Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2011, 11:59
Verwijderd
Citaat:
en ik heb nog wat te klagen maandag meteen mijn 1e PTA grrr

kluisjessleutel vandaag gekregen en al 2keer kwijt geraakt in een lokaal.
Oh noes!

Citaat:
Klinkt goed Listo
Ja echt he. En ik heb een nieuw spelletje geleerd, het is heel gaaf. Dat doen we hier op het schoolplein. Als ik terugkom organiseer ik een meet om iedereen dat spel te leren.
Advertentie
Oud 06-09-2011, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Oh noes!

Ja echt he. En ik heb een nieuw spelletje geleerd, het is heel gaaf. Dat doen we hier op het schoolplein. Als ik terugkom organiseer ik een meet om iedereen dat spel te leren.
noes??
Oud 06-09-2011, 12:18
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Studielink:

Digitale machtiging wacht op bevestiging door derden

Met derden bedoelen ze mijn vader? Die betaald het.

Zoja, betekend dit dat hij het geld nog moet overmaken?
Oud 06-09-2011, 12:21
Miekje*
Miekje* is offline
Het is kutweer en ik heb nog twee uur bedrijfsadministratie te gaat, pffffff .
Oud 06-09-2011, 12:42
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wtf ik lees net dat Gnork weer zwanger is! Gefeliciteerd! En wat snel alweer!
Ja, ik hoorde dat ook deze week Snel indeed! Gefeliciteerd, Gnorkie!
Oud 06-09-2011, 12:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Studielink:

Digitale machtiging wacht op bevestiging door derden

Met derden bedoelen ze mijn vader? Die betaald het.

Zoja, betekend dit dat hij het geld nog moet overmaken?
d/t-faal!

Een machtiging betekent dat je de ontvanger machtigt om geld van je rekening te halen voor whatever. De rekeninghouder moet daarvoor toestemming geven (dus je vader). Misschien bedoelen ze dat je vader nog toestemming moet geven. Dat moet iig schriftelijk.
Oud 06-09-2011, 12:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind San Marino een fascinerend slecht voetballand. Geen enkele wedstrijd verliezen ze doorgaans met minder dan 5 tegendoelpunten Waarom proberen ze het überhaupt nog?
Oud 06-09-2011, 12:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hee jongens, ik heb hier een klein IQ-testje. Echt heel tof. Ik had 'm in 5 seconden.

Spoiler
Oud 06-09-2011, 13:03
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind San Marino een fascinerend slecht voetballand. Geen enkele wedstrijd verliezen ze doorgaans met minder dan 5 tegendoelpunten Waarom proberen ze het überhaupt nog?
Omdat kunnen meedoen belangrijker is dan winnen1;!:!!!!;!
Oud 06-09-2011, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Hee jongens, ik heb hier een klein IQ-testje. Echt heel tof. Ik had 'm in 5 seconden.

Spoiler
Trap ik niet in!
Oud 06-09-2011, 13:12
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
Oud 06-09-2011, 13:13
Verwijderd
Dat het eens ophield met regenen, potverdikkie!
Oud 06-09-2011, 13:55
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nederlandse homo's hebben ook veel wisselende contacten
02-09-2011 | Nieuws
Een Europees MSM (Mannen die Seks met Mannen hebben) Internet Onderzoek met 180.000 deelnemers uit 38 landen, heeft uitgewezen dat de gays in La France er lekker op los beesten. Nederlanders doen ook aardig mee.

38% van de Franse homo's heeft het laatste jaar van meer dan 10 verschillende sekspartners genoten. Nederlanders staan op die lijst tweede met 37%, gevolgd door de Belgen en (enigszins verrassend) de homo's op Malta. Het Europees gemiddelde is 20%.

Orale seks is het populairst, gevolgd door anale seks, blijkt uit het onderzoek. Anale seks is het populairst in Moldavië, Rusland, Portugal en Spanje. Moldavië scoort daarbij 94%. Gemiddeld heeft 85% van de Europese homo's anale seks.

Ook vaste relaties scoren goed in het oosten van Europa. In Wit-Rusland, Rusland en Oekraïne heeft rond de 50% van de homo's een vaste relatie. Gemiddeld in Europa is dat 38%.
De favoriete manier om met andere homo's in contact te komen is het internet, gevolgd door seksgelegenheden als sauna's, darkrooms en seksclubs. In Nederland is het percentage homo's dat elkaar ontmoet in een seksgelegenheid groter dan in welk ander land, namelijk 30%.

Tot slot is het aantal mannen dat het afgelopen jaar onveilige seks had met andere mannen zonder daarbij hun partner's status te weten of seks had met mannen met een andere hiv-status dan zijzelf, het hoogste in Turkije met 49%. Dit komt het minst voor in Zwitserland en Oostenrijk, met 23 en 22%. Gemiddelde is 32%.
Nou nou. Nuttig onderzoek. Stelletje sletten!

Laatst gewijzigd op 06-09-2011 om 14:09.
Oud 06-09-2011, 14:00
Verwijderd
sletten&sl00ren
Oud 06-09-2011, 14:02
Verwijderd
"De favoriete manier om met andere homo's in contact te komen is het internet, gevolgd door seksgelegenheden als sauna's, darkrooms en seksclubs. In Nederland is het percentage homo's dat elkaar ontmoet in een seksgelegenheid groter dan in welk ander land, namelijk 30%."

Jeetje.
Oud 06-09-2011, 14:02
Verwijderd
Oh ja ik kwam even langs om te zeggen dat ik opruimen HAAT.
Oud 06-09-2011, 14:10
Martiño
Martiño is offline
Ik vraag me af of de groep die ze onderzocht hebben wel representatief is.
Oud 06-09-2011, 14:17
Uice
Uice is offline
Terry Gilliam helpt het meisje uit Tideland met haar boekverslag.

Oud 06-09-2011, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Voetbal kijken . Finland VERNIETIGEN.
Weet jij toevallig of dat ergens in stream live te bezichtigen is? En dan liever niet via die crapsites als Unibet en zo
Oud 06-09-2011, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Nja dat vroeg ik me ook al af. In de laatste drie duels hebben ze 34 goals tegen gekregen meen ik (14-0 en 9-0 vóór Nederland er overheen ragde)

Dat moet toch ook zo demotiverend als de tering zijn als je steeds zo voor schut gaat..
Oud 06-09-2011, 14:33
Verwijderd
Citaat:

Spoiler
Oud 06-09-2011, 14:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja godver, beter regent het vanavond niet meer, ik moet naar het Maliemeer
Oud 06-09-2011, 14:56
Carn
Carn is offline
small chance!
Oud 06-09-2011, 14:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, dat het een weinigkanshans was, vreesde ik al ja. Maar hoop doet leven
Oud 06-09-2011, 14:58
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik zal voor je duimen
Oud 06-09-2011, 15:01
Verwijderd
Ik heb even op buienradar gekeken en het ziet er tot nu toe nogal blauw uit dus ik zou niet al te optimistisch zijn
Oud 06-09-2011, 15:03
Verwijderd

Oud 06-09-2011, 15:04
Verwijderd
je kan ook met zeep en je hand bellen blazen
Oud 06-09-2011, 15:12
Verwijderd
Liefjes, ik ben echt te beroerd om zelf te zoeken hoor, kan iemand me even een link passen waarop vanavond Nederland - Finland te zien is op intarwebs op een beetje redelijke kwaliteit?
Oud 06-09-2011, 15:24
Geel
Geel is offline
Nee, natuurlijk kan niemand dat!
Oud 06-09-2011, 15:31
Verwijderd
Op de boot! Je weet dat het goed waait als ook lopen al sneller gaat met wind mee.
Oud 06-09-2011, 15:32
Verwijderd
Er is hier WiFi
Oud 06-09-2011, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Nee, natuurlijk kan niemand dat!
Doel je nu op illegaliteit? Studieau Spogt is namelijk ook gewoon legaal te zien via de stream
Oud 06-09-2011, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ja godver, beter regent het vanavond niet meer, ik moet naar het Maliemeer
Ik hoorde in de wandelgangen dat het zou gaan stormen vanavond. Windkracht acht en shit, yo.
Oud 06-09-2011, 15:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Voetbal kijken . Finland VERNIETIGEN.
Ik kwam toevallig net langs het stadion (wist niet eens waar het was, maar het ligt blijkbaar langs de route naar mijn werk) en er zijn toch wel aardig wat mensen!
Oud 06-09-2011, 15:51
Carn
Carn is offline
Die Nokia's eens even voetballes geven!
Oud 06-09-2011, 15:54
Verwijderd
Hmmz blijkt dat ik nog een Unibet-account heb met twee euro er op. Hoop dat 't een beetje gaat werken.
Oud 06-09-2011, 15:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hmmz blijkt dat ik nog een Unibet-account heb met twee euro er op. Hoop dat 't een beetje gaat werken.
Misschien kun je daar wel twee euro twintig van maken door op Nederland te wedden!
Oud 06-09-2011, 16:02
Geel
Geel is offline
Oud 06-09-2011, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Misschien kun je daar wel twee euro twintig van maken door op Nederland te wedden!
Neuh, ik ben niet zo van het gokken. Daarom poker ik ook
Oud 06-09-2011, 16:08
Verwijderd
Oh god . De hele introductie was echt heel raar. Anders kan ik het ook niet beschrijven, het was gewoon raar

Nu blijkt dat er vanavond echt té veel mensen komen eten, waardoor ik geen zin heb om mee te eten óf om te gaan koken, want het zit helemaal vol. En vriendin in Utrecht neemt uiteraard haar telefoon niet op want eigenlijk was ik van plan om haar te bellen om te vragen of ik bij haar mocht gaan eten
Oud 06-09-2011, 16:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dobermann: maakt niet uit, ik ga toch met de tram. Maar het maliemeer is nogal kut als het regent
Oud 06-09-2011, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Dobermann: maakt niet uit, ik ga toch met de tram. Maar het maliemeer is nogal kut als het regent
Geen idee waar dat is hoor Maar ik hoop dat je veilig, droog en warm aankomt
Oud 06-09-2011, 16:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Apate, als je dat nou eerder had gezegd we gaan om 6 uur eten (en ja, dat is vroeg voor ons doen), dus snel met de trein

Dobermann: Ja dank je
Oud 06-09-2011, 16:11
Verwijderd
ik kom er pas net achter dat ons huis vanavond vol is
Oud 06-09-2011, 16:14
Verwijderd
De vis kijkt sip.
Oud 06-09-2011, 16:14
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
ja te laat! Op elke andere dag eten we om 8 uur, dus je hebt pech
Oud 06-09-2011, 16:16
Verwijderd
Pff, en uiteraard nu om 6 uur . Zucht. Ik wil niet naar buiten want het regent zo hard maar ik heb geen brood meer. Dus ik moet wel. Eigenlijk.

Al kan ik natuurlijk ook morgenvroeg brood halen.
Oud 06-09-2011, 16:17
Verwijderd
Citaat:
De vis kijkt sip.
De reiger lijkt te denken "u mad?"
Oud 06-09-2011, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik hoorde dat ook deze week Snel indeed! Gefeliciteerd, Gnorkie!
Oh wauw! Van mij ook gefeliciteerd!

Citaat:
Ja, op het Songfestival falen ze ook superhard.

Citaat:
De vis kijkt sip.

Citaat:
Pff, en uiteraard nu om 6 uur . Zucht. Ik wil niet naar buiten want het regent zo hard maar ik heb geen brood meer. Dus ik moet wel. Eigenlijk.

Al kan ik natuurlijk ook morgenvroeg brood halen.
Leen noedels van de buren!

En, hoi! Ik vind het idee dat er een tijdsverschil zit tussen mij en jullie echt bizar.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten