Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Econoom en bedrijfspsycholoog Kets de Vries omschreef in zijn 'De Persoonlijkheid van een manager in een neurotische organisatie' dat het gros van de toplui feitelijk maar beperkt in tijd kan functioneren in het bedrijf, en dan moet uitwijken naar een ander bedrijf. Dit komt omdat de manager niet instaat zou zijn te blijven mee evolueren met het bedrijf. Hij biedt het bedrijf op tijdstip A zijn diensten aan om op tijdstip B weer te vertrekken. De 'graaicultuur' is eigenlijk ontstaan uit de drang om in tijdsinterval ]A,B[ zoveel mogelijk in de zakken te steken. Wat dus de populariteit van suberbonussen en gouden parachutes verklaard. ![]() |
![]() |
|
hockeygirl. bijna iedereen die werkt heeft verantwoordelijkheden. je verdient meer als je een grotere verantwoordelijk hebt. dus jouw vader verdient meer dan bijv de schoonmaker om de hoek. (even een heel duidelijk voorbeeld) de directeur verdient meer als jouw vader enzovoort. maar waarom zou je daar in godsnaam "bonussen"bij moeten krijgen
||
Citaat:
Waarom mensen kakkers vervelend vinden. Achteloosheid! Ze kennen de waarde van geld niet, pappa koopt alles voor ze. Ze luisteren naar niemand, pappa's prinsesje heeft altijd gelijk. Kan je je serieus niet inbeelden wat andere mensen je in dit topic proberen te vertellen? Nee, ga eens nadenken over jouw zijn, wat jij toe kan voegen aan deze wereld. En doe dit niet af met een opmerking over mijn vermeende jaloezie, en dat je toch alles kan kopen wat je wil. Het is geen reet waard.
||
Citaat:
![]()
|
Dit topic moet dus gaan over vooroordelen mbt kakkers/ het Gooi. Dan is het dus niet nodig om er tussendoor te gooien hoe duur je spullen zijn en wat je papa verdiend. Daarmee bevestig jij alleen maar de vooroordelen en ten tweede heb jij ook vooroordelen omdat jij verwacht dat anderen die ook over jou hebben. Iedereen heeft vooroordelen. Altijd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij maakt mij niet wijs dat je slechts 4 uurtjes in de week vakken gaat vullen bij de AH of iets dergelijks. Je zussen, krijgen die ook nog steeds alles van vader en moeder of hebben ze intussen -net als alle andere mensen- ook geleerd met geld leren omgaan? |
![]() |
|
Volgens mij heeft de TS dit topic alleen geopend om heel duidelijk te maken dat ze hockeys, uit het Gooi komt en dat haar vader bankier is (waar je in deze tijden al helemaaaal niet zo enorm trots op zou moeten zijn...).
TS, ik hoop echt dat je ooit uit je cirkeltje met namaak-mensen komt want volgens mij ben je dan veel gelukkiger ![]() En als het je dit onderwerp echt zuiver aanroert omdat je die vooroordelen zat bent, dan doe je dat echt op de verkeerde manier want tot nog toe bevestig je die vooroordelen alleen maar enorm ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder helemaal eens met Commando. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |