Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2012, 11:22
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
De meeste vrouwen kunnen dat niet.
De meeste mannen juist wel.
Wat een onzin
Oud 01-06-2012, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin
Bij ons op school is dat heel duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 17:21
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik zou gewoon een komkommer in mijn kut stoppen en dan zien we wel of ik nog meer wensen heb.
Dát is het eerste dat jij zou doen?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 17:22
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het is natuurlijk waar dat er vanuit de traditie meer mannen zijn die zich bezig houden met techniek, maar dat wil niet zeggen dat ze per definitie kastje precies kunnen timmeren en vrouwen niet. Een ander stereotype is zelfs dat vrouwen nauwkeuriger werken dan mannen en die zouden dus beter een kastje precies timmeren. En uiteindelijk is het gewoon een kwestie van het aanleren en een goede motoriek.

En het vooroordeel dat mannen wel en vrouwen niet met computers kunnen omgaan is zo beledigend, onjuist en antiek dat ik er nog niet eens op in ga.
Oud 01-06-2012, 17:37
Verwijderd
Spoiler

Dat vrouwen dat niet kunnen ben ik het er niet mee eens.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 17:41
Verwijderd
Citaat:

Dat vrouwen dat niet kunnen ben ik het er niet mee eens.
Wat?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Wat?
Vrouwen kunnen heus wel omgaan met computers en dingen bouwen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 17:46
Verwijderd
Gemiddeld gezien verschillen vrouwen van mannen. Gemiddeld gezien verschillen allochtonen ook van autochtonen. Gemiddeld gezien verschillen mensen die te vroeg zijn geboren van mensen die te laat zijn geboren. Net zoals mensen die een rolletje van hun tong kunnen maken, en mensen die dat niet kunnen. Maar het is niet alsof je veel met die informatie kan.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Gemiddeld gezien verschillen vrouwen van mannen. Gemiddeld gezien verschillen allochtonen ook van autochtonen. Gemiddeld gezien verschillen mensen die te vroeg zijn geboren van mensen die te laat zijn geboren. Net zoals mensen die een rolletje van hun tong kunnen maken, en mensen die dat niet kunnen. Maar het is niet alsof je veel met die informatie kan.
Ja, maar het gaat om een significant verschil hier. Je kunt stellen dat vrouwen over het algemeen meer discipline hebben, en slechter zijn met computers. Dat is dan inderdaad "gemiddeld gezien", maar het is ook echt een significant verschil.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 17:58
Martiño
Martiño is offline
Je kunt echt niet stellen dat vrouwen slecht zijn met computers. Dat is gewoon niet waar!
Oud 01-06-2012, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Je kunt echt niet stellen dat vrouwen slecht zijn met computers. Dat is gewoon niet waar!
Niet? Misschien komt het omdat vrouwen in het algemeen minder computeren dan mannen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 18:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hij lijkt me wel tof als ik per dag zou kunnen bepalen of ik een jongen of meisje wil zijn. Ik ben altijd al een halve kerel geweest, maar ik vind 't soms wel leuk om me een beetje op te tutten, dus full-time dude zijn, zou ik niet zo'n goed idee vinden.
Ik zou niet een man willen zijn om redenen als 'beter kunnen rekenen' of 'dingen in elkaar zetten' of 'ruimtelijk inzicht', want dat kan ik als vrouw ook prima, maar het hebben van een piemel en meer spierkracht lijkt me wel lachen.
Oud 01-06-2012, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het wel geestig dat veel meisjes zeggen dat ze een meisje gaan neuken. Hoe gaan jullie die zo gauw vinden?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Zo, inderdaad. Enlightenment is denk ik voor iedereen hier net iets te hoog gegrepen qua skills. Ik bedoel, zelf drivers voor je RAID-array in FreeBSD coden.. Netjes!

Ontopic: Fuck yeah. De halve dag in bed, de andere helft paraderen waar het maar kan
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 18:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vind het wel geestig dat veel meisjes zeggen dat ze een meisje gaan neuken. Hoe gaan jullie die zo gauw vinden?
Het voordeel is, als vrouw, dat je weet hoe (gemiddelde) vrouwen denken en wat ze willen (De gemiddelde man schijnt, als ik alle films en TV programma's mag geloven, helemaal niks te begrijpen van wat vrouwen willen). Dus dat zou het dan een stuk makkelijker moeten maken om een vrouw je bed in te krijgen.
Oud 01-06-2012, 18:32
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Het voordeel is, als vrouw, dat je weet hoe (gemiddelde) vrouwen denken en wat ze willen (De gemiddelde man schijnt, als ik alle films en TV programma's mag geloven, helemaal niks te begrijpen van wat vrouwen willen). Dus dat zou het dan een stuk makkelijker moeten maken om een vrouw je bed in te krijgen.
Ja, en ik denk dat bijna iedere vrouw wel een goede vriendin heeft die eventueel het slachtoffer wil zijn in zo'n geval.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 18:39
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dát is het eerste dat jij zou doen?
Bij wijze van spreke dan hè.

Maar ja, natuurlijk, je gaat toch eerst even kijken hoe het met je nieuwe geslachtdelen zit?
Oud 01-06-2012, 18:41
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Bij wijze van spreke dan hè.

Maar ja, natuurlijk, je gaat toch eerst even kijken hoe het met je nieuwe geslachtdelen zit?
Hmm misschien omdat jij een vrouw zou worden.. Maar zou je niet eerst aan je tieten gaan zitten?

Het eerste dat ik zou doen is tegen een boom pissen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 18:42
Vowel
Vowel is offline
Oh en stiekem wil ik ook wel weten of het écht zoveel pijn doet om in je ballen getrapt te worden, of dat mannen gewoon doen alsof.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 18:43
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, maar het gaat om een significant verschil hier. Je kunt stellen dat vrouwen over het algemeen meer discipline hebben, en slechter zijn met computers. Dat is dan inderdaad "gemiddeld gezien", maar het is ook echt een significant verschil.
Los van of het waar is (dat is het niet), is het niet relevant, want het is jij die in van geslacht verandert. Ik neem dus aan dat er alleen maar fysiek iets verandert, en dat je niet opeens ook een persoonlijkheid krijgt die aan de stereotypen voldoet. Dat is net zoiets als een dag homo/neger/Japanner worden en dan opeens van musicals/hip-hop/rare dingen gaan houden.
Oud 01-06-2012, 18:44
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Hmm misschien omdat jij een vrouw zou worden.. Maar zou je niet eerst aan je tieten gaan zitten?
Ja, ik denk het wel.

Citaat:
Het eerste dat ik zou doen is tegen een boom pissen.
Zou je niet eerst aan je platte borstkas zitten, en dan je piemel vasthouden?
Oud 01-06-2012, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Oh en stiekem wil ik ook wel weten of het écht zoveel pijn doet om in je ballen getrapt te worden, of dat mannen gewoon doen alsof.
Ja stiekem doen we allemaal alsof :$

Citaat:
Los van of het waar is (dat is het niet), is het niet relevant, want het is jij die in van geslacht verandert. Ik neem dus aan dat er alleen maar fysiek iets verandert, en dat je niet opeens ook een persoonlijkheid krijgt die aan de stereotypen voldoet. Dat is net zoiets als een dag homo/neger/Japanner worden en dan opeens van musicals/hip-hop/rare dingen gaan houden.
Dat is maar de vraag he
Maar waarschijnlijk bedoelde de topic starter idd dat je vanbinnen zelf wel je eigen geslacht blijft ja.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 18:47
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dan ga ik een kind baren, om te kijken of dat ook allemaal maar een mythe is!
Oud 01-06-2012, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Ik zou gewoon een komkommer in mijn kut stoppen en dan zien we wel of ik nog meer wensen heb.

Citaat:
Gewoon alle dingen doen die je zelf aantrekkelijk zou vinden. Heel eenvoudig.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 18:55
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Dan ga ik een kind baren, om te kijken of dat ook allemaal maar een mythe is!
Je gaat je 9 maanden van tevoren als man laten bezwangeren, of hoe zou dat in z'n werk gaan?

Ik zou me in mijn ballen laten trappen en dan later als ik weer een meisje ben een kind baren zodat ik dan wél weet wat er nou pijnlijker is. Ik ben vooral wel benieuwd wat er zou gebeuren als ik gewoon mijzelf zou zijn maar dan met een XY-chromosoom, dus niet zomaar een willekeurige andere jongen, of ik dan nog dezelfde dingen zou kunnen of andere talenten hebben. En ik zou ook mijn eigen liedjes gaan spelen en kijken hoe dat klinkt.
Oud 01-06-2012, 19:04
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Je gaat je 9 maanden van tevoren als man laten bezwangeren, of hoe zou dat in z'n werk gaan?
Pasgebaard kind stelen, buiten laten opensnijden, kind in de baarmoeder stoppen, buik laten dichtnaaien, kind eruit baren, teruggeven aan de rechtmatige eigenaar. Easy peasy lemon sqeezy.
Oud 01-06-2012, 19:06
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ja, ik denk het wel.

Zou je niet eerst aan je platte borstkas zitten, en dan je piemel vasthouden?
Hmm. Nou ja, om tegen een boom aan te pissen moet ik natuurlijk ook mijn piemel vasthouden.. Maar toch wel, ja. Aan mijn borstkas zitten waarschijnlijk niet.

Ik zou ook ergens bij een sportclub proberen een kleedkamer in te komen en te luisteren naar hoe mannen onderling praten, want daar ben ik wel benieuwd naar.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 19:07
Determination
Determination is offline
Citaat:
Ja? Bij ons op school is het juist andersom, zo'n 4/5 van de meiden gaat een natuurprofiel doen.(Waaronder is ook)
Oud 01-06-2012, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het ook over significante verschillen. Hoe kom je erbij dat vrouwen significant meer discipline hebben en slechter zijn met computers? Leren ze je dat op de bandenplakschool?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 19:16
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Leren ze je dat op de bandenplakschool?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Ja? Bij ons op school is het juist andersom, zo'n 4/5 van de meiden gaat een natuurprofiel doen.(Waaronder is ook)
Lol.
Slimme dames daar.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 19:44
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Pasgebaard kind stelen, buiten laten opensnijden, kind in de baarmoeder stoppen, buik laten dichtnaaien, kind eruit baren, teruggeven aan de rechtmatige eigenaar. Easy peasy lemon sqeezy.
Oud 01-06-2012, 19:44
Martiño
Martiño is offline
Lemon squeezy indeed
Oud 01-06-2012, 20:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wil dit apparaat:

Kijk, ze wonnen een prijs, want het werkt!
Reageren

Regels voor berichten