![]() |
|
![]() |
Aah ik heb hier nog echt een Supergroot trauma van
Een jaartje of 4 geleden, toen ik nog een jong pubertje was ging ik 2 weken met een vriend en zijn ouders mee op vakantie. We sliepen in zoon huisje en tussen onze kamer en zijn ouders' kamer zat een dunne houten wand en een deur....(je voelt hem al aankomen). Al meteen de eerste nacht was het raak, de haan had nog niet gekraaid of het was al volle bak raak! ik wist in het begin niet wat ik hoorde, een soort gegil......maar toen hoorde ik een bed kraken en een soppig geluidje (Walgelijk ![]() Maar toen twee dagen daarna was het weer raak, precies hetzelfde verhaal......(hele lange neukpartij, kwam geen end aan) en ik lag de maar een metertje van af, gelukkig was de deur nu wel dicht. dit kwam later nog twee keer voor en sindsdien kom ik er nog maar zelden............En die vriend weet het nog steeds niet, en ik heb hem de 2e nacht nog wel proberen wakker te maken....maar goed het verhaaltje begint een beetje te langdradig te worre......... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
-wanneer m'n broer nog thuis woonde en z'n vriendin bij ons kwam slapen(z'n kamer was vlak tegenover de mijne en ik slaap met de deur open omdat ik niet kan slapen als het volledig donker is)hoorde ik hen elke zondagochtend,jakkes,z'n vriendin leek altijd van die hoge piepgeluidjes te maken
-vroeger in ons vorig huis stond de computer op m'n broer z'n kamer en ik wou op internet,ik wou deur open doen maar toen werd er keihard tegen de deur gestampt,waren ze ook bezig... -op hotel in Frankrijk sliep er een Duits bejaard koppeltje in de kamer naast ons,en s'avonds hoorden we vanuit hun badkamer die grensde aan onze kamer geluid komen...ze waren aan het vrijen in bad |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Betrapt ?! legrand15 | 48 | 09-02-2016 05:58 | |
Seksualiteit |
Daar sta je dan in je (half) nakie! El Chupacabras | 82 | 31-01-2007 22:12 | |
Liefde & Relatie |
Zou jij een relatie beginnen met een gehandicapt iemand? Zwavelstokje | 143 | 08-06-2005 16:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
De Kantine |
Heb jij al iemand betrapt op roken op een perron? Boogie | 123 | 09-01-2004 11:32 | |
Seksualiteit |
Weleens iemand betrapt Tulpje6 | 82 | 23-11-2003 14:47 |