Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2011, 16:38
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ik heb een beetje spijt dat ik dat achternaamtopic gestart ben.
Nu nog die eppo van het cijfer-voor-de-ava-topic
Advertentie
Oud 30-03-2011, 16:46
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
ik snap sowieso niet zo goed waarom zo veel mensen denken dat wij allemaal maar precies willen weten waar ze wat wanneer aan het doen zijn....
fuck jou, ik heb het altijd al veel te druk met beslissen wat ik zelf eens zou gaan doen
twittervriendin van me heeft altijd WTMI. Van wanneer ze seks heeft gehad tot hoe vaak ze poept sinds haar bevalling.
Oud 30-03-2011, 16:48
Verwijderd
Citaat:
twittervriendin van me heeft altijd WTMI. Van wanneer ze seks heeft gehad tot hoe vaak ze poept sinds haar bevalling.
Haha, no way Dat lijkt me echt vreselijk
Oud 30-03-2011, 16:48
snoopy
snoopy is offline
Oud 30-03-2011, 16:49
Carn
Carn is offline
mensen die (pas) kinderen hebben hebben sowieso een WTMI² factor
Oud 30-03-2011, 16:50
Verwijderd
Citaat:
*afkeurend op kunstgebit sabbel*
Oud 30-03-2011, 16:51
Verwijderd
Citaat:
ja, maar wat is er zo apart aan? Sonos heeft toch ook zoiets?
Nee joh, dit is native support voor die shit op een fatsoenlijke amp!
Oud 30-03-2011, 16:52
Verwijderd
Ha, onverwacht winkeltaim met m'n moeder
Oud 30-03-2011, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Ha, onverwacht winkeltaim met m'n moeder d'r creditcard
Fixed.
Oud 30-03-2011, 16:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee joh, dit is native support voor die shit op een fatsoenlijke amp!
ow wait, ik dacht dat sonos ook amps had maar dat is alleen maar een controller ala squeezebox.
Oud 30-03-2011, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Fixed.
Ja, m'n moeder kennende zal ik zometeen wel weer allemaal kledingstukken moeten afvechten Ze wil altijd jassen voor me kopen. Ik heb op het moment acht jassen in huis () en dat zouden er zonder mijn onophoudelijke protesten veel meer geweest zijn.
Oud 30-03-2011, 17:03
Verwijderd
Waarom?
Oud 30-03-2011, 17:19
Verwijderd
Absinthe naamzoek: Prachtige foto's Maar je had duidelijk de hoogte en dieptepunten al op facebook gezet inderdaad
Oud 30-03-2011, 17:22
Verwijderd
Oh en ik ben een beetje boos op mijn moeder en stiefvader, die hebben besloten dat we toch niet via Denemarken en Zweden naar Estland gaan deze zomer voor mijn stiefbroers bruiloft, maar nee, gewoon suf vliegen
Oud 30-03-2011, 17:30
Miekje*
Miekje* is offline
Dag forumkinders!
Oud 30-03-2011, 17:43
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh en ik ben een beetje boos op mijn moeder en stiefvader, die hebben besloten dat we toch niet via Denemarken en Zweden naar Estland gaan deze zomer voor mijn stiefbroers bruiloft, maar nee, gewoon suf vliegen
Zou je dan alleen door Denemarken en Zweden heenreizen of ook daar een tijdje blijven? Want het zijn ontzettend saaie landen om doorheen te reizen, het landschap is overal hetzelfde.
Oud 30-03-2011, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Zou je dan alleen door Denemarken en Zweden heenreizen of ook daar een tijdje blijven? Want het zijn ontzettend saaie landen om doorheen te reizen, het landschap is overal hetzelfde.
We zouden 2 dagen kopenhagen, dan door naar Zweden, dan een paar dagen daar en dan met de boot naar Estland En ik vind boten gaaf. En dit was iets van 27 uur op de boot.
Oud 30-03-2011, 17:45
Verwijderd
Maar nu vliegen we 'lekker snel' in 2 uur naar Talinn
Oud 30-03-2011, 17:46
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
We zouden 2 dagen kopenhagen, dan door naar Zweden, dan een paar dagen daar en dan met de boot naar Estland En ik vind boten gaaf. En dit was iets van 27 uur op de boot.
Ohja, de steden zijn leuk. Maar de boten vind ik al snel saai, tenzij je lang wil borrelen of heel lang op het dek wil zitten.
Oud 30-03-2011, 17:47
Verwijderd
Ik kan een week op een boot zitten zonder dat ik het saai vind. Boten zijn gaaf.
Verwijderd
Maar goed, vliegtuug it is
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar nu vliegen we 'lekker snel' in 2 uur naar Talinn
Zeikerd. verwend nest, je vliegt verdorie naar talinn voor een bruiloft en nog is het niet bijzonder genoeg voor mevrouw.
Oud 30-03-2011, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Zeikerd. verwend nest, je vliegt verdorie naar talinn voor een bruiloft en nog is het niet bijzonder genoeg voor mevrouw.
IK WIL NAAR DENEMARKEN EN ZWEDEN ik ben daar nog nooit geweest en was duizend blij dat ik er deze zomer naar toe ging, krijgen we nu dit

Stom Estland hoef ik helemaal niet heen
Oud 30-03-2011, 18:01
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jeetje sann. Gooisch meisje much?

De laatste keer dat ik weg ben geweest is 3 jaar geleden, laatste keer met mijn ouders 7 jaar. Dus jank niet en wees blij dat je nog eens ergens komt
Oud 30-03-2011, 18:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik kan niet inloggen met Digi-D om mijn aangifte te verzenden, godver gezeik altijd met die belastingdienst.
Oud 30-03-2011, 18:02
Verwijderd
Oke, oke dat is misschien een beetje overdreven, Talinn is best gaaf als ik de foto's zo zie

Oud 30-03-2011, 18:03
Verwijderd
Ja jeetje, zo verwend ben ik niet, maar het is toch gewoon stom dat mijn ouders de plannen zomaar omgooien?
Oud 30-03-2011, 18:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je snapt hoe het overkomt?
Oud 30-03-2011, 18:05
Verwijderd
Oh, nu ben ik al mijn telefooncontacten kwijt. Gelukkig ken ik mijn eigen nummer uit mijn hoofd!
Oud 30-03-2011, 18:06
Verwijderd
Nja, als je vakantieplan Denemarken, Zweden en dan een suffe bruiloft in Estland is, is het toch niet raar dat het een beetje tegenvalt als alleen de suffe bruiloft overblijft?
Oud 30-03-2011, 18:06
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
mensen die (pas) kinderen hebben hebben sowieso een WTMI² factor
True
Oud 30-03-2011, 18:07
Verwijderd
Volgens mij is Estland echt een verschrikkelijk land. Maar ik ben er nog nooit geweest, dus het kan allemaal wel meevallen.
Oud 30-03-2011, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is Estland echt een verschrikkelijk land. Maar ik ben er nog nooit geweest, dus het kan allemaal wel meevallen.
Oud 30-03-2011, 18:09
Verwijderd
Oh ja, ik weet weer waarom:

Citaat:
De Russische overheid en internationale organisaties klagen al langer over de discriminatie van Russen in de Baltische staten. Neem bijvoorbeeld het werkgelegenheidsbeleid in Letland en Estland: personen die geen Ests of Lets staatsburger zijn, mogen er niet tewerkgesteld worden. Grote groepen etnische Russen die er al decennialang wonen, zijn nog geen staatsburger. Volgens Rusland wordt daardoor het recht op werk, een elementair mensenrecht, niet gerespecteerd door de Baltische regeringen.
Tsja.
Oud 30-03-2011, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, ik weet weer waarom:

Tsja.

Gelukkig leeft Rusland de mensenrechten wel heel erg na
Oud 30-03-2011, 18:11
Verwijderd
Citaat:

Oud 30-03-2011, 18:11
Verwijderd
Citaat:

Ja, okee. Maar toch is het stom.
Oud 30-03-2011, 18:12
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
IK WIL NAAR DENEMARKEN EN ZWEDEN ik ben daar nog nooit geweest en was duizend blij dat ik er deze zomer naar toe ging, krijgen we nu dit

Stom Estland hoef ik helemaal niet heen
Anders boek je toch een losse vakantie naar Scandinavie?

Citaat:
Nja, als je vakantieplan Denemarken, Zweden en dan een suffe bruiloft in Estland is, is het toch niet raar dat het een beetje tegenvalt als alleen de suffe bruiloft overblijft?
Hmja, ik snap de teleurstelling ook wel. Maar die bruiloft kan toch ook wel leuk zijn? En anders is er vast drank (een of andere thuisgebrouwen drank )
Oud 30-03-2011, 18:14
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Vervelend ja. Leg je er maar bij neer.

Nog nooit in het buitenland geweest .
Oud 30-03-2011, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Ja, okee. Maar toch is het stom.
Ach, er is geen een land die niet in meer of minder mate de mensenrechten altijd en allemaal naleeft. Nederland is inmiddels ook al ik weet niet hoe vaak schuldig bevonden aan het schenden van het EVRM.

Daarbij snap ik het ergens ook wel. Dit klinkt een beetje PVV, maar als je land toch al een krappe arbeidsmarkt heeft (en ik denk dat dat bij de baltische staten het geval is) geef je natuurlijk liever je eigen inwoners werk dan die rare russen.
Oud 30-03-2011, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Anders boek je toch een losse vakantie naar Scandinavie?

Hmja, ik snap de teleurstelling ook wel. Maar die bruiloft kan toch ook wel leuk zijn? En anders is er vast drank (een of andere thuisgebrouwen drank )
Het is ook niet het einde van de wereld, gewoon een beetje jammer. En Estland alleen is vast ook gaaf. Ofzo. Iig heul cheap
Oud 30-03-2011, 18:55
Miekje*
Miekje* is offline
Jongens kijken jullie mijn vet gave stoere kicken sig eens .
Oud 30-03-2011, 19:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hahahaha go Miekje
Oud 30-03-2011, 19:28
Lorelei
Lorelei is offline
Estland is best ok
Oud 30-03-2011, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Absinthe naamzoek: Prachtige foto's Maar je had duidelijk de hoogte en dieptepunten al op facebook gezet inderdaad
Weet ik
Oud 30-03-2011, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Jeetje sann. Gooisch meisje much?

De laatste keer dat ik weg ben geweest is 3 jaar geleden, laatste keer met mijn ouders 7 jaar. Dus jank niet en wees blij dat je nog eens ergens komt
Dat is ook wel erg kortzichtig he?

Jammer wel voor je sann, en een beetje raar dat die plannen ineens zo gewijzigd worden inderdaad
Oud 30-03-2011, 19:42
snoopy
snoopy is offline
Nah, ik vind het ook wel een beetje flauw om het verwend te noemen. Die plannen waren er al en ze heeft zich erop verheugd, kan me erg goed voorstellen dat ze baalt als het dan ineens niet doorgaat.

En ik kan me ook goed voorstellen dat ze graag naar Scandinavië wil, dat wil ik ook al heul lang
Oud 30-03-2011, 19:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Prima prima.
Oud 30-03-2011, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Koekjes van Hellema. Waar ik echt geen zin meer in heb na wijven die met de deur open schijten en oude mensen die met elkaar tongen
Oei, leeftijdsdiscriminatie!
Oud 30-03-2011, 19:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jonge! Oude mensen tongen maar lekker in hun eigen huis met de gordijnen dicht en de deuren op slot, zodat niemand het ziet. *rilt*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten