meestal wel te bevallen, maar het is toch voornamelijk of het klikt of niet, soms is praten daar nauwelijks een onderdeel van of zijn de interesses vreselijk verschillend.
|
![]() |
Ik heb ook heel lang last gehad van een heel negatief zelfbeeld. Maar wonder boven wonder gaat het de laatste weken echt steeds beter!
Een aantal jaar geleden was ik er 100% van overtuigd dat ik een stom en mislukt persoon was. Langzamerhand kon ik wel beredeneren dat dit niet helemaal waar kon zijn, maar het gevoel en de gedachtes bleven sterk aanwezig. Maar sinds ik begonnen ben met emdr én elke dag positieve punten opschrijven en dit ook binnen laten komen, gaat het nu echt veel beter. Ik heb grotendeels van de dag gewoon het idee dat ik ook oké ben en dat ik er ook mag zijn...En dat is echt een vrij & blij gevoel, als je dat járen niet gevoeld hebt!! Dusse, zet 'm op, met/zonder hulp, uiteindelijk kom je er vast ook wel. ![]()
|
![]() |
Ikkuh, ik had dit gevoel toevallig een dag vorige week. Dat voelde zo heerlijk! ik liep door de school in de gang en ik voelde me gewoon HEERLIJK! Keek rustig om me heen hoe iedereen ze ding doet zoals altijd en ik voelde me gewoon echt lekker. idd het gevoel dat ik oke ben en dat ik er mag zijn.
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfbeeld heeeiiixx3 | 6 | 25-03-2013 11:58 | |
Psychologie |
Problemen met zelfbeeld.. ikkuh15 | 26 | 21-05-2010 12:18 | |
Psychologie |
Oplossing voor alles Awesomeness | 81 | 27-01-2010 10:23 | |
Psychologie |
Wat doet een verkrachting/aanranding,langdurig seksueelmisbruik met je ??? Tieneke | 86 | 20-08-2005 21:11 | |
Psychologie |
Ontevreden over mezelf... Sterretje* | 124 | 18-09-2004 08:29 | |
Psychologie |
Teveel piekeren.....:S Nena21 | 134 | 10-04-2002 14:04 |