Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik zat te denken aan bladspinazie met kip. En dan uh, iets er bij. Maar geen aardappelen of rijst want daar ben ik wel een beetje klaar mee. Heb je briljante tips? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of salade met aardbei, brie, cashewnoten en zelfgemaakte honingmosterddressing. Ik hou van honingdressings ![]() |
![]() |
|
Gnocci is ook erg lekker, met geraspte schapenkaas en cantharellen
![]() http://www.kookjij.nl/recept-gnocchi-di-patate
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik zie niet in hoe de aanwezigheid van rijst en vis zou leiden tot de aanschaf van een blik worteltjes/dopewrten en een fles rode wijn
![]() Nu zie ik uberhaupt niet zo veel redenen voor het aanschaffen van blikken worteltjes/doperwten als het net zo makkelijk en veel lekkerder is om bospeentjes en diepvriesdoperwten klaar te maken, maar dan nog ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-08-2010 om 18:18. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het hele probleem van zowel verslaving als eetstoornissen is nou juist dat die mensen níet meer in staat zijn om te denken 'oh wacht ik hou er gewoon mee op'. Dat is het verschil tussen verslaving en niet-verslaafd-drugsgebruik, en het verschil tussen een dieet en een eetstoornis.
|
![]() |
|
|