Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omg jongens, ik heb gewoon honger ![]() |
![]() |
|
Ik kwam een man met zijn 4 jarige dochtertje tegen tijdens het winkelen. Ze verkochten cupcakes voor Kika, omdat een meisje uit zijn dochters klas nog maar 6 maanden te leven had en waren van plan door te gaan als de school op zou houden met de inzamelingsactie. Fijn dat er nog goede mensen op de wereld zijn
![]() En omdat hij zijn dochtertje het woord liet doen (echt een adorable meisje), kon niemand nee zeggen ![]()
|
Verwijderd
|
Frayne: ik ben een paar jaar goed bevriend geweest met een meisje waarmee ook altijd dit soort ruzies waren. Nu zijn we nog wel vrienden, en als we elkaar zien is het gezellig, maar als we elkaar niet zien is het ook goed. Is dat niet beter? Ik had op een gegeven moment niet meer zoveel zin om er veel tijd en moeite in te steken, en nu is het ook gewoon goed.
Ik zou dus gewoon nu iets van je laten horen, en kijken hoe zij daarop reageert. Als het leuk is, is het leuk, en als het niet leuk is, laat jij niks meer van je horen en dan bloedt het (zo te horen) vanzelf dood. Jij moet je er in elk geval niet al te druk meer over maken. ![]() |
![]() |
|
Nou ja, misschien is haar idee van 'beste vriendin' wat anders dan de jouwe. Ik zie bijvoorbeeld sommigen van mijn "beste vrienden" misschien maar 2 keer per jaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bedoel, ik zie goede vriendinnen lang niet altijd veel. Ik heb een goede vriendin in Nieuw-Zeeland zitten, die zie ik misschien 1 keer in de 5 jaar en dan is het ook supergezellig en kan ik ook altijd mijn verhaal bij haar kwijt. Het is niet dat ik niet afspreken vervelend vindt, want soms heb je daar geen mogelijkheid voor.
En als je niet weet dat iemand ziek is is het moeilijk om diegene beterschap te wensen hmm? Ik vind het niet fair om dat nu tegen haar te gebruiken. Als dit nou gewoon iemand was die ik in het afgelopen jaar had ontmoet ofzo dan was er geen probleem geweest. Maar zij is 3/4 van mijn leven in mijn leven geweest en dan zeg je niet "even" 'oke doei.' |
![]() |
||
Citaat:
Protip: Reageer dan niet met een mailtje als iets je dwars zit, want dat is vaak ook wat kinderachtig.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn beste vriendin en haar vriend wonen al jaren samen en die maken ruzie over de mail.
Dat snap ik trouwens ook niet hoor, soms maken ze ruzie over de mail, terwijl ze in dezelfde kamer zitten. Ze sporen niet, maar goed, ik roep al jaren dat ze een keer moeten gaan praten, met geluid enzo.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nou. Dan moet je het ook zelf weten maar niet miepen want dan kies je toch ook om bevriend te blijven met haar, sterker nog: je noemt haar nog stééds je beste vriendin. Of je kunt ermee leven en bent bevriend ermee, of niet en het bloedt dood of knalt uit elkaar. Ik snap echt niet wat er nog is om over na te denken want je verdedigt haar in alles
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Hallo, lees wat ik schrijf. Laatste kans tijd.
"Hoi <naam>, dit is een serieuze mail. We zijn al heel lang bevriend en dat vind ik fijn. Echter is het me de laatste tijd opgevallen dat je bijna geen tijd meer voor mij hebt of wil maken, en dat vind ik jammer. Natuurlijk heb je je studie en andere vrienden, maar het lijkt er voor mij een beetje op alsof onze vriendschap je niet meer zo boeit. Je zegt namelijk telkens op het laatste moment af en ik probeer al sinds juli een afspraak met je te maken. Ik wil niet zomaar onze vriendschap weggooien, maar het lijkt erop dat jij dat niet zo erg zou vinden. Ik wil je voorstellen om het nog een keer te proberen, en als dat niet lukt, dat we dan maar onze eigen wegen moeten gaan. Ik hoor graag hoe je hierover denkt." Of iets in die trant ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |