Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2013, 09:03
Verwijderd
Klopt, ik ben nog steeds gestopt. In het begin was het moeilijk, ik woon alleen en ik kan gewoon binnen roken zonder dat iemand daar last van heeft, dus ik rookte dan ook heel veel gewoon achter de computer of als ik een film aan het kijken was en dat was best vervelend, je zit 24/7 in een omgeving waar je altijd kan roken en hebt gerookt. Ik ben een paar keer de fout in gegaan, een bepaalde stressvolle dag kwam ik toevallig nog een restje tabak tegen in een pot, dat heb ik toen op gerookt, met uitgaan ging het wel eens mis of als ik veel stress had, maar mijn vrienden boden geen sigaretten aan uit zichzelf, enkel als ik duidelijk in een noodsituatie zat, kreeg ik er een Maar stoppen is stoppen en niet opgeven omdat je de fout in gaat, dat is de beste tip die ik heb, als je met iets wil stoppen of iets veranderen, moet je blijven volhouden. Niet maar terug beginnen omdat het geen zin meer heeft omdat je de fout in bent gegaan. Bijna niets gaat perfect van de eerste keer. In de fout gaan is ook niet erg, gewoon verder gaan met stoppen ^^

In het begin had ik kauwgom geprobeerd, maar ik hou niet van kauwgom. Ik had ook wat lolly's, maar mijn grootste redding was zoethout. Heeft het zelfde formaat als een sigaret (wel wat langer), dat heb ik echt flink versnipperd.

Nu heb ik er geen behoefte meer aan, ook niet als ik ergens moet wachten (dat is lastig als je net bent gestopt, wachten op een bus ofzo), het enige moment dat ik het mis, is als ik op café zit (we hebben ook een café waar nog gerookt wordt) en tijdens het uitgaan of larpen. Maar ik ben niet zo gek om daarvoor weer te gaan roken ^^ Misschien schaf ik me wel een sisha-pen aan
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten