Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
In ieder geval bedankt voor het adres! (Je hebt geen idee hoe dichtbij ik dan was bij die winkel 3 weken geleden...) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben een hele týjd terug ýn batavýastad geweest. Het výel me wel een beetje tegen. Ik heb er wel 2 truýtjes van replau gekocht en een jas van dkny. Zelf zou ýk nýet zo snel naar batavýasta gaan, maar omdat ýk ýn almere woon ýs het redelýjk dýchtbýj. Overýgens býj Cýnderela verkopen ze wel aardýge schoenen, maar dýe wýnkel zýt ook ýn de kalverstraat...
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vond het best chill daar. Ben op een regenachtige dag geweest en er was bijna niemand! Heb voor 42 euro ofzo drie truitjes en een rokje gekocht (Mango, NafNaf, P ofzo en Ralph Lauren). Als je goed zoekt is er altijd wel wat leuks te vinden wat goedkoop is. Misschien heb ik wel geluk gehad ofzo maar ik vond het echt een geslaagde dag daar maar misschien komt dat ook omdat ik er erg weinig van had verwacht.
|
![]() |
|
Ben er twee weken geleden geweest, was best aardig. Was toen ook nog eens extra uitverkoop, heb een simpele, basic driekwart broek van Jackpot gekocht voor 8,75, stond op het kaartje dat 'ie ooit fl 129,95 was. O ja, en nog een korte broek van Dockers voor 25,-, weet niet of dat echt goedkoop is, maar ik vond het wel meevallen en had toch nog zo'n ding nodig voor vakantie.
Maar ik geloof dat dit wel mazzeltjes waren, want het meeste was of zooi (zoals bij Mango, bijvoorbeeld), of amper goedkoper. |
![]() |
|
nou toevallig zijn mn ouders dr vandaag heen met mn spaanse nichtjes die hier op vakantie zijn... ze vroegen nog ofdat ik meewou maar neh ik had dr nog nooit van gehoord
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
2) FbNo1, longsleeve, toevallig wit / beetje transaparant en in de nek in 't blauw: D&G Dolce & Gabbana ? Die heb ik eergister voor 60 euro gekocht ![]() *zich genaaid voelt dan* |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaipen tot half 2 #1747 Little Phoebe | 500 | 03-12-2012 17:27 | |
Liefde & Relatie |
Topic voor tips wat te doen met elkaar (dates, dagelijks enz.) Verwijderd | 500 | 31-05-2007 17:32 | |
Lifestyle |
2ehandswinkels en Outletstores. rodina | 55 | 29-01-2003 19:20 | |
Lifestyle |
g-sus Wiccan | 20 | 12-08-2002 21:59 | |
Lifestyle |
wat heb je voor het laatst gekocht? punkyfish | 450 | 27-07-2002 14:30 | |
Games |
Sim life en Sim Earth L@CuTu$ | 5 | 09-01-2002 16:28 |