Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
sjonge jonge zeg
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pff, soms vraag ik me echt af hoe lang ik dit versnipperde leven nog trek. Al die verschillende banen en klussen en projecten en blugh. Zo van het ene naar het andere vliegen, en dat je dan nog net bezig bent met het verwerken of het bijkomen van het vorige en dan moet je je alweer focussen op een ander project, met in je achterhoofd iets dat weer wat verder weg ligt, maar toch ook al dichterbij komt en waar je nog veel te weinig over nagedacht hebt. En dat je dan onderweg eigenlijk ook nog die toelie bij moet houden voor op de langere termijn. Niet te doen jong.
|
![]() |
|
Ja jong, ga dan iets vasts zoeken, jong! Maar aan de andere kant, je kan nu nog allerlei verschillende dingen doen en zien, iets wat mss niet meer kan als je ´ouder´ bent. Geniet nog even van de afwisseling en ga dan gewoon iets doen wat het tofste is van allemaal.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Geil hoor, Ratio!
PS: Net terug van Life of Brian in de Pieterskerk. Was tof, alleen de studenten theatervereniging moest weer zonodig verkleed rondhupsen en over the top theatraal doen. De enige leukerd was 'Brian', een of andere ginger kerel met een baardje, die overal 'Romanes Eunt Domus' posters ging ophangen (waarna centurions er 'Romani ite domum' overheen plakte) en vluchten van het volk dat 'm wilde stenigen. Ineens kwam 'ie naast ons zitten, een beetje om zich heen kijkend of er niks aan de hand was en toen zei 'ie 'psst, thanks for the cover!' en rende 'ie weer weg huhuh. Morgen ga ik naar een halloweenfeestje van de studentenvereniging waar hij ook bij zit... Mss is 'ie er ook wel. ![]() Oh ja, en de film... aan het eind gingen er een paar mensen meezingen met 'always look on the bright side of life' en de rest zat zich in te houden, of alleen een beetje heen en weer te wiebelen, en ik kreeg de slappe lach van het hoge Tros meeklap-gehalte. ![]()
|
Ik weet niet wat er net met me aan de hand was, maar ik werd hoe dan ook bang op mijn kamer. Ik hoorde allemaal insecten. Dus ik ging naar de keuken en trof mijn oom in verregaande staat van dronkenschap. Niet gewoon een beetje van dat hij onsamenhangende verhalen vertelde, maar hij was echt met lucifers aan het gooien enzo. Dus ik zette me over mijn plotselinge insectenangst heen, sprak met hem en wist hem zover te krijgen dat hij gewoon ging slapen in de woonkamer, in zijn bed. Dus dat doet hij nou. Daarna heb ik de keuken opgeruimd, lichten uitgedaan die 's nachts niet horen te branden en de tv uitgezet. Hij slaapt nog steeds en praat niet eens, en de keuken is zo'n beetje netjes. Ik ben nu heel trots op mezelf dat ik midden in de nacht het huis op orde heb gekregen en twijfel of ik nu thee zal gaan drinken of slapen.
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Nee, die mogelijkheid is er niet, want het verdient ook voor geen meter, en ik heb het geld hard nodig. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Die Mauro is een aanwinst voor de Nederlandse maatschappij; hij spreekt goed Nederlands (nouja, Limburgs, maar dat is hem vergeven), wil studeren en heeft geen strafblad. ![]()
|
![]() |
|
|