Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gemiddeld gezien verschillen vrouwen van mannen. Gemiddeld gezien verschillen allochtonen ook van autochtonen. Gemiddeld gezien verschillen mensen die te vroeg zijn geboren van mensen die te laat zijn geboren. Net zoals mensen die een rolletje van hun tong kunnen maken, en mensen die dat niet kunnen. Maar het is niet alsof je veel met die informatie kan.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hij lijkt me wel tof als ik per dag zou kunnen bepalen of ik een jongen of meisje wil zijn. Ik ben altijd al een halve kerel geweest, maar ik vind 't soms wel leuk om me een beetje op te tutten, dus full-time dude zijn, zou ik niet zo'n goed idee vinden.
Ik zou niet een man willen zijn om redenen als 'beter kunnen rekenen' of 'dingen in elkaar zetten' of 'ruimtelijk inzicht', want dat kan ik als vrouw ook prima, maar het hebben van een piemel en meer spierkracht lijkt me wel lachen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Fuck yeah. De halve dag in bed, de andere helft paraderen waar het maar kan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ja, natuurlijk, je gaat toch eerst even kijken hoe het met je nieuwe geslachtdelen zit?
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maar waarschijnlijk bedoelde de topic starter idd dat je vanbinnen zelf wel je eigen geslacht blijft ja. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou me in mijn ballen laten trappen en dan later als ik weer een meisje ben een kind baren zodat ik dan wél weet wat er nou pijnlijker is. Ik ben vooral wel benieuwd wat er zou gebeuren als ik gewoon mijzelf zou zijn maar dan met een XY-chromosoom, dus niet zomaar een willekeurige andere jongen, of ik dan nog dezelfde dingen zou kunnen of andere talenten hebben. En ik zou ook mijn eigen liedjes gaan spelen en kijken hoe dat klinkt.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik zou ook ergens bij een sportclub proberen een kleedkamer in te komen en te luisteren naar hoe mannen onderling praten, want daar ben ik wel benieuwd naar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ogen veranderen snel? Daantje_0705 | 8 | 20-09-2008 12:47 | |
De Kantine |
Wat zou jij graag willen veranderen? TopDrop | 149 | 29-05-2007 16:13 | |
Software & Hardware |
[Linux] Wachtwoord veranderen Verwijderd | 3 | 22-02-2006 06:45 | |
Psychologie |
Het veranderen van een bepaalde instelling/mentaliteit. Quiana | 9 | 05-04-2004 07:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik verander Neliz | 8 | 17-07-2003 21:24 | |
Psychologie |
Leren 'veranderen' mixtape | 12 | 05-06-2003 14:30 |