Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2011, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Wat is het hoogs haalbare dan? Dat je dood in de Donald Duck wordt vermeld? (omg, kijk mij dan de d/t-regel beheersen!)
Nee, gewoon, ueberhaupt in de DD staan

Maar Geel, ontopic: volgens mij zouden wij er best wel snel achterkomen dat jij dood was hoor!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2011, 15:02
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat is toch heel makkelijk? Je stuurt gewoon een brief met 'in DD nummer 36 heeft Goofy in één plaatje een groen petje, maar in het volgende plaatje opeens een geel petje!' en dan zegt ie zoiets als 'ja, met Goofy kun je het nooit weten, Etmakas!'
Oud 24-01-2011, 15:04
Verwijderd
Haha ik heb inderdaad een keer een brief gestuurd met die strekking (hoe kan het dat bolderbast altijd een ander hoofd heeft?) toen kreeg ik een brief terug met een sullige uitleg van 1 regel en toen nog een heel verhaal over dat donald iemand schoenen had gepoetst, maar die persoon had geen schoenen aan.

maar ANYWAY, in de DD komen is zo makkelijk niet
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 15:06
Uice
Uice is offline
Ik zal antwoord geven op die post in het Saaitopic./goody goody two shoes.
Verwijderd
Ik heb ook ooit zoiets geschreven, in een museum hing duidelijk hetzelfde schilderij in twee zalen! Toen kreeg ik een brief terug over dat Donald lekker in het badje in de tuin had gezeten, maar dat er sneldrogend cement in was gevallen ofzo.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Haha ik heb inderdaad een keer een brief gestuurd met die strekking (hoe kan het dat bolderbast altijd een ander hoofd heeft?) toen kreeg ik een brief terug met een sullige uitleg van 1 regel en toen nog een heel verhaal over dat donald iemand schoenen had gepoetst, maar die persoon had geen schoenen aan.

maar ANYWAY, in de DD komen is zo makkelijk niet
Ik heb drie keer een brief gestuurd en kreeg drie keer geen antwoord op mijn vraag, maar iets als 'bedankt voor je leuke brief!' gevolgd door een heel suf verhaal over wat Donald die week allemaal wel niet had gedaan

edit; whoops, dit is geen saaitopic
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 15:08
Verwijderd
Oh ik had niet in de smiezen welk topic dit was.
Ontopic: deadlock denk ik. Of nee, mijn zwager, maar die is hier niet actief meer geloof ik. Anders zou ik niet weten welke forumer er achter zou komen dat ik dood was, ik heb geen Hyves of Facebook ofzo, en ik gok niet dat mijn man het in mijn msn-naam zal zetten oid.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 15:08
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik denk dat ik roemloos ten onder ga, niemand zou het hier merken. Ik zal gewoon ineens verdwijnen. Misschien zouden Bright Blue en Etmakas iets merken op Hyves... maar wie zou een dode krabbelen??
Oud 24-01-2011, 15:31
Verwijderd
Ik denk Etmakas, omdat mijn ouders dan in m'n sms geschiedenis gaan kijken. Wel een moeilijke vraag.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 15:37
Verwijderd
@Donaldduckkletsers
Ik heb dr ooit ingestaan, maar dat was werkelijk waar 4 jaar nadat ik die mail had gestuurd
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 15:37
Verwijderd
Wauw, ik ben wel de lijkencontactpersoon hier
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 16:00
Verwijderd
Qimm en dan N00dles denk ik. Maar ja dat zijn RL-mensen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 16:09
Nona
Nona is offline
Fizzle Fluffy. Maar dat is niet zo verwonderlijk, want zij is degene die me bruut vermoordt omdat ik nog steeds niet heb gebeld dat ik weer eens kom eten.

Als ik daarvoor echter op natuurlijke wijze om het leven kom, is KleinSpookje onherroepelijk de eerste die het weet. Maar of hij nog forumer te noemen valt...
Oud 24-01-2011, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Ja! Maar mijn ouders vinden je naam mooi, remember, dus dan bellen ze je vast meteen op als ik dood ben!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Ja of je bent gewoon een smssletje
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 17:12
Geel
Geel is offline
Citaat:

Maar Geel, ontopic: volgens mij zouden wij er best wel snel achterkomen dat jij dood was hoor!
Aha!

En hoe zouden jullie er dan achterkomen?
Oud 24-01-2011, 17:14
Batave
Batave is offline
Zie je dat lampje op je pc, daar zit een camera in.
Oud 25-01-2011, 17:39
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Geen een, gok ik zo
Ik zou gewoon opeens verdwijnen. Misschien dat een van de onzinners die m'n nummer heeft proberen te smsen op den duur, maar ja dood he!
Levend sms je ook niet terug :')
Oud 25-01-2011, 19:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zeker weten Flyaway, want mijn moeder of vriend zou het haar meteen laten weten, want zij is mijn RL BFF.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 19:16
Miekje*
Miekje* is offline
Geen, vrees ik.
Oud 25-01-2011, 19:45
Em.
Em. is offline
Ik heb hele systemen uitgedacht over automatische mailen naar mensen die dan in konden lichten dat ik dood was of brieven openmaken met wachtwoorden en blabla.

En ineens besef ik me dat áls ik dood ga, het niet geheel onwaarschijnlijk is dat er tenminste één klasgenootje iets op m'n hyvesprofiel neerpleurt (ook al heb ik dan weer niet zoveel met klasgenootjes en nog minder met m'n hyves, maar kom op, van dode mensen houdt iedereen) en dan kan een forummer die ik op hyves heb dat dan weer lezen. DaT of Etmakas of Unravel, ook al is die laatste nog niet zoveel lid hier.

Dus. Die dan denk ik.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 20:00
flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Zeker weten Flyaway, want mijn moeder of vriend zou het haar meteen laten weten, want zij is mijn RL BFF.
Fizzle-fluffy bij mij dus
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 22:13
Verwijderd
ymir of doux
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 23:05
Sherlock
Sherlock is offline
Mensen waar ik wel eens mee wat ga drinken denk ik!
Oud 26-01-2011, 09:32
Verwijderd
Lastig. Ik denk mensen op admin. Want we hadden het er laatst over dat als ik een week niet online was en niks van me liet horen, dat ik dan wel dood zou zijn

Mijn ouders zouden niemand bellen, want die weten niet van het forum. Mijn vriend weet er wel van, maar kent niemand. Ik denk toch dat LP het als eerst zal weten omdat ik die ook in mijn telefoon heb staan.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 13:26
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Mijn zus. Is hier al meer dan zes jaar niet meer geweest en zal in totaal niet meer dan 30 posts hebben gemaakt, maar voor zover ik weet is haar account niet verwijderd dus dan ben je officieël nog forummer toch?
Denk niet dat ze hier een condoleancetopic zal openen echter dus ik neem aan dat de rest gewoon zal aannemen dat ik eindelijk volwassen geworden ben lol
Oud 26-01-2011, 13:47
Nona
Nona is offline
Citaat:
Lastig. Ik denk mensen op admin. Want we hadden het er laatst over dat als ik een week niet online was en niks van me liet horen, dat ik dan wel dood zou zijn
Lastige situatie. Jij bent een week niet online, dus mensen gaan maar eens PM'en, mailen of krabbelen, of hoe dat dan ook heet. Zo van: "Hey Quaesy, leef je nog?" Dan ben je eigenlijk dood, en dan voelt je naaste familie zich genoodzaakt om mensen even in te lichten. Dus het antwoord is onherroepelijk: "Nee." Hoe lang gaat het dan duren tot het tot mensen doordringt dat je écht dood bent en niet een heel grappig grapje maakt?
Oud 26-01-2011, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Lastige situatie. Jij bent een week niet online, dus mensen gaan maar eens PM'en, mailen of krabbelen, of hoe dat dan ook heet. Zo van: "Hey Quaesy, leef je nog?" Dan ben je eigenlijk dood, en dan voelt je naaste familie zich genoodzaakt om mensen even in te lichten. Dus het antwoord is onherroepelijk: "Nee." Hoe lang gaat het dan duren tot het tot mensen doordringt dat je écht dood bent en niet een heel grappig grapje maakt?
Stel, mijn zusje ging dood. *klopt af* En het bleek dat ze forumde, en op haar forum hebben mensen dat soort dingen naar haar gestuurd. Dan zou ik wel iets serieuzer en uitgebreider antwoorden dan alleen 'nee' hoor

Oh überhaupt mag iedereen in dit topic wel eens flink afkloppen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 14:18
TopDrop
TopDrop is offline
Dit inspireert tot het maken van een 'wie te bellen / waar online te posten dat ik dood ben' -lijstje voor de nabestaanden. Net als een lijstje met wachtwoorden van online accounts ofzo. Zou het wel een stuk makkelijker maken.
Oud 26-01-2011, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Als mensen mij kennen weten ze dat ik daarover nooit een grapje zal maken.
Maar mijn ouders kennen mensen van het forum echt niet. Maar goed er komen vast wel condoleances op hyves te staan en dat lezen sommige forummers dan wel.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Dit inspireert tot het maken van een 'wie te bellen / waar online te posten dat ik dood ben' -lijstje voor de nabestaanden. Net als een lijstje met wachtwoorden van online accounts ofzo. Zou het wel een stuk makkelijker maken.
Jup zoiets heb ik ook.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 17:54
Nona
Nona is offline
"Hoi mam. Hier is een lijstje met mijn wachtwoorden van internetfora. Als ik nou toevallig doodga, wil je dat daar dan even vertellen? Dankjewel he, slaap lekker!"
Oud 26-01-2011, 18:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
"Hoi mam. Hier is een lijstje met mijn wachtwoorden van internetfora. Als ik nou toevallig doodga, wil je dat daar dan even vertellen? Dankjewel he, slaap lekker!"
Ja, zoiets
Oud 26-01-2011, 18:36
Em.
Em. is offline
Daarom was mijn systeem ook anders! Dan doe je zo'n lijstje in een envelop ('wie te verwittigen bij mijn overlijden') en dan samen met je wachtwoorden/gebruikersnamen en dan doe je net alsof er alleen een testament in die envelop zit en pas als je doodgaat mogen ze die envelop open maken! En dan doe je er voor mijn part ook een echt testament in. Als je dat hebt.

Of je zorgt ervoor dat je een soort automatisch mailsysteem uitvindt dat je elke maand een mailtje stuurt met 'leef je nog?' en als je dan leeft moet je op die link klikken binnen een x aantal dagen (en dan wel zo dat je gewoon op vakantie kan gaan zonder doodverklaart te worden als je het vergeet uit te zetten en zo) en als je dat dan niet doet, dan stuurt ie een automatisch mailtje naar een vertrouwenspersoon X (die dan even controleert of je echt dood bent en niet op rondreis door Australië) en in die mail zitten dan je wachtwoorden e.d. en dan moet persoon X even komen melden 'hoi! Jullie dachten dat ik weg was, maar ik ben niet terug, ik ben vertrouwenspersoon X en ik kom even melden dat de echte eigenaar van dit account dood is. Doei!'

Ja.

Wat had ik nog meer. O ja! Dat het misschien niet naar een persoon gemaild werd, als je bijvoorbeeld geen vriendjes had, maar dat dat systeem dan gewoon de mensen van die sites mailtjes gaat sturen met 'die en die heeft al zo en zo lang niet meer op de link 'ja, ik leef nog' geklikt en wordt hierbij doodverklaart, groetjes'.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 19:38
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Die bewaar je natuurlijk ergens op een plek waar ze het snel vinden! Of je stelt ze op de hoogte van het bestaan ervan.
Oud 26-01-2011, 20:22
snoopy
snoopy is offline
Heb eigenlijk met geen enkele forumer irl contact volgens mij, dus als 'erachter komen via fb' niet telt denk ik dat het forum will never know

Wel heb ik met een aantal forumers contact via fb, hyves, twitter en een ander forum. Maar ik denk niet dat m'n man op fb gaat posten dat ik dood ben. Hm... Of misschien wel?
Oud 26-01-2011, 20:25
Em.
Em. is offline
Citaat:
Heb eigenlijk met geen enkele forumer irl contact volgens mij, dus als 'erachter komen via fb' niet telt denk ik dat het forum will never know

Wel heb ik met een aantal forumers contact via fb, hyves, twitter en een ander forum. Maar ik denk niet dat m'n man op fb gaat posten dat ik dood ben. Hm... Of misschien wel?
Toen er een jongen van mijn school dood gegaan was, gingen allemaal klasgenoten/schoolgenoten/collega's ect. van hem op z'n hyves berichtjes zetten met 'rust zacht' en 'ik zal je nooit vergeten R.I.P.' enzo. Dus ik verwacht ook wel een klein beetje dat andere mensen dat ook met andere accounts doen, als die mensen doodgaan.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 20:25
snoopy
snoopy is offline
Hm. Misschien wel
Oud 26-01-2011, 21:26
HomoSignificans
HomoSignificans is offline
Ik denk dat jullie het nooit zouden weten als ik stierf. Dat is best wel vreemd eigenlijk. Misschien zijn er nu nog accounts van doden op scholieren.com, misschien zit iemand nog op antwoord te wachten.
Oud 27-01-2011, 21:26
Verwijderd
Ik denk toch kika, die heb ik op MSN en daar zullen mn ouders denk ik wel iets laten weten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten