Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jongens, ik geef even wat tips want ik heb niet voor niets mijn vorige account verwijderd en als je zoiets wil weten kan je toch pm'en? shalom, oy gevalt, pictionairy met nazi's. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had vannacht gedroomd over iemand die de hele tijd om ons huis heenliep. Hij zei dat hij ons wilde waarschuwen, maar ik had hem gezien in het kamp van de vijand en vertrouwde hem niet. Nu wil ik de hele tijd alle gordijnen dichthouden en wegrennen van ramen en deuren.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, mag ik jullie advies? Ik had een beste vriendin maar daar heb ik ondertussen al een tijdje ruzie mee. De ruzie werd veroorzaakt doordat zij binnen een week twee afspraken had afgezegd, anderhalf uur van te voren, terwijl ik extreem veel moeite had gedaan überhaupt om tijd voor haar te maken. Dat wist ze overigens ook
![]() Maar goed, ik stuurde leuk een mailtje dat ik er echt heel erg van baalde en dat het ook niet de eerste keer is en dat ik gewoon niet snapte dat ze elke keer haar studie voor mij schoof. Toen stuurde ze een mailtje terug waarin in feite stond dat ik me niet moest aanstellen. Nou ja, prima, ondertussen dik 2 maanden geleden en ik heb haar sinds toen niet meer gesproken. Zij heeft nog na een maand een keer een smsje gestuurd dat ze op vakantie ging naar Egypte ![]() ![]() Of ben ik degene die hier helemaal fout zit? Dat kan natuurlijk ook ![]() |
![]() |
|
Ik zou precies zeggen wat je nu zegt. Dat je jullie vriendschap niet weg wil gooien, maar dat zij jou het idee geeft dat dat haar niet zo zou boeien. En dat je met haar wil afspreken, maar dat ze niet op het laatste moment moet afzeggen met een lame excuse. Gewoon, zo.
|
Verwijderd
|
Ja, of ze plant gewoon heel slecht (eerst soggen, dan sociale afspraken moeten afzeggen), of ze mist wat sociaal inzicht in wat het punt van een afspraak is, of ze heeft eigenlijk geen zin meer om vriendinnen met je te zijn. ik kan me wel voorstellen dat je wil weten wat het is
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|