Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wat een finale...
Had de octopus dus toch (helaas) gelijk! Als je nog even wilt nagenieten van het toch mooie wk (ondanks het einde dan) Hier een album met mooie actiefoto's! http://www.mijnalbum.nl/Album-ZXK3QZY4 |
![]() |
|
![]() |
Het doelpunt kwam voort uit een uittrap van de keeper die eigenlijk een corner voor Nederland had moeten zijn (de bal werd zowel door een verdediger als door de keeper van Spanje geraakt) en Iniesta had al een rode kaart moeten hebben wegens natrappen. Niet eerlijk, maar bij voetbal komt nu eenmaal ook een beetje geluk kijken. En Spanje heeft absoluut beter gespeeld.
Het stoort me wel dat mensen nu roepen dat Nederland zo ontzettend grof heeft gespeeld, gezien het aantal kaarten. Ik vind dat dat (op de trap van de Jong na) wel meevalt. Twee van de gele kaarten zijn gegeven wegens praten, twee geheel onterecht omdat Iniesta niet eens geraakt werd en de rode kaart van Heitinga was ook een beetje overtrokken. Het spel van Nederland verdiende niet de schoonheidsprijs, maar om nou te zeggen dat het erg gemeen en grof was, neen. Ook verbaasde ik me erover dat Van Persie steeds maar weer opnieuw opgesteld werd. Als Kuyt zo had gespeeld als van Persie, had hij allang hele wedstrijden op de bank gezeten. De coach van Spanje heeft Torres de laatste wedstrijden niet in de basis gezet omdat hij niet goed speelde. Dat had van Marwijk m.i. ook met van Persie moeten doen. Ik had in de finale graag van Persie gewisseld zien worden voor Affelay. Die had voor diepte en wat meer snelheid kunnen zorgen. |
![]() |
|
Wat een mooie analyse!
![]() |
![]() |
|
Elia heeft geluk gehad dat hij in de eerste wedstrijd goed speelde en zijn acties lukten. Het zou me niet verbazen als hij over twee jaar helemaal niet meer bij de selectie zit, hij heeft de kenmerken van een eendagsvlieg a la Quincy en Royston Drente.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hou oud is jouw primaire computer? Haubenmeise | 62 | 29-01-2016 03:28 | |
Onzin |
Wie wint het WK? Frankrijk | 14 | 08-11-2015 16:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |