Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha ik heb inderdaad een keer een brief gestuurd met die strekking (hoe kan het dat bolderbast altijd een ander hoofd heeft?)
![]() maar ANYWAY, in de DD komen is zo makkelijk niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() edit; whoops, dit is geen saaitopic ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ik had niet in de smiezen welk topic dit was.
Ontopic: deadlock denk ik. Of nee, mijn zwager, maar die is hier niet actief meer geloof ik. Anders zou ik niet weten welke forumer er achter zou komen dat ik dood was, ik heb geen Hyves of Facebook ofzo, en ik gok niet dat mijn man het in mijn msn-naam zal zetten oid. |
![]() |
|
Fizzle Fluffy. Maar dat is niet zo verwonderlijk, want zij is degene die me bruut vermoordt omdat ik nog steeds niet heb gebeld dat ik weer eens kom eten.
![]() Als ik daarvoor echter op natuurlijke wijze om het leven kom, is KleinSpookje onherroepelijk de eerste die het weet. Maar of hij nog forumer te noemen valt...
||
Citaat:
En hoe zouden jullie er dan achterkomen?
|
Ik heb hele systemen uitgedacht over automatische mailen naar mensen die dan in konden lichten dat ik dood was of brieven openmaken met wachtwoorden en blabla.
En ineens besef ik me dat áls ik dood ga, het niet geheel onwaarschijnlijk is dat er tenminste één klasgenootje iets op m'n hyvesprofiel neerpleurt (ook al heb ik dan weer niet zoveel met klasgenootjes en nog minder met m'n hyves, maar kom op, van dode mensen houdt iedereen) en dan kan een forummer die ik op hyves heb dat dan weer lezen. DaT of Etmakas of Unravel, ook al is die laatste nog niet zoveel lid hier. ![]() Dus. Die dan denk ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Lastig. Ik denk mensen op admin. Want we hadden het er laatst over dat als ik een week niet online was en niks van me liet horen, dat ik dan wel dood zou zijn
![]() Mijn ouders zouden niemand bellen, want die weten niet van het forum. Mijn vriend weet er wel van, maar kent niemand. Ik denk toch dat LP het als eerst zal weten omdat ik die ook in mijn telefoon heb staan. |
![]() |
|
Mijn zus. Is hier al meer dan zes jaar niet meer geweest en zal in totaal niet meer dan 30 posts hebben gemaakt, maar voor zover ik weet is haar account niet verwijderd dus dan ben je officieël nog forummer toch?
![]() Denk niet dat ze hier een condoleancetopic zal openen echter dus ik neem aan dat de rest gewoon zal aannemen dat ik eindelijk volwassen geworden ben lol ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh überhaupt mag iedereen in dit topic wel eens flink afkloppen ![]() |
![]() |
|
Dit inspireert tot het maken van een 'wie te bellen / waar online te posten dat ik dood ben' -lijstje voor de nabestaanden. Net als een lijstje met wachtwoorden van online accounts ofzo. Zou het wel een stuk makkelijker maken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar mijn ouders kennen mensen van het forum echt niet. Maar goed er komen vast wel condoleances op hyves te staan en dat lezen sommige forummers dan wel. |
![]() |
|
Daarom was mijn systeem ook anders!
![]() Of je zorgt ervoor dat je een soort automatisch mailsysteem uitvindt dat je elke maand een mailtje stuurt met 'leef je nog?' en als je dan leeft moet je op die link klikken binnen een x aantal dagen (en dan wel zo dat je gewoon op vakantie kan gaan zonder doodverklaart te worden als je het vergeet uit te zetten en zo) en als je dat dan niet doet, dan stuurt ie een automatisch mailtje naar een vertrouwenspersoon X (die dan even controleert of je echt dood bent en niet op rondreis door Australië) en in die mail zitten dan je wachtwoorden e.d. en dan moet persoon X even komen melden 'hoi! Jullie dachten dat ik weg was, maar ik ben niet terug, ik ben vertrouwenspersoon X en ik kom even melden dat de echte eigenaar van dit account dood is. Doei!' Ja. Wat had ik nog meer. O ja! Dat het misschien niet naar een persoon gemaild werd, als je bijvoorbeeld geen vriendjes had, maar dat dat systeem dan gewoon de mensen van die sites mailtjes gaat sturen met 'die en die heeft al zo en zo lang niet meer op de link 'ja, ik leef nog' geklikt en wordt hierbij doodverklaart, groetjes'. |
![]() |
||
Citaat:
|
Heb eigenlijk met geen enkele forumer irl contact volgens mij, dus als 'erachter komen via fb' niet telt denk ik dat het forum will never know
![]() Wel heb ik met een aantal forumers contact via fb, hyves, twitter en een ander forum. Maar ik denk niet dat m'n man op fb gaat posten dat ik dood ben. Hm... Of misschien wel? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|