Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een dubbele achternaam maar gebruik het alleen bij de ibgroep en de bank. Zelfs bij de uni heb ik het niet laten opnemen omdat ik al recordhouder ben wat betreft een lang emailadres vanwege vier initialen. Het is wel een chique franse naam dus als ik hooghartig wil doen in brieven vermeld ik het wel. Zinloos, i know
![]() |
![]() |
|
Oh, ik zal nog even OT posten zodat ik geen ban krijg
![]() Ik heb ervoor gekozen de naam van mijn man aan te nemen. We hebben het erover gehad wat de beste optie was. Hij vond het ook goed om mijn naam te nemen, maar we hebben toch besloten het zo te doen. Wat mij betreft is het geen optie om een kind te hebben en dan allebei een andere achternaam als je getrouwd bent. Het kan natuurlijk best, maar ik vind het niet leuk. Nu zijn we echt familie x.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik heb zijn achternaam overgenomen, want dat is een gave achternaam die rond de 20 mensen op de wereld hebben, waaronder ik nu dus.
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik denk dat ik die van mijn man zou overnemen, als-ie echt mooi was. Alleen is mijn naam heel zeldzaam en er is maar één **********-familie...Nou ja, ik zie wel.
![]()
|
![]() |
|
|