Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet nu nog: Hercules Mulan Tarzan The Emperor's New Groove Brother Bear The Princess and the Frog Tangled En dan is m'n project eindelijk KLAAR! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het zijn alleen bepaald geen meesterwerken, dus dat is vooral waar ik tegenin ga. Want in tegenstelling tot andere soortgelijke films (romantische komedies met Hugh Grant, bijvoorbeeld) krijgen deze producties wel onverdiend veel lof. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kan me er nu al op verheugen, lijstjes maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Just curious: heb je alleen animatie gekeken, of doe je ook die animatie/live-action combi's (Mary Poppins, Bedknobs & Broomsticks, Enchanted, Peter en de Draak etc.)?
||
Citaat:
![]() Sneeuwwitje heb ik al heel lang niet meer gezien. Ik heb de bluray in mijn kast, maar ik wacht nog op een geschikt moment. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar alles ging zooooo llaaannnnggggg dooooorrrrrrr, ik werd er gestoord van. Vond hem niet echt geweldig, juist dat animatie/liveaction stuk niet. Bloedirritant. Sorry ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Sneeuwwitje is prachtig vanwege de historische waarde. Ze hebben het hele animatiegenre zo'n beetje uitgevonden met die film. Zeggen dat je die niet leuk vindt is zoiets als kijken naar het allereerste schilderij ooit en dan zeggen van 'nou, best een kutschilderij, hoor'.
Doornroosje is fantastisch en als je iets als Hercules beter vindt dan houd je gewoon niet van Disneyfilms. Hij bestaat namelijk uit exact dezelfde elementen als de huidige films, maar dan goed uitgevoerd. Dus als je hem saai vindt dan gaat het je niet om de (vrij oppervlakkige) dingen die typerend zijn voor Disney, maar om de (nog veel oppervlakkigere) moderne stilistische elementen. De truukjes. De 'lekker kijken naar bewegende plaatjes'. The 'tude. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee dan snap ik het wel. Het is voor mij geen jeugdsentiment, dat scheelt al een hoop. |
![]() |
||
Citaat:
Bovendien getuigt het van Disneys vervelende gewoonte in ieder pantheon een schurk te zoeken.
|
|