Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb meestal gewoon zo'n tijdelijke irritatie, bijvoorbeeld als er kinders in het restaurant waar ik werk van hun goedbedoelende ouders vlak voor de uitgang naar de keuken met speelgoedautootjes mogen spelen, en ik er dan met mijn dienblad omheen moet laveren om a) niet op een kind te trappen en b) niet te struikelen over die godvergeten autootjes om alles heel bij de goede tafel af te leveren, dan heb ik echt zoiets van argh, ouders, voed je kinderen een beetje op, maar als ik dan klaar ben met werken is mijn irritatie ook weer klaar. Verder ben ik best een vredelievend persoon
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ik dacht dat het nu wel voorbij zou zijn met het gezeur, want: Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik haat het feit dat, als iemand een probleem heeft met jou, dat niet in je face zegt, maar er omheen gaat.
Bijv. iemand wil geen contact met je of ergert zich aan jou, dat hij/zij jouw dan verwijderd als friend op hyves, facebook, etc. Zeg het gewoon in z'n gezicht, anders is het gewoon zwak. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vanaf aanstaande maandag elke dag stage van 9 tot 5 en werken van 6 tot 9. Mijn leven wordt een hel. Daarnaast ruzies met mn vriend, thuissituatie dat minder gaat. Ben ook nog eens verlegen. Voel me zo vaak down. Uit boosheid ga ik maar alcohol zitten drinken. Snijden doe ik al niet meer. FML.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
school, waar je niks mag en alles moet, en waar je 0.0 rechten hebt,
mensen die altijd aandacht nodig hebben mensen die niet uit komen voor hun geloof mensen die altijd aan men kop zitten te zeuren mensen die zich beter voelen dan anderen mensen die mij altijd verbeteren mensen die altijd alleen maar kijken naar hoe je er van buiten uit ziet, en ja dat zijn er nog al veel... mensen die al een oordeel over je hebben voordat ze je kennen ik kan echt nog wel een uur door typer waar ik me aan erger....... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat is seks? Dekaloog | 49 | 03-08-2016 22:46 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendje heeft na twee dagen al twijfels, wat nu? k@rlijn | 22 | 05-05-2010 18:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
OOrzaak amerika haat juno | 184 | 19-03-2005 12:39 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Wat haat jij aan software? Mu | 24 | 29-05-2004 19:28 | |
De Kantine |
wat haat jij? Yezzica | 13 | 12-11-2003 19:05 | |
Muziek |
Wie HAAT jij in de muziekwereld? Verwijderd | 195 | 24-06-2003 17:42 |