Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2011, 17:46
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind het een van de leukste Disneys
Welke bedoel je?
Oud 26-09-2011, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop dat je van Phil Collins houdt.

Na Tarzan is er eigenlijk niet veel meer aan. Mja. Lilo en Stitch. En The Princess and the Frog en Tangled.
Lilo en Stitch heb ik eens met een half oog gezien geloof ik, vond er geen hol aan.
The Princess and the Frog ben ik erg benieuwd naar, vooral animatiegewijs vond ik dat er leuk uitzien! En Tangled ook. En dan ben ik er wel weer klaar mee!
Oud 26-09-2011, 17:47
Carn
Carn is offline
Citaat:
Welke bedoel je?
Emperor's
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Lilo en Stitch heb ik eens met een half oog gezien geloof ik, vond er geen hol aan.
The Princess and the Frog ben ik erg benieuwd naar, vooral animatiegewijs vond ik dat er leuk uitzien! En Tangled ook. En dan ben ik er wel weer klaar mee!
Nouja, er komen nog nieuwe uit! Winnie the Pooh weer, en ze zijn vast wel weer met een ander project bezig.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Anastasia is geweldig.
Eens! In het Nederlands though zelfde stem als Esmeralda. Fijne stem.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Emperor's
Hm. Nouja. Smaken verschillen.

Ik heb gisteren een TNG minimarathon gehouden btw
Oud 26-09-2011, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Nouja, er komen nog nieuwe uit! Winnie the Pooh weer, en ze zijn vast wel weer met een ander project bezig.
Ja, maar ik ga ze niet ALLEMAAL kijken hoor. Dat gaat me te ver.

Ik moet nu nog:

Hercules
Mulan
Tarzan
The Emperor's New Groove
Brother Bear
The Princess and the Frog
Tangled

En dan is m'n project eindelijk KLAAR!
Oud 26-09-2011, 17:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dit
Oud 26-09-2011, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik snap opzich je punt wel Heel erg mooi getekend vind ik het niet, en die gezichtenvervormingen waren me ook al eens opgevallen. Maar ik vind dan ook vooral de muziek en het verhaal goed. En Esmeralda dus
Ja, dat zijn ook wel meteen de wat sterkere punten van de film Ik snap ook wel dat mensen de recente Disneys leuk vinden, hoor, 't zijn allemaal best geslaagde familieanimatiefilms met vrij clichématige maar daarom niet minder effectieve drama-elementen. Dus logisch dat het aanslaat, zeker aangezien er weinig concurrentie is binnen de grootschalige (2D)-animatie.

Het zijn alleen bepaald geen meesterwerken, dus dat is vooral waar ik tegenin ga. Want in tegenstelling tot andere soortgelijke films (romantische komedies met Hugh Grant, bijvoorbeeld) krijgen deze producties wel onverdiend veel lof.
Oud 26-09-2011, 17:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
OMG Winnie de poeh met zijn honingobsessie en dat stomme joch Janneman Robinson. Die naam ook
Oud 26-09-2011, 17:51
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, maar ik ga ze niet ALLEMAAL kijken hoor. Dat gaat me te ver.

Ik moet nu nog:

Hercules
Mulan
Tarzan
The Emperor's New Groove
Brother Bear
The Princess and the Frog
Tangled

En dan is m'n project eindelijk KLAAR!
Maar dan sla je Fantasia 2000, Atlantis, Treasure Planet, Lilo en Stitch, Home on the Range, Chicken Little, Meet the Robinsons en Bolt over!
Verwijderd
Citaat:
Maar dan sla je Fantasia 2000, Atlantis, Treasure Planet, Lilo en Stitch, Home on the Range, Chicken Little, Meet the Robinsons en Bolt over!
Dat klopt! Ik blijf niet aan de gang
Oh trouwens, misschien dat ik Fantasia 2000 ook nog wel meepik dan.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind Sneeuwwitje niet leuk. En assepoester ook niet. En doornroosje ook niet. Ligt niet aan de animatie ofzo, gewoon, ik vond er geen flikker aan
Carn
Carn is offline
ik moet Ponyo en Howl's Moving Castle nog kijken. Hmm.

En Grave of the Fireflies
Oud 26-09-2011, 17:52
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind Sneeuwwitje niet leuk. En assepoester ook niet. En doornroosje ook niet. Ligt niet aan de animatie ofzo, gewoon, ik vond er geen flikker aan
waarschijnlijk te weinig felle kleurtjes!
Oud 26-09-2011, 17:53
Verwijderd
Citaat:
?

El Shaddai?
Mm, nee. Het was iets vrij futuristisch. Fuuuu ik kan er niet op komen, dit blijft nog dagen in mijn hoofd zitten Het scheen ook helemaal geen bijzonder boeiende game te zijn verder, alleen visueel uniek binnen het game-medium, dus daarom wel een kijkje waard.
Verwijderd
Citaat:
Als ik ze allemaal gekeken heb ga ik ze op volgorde zetten, van favo naar minst favo.

Kan me er nu al op verheugen, lijstjes maken <3
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mm, nee. Het was iets vrij futuristisch. Fuuuu ik kan er niet op komen, dit blijft nog dagen in mijn hoofd zitten Het scheen ook helemaal geen bijzonder boeiende game te zijn verder, alleen visueel uniek binnen het game-medium, dus daarom wel een kijkje waard.
Journey? (op de Ps3?)
Verwijderd
Citaat:
En doornroosje ook niet.
Oud 26-09-2011, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Sneeuwwitje niet leuk.
Hij is wel mooi, en knap en op momenten best vermakelijk, maar echt LEUK vind ik hem ook niet echt meer.
Oud 26-09-2011, 17:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat klopt! Ik blijf niet aan de gang
Oh trouwens, misschien dat ik Fantasia 2000 ook nog wel meepik dan.
Ja, als je er een meepikt moet je die wel doen!

Just curious: heb je alleen animatie gekeken, of doe je ook die animatie/live-action combi's (Mary Poppins, Bedknobs & Broomsticks, Enchanted, Peter en de Draak etc.)?
Oud 26-09-2011, 17:55
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
waarschijnlijk te weinig felle kleurtjes!
Nee hoor, lezen ik vind de verhalen niet boeiend.
Oud 26-09-2011, 17:55
Verwijderd
Doornroosje was saai en kut, maar ik waardeer hem heel erg om de looks
Oud 26-09-2011, 17:56
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Assepoester en Doornroosje zijn wel een beetje mijn gay guilty pleasures

Sneeuwwitje heb ik al heel lang niet meer gezien. Ik heb de bluray in mijn kast, maar ik wacht nog op een geschikt moment.
Verwijderd
Citaat:
Ja, als je er een meepikt moet je die wel doen!

Just curious: heb je alleen animatie gekeken, of doe je ook die animatie/live-action combi's (Mary Poppins, Bedknobs & Broomsticks, Enchanted, Peter en de Draak etc.)?
Nee, heb alleen animatie gedaan. Want ik ben bezig met dingen leren en kijken over animatie, Disneyfilms kijken was slechts een onderdeel daarvan
Verwijderd
Citaat:
Journey? (op de Ps3?)
Neenee, hoewel Journey me ook interessant lijkt Dit speelde zich af in een stad (?) en het zat propvol modern en futuristisch design. Met allemaal modern meubilair en afgeronde gestroomlijnde hoeken. Alles was wit en hier en daar had je appelgroene muren of glazen wanden.
Oud 26-09-2011, 17:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

Sneeuwwitje heb ik al heel lang niet meer gezien. Ik heb de bluray in mijn kast, maar ik wacht nog op een geschikt moment.
Moet kunnen maar assepoester vond ik nooit zo leuk en doornroosje gaat meer over de feeën dan over haar.
Oud 26-09-2011, 17:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Doornroosje was saai en kut, maar ik waardeer hem heel erg om de looks
Ik vind de muziek zo mooi <3

Citaat:
Nee, heb alleen animatie gedaan. Want ik ben bezig met dingen leren en kijken over animatie, Disneyfilms kijken was slechts een onderdeel daarvan
Maar Mary Poppins is een van de beste Disneyproducties!
Oud 26-09-2011, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Moet kunnen maar assepoester vond ik nooit zo leuk en doornroosje gaat meer over de feeën dan over haar.
Ja klopt, ze zit 18 minuten in de film

En die feeën worden op den duur bloedirritant ja.
Oud 26-09-2011, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de muziek zo mooi <3

Maar Mary Poppins is een van de beste Disneyproducties!
Ja, beste schmeste. Ik heb hem een tijdje geleden wel gekeken hoor.

Maar alles ging zooooo llaaannnnggggg dooooorrrrrrr, ik werd er gestoord van.

Vond hem niet echt geweldig, juist dat animatie/liveaction stuk niet. Bloedirritant.

Sorry haat me niet
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat boeit niet! Als het alleen maar over een slapende prinses zou gaan zou het erg saai zijn. En Malificent is gewoon fantastisch, Eleanor Audley is echt heerlijk om te zien/horen.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mary Poppins is leuk ja
Uice
Uice is offline
Hunchback heeft een van de beste schurken van alle Disneys, en een van de beste schurkenliederen.

Hercules is waardeloos.
Oud 26-09-2011, 18:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, beste schmeste. Ik heb hem een tijdje geleden wel gekeken hoor.

Maar alles ging zooooo llaaannnnggggg dooooorrrrrrr, ik werd er gestoord van.

Vond hem niet echt geweldig, juist dat animatie/liveaction stuk niet. Bloedirritant.

Sorry haat me niet
Een piepklein beetje wel nu sorry
Oud 26-09-2011, 18:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat boeit niet! Als het alleen maar over een slapende prinses zou gaan zou het erg saai zijn. En Malificent is gewoon fantastisch, Eleanor Audley is echt heerlijk om te zien/horen.
Nederlandstalig
Oud 26-09-2011, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Een piepklein beetje wel nu sorry
Ik heb nog water voor je gepakt toen je misselijk voor pampus lag
Oud 26-09-2011, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Hunchback heeft een van de beste schurken van alle Disneys, en een van de beste schurkenliederen.
Omg ja, ik wist niet wat ik zag.
Oud 26-09-2011, 18:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Etenstijd!
Oud 26-09-2011, 18:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En daarna Jeff Dunham en de Roast of Charlie Sheen
Oud 26-09-2011, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Dobie: Nou, L.A. Noire dus, dat is de voornaamste waar ik naar uitkijk En, oi, ai, hoe heette hij. Die ene game waar een tijd geleden zo'n ophef over was, die hele stilistische met allemaal moderne achtergronden. Alles was strak en wit met groen. Doet dat een belletje rinkelen? Ik ben aan het zoeken in m'n geschiedenis en m'n mapje met gave gamegerelateerde concept art maar ik kan 'm niet vinden.
Uuh, bedoel je niet.. Mirror's Edge?
Oud 26-09-2011, 18:06
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nederlandstalig
Je doet jezelf tekort.

Citaat:
Ik heb nog water voor je gepakt toen je misselijk voor pampus lag
Ik weet het, ik weet het, maar ik ben opgegroeid met Mary Poppins, duisent keer gezien, ken het script, de muziek, de dansjes, zelfs de mimiek van de acteurs uit mijn hoofd, ik kan het niet helpen een heel klein beetje te sterven van binnen als iemand de film niet mooi vindt, zelfs als het iemand is die zo dicht bij mijn hart staat als jij!
Oud 26-09-2011, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Ooooh Winnie de Pooh is waarschijnlijk wel mijn lievelings. <3
Oud 26-09-2011, 18:07
Verwijderd
Sneeuwwitje is prachtig vanwege de historische waarde. Ze hebben het hele animatiegenre zo'n beetje uitgevonden met die film. Zeggen dat je die niet leuk vindt is zoiets als kijken naar het allereerste schilderij ooit en dan zeggen van 'nou, best een kutschilderij, hoor'.

Doornroosje is fantastisch en als je iets als Hercules beter vindt dan houd je gewoon niet van Disneyfilms. Hij bestaat namelijk uit exact dezelfde elementen als de huidige films, maar dan goed uitgevoerd. Dus als je hem saai vindt dan gaat het je niet om de (vrij oppervlakkige) dingen die typerend zijn voor Disney, maar om de (nog veel oppervlakkigere) moderne stilistische elementen. De truukjes. De 'lekker kijken naar bewegende plaatjes'. The 'tude.
Martiño
Martiño is offline
Nouja, Hercules is als film best aardig, dus het is imo geen schande om hem leuk te vinden, maar voor een Disneyfilm is het maar matigjes.
Verwijderd
Citaat:
Uuh, bedoel je niet.. Mirror's Edge?
Ook niet, helaas. Het was nog veel strakker en futuristischer allemaal. Waarom kom ik er niet op
Oud 26-09-2011, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Je doet jezelf tekort.

Ik weet het, ik weet het, maar ik ben opgegroeid met Mary Poppins, duisent keer gezien, ken het script, de muziek, de dansjes, zelfs de mimiek van de acteurs uit mijn hoofd, ik kan het niet helpen een heel klein beetje te sterven van binnen als iemand de film niet mooi vindt, zelfs als het iemand is die zo dicht bij mijn hart staat als jij!

Nee dan snap ik het wel. Het is voor mij geen jeugdsentiment, dat scheelt al een hoop.
Verwijderd
de aristo katten of lady en de vagebond
Verwijderd
Citaat:
[...] en doornroosje gaat meer over de feeën dan over haar.
Ja, een briljante verhaaltechnische zet was dat Zeker voor die tijd.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nouja, Hercules is als film best aardig, dus het is imo geen schande om hem leuk te vinden, maar voor een Disneyfilm is het maar matigjes.
Hij is behoorlijk lelijk, de held is niet sympathiek en het plot hangt aan elkaar van onwaarschijnlijkheden met allerlei gaten ertussen.

Bovendien getuigt het van Disneys vervelende gewoonte in ieder pantheon een schurk te zoeken.
Oud 26-09-2011, 18:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
Aan Doornroosje is niets guilty, hoor.

Regels voor berichten