Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2011, 17:38
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ik zit nu in de 4de.
Maar de gangsters doen idd heletijd stoer enzo, en de nerds zitten helemaal vooraan.
Dat zijn geen nerds hoor. Dat zijn gewoon oplettende, aardige jongens hoor .
En die 'gangsters' zijn gewoon (populaire) spontane (soms stoerdoeners) jongens .
Advertentie
Oud 26-08-2011, 18:15
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Vooraan zitten != nerds
Oud 26-08-2011, 18:36
Qimm
Qimm is offline
vooraan zitten is juist een prima strategie! De leraren houden vooral achterin alles in de gaten omdat daar vaak de ettertjes zitten, vooraan kun je dus vaker onopvallend wat anders doen dan achterin.
Oud 26-08-2011, 19:30
Verwijderd
Dat klopt ook idd.
Oud 26-08-2011, 19:36
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Vooraan zitten != nerds
Nee echt niet.

Citaat:
vooraan zitten is juist een prima strategie! De leraren houden vooral achterin alles in de gaten omdat daar vaak de ettertjes zitten, vooraan kun je dus vaker onopvallend wat anders doen dan achterin.
Neuh kan je beter middenachterin zitten, gewoon iets achter het midden. Want als je helemaal achterin gaat zitten roepen ze je juist naar voren omdat daar vaak nog tafels vrij zijn.
Oud 26-08-2011, 19:39
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Nee echt niet.

Neuh kan je beter middenachterin zitten, gewoon iets achter het midden. Want als je helemaal achterin gaat zitten roepen ze je juist naar voren omdat daar vaak nog tafels vrij zijn.
Precies
Oud 26-08-2011, 21:33
Verwijderd
Ik ga zitten waar ik wil, of er voor nou plek is of niet :')
Oud 26-08-2011, 21:53
Verwijderd
Die nerds zijden vandaag:"Ja ik heb een spel voor de Wii van 9gig en hij deed het gewoon!" lolll!
Oud 26-08-2011, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Die nerds zijden vandaag:"Ja ik heb een spel voor de Wii van 9gig en hij deed het gewoon!" lolll!
Jij kan wel wat van de nerds opsteken zijden=zeiden.
Oud 27-08-2011, 07:46
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Dus? Negen gieg is best veel hoor als dat past!
Oud 27-08-2011, 08:50
Verwijderd
Citaat:
Prima, dan blijf je toch alleen zitten?
Oud 27-08-2011, 08:56
Verwijderd
Volgens mij is dit topic meer: "Help, ik wil bij de populairste mensen van mijn school horen," niet "Help, ik wil niet alleenstaan."
Wat vrijwel iedereen op de middelbare school trouwens ook wil, maar dan kun je daar best eerlijk over zijn
Oud 27-08-2011, 12:10
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Ik ga zitten waar ik wil, of er voor nou plek is of niet :')
Jij durft.
Citaat:
Je staat alleen omdat je irritant bent en constant chagrijnig erbij staat. Dat zou nog niet zo erg zijn, als je nog een beetje Nederlands kan.
Probeer de verleden tijd eens van zeggen op te zoeken. Misschien moet je eens stoppen met woorden als lol, en vooral niet meer letters gebruiken dan nodig. Probeer normaal met mensen te praten, zoals misschien zonder alles negatief op te vatten? (negatief betekent niet nee, google het maar) Waarom noem je die mensen nerds en die andere gangsters? Nogal lastig om vrienden te maken als je de ene groep waarbij je kans denkt te hebben uitscheld en de andere waar je bij wilt horen beledigd. Nee, gangster staat bij mij niet positief.
Wees niet zo vol van jezelf, het enige wat je wilt van die mensen is dat je bij ze kunt staan om niet alleen te staan. Misschien is het aardiger om die mensen ook als persoon te zien? Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier medelijden met je kan hebben.
Oud 27-08-2011, 12:55
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Je staat alleen omdat je irritant bent en constant chagrijnig erbij staat. Dat zou nog niet zo erg zijn, als je nog een beetje Nederlands kan.
Probeer de verleden tijd eens van zeggen op te zoeken. Misschien moet je eens stoppen met woorden als lol, en vooral niet meer letters gebruiken dan nodig. Probeer normaal met mensen te praten, zoals misschien zonder alles negatief op te vatten? (negatief betekent niet nee, google het maar) Waarom noem je die mensen nerds en die andere gangsters? Nogal lastig om vrienden te maken als je de ene groep waarbij je kans denkt te hebben uitscheld en de andere waar je bij wilt horen beledigd. Nee, gangster staat bij mij niet positief.
Wees niet zo vol van jezelf, het enige wat je wilt van die mensen is dat je bij ze kunt staan om niet alleen te staan. Misschien is het aardiger om die mensen ook als persoon te zien? Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier medelijden met je kan hebben.
Afwezignummer2: Je ben gewoon BRILJANT
En je hebt eigenlijk ook wel gelijk . (al was het best hard gezegd)
(al laat ik het verlegen zijn en de invloed ervan er even buiten, want dat ben ik zelf ook)

Laatst gewijzigd op 27-08-2011 om 13:25.
Oud 27-08-2011, 13:21
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Jij durft.

Het kon aardiger gezegd worden, maar dit klopt. van die groepen dan
Oud 27-08-2011, 23:01
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Het kon aardiger gezegd worden, maar dit klopt. van die groepen dan
Hokjesdenken is niet de beste manier om mensen te leren kennen.
Oud 29-08-2011, 20:16
Edelweiss
Edelweiss is offline
En, kipcorn, hoe waren de pauzes vandaag?
Oud 29-08-2011, 20:23
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
En, kipcorn, hoe waren de pauzes vandaag?
Oud 29-08-2011, 20:50
Verwijderd
Niet echt leuk. Ik stond in m'n eentje buiten. Maar ik vind het raar, want ik durf op een of andere manier gewoon niet bij mijn vriend te zitten, waarschijnlijk omdat hij bij zijn vrienden zit die ik helemaal niet ken. Elke keer als ik hem zie zitten dan loop ik gewoon weg. Ik ben denk bang dat ik word afgewezen of iets dat daar op lijkt. En ik ben ook bang dat daar een oude vriend zit waar ik nu ruzie mee heb. Ik ga morgen kijken of dat zo is en anders ga ik daar gewoon bij zitten. Even doorzetten nog. En als ze me niet willen op een of andere manier dan kan ik in ieder geval zeggen dat ik het te minste heb geprobeerd
Oud 29-08-2011, 20:52
Verwijderd
G-e-wo-n de-n
Oud 29-08-2011, 20:52
Qimm
Qimm is offline
hoe kun je nou niet weten of je ruzie hebt met iemand?
Oud 30-08-2011, 07:35
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
hoe kun je nou niet weten of je ruzie hebt met iemand?
Hij weet niet zeker of de persoon waar hij ruzie mee heeft bij dat groepje gaat zitten in de pauze of niet .
Oud 30-08-2011, 08:01
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Niet echt leuk. Ik stond in m'n eentje buiten. Maar ik vind het raar, want ik durf op een of andere manier gewoon niet bij mijn vriend te zitten, waarschijnlijk omdat hij bij zijn vrienden zit die ik helemaal niet ken. Elke keer als ik hem zie zitten dan loop ik gewoon weg. Ik ben denk bang dat ik word afgewezen of iets dat daar op lijkt. En ik ben ook bang dat daar een oude vriend zit waar ik nu ruzie mee heb. Ik ga morgen kijken of dat zo is en anders ga ik daar gewoon bij zitten. Even doorzetten nog. En als ze me niet willen op een of andere manier dan kan ik in ieder geval zeggen dat ik het te minste heb geprobeerd
Mensen die je niet kent die kunnen je waarschijnlijk niet gelijk onaardig gaan zitten, en een vriend vindt het geen probleem als een vriend van hem die alleen staat bij hem en zijn andere vrienden kom staan/zitten. Dus ik zou 't gewoon doen.
Oud 30-08-2011, 19:56
Verwijderd
Dat heb ik vandaag gedaan, maar dan alleen in de eerste pauze, want in de tweede pauze stond die bij mijn oude vrienden waar ik nu ruzie mee heb, daar ga ik echt niet bij staan.
Oud 30-08-2011, 19:57
Verwijderd
je kan toch ook bij die mensen gaan zitten als je oude vriend er niet bij zit?
Oud 30-08-2011, 20:38
Verwijderd
Dat doe ik toch ook
Oud 30-08-2011, 20:44
Verwijderd
je had het net over je oude vrienden waar je ruzie mee hebt, alleen die ene vriend gaat daar toch bij staan? die andere mensen toch niet?
Oud 31-08-2011, 06:53
Verwijderd
Ja klopt, maar ik ga daar dus niet bij staan.
Oud 31-08-2011, 09:06
Verwijderd
Dus eigenlijk kun je wel ergens bij gaan staan maar vertik je het gewoon? Good thinking.
Oud 31-08-2011, 09:08
Verwijderd
Dude, volgens mij snap je het niet helemaal... Ik zal het in 3 groepen verdelen. 1 die andere mensen waar nummer 2 je vriend laatst bijzat waar jij bij bent gaan zitten en groep 3 je oude vrienden waar je niet bij wilt staan/zitten/whatever. Je kan dan toch bij groep 1 staan of is dat een onmogelijke opgave?
Oud 31-08-2011, 10:22
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Ja klopt, maar ik ga daar dus niet bij staan.
Misschien dat die oude vrienden van je opeens weer een stuk normaler gaan doen, net zo opeens dat ze zo dom gingen doen. Het valt te proberen...
Oud 31-08-2011, 11:25
Sebastien
Sebastien is offline
nerds zijn handig. ze maken altijd mijn huiswerk ;D. of als je samen een verslag moet schrijven zoek ik expres de nerds op want die doen vrijwel alles!

dus beter raak je daarmee bevriend dan hoef je de rest van het jaar niks meer te doen.

niks mis mee!
Oud 31-08-2011, 11:28
Verwijderd
Citaat:
nerds zijn handig. ze maken altijd mijn huiswerk ;D. of als je samen een verslag moet schrijven zoek ik expres de nerds op want die doen vrijwel alles!

dus beter raak je daarmee bevriend dan hoef je de rest van het jaar niks meer te doen.

niks mis mee!
Ja en dan moet je je examen opeens zelf doen.... Oeps...
Oud 31-08-2011, 11:43
Sebastien
Sebastien is offline
Citaat:
Ja en dan moet je je examen opeens zelf doen.... Oeps...
dat zie ik dan wel
Oud 31-08-2011, 12:00
Verwijderd
Citaat:
dat zie ik dan wel
Oud 31-08-2011, 12:27
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
dat zie ik dan wel
Oud 31-08-2011, 13:49
Scoot
Scoot is offline
Citaat:

niks mis mee!
Voorbestemd voor succes... Wel stoer, though!

Ontopic: Het kan aan mij liggen, maar ik heb nog steeds niet door wat nou de aard van de ruzie is tussen jou en die ex-vrienden van je?
Oud 31-08-2011, 15:50
Verwijderd
Wat een onzin. Gangsters en nerds. Pfuf.
Oud 31-08-2011, 17:22
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ontopic: Het kan aan mij liggen, maar ik heb nog steeds niet door wat nou de aard van de ruzie is tussen jou en die ex-vrienden van je?
Dat wil ik ook wel eens weten!
Oud 31-08-2011, 17:42
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:

niks mis mee!
die nerds waar jij het over hebt zijn mensen die WEL moeite doen voor school... Daar is niks nerd aan.
Oud 31-08-2011, 20:14
Verwijderd
Nou vandaag schreeuwde ze weer naar me toen ik langs fietste hoor. 1 iemand wat m'n oude vrienden die doet dt niet maar doet gewoon mee, en een iemand is die opstoker en neemt de leiding. Ik zie wel wat ik in de pauze doe, k*t pauze.
Oud 31-08-2011, 20:16
Lente
Lente is offline
Zit je in de klas wel naast iemand of ook alleen?
Oud 31-08-2011, 20:24
Verwijderd
Zit wel naast iemand, maar dat is wel een beetje een nerd. Maar om nou opeens bij hun in de pauze gaan staan is ook een beetje raar. Ik wil wel bij hem staan, maar hoe moet ik dat dan doen?
Oud 31-08-2011, 20:27
DmCraanen
DmCraanen is offline
''Hoi! Ik denk ik kom eens bij jullie staan, mijn nick is kipcorn, wat is de jouwe?''
Oud 31-08-2011, 20:52
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Zit wel naast iemand, maar dat is wel een beetje een nerd. Maar om nou opeens bij hun in de pauze gaan staan is ook een beetje raar. Ik wil wel bij hem staan, maar hoe moet ik dat dan doen?

oftewel: loop er gewoon op af

Laatst gewijzigd op 31-08-2011 om 21:08.
Oud 31-08-2011, 20:53
Lente
Lente is offline
Citaat:
Weet je, als jij graag nieuwe vrienden wil, zal jij iets moeten doen. Ik snap dat dat lastig kan zijn, zeker als je het gevoel heeft dat iedereen al een groepje heeft en niemand op je zit te wachten. Juist daarom zul je er zelf je best voor moeten doen. Praat dus in de klas met die jongen waar je naast zit en loop dan met hem mee als het pauze is. Als je bij iedere les naast iemand anders zit, is het al helemaal makkelijk. Dan is er geen groepje waar je je bij aan moet sluiten, maar zit je met 2en naast elkaar. Zorg dat je het tijdens de les een beetje gezellig hebt, dan is het een stuk minder moeilijk en raar om er in de pauze bij te gaan staan.
Oud 31-08-2011, 20:59
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Goed, je staat er dus blijkbaar echt op mensen te verdelen in gangsters en nerds, dus laat ik eht op deze manier benaderen: Als wat voor type classificeer je jezelf dan?
En als je dan écht tot de conclusie komt dat de enige potentiele vrienden die ex-vrienden van je zijn, word ik alleen maar meer benieuwd waarom je ruzie met ze hebt.
Oud 31-08-2011, 21:06
Lente
Lente is offline
met zo'n houding maak je het jezelf inderdaad wel erg moeilijk, dat moet je echt proberen te veranderen hoor.
Oud 01-09-2011, 08:12
Silvano08
Silvano08 is offline
Ben je bang om bij de 'nerd' te gaan staan, in de pauze? Misschien is het nog best wel een aardige gozer, en hoef je helemaal niet zo hard je best te doen om bij hem te gaan staan zonder dat je je dan niet echt goed voelt...

Of wordt dan je reputatie beschadigd; ben je bang dat mensen je dan raar aan gaan kijken van: "Kijk, daar is die jongen die met die 'nerd' omgaat"?
Oud 01-09-2011, 16:19
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je moet het jezelf niet zo moeilijk maken, jeetje. Ga gewoon praten met de jongens met wie je het redelijk kan vinden, of je ze nou ziet als nerd of als gangster. Als je nou eens naar ze toeloopt en met ze gaat praten zul je misschien zien dat ze niet alleen maar 'nerds' zijn maar gewoon jongens.

Oh en als je niet op mensen afstapt omdat je dat 'raar' vindt of omdat je niet met bepaalde types geassocieerd wil worden moet je ook niet zeuren dat je geen vrienden maakt.

Regels voor berichten