Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2011, 15:08
Verwijderd
ik heb mijn boek al opengeslagen, en ik probeer nu de powerpoint te krijgen van afgelopen college
Advertentie
Oud 19-09-2011, 15:11
Verwijderd

Ik ga koffie zetten en dan ook maar beginnen.
Oud 19-09-2011, 15:14
Verwijderd
Nog een voordeel van veel werken: 250 euro minder uitgegeven dan normaal
Oud 19-09-2011, 15:15
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Toch maar begonnen, ja? Ik ga 'm ook zo installeren.
Hmmhmm. Het 'IK HEB GEEN TIJD' was ook een beetje overdreven. Ik ben bezig met Dragon Quest voor de DS, en daar gaat ook wat tijd in zitten.
Oud 19-09-2011, 15:15
Verwijderd
Nou ja ook een beetje omdat ik niet gewinkeld heb.
Oud 19-09-2011, 15:16
Verwijderd
Krijg je eten op je werk?
Oud 19-09-2011, 15:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Toch maar begonnen, ja? Ik ga 'm ook zo installeren.

Hij is vandaag en morgen nog gratis te downloaden
When we heard the buzz surrounding the new role video games are playing in education, we had to throw our hat in the ring. Today, innovative educators are finding ways to incorporate Portal™ and Portal 2 into their classrooms—helping teach physics and critical-thinking skills. It’s eye-opening to see how video games can be used in amazing and unexpected ways to help educate our next generation.

One of the biggest challenges in teaching science, technology, engineering, and math is capturing the students’ imaginations long enough for them to see all of the possibilities that lie ahead.

Using interactive tools like the Portal series to draw them in makes physics, math, logic, spatial reasoning, probability, and problem-solving interesting, cool, and fun which gets us one step closer to our goal—engaged, thoughtful kids!

Of het daadwerkelijk leerzaam is, valt nog te bezien, maar dit is toch gewoon eindbaas.
Oud 19-09-2011, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Krijg je eten op je werk?
Nee, in principe niet, we hebben geen echte keuken, dus dan neem ik een salade mee of een magnetronmaaltijd/restje van de dag ervoor. Maar als het gigadruk is weet ik al dat m'n eten toch alleen maar koud staat te worden dus dan eet ik een broodje ofzo.

Wel ontbijt en lunch trouwens.

Ik denk dat het 1 a 2 'echte' maaltijden per week scheelt, dus zeg 8 euro ofzo. Verder is het gebrek aan tijd waardoor ik bijv. niet naar de kroeg ga, lunchen met vriendinnen of geen tijd heb om te winkelen + frisdrank, koffie en meuk.
Oud 19-09-2011, 15:22
Verwijderd
Eigenlijk doe ik dus vooral geen leuke dingen meer
Oud 19-09-2011, 15:23
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik denk dat het 1 a 2 'echte' maaltijden per week scheelt, dus zeg 8 euro ofzo. Verder is het gebrek aan tijd waardoor ik bijv. niet naar de kroeg ga, lunchen met vriendinnen of geen tijd heb om te winkelen + frisdrank, koffie en meuk.
Dat valt prima te compenseren met online shoppen
Oud 19-09-2011, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Dat valt prima te compenseren met online shoppen
Ja maar door m'n mysterieuze afval verhaal koop ik even geen kleren
Oud 19-09-2011, 15:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
dag kroepoekje van me!

Citaat:
Ik heb niks staan bij talen geloof ik. Ik vind mijn Engels goed tot uitstekend, net als m'n Nederlands natuurlijk, maar als ik alleen Engels en Nederlands neerzet kom ik juist over als een mongool omdat er dan geen Frans en Duits staat.
Juh, dat is eigenlijk wel zo. Ik heb dat er alleen staan

Citaat:
Ik hoorde daar mensen van de Universiteit Gent ook al over, klaarblijkelijk is veel literatuur over de oudheid inderdaad in het Duits en in België schijnt die taal iets minder aandacht te krijgen als hier.
Is ook zo in het geval van oude kunstgeschiedenis (in tegenstelling tot modern). Ik ben héél blij dat ik wat dat betreft geen oud doe

Citaat:
Studieplanningen maken is iets wat ik al heel snel heb opgegeven, het is meer iets voor mensen die zich daar ook aan houden.
Ik heb het ook opgegeven. Een paar jaar geleden heb ik nog een keer een cursus effectief studeren gedaan. We begonnen met het maken van een planning, waarbij je met kleurtjes je hele dag in tijdvakken in moest delen (bv paars voor eten, blauw voor slapen, geel voor studeren, rood voor werken, groen voor ontspanning etc). Ik dacht alleen maar 'woei kleurtjes!', ben een aantal uren bezig geweest met netjes al die vakjes in te kleuren en heb vervolgens niets met die hele planning gedaan.
Oud 19-09-2011, 15:26
Verwijderd
Ik vind planningen maken ook heel leuk. En kleurtjes ook. Mijn agenda heeft ook verschillende kleurtjes voor verschillende activiteiten
Verwijderd
Kleurtjes

Ik ga weer verder met leren
Verwijderd
En leuke kleurtjes voor stomme activiteiten want dan lijkt 't nog wat Zo zijn tentamens roze, en werken limegroen
Oud 19-09-2011, 15:28
Verwijderd
Wie heet er nou weer Ammisaduqa
Oud 19-09-2011, 15:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En leuke kleurtjes voor stomme activiteiten want dan lijkt 't nog wat Zo zijn tentamens roze, en werken limegroen
Dat werkt trouwens best goed nog!
Oud 19-09-2011, 15:29
Pierrot
Pierrot is offline
Tuurlijk, Pierrot, gooi er nog een blik energydrink tegenaan, dan voel je je vast beter. Mongool.
Oud 19-09-2011, 15:33
Verwijderd
Een agenda zou ik misschien wel moeten kopen ooit
Oud 19-09-2011, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Wie heet er nou weer AmmisaduqaShuppiluliuma
Hoe moet ik dat nou weer ooit onthouden ? Het is niet eens goed uit te spreken.
Oud 19-09-2011, 15:36
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Hoe moet ik dat nou weer ooit onthouden ? Het is niet eens goed uit te spreken.
Welkom bij de groep, .
Oud 19-09-2011, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Of het daadwerkelijk leerzaam is, valt nog te bezien, maar dit is toch gewoon eindbaas.
Is het een draak van een wijf, ja?
Oud 19-09-2011, 15:39
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk, Pierrot, gooi er nog een blik energydrink tegenaan, dan voel je je vast beter. Mongool.
Ai ai. Nog steeds hongerende? Je moet eigenlijk elke maand een grote zak rijst (oid) kopen, zodat je tegen het einde van de maand nog in ieder geval íets in huis hebt.
Oud 19-09-2011, 15:40
Pierrot
Pierrot is offline
Net even Turks brood en humus gehaald, dus ik heb wel eten, maar mijn lichaam is me nog aan het straffen. Mijn zusje is nu daadwerkelijk onderweg dus zo is er ook avondeten, .
Oud 19-09-2011, 15:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hmmmm humus <3
Oud 19-09-2011, 15:43
Pierrot
Pierrot is offline
Oh, en ik heb een snickers gegeten want volgens de reclame stilt dat stevige trek.
Oud 19-09-2011, 15:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga lasagne maken straks
Oud 19-09-2011, 15:44
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ik ga lasagne maken straks
. Dat staat hier ook zeker eens in de week op het menu. Vooral handig als er wat mensen blijven eten.
Oud 19-09-2011, 15:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Paranoide naamzoek Je kent hem vast al, maar: Portal in Minecraft!

Oud 19-09-2011, 15:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Is het een draak van een wijf, ja?
?
Oud 19-09-2011, 15:45
Verwijderd
'wat is je planning verder nu?'
'plannie verder nu? Planie verdé nu? Is dat frans? praat jij frans?'

;d:;dD
Oud 19-09-2011, 15:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
. Dat staat hier ook zeker eens in de week op het menu. Vooral handig als er wat mensen blijven eten.
Ik maak 'em alleen voor mezelf maar heb morgen waarschijnlijk geen zin/tijd om te koken, dus dan kan ik gewoon een restje lasagne opwarmen
Verwijderd
Nog maar 7 pagina's te lezen!
Verwijderd
Planievedenu

gino pietermaai is een guilty pleasure
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nog maar 7 pagina's te lezen!
Welke taal?
Oud 19-09-2011, 15:47
Verwijderd
Citaat:
?
eindbaas

een wijf dat zeer, maar dan ook echt zéér lelijk is
"Ik heb gister een eindbaas verslagen." "Die eindbaas waar je gister mee tongde was sowieso Level 4."
Oud 19-09-2011, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Is ook zo in het geval van oude kunstgeschiedenis (in tegenstelling tot modern). Ik ben héél blij dat ik wat dat betreft geen oud doe
Hebben jullie allemaal zoveel moeite met Duits dan?
Verwijderd
Citaat:
Welke taal?
Engels dit. Overigens ben ik dan pas klaar met wat ik eigenlijk vorige week had moeten lezen en moet ik nog 24 pagina's voor morgen.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
eindbaas

een wijf dat zeer, maar dan ook echt zéér lelijk is
"Ik heb gister een eindbaas verslagen." "Die eindbaas waar je gister mee tongde was sowieso Level 4."
Oh, ik ken eindbazen alleen als 'iets geweldig tofs' dat slaat op mensen, maar ook op dingen.
Oud 19-09-2011, 15:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bij het woord eindbaas denk ik altijd aan het Lucky Luke-spel dat ik vroeger speelde. Er zat aan het eind van level 1 een boef ofzo die heel moeilijk was te verslaan en mijn broertje noemde hem een eindbaas. Ik dacht dat hij dat woord zelf verzonnen had
Verwijderd
Op mijn kalender is rozerood mijn werk, groen Theodoors school en stage, lichtblauw sociale afspraken, donkerblauw andersoortige afspraken zoals de tandarts, paars is deadlines, oranje staat voor dingen die de hele dag duren zoals dat iemand jarig is en grijs is afval dat aan straat moet en we hebben er een pakje viltstiften bij liggen.
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Planievedenu

gino pietermaai is een guilty pleasure
"Let niet op hem, hij is kankerdom", aldus Gino over Ferdi.
Oud 19-09-2011, 15:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Hebben jullie allemaal zoveel moeite met Duits dan?
Ik ben behoorlijk slecht in Duits mogelijk omdat ik een hekel heb aan die leraar en het laatste half jaar gewoon maar niet meer ben gegaan.

Citaat:
Engels dit. Overigens ben ik dan pas klaar met wat ik eigenlijk vorige week had moeten lezen en moet ik nog 24 pagina's voor morgen.
Oei! Maar dat moet wel lukken toch?
Oud 19-09-2011, 15:51
Pierrot
Pierrot is offline
24 pagina's? Mens, waar maak je je druk om?
Verwijderd
Citaat:
jaaaaa ;:;
Verwijderd
KUT

Ik moet een boek maar het is gewoon nergens te krijgen ik haat vanaf nu vakken waarbij ze literatuur opgeven die NIET te krijgen is
Oud 19-09-2011, 15:52
Verwijderd
We hebben ook nog lichtgroen trouwens. Ik weet even niet waar we die voor gebruiken.
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
KUT

Ik moet een boek maar het is gewoon nergens te krijgen ik haat vanaf nu vakken waarbij ze literatuur opgeven die NIET te krijgen is
www.boekwinkeltjes.nl of geef de titel en ik zal het vinden!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
KUT

Oja dat is lekker Direct even kijken of je em kan halen in de bieb!
Oud 19-09-2011, 15:53
Verwijderd
Citaat:

ken je deze al?

een rol massief gouden tape
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten