Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Probeer de verleden tijd eens van zeggen op te zoeken. Misschien moet je eens stoppen met woorden als lol, en vooral niet meer letters gebruiken dan nodig. Probeer normaal met mensen te praten, zoals misschien zonder alles negatief op te vatten? (negatief betekent niet nee, google het maar) Waarom noem je die mensen nerds en die andere gangsters? Nogal lastig om vrienden te maken als je de ene groep waarbij je kans denkt te hebben uitscheld en de andere waar je bij wilt horen beledigd. Nee, gangster staat bij mij niet positief. Wees niet zo vol van jezelf, het enige wat je wilt van die mensen is dat je bij ze kunt staan om niet alleen te staan. Misschien is het aardiger om die mensen ook als persoon te zien? Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier medelijden met je kan hebben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En je hebt eigenlijk ook wel gelijk ![]() (al laat ik het verlegen zijn en de invloed ervan er even buiten, want dat ben ik zelf ook) Laatst gewijzigd op 27-08-2011 om 13:25. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Niet echt leuk. Ik stond in m'n eentje buiten. Maar ik vind het raar, want ik durf op een of andere manier gewoon niet bij mijn vriend te zitten, waarschijnlijk omdat hij bij zijn vrienden zit die ik helemaal niet ken. Elke keer als ik hem zie zitten dan loop ik gewoon weg. Ik ben denk bang dat ik word afgewezen of iets dat daar op lijkt. En ik ben ook bang dat daar een oude vriend zit waar ik nu ruzie mee heb. Ik ga morgen kijken of dat zo is en anders ga ik daar gewoon bij zitten. Even doorzetten nog. En als ze me niet willen op een of andere manier dan kan ik in ieder geval zeggen dat ik het te minste heb geprobeerd
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dude, volgens mij snap je het niet helemaal... Ik zal het in 3 groepen verdelen. 1 die andere mensen waar nummer 2 je vriend laatst bijzat waar jij bij bent gaan zitten en groep 3 je oude vrienden waar je niet bij wilt staan/zitten/whatever. Je kan dan toch bij groep 1 staan of is dat een onmogelijke opgave?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Het kan aan mij liggen, maar ik heb nog steeds niet door wat nou de aard van de ruzie is tussen jou en die ex-vrienden van je? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() oftewel: loop er gewoon op af
Laatst gewijzigd op 31-08-2011 om 21:08. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En als je dan écht tot de conclusie komt dat de enige potentiele vrienden die ex-vrienden van je zijn, word ik alleen maar meer benieuwd waarom je ruzie met ze hebt. |
![]() |
|
Ben je bang om bij de 'nerd' te gaan staan, in de pauze? Misschien is het nog best wel een aardige gozer, en hoef je helemaal niet zo hard je best te doen om bij hem te gaan staan zonder dat je je dan niet echt goed voelt...
Of wordt dan je reputatie beschadigd; ben je bang dat mensen je dan raar aan gaan kijken van: "Kijk, daar is die jongen die met die 'nerd' omgaat"? |
![]() |
|
Je moet het jezelf niet zo moeilijk maken, jeetje. Ga gewoon praten met de jongens met wie je het redelijk kan vinden, of je ze nou ziet als nerd of als gangster. Als je nou eens naar ze toeloopt en met ze gaat praten zul je misschien zien dat ze niet alleen maar 'nerds' zijn maar gewoon jongens.
Oh en als je niet op mensen afstapt omdat je dat 'raar' vindt of omdat je niet met bepaalde types geassocieerd wil worden moet je ook niet zeuren dat je geen vrienden maakt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Depressie of aanstellerij? dreklop | 8 | 02-05-2014 00:13 | |
Liefde & Relatie |
Meisje op het werk Berrum | 15 | 22-10-2009 12:07 | |
Verhalen & Gedichten |