Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2011, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Maar jij bent dan ook geen heteroseksuele man, in welk geval je het met mij eens zou zijn (sowieso: toen ik op een foto van Emma Watson zocht, moet ik specifiek zoeken op "Emma Watson short hair" - op de eerste twee pagina's is er geen foto van haar te vinden met dat afgrijselijke pottenkapsel - dat zegt toch genoeg).
Nou, maar ik ben het met je eens dat lang haar gewoon mooier is, maar in sommige gevallen, staat zo'n kort kapsel wel. En in dit geval vind ik het langere gewoon geen mooi model.
Sowieso vind ik een van de mooiste vrouwen Skin en zij is (meestal) kaal .
Advertentie
Oud 19-06-2011, 13:44
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ik vind dat ze het wel kan hebben. Al mocht ik dat lange ook meer.
Dat lange vond ik veeeeeel mooier staan.
Oud 19-06-2011, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Mjah, om heel eerlijk te zijn vind ik kort haar bij vrouwen ook niet mooi, hoor. Maar wat dat betreft ben ik lekker seksistisch. Vrouwen horen lang haar te hebben. En mannen horen haar te hebben en daarmee wil ik zeggen: GA NIET ALLES SCHEREN. Ik vind het eigenlijk al stom als mannen hun gezicht helemaal glad scheren; stoppels zijn beter. En het is al helemaal erg als mannen hun oksels, borst, benen en whatever else gaan scheren, want dat is zo iew.
Helemaal mee eens. Zelf lelijke mannen kunnen doable worden als ze een baardje laten staan. Vaak geldt hetzelfde voor een mooie bril.

Citaat:
Heb een aantal jaar geleden opnieuw gaatjes laten schieten, maar ik vond het eigenlijk nog tegenvallen hoor, qua pijn.
Dan hebben ze misschien net een zenuw geraakt? Ik heb het nooit pijnlijk gevonden, behalve die ene seconde. Bovenin, door het kraakbeen, was wel wat vervelend.

Citaat:
Ik wil aan elke kant nog een 2e gaatje bij.
mijn vader vindt dat niet goed.
Maar mn tante was eens opo een verjaardag en zag dus mn gaatjes (had die dag geen oorbellen in) en zei: miss is het mooi nog een 2e gaatje erbij te nemen.
Mn vader flipte zo wat, want van hem mocht het. Nu ook niet trouwens.
Laat hem beargumenteren waarom hij daar tegen is.
Oud 19-06-2011, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Nou eh, liever een beetje teveel haar (en dan laat ik de echte extremen buiten beschouwing ) dan helemaal geen haar.
Ik had het over de extremen ^^ De aapachtigen
Oud 19-06-2011, 13:46
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ja ga ik ooit doen dan. Of als verjaardags cadeau van mij tante. Hij furft mn tante toch niet tegen te spreken. en mn haar is dik en lang genoeg voor het te verbergen. ik kan het ook zelf door prikken , is een keer bijna gelukt.
Ja, en als je dan oorbellen in dat 2e gaatje hebt? Ziet ie dat dan niet? Het is best wel zielig als je het aan je tante gaat vragen omdat het van je pa niet mag .
Verwijderd
Citaat:
Helemaal mee eens. Zelf lelijke mannen kunnen doable worden als ze een baardje laten staan. Vaak geld hetzelfde voor een mooie bril.

Dan hebben ze misschien net een zenuw geraakt? Ik heb het nooit pijnlijk gevonden, behalve die ene seconde. Bovenin, door het kraakbeen, was wel wat vervelend.

Laat hem beargumenteren waarom hij daar tegen is.
hij kan wel een paar redenen op noemen.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar jij bent dan ook geen heteroseksuele man, in welk geval je het met mij eens zou zijn
Nee hoor. Emma Watson is nu mooier dan met lang haar.
Oud 19-06-2011, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Ik als One-night Search
Search zeg ik ook wel.

Citaat:
Dat je het niet durft omdat het er niet uitziet, kan ik begrijpen, maar verder is er niets aan hoor. Stelt echt geen reet voor.
IK heb een lage pijngrens. /pussy
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb een sikje, maar ik heb zo weinig baardgroei dat het lijkt alsof ik drie dagen mijn kin niet geschoren heb, terwijl ik het al een jaar niet heb aangeraakt met een scheermes.
Verwijderd
Citaat:
Heb een aantal jaar geleden opnieuw gaatjes laten schieten, maar ik vond het eigenlijk nog tegenvallen hoor, qua pijn.
Ja? oh joh, ik schrok gewoon even en daarna gloeide het nog een beetje na, maar echt pijn deed het niet, vond ik.

Citaat:
qft, ik vind een glad gezicht ook zelden aantrekkelijker dan een beetje stoppels.
Zo waar. En nog beter dan stoppels is zo nét iets meer dan stoppels, en in veel gevallen is een baardje ook bijzonder fijn <3

Citaat:
Your welcome. Ga je wel nog naar de muziek zo?
Ja, toch maar wel. Anders zit ik hier toch maar een beetje weg te schrijnen
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nonsens.
Oud 19-06-2011, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, en als je dan oorbellen in dat 2e gaatje hebt? Ziet ie dat dan niet? Het is best wel zielig als je het aan je tante gaat vragen omdat het van je pa niet mag .
ik vraag het aan mn moeder, zij heeft meestal toch het laatste woord.
Mn moeder vond het toen niet echt een slecht idee, ikwas toen ik het vroeg wel 3jaar jonger, miss heeft het daar mee te maken.
Verwijderd
Ik vind Emma Watson sowieso niet echt mooi
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Nonsens.
Mee eens.
Verwijderd
Hè, verdorie, nu regent het weer keihard hier. En Martin en Sanne komen zo deze kant op.
Oud 19-06-2011, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Emma Watson sowieso niet echt mooi
Wie dan wel? /vraagaaniedereen
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nonsens.
Neenee. Dit is een uitstekend vrouwenkapsel:

Verwijderd
Citaat:
Ik heb een sikje, maar ik heb zo weinig baardgroei dat het lijkt alsof ik drie dagen mijn kin niet geschoren heb, terwijl ik het al een jaar niet heb aangeraakt met een scheermes.
Dat is dan weer lelijker dan een gladgeschoren kin.

Citaat:
hij kan wel een paar redenen op noemen.
Zijn dat valide redenen? Kun je er niks tegenover zetten? Waarom zou hij de discussie winnen?

Citaat:
Ja, toch maar wel. Anders zit ik hier toch maar een beetje weg te schrijnen
Goed zo.
Verwijderd
hier schijnt de zon voor de verandering.
Ow shit helemaal vergeten heb wiskunde hw voor morgen.
Oud 19-06-2011, 13:50
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
ik vraag het aan mn moeder, zij heeft meestal toch het laatste woord.
Mn moeder vond het toen niet echt een slecht idee, ikwas toen ik het vroeg wel 3jaar jonger, miss heeft het daar mee te maken.
Maar dan krijg je weer "Nou als ik het van pappie niet mag vraag ik het wel aan mammie".

Alhoewel de leeftijd ook wel uit zal maken ja.
Verwijderd
Zoals ik al zei: Skin en Beth Ditto. 2 totaal verschillende personen, maar wat een uitstraling.
Verwijderd
Citaat:

Zijn dat valide redenen? Kun je er niks tegenover zetten? Waarom zou hij de discussie winnen?
hij wint altijd een discussie tussen hem en mij.
Verwijderd
Ik mag van mijn moeder alleen een tweede gaatje als zij hem prikt, geloof ik.
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Als ze nog jong zijn wel.
Oud 19-06-2011, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Maar dan krijg je weer "Nou als ik het van pappie niet mag vraag ik het wel aan mammie".

Alhoewel de leeftijd ook wel uit zal maken ja.
ja je hebt gelijk, ik zal het hem over een half jaar nog eens vagen.
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Ik vind dit ook heel mooi. Verschil met de ''ik doe eens lekker gek''- of ''ik heb een baby en doe eens lekker praktisch''- of ''ik ben uitgezakt en uitgeblust en wil pit uitstralen''-vrouwen die meestal kort haar hebben, is dat zij er het hoofd en uitstraling voor heeft.
Verwijderd
Citaat:
Wie dan wel? /vraagaaniedereen
Wie Emma Watson wel mooi vindt of wie ik wel mooi vind?

In het geval van de laatste vraag: Marion Cotillard, Jennifer Connelly, Mélanie Laurent, Zooey Deschanel, Monica Bellucci.
Oud 19-06-2011, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Wie Emma Watson wel mooi vindt of wie ik wel mooi vind?

In het geval van de laatste vraag: Marion Cotillard, Jennifer Connelly, Mélanie Laurent, Zooey Deschanel, Monica Bellucci.
Wie je wel mooi vindt.
Oud 19-06-2011, 13:52
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat is dan weer lelijker dan een gladgeschoren kin.
Oei!
Oud 19-06-2011, 13:53
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
ja je hebt gelijk, ik zal het hem over een half jaar nog eens vagen.
Goedzo .
Oud 19-06-2011, 13:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nu ga ik even Forbrydelsen afkijken, moet nog anderhalve aflevering!
Oud 19-06-2011, 13:54
Verwijderd
Citaat:
hij wint altijd een discussie tussen hem en mij.
Dan moet je beter leren discussiëren, betere argumenten zoeken en hem erop wijzen als hij drogredenen gebruikt. En bij dingen als ''je moet zus en zo laat thuis zijn,'' moet je juist wel luisteren, dat vinden ouders fijn. Je verbieden twee gaatjes in je oren te laten prikken is echter onzin, er is geen enkel maatschappelijk- gezondheids- of ethisch belang dat er tegen pleit.
Oud 19-06-2011, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Mjah, om heel eerlijk te zijn vind ik kort haar bij vrouwen ook niet mooi, hoor. Maar wat dat betreft ben ik lekker seksistisch. Vrouwen horen lang haar te hebben. En mannen horen haar te hebben en daarmee wil ik zeggen: GA NIET ALLES SCHEREN. Ik vind het eigenlijk al stom als mannen hun gezicht helemaal glad scheren; stoppels zijn beter. En het is al helemaal erg als mannen hun oksels, borst, benen en whatever else gaan scheren, want dat is zo iew.
Soms staat het beter dan lang, maar meestal is wta lengte wle mooi ja.
Verder vind ik lang haar bij mannen lelijk en gay. En nee, ik ben geen heteroseksuele vrouw, Kazet.

Citaat:
Je schrijft nu wel met leestekens, hoofdletters etc. , maar ik snap nog steeds het verhaal niet . Njah, dat zal dan wel weer aan mij liggen .
IK begrijp het wel hoor.

Citaat:
Mijn moeder heeft haar gaatjes helemaal zelf gemaakt met een speld, een kurk, alcohol en een aansteker.
Gene ijsblokje erbij?

Citaat:
Oud 19-06-2011, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Oei!
De waarom is: omdat je dan laat zien dat je minder mannelijk bent (want baardgroei (kunnen) hebben = mannelijk). Als je je goed scheert daarentegen, zien vrouwen niet, althans niet meteen, dat je geen baardgroei kunt hebben/kunnen ze veronderstellen dat je wel baardgroei kunt hebben maar het gewoon scheert, en hebben ze dus minder oordeel over je al dan niet mannelijkheid.
Oud 19-06-2011, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Gene ijsblokje erbij?
Alcohol?
Oud 19-06-2011, 13:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
De waarom is: omdat je dan laat zien dat je minder mannelijk bent (want baardgroei (kunnen) hebben = mannelijk). Als je je goed scheert daareten, zien vrouwen niet, althans niet meteen, dat je geen baardgroei kunt hebben/kunnen ze veronderstellen dat je wel baardgroei kunt hebben maar het gewoon scheert, en hebben ze dus minder oordeel over je al dan niet mannelijkheid.
Ja, dat zou goed kunnen, maar ik laat 'm toch voorlopig staan. Ik zou wel meer baardgroei willen, maar zo heeft de HEERE het niet gewild.
Oud 19-06-2011, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Dan moet je beter leren discussiëren, betere argumenten zoeken en hem erop wijzen als hij drogredenen gebruikt. En bij dingen als ''je moet zus en zo laat thuis zijn,'' moet je juist wel luisteren, dat vinden ouders fijn. Je verbieden twee gaatjes in je oren te laten prikken is echter onzin, er is geen enkel maatschappelijk- gezondheids- of ethisch belang dat er tegen pleit.
Ik ben altijd op tijd thuis.
Ik heb wel vaak de neiging iets niet te doen zonder 1000x gewaarschuwt zijn, want ik ben erg lui.
Verwijderd
Citaat:
Nu ga ik even Forbrydelsen afkijken, moet nog anderhalve aflevering!
De originele of de remake?

Citaat:
Dit dus.
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat zou goed kunnen, maar ik laat 'm toch voorlopig staan. Ik zou wel meer baardgroei willen, maar zo heeft de HEERE het niet gewild.
Dan kun je net zo goed je haar knippen.
Oud 19-06-2011, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Ik ben altijd op tijd thuis.
Het was maar een voorbeeld, dat je in sommige gevallen heel goed naar je ouders moet luisteren, want dan krijg je op andere gebieden meer gedaan. Ik spreek uit ervaring.
Citaat:
Ik heb wel vaak de neiging iets niet te doen zonder 1000x gewaarschuwt zijn, want ik ben erg lui.
Wat heeft dat er mee te maken? Snap je niet wat ik je wilde uitleggen?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dan kun je net zo goed je haar knippen.
Ja, dat kan, maar daar heb ik vooralsnog geen reden voor.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
De originele of de remake?
De originele, de remake heet immers geen Forbrydelsen.
Oud 19-06-2011, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Het was maar een voorbeeld, dat je in sommige gevallen heel goed naar je ouders moet luisteren, want dan krijg je op andere gebieden meer gedaan. Ik spreek uit ervaring.
Wat heeft dat er mee te maken? Snap je niet wat ik je wilde uitleggen?
nee heeft niksmet jou te maken.
alleen ben vaak te lui voor stofzuigen/afwassen ofzo en dan moeten ze me 1000x dreigen om het toch te doen.
Oud 19-06-2011, 14:02
Verwijderd
Citaat:
nee heeft niks met jou met jou te maken.
alleen ben vaak te lui voor stofzuigen/afwassen ofzo en dan moeten ze me 1000x dreigen om het toch te doen.
Oud 19-06-2011, 14:03
Verwijderd
Citaat:
De originele, de remake heet immers geen Forbrydelsen.
Ik ken genoeg mensen die de twee namen door elkaar gebruiken, hoor, omdat ze er op één of andere manier van uitgaan dat mensen de remake kijken.
Oud 19-06-2011, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij lees jij niet goed.
Oud 19-06-2011, 14:04
Verwijderd
Zo, ik ga eens even heel functioneel make-up op mn gezicht plakken, dan krijg ik vanavond niet te vaak de vraag hoe het gaat.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dreigen?
Verwijderd
8 september is het weer alfabetiseringsdag! /subtiel
Oud 19-06-2011, 14:05
Verwijderd
Mooi vind ik Alicia Keys, Hally Berry, Julia Roberts, America Ferrera, Audrey Tatou (prachtig met kort haar trouwens <3, zie hieronder).

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten