Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2011, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Maar je hoeft toch niet te eten als je honger hebt? Zeker als je gewoon niets meer in huis hebt. Koop geen mayo en geen snacks, klaar.

Bovendien lijkt honger me ook deels psychologisch; als je een maaltijd op hebt, heb je het gevoel dat je klaar bent voor die avond.
Dat komt omdat je lichaam dan leptine produceert
Advertentie
Oud 08-07-2011, 18:19
Geel
Geel is offline
Citaat:
Oei! Een forumbaas die illegaal downloaden goedkeurt!
Ik keur het niet goed
Oud 08-07-2011, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Ik zei dat ik vanaf seizoen 5 begonnen was te kijken. Dan zou ik wel weten als het in seizoen 5 gebeurde

Dank je! Dan ga ik seizoen 4 ook maar kijken, ik kan toch nergens een goede torrent vinden van seizoen 7.
De eerste 3 seizoenen zijn veel beter!
Oud 08-07-2011, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Die is vies.
Die is meesterlijk lekker!
Oud 08-07-2011, 18:22
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Als je honger hebt moet je eten, als je dorst hebt moet je drinken. Dat zijn gewoon signalen van je lichaam, ongezonde boel als je dat gaat zitten negeren.

Tenzij jullie met honger in dezen 'trek' bedoelen. Daar hoef je inderdaad niet altijd aan toe te geven, want dan word je wel eerder een fatty.
Haha. Ik denk dat ik ruzie krijg met Syori als ik alle "signalen van mijn lichaam" blindelings ga opvolgen.
Verwijderd
Citaat:
Die is meesterlijk lekker!
Over meesterlijk lekker gesproken, ik ga nu mijn awesome spaghettisaus maken

in before het gewhine van Calculi: ja, ik maak het ook nog weleens voor jou.
Geel
Geel is offline
Citaat:
De eerste 3 seizoenen zijn veel beter!
Misschien dat ik dan alle seizoenen wel ga kijken, in omgekeerde volgorde Maar bij die seizoenen vind ik het irritant dat ik ze grotendeels al gezien heb - op tv. Ik houd niet van dingen opnieuw kijken - of lezen, for that matter.
Maar, ik weet ook niet of die wel zo goed zijn hoor. Ik vond seizoen 5 na zo'n 15 afleveringen ook best saai worden wat betreft opbouw van de aflevering. Dan is seizoen 6 veel beter. Met die afwisselingen zoals een dag uit Lisa Cuddy's werk.
Oud 08-07-2011, 18:23
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, maar zoals ik al zei: mensen die te dik zijn hebben doorgaans geen discipline, dus dan spelen jouw overwegingen niet.
Men moet gewoon geen boodschappen doen als men honger heeft, dan heeft men niets in huis om dik van te worden.
Oud 08-07-2011, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Ik houd niet van dingen opnieuw kijken - of lezen, for that matter.
Oud 08-07-2011, 18:24
Geel
Geel is offline
Wat?
Verwijderd
Citaat:
Over meesterlijk lekker gesproken, ik ga nu mijn awesome spaghettisaus maken

in before het gewhine van Calculi: ja, ik maak het ook nog weleens voor jou.
Ik zag dat er in Londen erg veel indische restaurants zijn...
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Men moet gewoon geen boodschappen doen als men honger heeft, dan heeft men niets in huis om dik van te worden.
Correct, maar daar heb je ook weer discipline voor nodig.
Verwijderd
Citaat:
Wat?
Ik hou daar juist hartstikke erg van

Ik ga liever een film kijken die ik al gezien heb, en awesome vond, dan dat ik moet beginnen aan een film, of boek, die ik nog nooit gezien/gelezen heb.
Oud 08-07-2011, 18:25
Geel
Geel is offline
O, en, misschien ga ik helemaal niet alle seizoenen van House kijken. Ik verveel me nogal snel aan (kun je je 'aan' iets vervelen?) dingen - hoe goed ze ook zijn.
Verwijderd
Citaat:
Ja, en wat wil je daar mee zeggen?
Verwijderd
Citaat:
sauce-nazi!
Wat krijgen we nou weer?

Citaat:
En wat vind je dan van die MacDonalds frietsaus, Minke?
Die is al helemaal niet te eten Maar er is weinig bij de McDonalds dat ik wél te eten vind.
Oud 08-07-2011, 18:26
Geel
Geel is offline
Citaat:

Ik ga liever een film kijken die ik al gezien heb, en awesome vond, dan dat ik moet beginnen aan een film, of boek, die ik nog nooit gezien/gelezen heb.
Mja, ik moet bekennen dat ik eigenlijk niet weet of ik daar echt van houd. Ik heb het nooit echt gedaan. Nou ja, ik heb wel eens een deel van HP herlezen en dat beviel me eigenlijk best.
Verwijderd
Citaat:
Die is al helemaal niet te eten
oh oh

En dan wel die kaas uit de hel lekker vinden
Verwijderd
Citaat:
Ja! En bijna allemaal in dezelfde straat!* Toffe buurt is dat, verderop kun je je vergapen aan tientallen winkels met dezelfde vintage-zooi en mensen die daar in rondparaderen, en kraampjes op straat met turkse snacks en zo.

*Ik weet niet meer hoe hij heet, rechts boven het centrum ligt het ergens.
Oud 08-07-2011, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Oh dat gaat dan wel ver ja!

Aan zulk mutserig eetgedrag heb ik een hekel hoor
Daarom probeer ik er ook vanaf te komen weet je
Maar ik ben verder ook echt niet zo mutserig hoor, er zijn maar heul weinig dingen die ik écht niet lust. Bij ketchup en boter op brood met hartig ga ik moeilijken, verder volgens mij niet.
Verwijderd
@Quis: Ik was helemaal vergeten om op "reactie versturen" te drukken, dus het is een beetje laat. Ik zet 'm wel in een spoiler, mocht je er nog zin in hebben.
Spoiler

en verder: Mayonaise is bah.
Verwijderd
Oh en gezond eten is heel makkelijk/tweede natuur als het een gewoonte is. Dan heb je helemaal geen discipline nodig om niet te veel/slecht te eten.
Verwijderd
Citaat:
oh oh

En dan wel die kaas uit de hel lekker vinden
Ik vind je heel grappig, maar je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten! :;;D;dD;D
Oud 08-07-2011, 18:28
Verwijderd
Citaat:

Huh? Waarom? Je houdt niet van nieuwe dingen?
Oud 08-07-2011, 18:28
Geel
Geel is offline
Mayonaise is te doen. Het is geen lekkernij of zo.
Oud 08-07-2011, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Ik vind je heel grappig, maar je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten! :;;D;dD;D
Uice
Uice is offline
Citaat:
Correct, maar daar heb je ook weer discipline voor nodig.
Dat valt toch wel mee? Gewoon alleen naar de supermarkt gaan als je vol zit.
Verwijderd
Citaat:
Huh? Waarom? Je houdt niet van nieuwe dingen?
oh, ook heus weleens uiteraard, want anders zou ik nooit meer iets nieuws zien, maar ja, ik ben denk ik een beetje autistisch met dat soort zaken, ik kan dingen die ik erg leuk vond met gemak heel erg vaak herkijken/lezen.
Oud 08-07-2011, 18:30
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mayonaise is te doen. Het is geen lekkernij of zo.
Echt wel. Goede mayonaise, dan. Niet wat je bij de snackbar of de Heijn krijgt.
Oud 08-07-2011, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Is in theorie een goed idee, ik ga weleens naar de supermarkt als ik totaal geen honger heb, maar ik kom dan met bijna niks thuis :') Omdat ik nergens zin in heb. En dan heb ik later op de dag weer niks te eten, als ik wél honger heb.
Verwijderd
Citaat:
Echt wel. Goede mayonaise, dan. Niet wat je bij de snackbar of de Heijn krijgt.
het zal weer eens niet
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Je overschat je medemens, Uice.
Oud 08-07-2011, 18:33
Uice
Uice is offline
Citaat:
het zal weer eens niet
Het is.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
het zal weer eens niet
Uice heeft wel gelijk hoor

Nou ja, ik kan snackbar, McDonalds en Calvé mayo soms ook enorm waarderen, maar dat komt dan gewoon omdat ik zin heb in vies vet eten. Maar echte mayo is echt wel lekker
Verwijderd
Citaat:
Is in theorie een goed idee, ik ga weleens naar de supermarkt als ik totaal geen honger heb, maar ik kom dan met bijna niks thuis :') Omdat ik nergens zin in heb. En dan heb ik later op de dag weer niks te eten, als ik wél honger heb.
Dat heb ik ook wel eens, maar ik heb een goed anticipatievermogen, haha. Chocolade, chocolade en nog meer chocolade. Daar heb ik altijd zin in.
Oud 08-07-2011, 18:34
Verwijderd
Citaat:
@Quis: Ik was helemaal vergeten om op "reactie versturen" te drukken, dus het is een beetje laat. Ik zet 'm wel in een spoiler, mocht je er nog zin in hebben.
Spoiler

en verder: Mayonaise is bah.
Ja nou weetje, ik geloof dat we helemaal niet zo veel van mening verschillen (idem @ Kazat), maar nogal langs elkaar heenpraten/heenlezen. En net de nadruk op andere dingen leggen, en denken vanuit andere kaders (want hum, kazat, grondrechten hebben ALLES met moraliteit te maken). Ik snap in elk geval precies wat je bedoelt en ben het er grotendeels mee eens (al helemaal met wat je zegt over godsdienstvrijheid en het ontkennen van de Holaucaust), maar ik kom toch niet tot dezelfde conclusie. En waarschijnlijk denk ik dus te juridisch, want het gaat imo dus juist wel om het causaal verband en de waarde van verschillende grondrechten/vrijheden etc. Nouja, goed.

Mayo is een van de goorste etenswaren.
Oud 08-07-2011, 18:35
Uice
Uice is offline
Citaat:
Mijn medemens heeft zich maar naar mijn maatstaven te gedragen.

Nou ja, als mijn medemens graag dik wil zijn, is dat natuurlijk geen probleem. Al dat gezeik tegenwoordig over dat je geen overgewicht mag hebben.
Oud 08-07-2011, 18:35
Verwijderd
Citaat:
De momenten waarop ik geen discipline heb, zijn vaak juist van die momenten dat ik thuis zit en denk 'ik heb zin in iets lekkers' en dan nog even voor sluitingstijd naar de supermarkt jakker voor 'iets lekkers'.
Oud 08-07-2011, 18:36
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Nou ja, als mijn medemens graag dik wil zijn, is dat natuurlijk geen probleem. Al dat gezeik tegenwoordig over dat je geen overgewicht mag hebben.
Ik vind het best als mensen overgewicht hebben, ALS ZE ZICH MAAR BEDEKKEN. Al die dikke mensen op het strand en in te korte broeken/shirts. Bah .
Oud 08-07-2011, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Walnoten: 659!
Oud 08-07-2011, 18:37
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
De momenten waarop ik geen discipline heb, zijn vaak juist van die momenten dat ik thuis zit en denk 'ik heb zin in iets lekkers' en dan nog even voor sluitingstijd naar de supermarkt jakker voor 'iets lekkers'.
Dat is wel echt het nadeel van een supermarkt dichtbij. Toen ik nog in lage weide woonde, moest ik 20 minuten fietsen naar de supermarkt. Dan ging ik echt alleen in hoge snoepnood. Dat was veel beter
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind het best als mensen overgewicht hebben, ALS ZE ZICH MAAR BEDEKKEN. Al die dikke mensen op het strand en in te korte broeken/shirts. Bah .
Dat vind ik juist grappig. Vooral kinderen.
Verwijderd
Citaat:
Nou nee.
Citaat:
Oh en gezond eten is heel makkelijk/tweede natuur als het een gewoonte is. Dan heb je helemaal geen discipline nodig om niet te veel/slecht te eten.
Citaat:

Ja, ik vind het maar amoreel hoor. Een tsunami van vetzucht, een invasie van tientonners. De gewone Nederlander komt in de verdrukking, letterlijk! En overal verrijzen speciale klinieken voor die haatbuiken en dat van mijn belastinggeld.
Oud 08-07-2011, 18:38
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Oh als mensen graag dik willen zijn boeit mij dat ook niet, hoor. Maar mensen die te dik zijn (of zichzelf te dik vinden) en er vervolgens niks aan doen begrijp ik niet. Het is zo simpel.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
chocoladepasta 1711!
Ik wist wel dat het erg was maar..
Verwijderd
Citaat:
Burkagebod!
Verwijderd
Citaat:

ik ook vaak. als ik een nieuwe film ga kijken is dat altijd met minstens een klein beetje tegenzin
Citaat:
qft. en discriminaasie
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel echt het nadeel van een supermarkt dichtbij. Toen ik nog in lage weide woonde, moest ik 20 minuten fietsen naar de supermarkt. Dan ging ik echt alleen in hoge snoepnood. Dat was veel beter
Ik woon nu nog steeds niet heel dicht bij een supermarkt die na het avondeten nog open is hoor
Oud 08-07-2011, 18:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Bij kinderen vind ik het niet vies, maar wel heel zielig
Oud 08-07-2011, 18:39
Verwijderd
Bij kinderen vind ik het eigenlijk wel opvoedfaal.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten