Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2002, 17:48
maudje
maudje is offline
Citaat:
Biertjehakken schreef:

Tjonge 'flikker' eens op met je new york en je foute 'designers' kleding, die gasten zijn allemaal flessentrekkers, denk eens na man!
Ja precies, en dat hij nou heilig wil geloven dat, dat t-shirtje met geweldige print echt door meneer Dolce en Gabanna themselve ontworpen is...

Ik denk het ook....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2002, 18:13
Feestbeest nummer 1
Feestbeest nummer 1 is offline
Duh, ik ben niet gek, die lui hebben een designafdeling van heb ik jou daar...
Oud 15-08-2002, 22:50
S
S is offline
Citaat:
Feestbeest nummer 1 schreef:

Ja tuurlijk kan ik je het adres geven van Century 21: 21 Cortland St. en het zit aan de oostkant van Ground Zero, als je uitstapt op Chambers St. met de subway is het 2 straten lopen, en als je uitstapt op WTC sta je er meteen voor!
Op WTC kun je niet meer opstappen he. De metrorails liep onder de parkeergarage van het WTC door, die is nu op de metrokaarten roze (ipv rood) gemaakt.

In ieder geval bedankt voor het adres! (Je hebt geen idee hoe dichtbij ik dan was bij die winkel 3 weken geleden...)
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 13:50
Verwijderd
Ik ben een hele týjd terug ýn batavýastad geweest. Het výel me wel een beetje tegen. Ik heb er wel 2 truýtjes van replau gekocht en een jas van dkny. Zelf zou ýk nýet zo snel naar batavýasta gaan, maar omdat ýk ýn almere woon ýs het redelýjk dýchtbýj. Overýgens býj Cýnderela verkopen ze wel aardýge schoenen, maar dýe wýnkel zýt ook ýn de kalverstraat...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 17:13
Feestbeest nummer 1
Citaat:
bertbart schreef:
Ik ben een hele týjd terug ýn batavýastad geweest. Het výel me wel een beetje tegen. Ik heb er wel 2 truýtjes van replau gekocht en een jas van dkny. Zelf zou ýk nýet zo snel naar batavýasta gaan, maar omdat ýk ýn almere woon ýs het redelýjk dýchtbýj. Overýgens býj Cýnderela verkopen ze wel aardýge schoenen, maar dýe wýnkel zýt ook ýn de kalverstraat...
Hahahaha klote he, zo'n turks toetsenbord daar had ik vorig jaar ook problemen mee !
Oud 17-08-2002, 17:14
Feestbeest nummer 1
Citaat:
S schreef:

Op WTC kun je niet meer opstappen he. De metrorails liep onder de parkeergarage van het WTC door, die is nu op de metrokaarten roze (ipv rood) gemaakt.

In ieder geval bedankt voor het adres! (Je hebt geen idee hoe dichtbij ik dan was bij die winkel 3 weken geleden...)
1 station is in ieder geval weer open, daar waar de red en blue line samenkomen, want daar ben ik opgestapt toen ik weer uptown ging
Oud 17-08-2002, 18:50
Verwijderd
Ik vond het best chill daar. Ben op een regenachtige dag geweest en er was bijna niemand! Heb voor 42 euro ofzo drie truitjes en een rokje gekocht (Mango, NafNaf, P ofzo en Ralph Lauren). Als je goed zoekt is er altijd wel wat leuks te vinden wat goedkoop is. Misschien heb ik wel geluk gehad ofzo maar ik vond het echt een geslaagde dag daar maar misschien komt dat ook omdat ik er erg weinig van had verwacht.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 22:08
laula
laula is offline
Ben er twee weken geleden geweest, was best aardig. Was toen ook nog eens extra uitverkoop, heb een simpele, basic driekwart broek van Jackpot gekocht voor 8,75, stond op het kaartje dat 'ie ooit fl 129,95 was. O ja, en nog een korte broek van Dockers voor 25,-, weet niet of dat echt goedkoop is, maar ik vond het wel meevallen en had toch nog zo'n ding nodig voor vakantie.

Maar ik geloof dat dit wel mazzeltjes waren, want het meeste was of zooi (zoals bij Mango, bijvoorbeeld), of amper goedkoper.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 11:41
Roxy
Roxy is offline
nou toevallig zijn mn ouders dr vandaag heen met mn spaanse nichtjes die hier op vakantie zijn... ze vroegen nog ofdat ik meewou maar neh ik had dr nog nooit van gehoord maar het idee van een gemaakt centrum stond me nie zo aan en tis te warm...
Oud 18-08-2002, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Feestbeest nummer 1 schreef:

Hahahaha klote he, zo'n turks toetsenbord daar had ik vorig jaar ook problemen mee !
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 13:41
Verwijderd
Citaat:
maudje schreef:

Ja precies, en dat hij nou heilig wil geloven dat, dat t-shirtje met geweldige print echt door meneer Dolce en Gabanna themselve ontworpen is...

Ik denk het ook....
1) Dolce & Gabbana
2) FbNo1, longsleeve, toevallig wit / beetje transaparant en in de nek in 't blauw:
D&G
Dolce & Gabbana

?
Die heb ik eergister voor 60 euro gekocht
*zich genaaid voelt dan*
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 18:40
Feestbeest nummer 1
Citaat:
prototype schreef:

1) Dolce & Gabbana
2) FbNo1, longsleeve, toevallig wit / beetje transaparant en in de nek in 't blauw:
D&G
Dolce & Gabbana

?
Die heb ik eergister voor 60 euro gekocht
*zich genaaid voelt dan*
...tja....
Oud 19-08-2002, 00:58
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Nou ik von et maar niks.. Geen leuke dingen gewoon.. En de prijs is ook niet dat je denkt van jezus wat goedkoop..
Oud 19-08-2002, 06:47
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
LeRatLuciano schreef:

designer?

die tshirts en longsleeves zijn even goed fabriekwerk en komen net zo uit de fabriek rollen als de nike shirts

ik denk niet dat die dingen echt met de hand worden gemaakt door meneer dolce en meneer gabanna

Rat
maar ja, moschino & jpg (jeans) zijn qua design werk wel 10x exclusiever dan nike... en ach d&g heeft ook een deel van de collectie dat veel minder massa werk is dan bijv. nike .. merk je ook meteen aan de prijs, maar ok status he
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten