Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het enige wat ik me nog kan herinneren wat kut was, waren al die uren kijken/lezen voor Frans en Duits (en Engels). Wat ik nooit echt deed. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
En ik heb in de bovenbouw maar 1 echt werkstuk gemaakt dat ik vervolgens in enigszins aangepaste vorm voor Engels, Nederlands, natuurkunde, maatschappijleer en zelfs levensbeschouwing heb gebruikt, maar dat verhaal heb ik ook al duizend keer verteld.
|
Verwijderd
|
Ik heb niet zo heel veel langere werkstukken hoeven te maken, maar wel vaker korte practicumverslagjes enzo. Maar dat vond ik nooit zo erg, want dan schreef iedereen twee bladzijdes en dan was het ook weer genoeg. En vooral geen plaatjes bij natuurkunde en wel bij biologie.
|
![]() |
|
Ik moest voor NG/NT wel wat oprachten/werkstukken maken, maar dan meer dingen die natuurkundige proeven beschreven enzo, dus dat was nooit zo veel.
(edit: Wat Uomi al zei dus.) Oh ja, en voor GYM! Ik moest in het studiehuis elk semester 3 sporten kiezen om te doen en daar moest je dan een verslag over schrijven. Wtf. één van de redenen waarom ik gestopt ben met die onzin.
|
|