Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2011, 20:05
always-midnight
always-midnight is offline
Citaat:
Ik word een beetje agressief van die radioreclame: "Dus u wilt goedkoper vliegen dan met vlieeieieiegwinkel punt NL? Ooookay..huhu..nou succes..*minzaam lachje*"

Goede manier om je product aan te prijzen joh, je potentiele klanten uitlachen ;x
't Lijkt net alsof ze zeggen 'stap onze winkel in, dan vliegen we weg'. Geen vliegtuig meer nodig..
Oud 24-02-2011, 11:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
De dominos reclame. Met allemaal onsmakelijke mensen waar ik geen pizza van zou kopen
Oud 24-02-2011, 11:49
Batave
Batave is offline
Citaat:
De dominos reclame. Met allemaal onsmakelijke mensen waar ik geen pizza van zou kopen
Daarom is ie ook zo mooi
Oud 27-02-2011, 13:12
Verwijderd
In de categorie waardeloze zelfpromotie
Citaat:
Mijn moeder zegt altijd dat de vrouw/vriendin die mij treft een hele lieven man/vriend krijgt.
Oud 27-02-2011, 13:13
Verwijderd
Citaat:
In de categorie waardeloze zelfpromotie
Oud 28-02-2011, 04:09
Pierrot
Pierrot is offline
Ik las net op de lichtkrant van een fietsenmaker het volgende:

'Nieuwe en tweedehands fietsen en nieuwe oma's tot ziens'
Oud 28-02-2011, 07:23
snoopy
snoopy is offline
*wil ook wel een nieuwe oma*
Oud 28-02-2011, 08:39
Chevy
Chevy is offline
Nieuwe oma's? :')
Oud 28-02-2011, 10:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Die reclame van de Thalys. Hebben ze nieuwe treinen? Want de trein waarin ik zat zag er héél anders uit vanbinnen. Bovendien kreeg ik geen glitterende groene kreeft () aangeboden.
Oud 03-03-2011, 23:46
Dinalfos
Dinalfos is offline
LOL, op de hoes van een lullige oude XBox-game (fps) zag ik deze soundbite staan:

"The perfect remedy for fps fever!!!"

Het was blijkbaar ook gelijk de enige soundbite die ze konden/mochten gebruiken. Als het uberhaupt al echt was.
Oud 04-03-2011, 01:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Die reclame van de Thalys. Hebben ze nieuwe treinen? Want de trein waarin ik zat zag er héél anders uit vanbinnen. Bovendien kreeg ik geen glitterende groene kreeft () aangeboden.
Sowieso is die hele reclame gay.
Oud 13-03-2011, 10:00
Verwijderd
SIZZ, dat is lekker moooobiel!

als je door SIZZ als een dronkelap gaat praten.. nee bedankt.
Oud 13-03-2011, 10:28
Verwijderd
ja zij praat echt als een debieltje idd.
Oud 13-03-2011, 21:13
Verwijderd
Zalando op de nudistencamping is ook hilarisch maar niet heus
Oud 13-03-2011, 22:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zalando op de nudistencamping is ook hilarisch maar niet heus
Die zag ik net ook waarom moeten ze per se AAAAAAH aan het einde hebben?
Oud 14-03-2011, 13:47
Verwijderd
Het valt me de laatste tijd op dat bijna alle radioreclames vrij slecht zijn. Het zijn óf ontzettend onrealistische dialogen, óf irritante zogenaamd 'informatieve' tekstjes.
Oud 15-03-2011, 14:30
Verwijderd
Omg, er is een reclame van McDonald's (dacht ik) waarin ze alleen maar fluiten. IRRITANT
Oud 30-03-2011, 19:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Koekjes van Hellema. Waar ik echt geen zin meer in heb na wijven die met de deur open schijten en oude mensen die met elkaar tongen
Oud 01-04-2011, 15:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
"Sporten is het leukste wat er is!"

Ehh.. Niet.
Oud 24-05-2011, 10:14
KreZor
KreZor is offline
Citaat:
Het valt me de laatste tijd op dat bijna alle radioreclames vrij slecht zijn. Het zijn óf ontzettend onrealistische dialogen, óf irritante zogenaamd 'informatieve' tekstjes.
+

Of de hoofdpersoon ziet er niet heel gezond uit. In de nieuwe reclame van Arla krijg ik nou niet het idee dat het aangeprezen product goed voor je kan zijn. Die vrouw ziet er eerder uit alsof ze niet lang meer te leven heeft dan fris en gezond (wat waarschijnlijk de bedoeling is). Als dat de associatie met natuur moet zijn :/.
Oud 24-05-2011, 14:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik krijg echt de rillingen van die vreselijk reclames voor de nertsindustrie *yuk*. Wat een populistische onzin en bovendien belachelijk slecht gemaakt.
Oud 24-05-2011, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg echt de rillingen van die vreselijk reclames voor de nertsindustrie *yuk*. Wat een populistische onzin en bovendien belachelijk slecht gemaakt.
Slechte montage maar blijkbaar wel nodig omdat de hypocriete linkse kerk gewoon een kerngezonde bedrijfstak naar de klote helpt en dierenleed verkeerd aanpakken. Oh en btw, wat gebruik je het woord populistisch apart

Laatst gewijzigd op 24-05-2011 om 16:17.
Oud 24-05-2011, 18:42
Uice
Uice is offline
Wat zijn dat voor reclames dan?

En btw, de Linkse Kerk bestaat niet.
Oud 24-05-2011, 18:48
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:

Naar aanleiding van het mogelijke verbod op de nertsenhouderij heeft de sector een reclamecampagne gestart om wat steun van de bevolking te krijgen.

'Iedereen verliest! De overheid loopt miljoenen euro's belastinggeld mis. De nerts verliest, omdat de productie van nertsenbont naar het buitenland, waar het dierenwelzijn slechter is geregeld, verplaatst. De nertsenhouder verliest, want er staan duizenden mensen op straat!', aldus de reclame.

Die hele reclame komt over alsof de sector dat nertsenhouden eigenlijk met tegenzin doet.
Oud 24-05-2011, 21:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Slechte montage maar blijkbaar wel nodig omdat de hypocriete linkse kerk gewoon een kerngezonde bedrijfstak naar de klote helpt en dierenleed verkeerd aanpakken. Oh en btw, wat gebruik je het woord populistisch apart
Oh please. Linkse kerk? Jij klaagt vast ook vaak over onze verspilde belastingcenten.

Citaat:
Naar aanleiding van het mogelijke verbod op de nertsenhouderij heeft de sector een reclamecampagne gestart om wat steun van de bevolking te krijgen.

'Iedereen verliest! De overheid loopt miljoenen euro's belastinggeld mis. De nerts verliest, omdat de productie van nertsenbont naar het buitenland, waar het dierenwelzijn slechter is geregeld, verplaatst. De nertsenhouder verliest, want er staan duizenden mensen op straat!', aldus de reclame.

Die hele reclame komt over alsof de sector dat nertsenhouden eigenlijk met tegenzin doet.
+ dat het eerlijke hardwerkende mensen zijn, met bedrijven die van vader op zoon worden doorgegeven. Boehoe.
Oud 24-05-2011, 22:59
Verwijderd
Chick Rock, hoe vaak koop jij bont op de PC hoofstraat uit Nederland ? In ieder geval, het verbod op bont leidt niet tot minder vraag naar bont. Het behoudt immers waarde of je dat leuk vindt of niet. Het bont dat in Nederland wordt gefokt is bizar duur en ze worden goed behandeld. Een varkenshaas in Nederland kost geen 1000 euro, gek hè? Het bont dat voornamelijk in Nederland komt is afkomstig van Chinese honden die worden gemarteld. (Vandaar dat een jas met een goedkoop bontje maar 80 euro kost). Het sluiten van nerstenfokkers zorgt enerzijds voor hoge overheidskosten omdat ze 'boeren' gaan compenseren en anderzijds voor meer importhandel uit lage lonen landen waar beesten goedkoop zijn en slechter worden behandeld. Maar deze waarheid mag je niet zeggen want 'ze zien er zo kjoet uit'.
Oud 24-05-2011, 23:03
Verwijderd
Oftewel, ik koop liever een Nederlands nertstje voor 1000 euro dat is ingeslapen dan een gaar chinees beest van een tientje. Overigens vind ik bont vaak, niet altijd, ordinair staan.
Oud 24-05-2011, 23:04
Verwijderd
+ wat bijzonder bevooroordeeld ben je als je denkt dat mensen die met dieren werken geen hardwerkende mensen zouden kunnen zijn. Enkeltje reality check bitte.
Oud 24-05-2011, 23:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Jawel hoor.
Oud 24-05-2011, 23:46
Verwijderd
Ik ben het volledig met WT eens.
Oud 25-05-2011, 08:44
Verwijderd
Citaat:
+ wat bijzonder bevooroordeeld ben je als je denkt dat mensen die met dieren werken geen hardwerkende mensen zouden kunnen zijn. Enkeltje reality check bitte.
Dat zegt ze toch niet? Ze zegt alleen dat de reclame zegt dat het hardwerkende mensen zijn, en laat merken dat dat geen invloed heeft op haar mening over nertsenbont.

Ik vind het ook een hypocriet gedoe, nertsfokkerijken verbieden en de bio-industrie vrolijk door laten gaan, vee is vee. Aalleen jammer dat als het bont van de nerts is gehaald, de rest van de nerts wordt weggegooid. Maargoed het is een carnivoor dus het zou kunnen dat het vlees niet geschikt is voor in diervoeding.
Oud 25-05-2011, 08:58
snoopy
snoopy is offline
Een rijschool die 'Fly over' heet.
Oud 25-05-2011, 09:58
Verwijderd
Ik vind die radioreclame waarin mensen elkaar 'goedemorgen' wensen zo raar: één van die kindjes heeft zo'n vertyfde, doorgerookte stem :')
Oud 25-05-2011, 14:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Chick Rock, hoe vaak koop jij bont op de PC hoofstraat uit Nederland ? In ieder geval, het verbod op bont leidt niet tot minder vraag naar bont. Het behoudt immers waarde of je dat leuk vindt of niet. Het bont dat in Nederland wordt gefokt is bizar duur en ze worden goed behandeld. Een varkenshaas in Nederland kost geen 1000 euro, gek hè? Het bont dat voornamelijk in Nederland komt is afkomstig van Chinese honden die worden gemarteld. (Vandaar dat een jas met een goedkoop bontje maar 80 euro kost). Het sluiten van nerstenfokkers zorgt enerzijds voor hoge overheidskosten omdat ze 'boeren' gaan compenseren en anderzijds voor meer importhandel uit lage lonen landen waar beesten goedkoop zijn en slechter worden behandeld. Maar deze waarheid mag je niet zeggen want 'ze zien er zo kjoet uit'.
Dat is een enorme kul-reden om iets in stand te houden. Het is een vreselijk cliché, maar 'een beter milieu/wereld/whatever begint bij jezelf/eigen land'. Iets niet verbieden omdat het ergens anders nog wel legaal is, houdt het probleem natuurlijk sowieso in stand. Als je iets wil veranderen moet je èrgens beginnen. Dierproeven (voor cosmetische doeleinden) zijn in Nederland verboden, maar in veel andere landen niet. Hadden we het hier dan ook maar in stand moeten houden?

Citaat:
Dat zegt ze toch niet? Ze zegt alleen dat de reclame zegt dat het hardwerkende mensen zijn, en laat merken dat dat geen invloed heeft op haar mening over nertsenbont.
Dank . Ik vind dat een vervelend argument, dat enkel aangevoerd wordt om sentiment op te wekken.

Overigens ben ik het met je eens Sarah, dat de bio-industrie absoluut aangpakt moet worden. Liever vandaag dan morgen. Maar je moet toch ergens beginnen.
Oud 25-05-2011, 15:05
Verwijderd
Als de nertsen een goed leven hebben, zie ik het probleem niet. Maar goed, ik ben dan ook geen veganist.
Oud 25-05-2011, 18:30
Verwijderd
Offtopic: van mij mag het ook weleens afgelopen zijn met die bio-industie, niet alleen vanwege het dierenwelzijn, maar ook omdat ze die beesten volgooien met antibiotica, wat ook weer problemen geeft met resistentie bij mensen. Al zou dat ook wel op te lossen zijn door het gebruik van antibiotica bij dieren die voor consumptie bestemd zijn niet meer toe te staan.
Oud 26-05-2011, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Offtopic: van mij mag het ook weleens afgelopen zijn met die bio-industie, niet alleen vanwege het dierenwelzijn, maar ook omdat ze die beesten volgooien met antibiotica, wat ook weer problemen geeft met resistentie bij mensen. Al zou dat ook wel op te lossen zijn door het gebruik van antibiotica bij dieren die voor consumptie bestemd zijn niet meer toe te staan.
Offtopic:
Dat is ook weer niet handig als ze ziek worden. Het probleem is ook niet dat ze wel eens antibiotica krijgen, maar dat ze het preventief krijgen, dus als er nog niet eens iets aan de hand is
Oud 26-05-2011, 10:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Offtopic: ja en de groeihormonen, die zijn ook echt niet goed want ook die krijgen alle vleeseters binnen. En legbatterij- en scharreleieren smaken naar vis.
Oud 28-05-2011, 22:25
Martiño
Martiño is offline
In de Mona-reclame roepen vrouwen die elkaar tegenkomen op straat met een stereotype limburs accent 'hoije' naar elkaar, maar dat is een afscheidsgroet, dus als je elkaar op straat tegenkomt zeg je gewoon 'hallo' of 'dag'.
Oud 29-05-2011, 11:47
snoopy
snoopy is offline
Ik dacht dat 'hoije' de 'hoi' van het Noorden was en 'háije' de 'doei'
?
Oud 29-05-2011, 12:10
Verwijderd
Nee, hoi is hoi en hoie (hè) is doei.
Oud 29-05-2011, 17:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoie is van Brabant (richting Limburg), haie van Limburg. Tenminste, in Helmond zeiden ze hoie en in Weert haie.
Oud 29-05-2011, 17:40
Verwijderd
Wij zeggen 'éjoudouwè' hoor, niks geen hoie.
Oud 29-05-2011, 17:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Daarom nam ik Helmond als voorbeeld, daar hebben ze ook een heel ander accent dan Rosmalen
Oud 29-05-2011, 18:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wij zeggen 'éjoudouwè' hoor, niks geen hoie.
Wát?
Oud 29-05-2011, 18:31
snoopy
snoopy is offline
Hee, houdoe he?

(tenminste... zo lees ik het )
Oud 29-05-2011, 18:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oooooo dat zag ik er echt niet in
Oud 29-05-2011, 19:00
Verwijderd
Ook vaak 'hoihoi' als 'doei'. Hoi = hoi, hoie = doei.
Oud 29-05-2011, 19:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
"Of naar Nick en Simon!" nekschot!
Oud 29-05-2011, 19:20
Verwijderd
Wij zeggen hallo en dag.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten