Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2002, 12:04
Bitchalicious
Bitchalicious is offline
Me broer onder de douche met zn vriendin tsja...kmoest wat pakken...

En zelf ben ik ook betrapt...Moest ook de 1e keer zijn...Hij beloofde me dat de deur toch niet op slot hoefde want zn ouders kwamen toch nog niet thuis voorlopig!
Euhmmm...dus wel!! Ik hoorde lawaai beneden. Hij: ohw das de hond maar.
En vliegt opeens de deur open..zn vader Maar hij ging wel gelijk weer weg. Kheb zn ouders nooit meer durven aan te kijken
Oud 19-08-2002, 12:17
Desp
Desp is offline
Mijn broertje (17), maar hij weet het niet
Hij lag te vrijen met z'n vriendin in de logeerkamer, de deur stond op een kiertje, ik duwde hem verder open (kijken wat er aan de hand was) en zag ze dus bezig.. Vervolgens ben ik rustig doorgeslopen naar mijn kamer... (ooeh, als hij dit toch wist he...)
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 12:21
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Er lagen gewoon twee stelletjes te krikken met elkaar in de kamer waar ik ook lag....

Van je vrienden moet je het maar hebben
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 12:24
verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
Desp schreef:
Mijn broertje (17), maar hij weet het niet
Hij lag te vrijen met z'n vriendin in de logeerkamer, de deur stond op een kiertje, ik duwde hem verder open (kijken wat er aan de hand was) en zag ze dus bezig.. Vervolgens ben ik rustig doorgeslopen naar mijn kamer... (ooeh, als hij dit toch wist he...)
dat is mooi , dan kan je het lekker tegen hem gebruiken al shij lullig tegen jouw doet
Oud 26-08-2002, 12:11
TheMANhimselve
TheMANhimselve is offline
Aah ik heb hier nog echt een Supergroot trauma van

Een jaartje of 4 geleden, toen ik nog een jong pubertje was ging ik 2 weken met een vriend en zijn ouders mee op vakantie. We sliepen in zoon huisje en tussen onze kamer en zijn ouders' kamer zat een dunne houten wand en een deur....(je voelt hem al aankomen). Al meteen de eerste nacht was het raak, de haan had nog niet gekraaid of het was al volle bak raak! ik wist in het begin niet wat ik hoorde, een soort gegil......maar toen hoorde ik een bed kraken en een soppig geluidje (Walgelijk ) en het ergste van alles was dat de deur ook nog es op een kier stond...............echt waar ik kon wel janken en lachen te gelijk (het was pas de eerste nacht!) Ik wilde die vriend van mij nog wakker maken, maar da leek mij toch iets te lullig, daarom pakte ik een kussen en legden die op mijn kop want ik vond op zich nie zo lekker om de ouders van hem te horen neuke...en het ging er hard aan toe dat kan ik je wel vertellen. Ik durfde ze 's morgens bij het ontbijt ook niet meer aan te kijken, en de boter kreeg opeens een hele rare smaak voor m'n gevoel.. Maar ja ik dacht laat ik het maar vergeten en der gewoon nog twee weken het beste van maken.

Maar toen twee dagen daarna was het weer raak, precies hetzelfde verhaal......(hele lange neukpartij, kwam geen end aan) en ik lag de maar een metertje van af, gelukkig was de deur nu wel dicht. dit kwam later nog twee keer voor en sindsdien kom ik er nog maar zelden............En die vriend weet het nog steeds niet, en ik heb hem de 2e nacht nog wel proberen wakker te maken....maar goed het verhaaltje begint een beetje te langdradig te worre.........
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 20:08
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef:

als een jongen zoiets doet is hij een player, en dat is ook niet 100% positief hoor..
toch is slet genoemd worden erger dan player...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 20:14
debieltje nr 1
Citaat:
`Meisjes zijn sletten en jongens niet omdat jongens het voor de seks doen en meisjes voor het zelfvertrouwen.`
ooh ja tuurlijk hoor,als meisjes dat doen is het enkel maar om meer zelfvertrouwen te krijgen,heb je er al aan gedacht dat die meisjes net als jongens mischien one-night stands hebben voor de bevrediging ervan?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 20:23
debieltje nr 1
-wanneer m'n broer nog thuis woonde en z'n vriendin bij ons kwam slapen(z'n kamer was vlak tegenover de mijne en ik slaap met de deur open omdat ik niet kan slapen als het volledig donker is)hoorde ik hen elke zondagochtend,jakkes,z'n vriendin leek altijd van die hoge piepgeluidjes te maken
-vroeger in ons vorig huis stond de computer op m'n broer z'n kamer en ik wou op internet,ik wou deur open doen maar toen werd er keihard tegen de deur gestampt,waren ze ook bezig...
-op hotel in Frankrijk sliep er een Duits bejaard koppeltje in de kamer naast ons,en s'avonds hoorden we vanuit hun badkamer die grensde aan onze kamer geluid komen...ze waren aan het vrijen in bad
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 21:49
Verwijderd
Citaat:
debieltje nr 1 schreef:

ooh ja tuurlijk hoor,als meisjes dat doen is het enkel maar om meer zelfvertrouwen te krijgen,heb je er al aan gedacht dat die meisjes net als jongens mischien one-night stands hebben voor de bevrediging ervan?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 22:28
Somebody Special
Somebody Special is offline
Mjah, een jongen en meisje die in de duinen lagen te .. te .. te .. Nou jah, ik zag zijn kontjuh steeds op en neer bewegen
Oud 27-02-2003, 13:43
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef:
k ken ook zown jongen, geloof me hij is er echt niet trots op, soms doet hij wel als of maar hij word er echt hard op aangesproken

..er zijn natuurlijk ook mensen die niet inzien dat zoiets gewoon niet ok is.. maar bekrompenheid is ook maar een eigenschap
als ik 20 meisjes per week neukte zou ik trots zijn ahahah
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 15:02
Soezen
Soezen is offline
Ik heb wel eens mijn broer gehoord. Ik zat met mijn vriend Tv te kijken en toen hoorden we ineens heel harde muziek opstaan op de zolder. Toen we beter luisterden hoorden we hele aparte geluidjes..Van zn vriendin die heel hard gilden. Dat was echt om te lachen!!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten