Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Physician, Author |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
regel 1: Als landen ruzie met elkaar hebben, dan moeten ze geen oorlog voeren. regel 2: gebruik wapens met mate Als je het bekijkt heb je heel ergens in de verte misschien een punt, maar het is gewoon te zwart wit. Je kunt het allemaal niet zo makkelijk voor je zien. Oh en btw. Een quote van een iemand die de titel dr. draagt, geeft je nog niet gelijk |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Laten we echter even teruggaan naar jouw hoofdpijnregels; Citaat:
1) Drinkt terwijl hij zich prima voelt. 2) Met "mate" drinkt. (wat is met mate? Voor de een is 6 bier met mate, voor de ander 2) zal het risico op verslaving bij hem logischerwijs een stuk hoger liggen. De doc bepleit juist dat je naar --> de persoon zelf <-- moet kijken als het om verslavingen gaat. Welnu, hoe betrouwbaar maakt dat die regels precies als voor iedereen wat anders van toepassing is? In mijn ogen zijn ze vrij nietszeggend. En trouwens, als je een blije roker bent die 'met mate' rookt en je wilt er opeens mee ophouden dan zal dat nog vies tegenvallen. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
http://pdfcast.org/pdf/drug-harms-in...ision-analysis In die grafiek zie je de score "Injury" per drug. Injury staat voor: Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast zegt je grafiek op pagina 6 ook al niet wat ik wil weten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat ik vooral belangrijk vind is de schade die het toebrengt aan de gebruiker, dat is voor mij immers van toepassing. Daarom heb ik een lijstje opgesteld qua schadelijkheid, gebaseerd op dat onderzoek. Hier is 'ie: 1: Tabak 2: Alcohol 3 & 4: Crack Cocaïne & Methamfetamine (crystal meth) 5: Khat 6 & 7 & 8: Amfetamine (speed) & Cocaïne & Ketamine 9. & 10: GHB & Anabole Steroïden 11 & 12 & 13: XTC, Cannabis, Mephedrone Kanttekening is wel dat het hier om "drug-specific damage" gaat en niet inclusief "drug-related damage". |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |