Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2011, 21:49
honestsmile
honestsmile is offline
Citaat:
In elke klas zitten wel mensen die 'anders' zijn.. maar dat ze dan sukkeltjes worden genoemd vind ik zo kortzichtig. Je kan het ook anders zien. Zij weigeren zich simpelweg aan te passen aan de rest.. wat ook wel respect verdient vind ik. Vaak is je mening over die mensen gebaseerd op eerste indrukken en uiterlijke kenmerken, maar als ze je 24 uur opsluiten met diegene op een paar vierkante meter.. en je leert ze beter kennen dan denk je wel anders.
Helemaal mee eens Ga maar eens die mensen leren kennen, ze vallen echt wel mee
(de meesten)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2011, 23:21
caspergf
caspergf is offline
Laat dat joch gewoon in zijn waarde.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 01:39
Verwijderd
Citaat:
In elke klas zitten wel mensen die 'anders' zijn.. maar dat ze dan sukkeltjes worden genoemd vind ik zo kortzichtig. Je kan het ook anders zien. Zij weigeren zich simpelweg aan te passen aan de rest.. wat ook wel respect verdient vind ik. Vaak is je mening over die mensen gebaseerd op eerste indrukken en uiterlijke kenmerken, maar als ze je 24 uur opsluiten met diegene op een paar vierkante meter.. en je leert ze beter kennen dan denk je wel anders.
Sommigen lokken het ook wel uit. Rennen naar de volgende les terwijl je meer dan genoeg tijd hebt lokt natuurlijk een reactie bij anderen uit. Of, zoals eerder in dit topic genoemd: Stinken, lange vieze nagels of in volle arrogantie naar iedereen uitroepen hoeveel beter je het proefwerk gaat maken en hoe je beter bent dan hun.

Als iemand naast mij gaat zitten die 2 weken niet gedoucht heeft is dat ook behoorlijk asociaal. Dan denk ik natuurlijk ook 'Sukkel.'
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 20:24
Krekkie
Krekkie is offline
Beetje laf om mensen af te keuren om hoe ze ook zijn, moeten ze bij jou eens doen, ik ben benieuwd hoe jij reageert. Wat jij wilt dat een ander jou niet aan doet, doe het een ander dan ook niet aan!!!!!
Oud 19-07-2011, 21:16
Verwijderd
Als je niet even om de zoveel tijd doucht ben je gewoon smerig en asociaal en verdien je het uitgescholden te worden. Zo'n moeite is het niet.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 13:59
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Beetje laf om mensen af te keuren om hoe ze ook zijn, moeten ze bij jou eens doen, ik ben benieuwd hoe jij reageert. Wat jij wilt dat een ander jou niet aan doet, doe het een ander dan ook niet aan!!!!!
Vet haar/vieze nagels hebben/rare kleren/allerhande sukkelkenmerken van dit slag slaan hebben weinig te maken met hoe mensen zijn, het slaat gewoon op algehele verslonzing. Ik ben het er niet mee eens dat je het verdient om uitgescholden te worden als dit zo is, maar Aicanaro heeft echt wel een punt met het feit dat het bepaald geen moeite is om elke dag te douchen of wat leuke kleren te kopen (die evt. niet duur zijn).
Reageren

Regels voor berichten