Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2012, 16:02
Verwijderd
Continue
Advertentie
Oud 27-11-2012, 16:05
Verwijderd
Uuh ja, hoe was dat. Gewoon. Het was therapie. En ik moest maar de hele tijd gebeurtenissen en situaties waar ik heftig op reageerde bijhouden, opschrijven enzo. En dan bedenken wat mijn reactie precies was en waarom en hoe ik liever had willen reageren.

Dat werkte niet zo goed voor mij, want ik ben niet zo van dat soort dingen bijhouden en opschrijven, dus dat doe ik niet. Maar ja, ik moest het meenemen, dus dan moet je wel. Nou ja.
Oud 27-11-2012, 16:12
windstil
windstil is offline
Aha! Dat klinkt spannend. Op wat voor soort dingen reageerde je heftig en is dat nu weg dan?
Oud 27-11-2012, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Aha! Dat klinkt spannend. Op wat voor soort dingen reageerde je heftig en is dat nu weg dan?
Houd eens op met raar en geheimzinnig te doen en vertel gewoon wie je bent! Ik zit hier te wiebelen van de zenuwen, en ik heb jeuk!
Oud 27-11-2012, 16:16
Verwijderd
Nou, ik had een burn-out, dus ik reageerde op bepaalde situaties vooral heel gespannen. Ik had constant het gevoel dat ik niet mocht laten zien dat het niet goed ging, dat ik een masker op moest houden. Die burn-out is al lange tijd weg ja.

Overigens had ik niet echt per se het gevoel dat de cognitieve gedragstherapie zo veel werkte. Het focuste zich heel erg op wat ik dacht maar ik dacht nooit letterlijk 'Oei, ik mag niet laten merken dat ik me kut voel hoor!' dat deed ik uit schaamte en uit het gevoel dat ik anderen niet mocht belasten met mijn problemen. Het was gewoon een gevoelsreactie en niet echt iets wat ik bedacht. Daarom hielp het voor mijn gevoel ook niet dat ik moest opschrijven wat ik op zo'n moment dacht, want ik dacht er niet zo veel over en mijn gedachten voelden ook niet verkeerd of raar aan. Eigenlijk voelde het überhaupt niet aan dat er iets moest veranderen, behalve dan dat ik niet in staat was om achter de counter bij McDonald's te werken . Tsja.
Oud 27-11-2012, 16:16
Verwijderd
Half werk weer, Steffie

Sarah 58
Snebbeltje 40
Quintiano 40
Frayne 36
Pip 30
Stefenootje 29
Little Phoebe 29
Chick Rock 27
Noedelhap 23
Paranoide 23
Lusi 19
fizzle-fluffy 19
Etmakas 19
Miekje* 18
Turk February 14
Carn 11
sann 10
Trimm Trabb 9
Martiño 8
Klaverhap 8
Sadye 6
kid606 5
Alpha_Omega 5
windstil 4
Luwte 3
Macrador 3
Ingegerd 2
Panopticon 1
Uomi 1
MargotTenenbaum 1
Oud 27-11-2012, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Houd eens op met raar en geheimzinnig te doen en vertel gewoon wie je bent! Ik zit hier te wiebelen van de zenuwen, en ik heb jeuk!
Ik heb eventjes een idspispopd gedaan en ik weet het, IK WEET HET maar ik mag het niet zeggon
Oud 27-11-2012, 16:18
Verwijderd
Jongens, het gaat trouwens zo goed ik heb vandaag gewoon boterhammen gegeten. En nog helemaal geen pijnstillers geslikt.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Jongens, het gaat trouwens zo goed ik heb vandaag gewoon boterhammen gegeten. En nog helemaal geen pijnstillers geslikt.
Omg wat fijn
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb eventjes een idspispopd gedaan en ik weet het, IK WEET HET maar ik mag het niet zeggon
Is het niet gewoon Poedeliewoeps? Of weet ik veel hoe ze heette?
Oud 27-11-2012, 16:20
windstil
windstil is offline
Citaat:
Wat is dat nu weer?!

Jongens, ik geef even wat tips want ik heb niet voor niets mijn vorige account verwijderd en als je zoiets wil weten kan je toch pm'en?

shalom, oy gevalt, pictionairy met nazi's.
Verwijderd
Citaat:
O mijn God! O mijn God!

Is het... Absinthe!?
Verwijderd
O, hoi Neeltje!
Oud 27-11-2012, 16:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Verdomme Usis! Ik ben net meer dan een uur bezig geweest om me voor al m'n vakken en tentamens in te schrijven. Fucking topsysteem hoor, jongens!
Oud 27-11-2012, 16:21
windstil
windstil is offline
Citaat:
Nou, ik had een burn-out, dus ik reageerde op bepaalde situaties vooral heel gespannen. Ik had constant het gevoel dat ik niet mocht laten zien dat het niet goed ging, dat ik een masker op moest houden. Die burn-out is al lange tijd weg ja.

Overigens had ik niet echt per se het gevoel dat de cognitieve gedragstherapie zo veel werkte. Het focuste zich heel erg op wat ik dacht maar ik dacht nooit letterlijk 'Oei, ik mag niet laten merken dat ik me kut voel hoor!' dat deed ik uit schaamte en uit het gevoel dat ik anderen niet mocht belasten met mijn problemen. Het was gewoon een gevoelsreactie en niet echt iets wat ik bedacht. Daarom hielp het voor mijn gevoel ook niet dat ik moest opschrijven wat ik op zo'n moment dacht, want ik dacht er niet zo veel over en mijn gedachten voelden ook niet verkeerd of raar aan. Eigenlijk voelde het überhaupt niet aan dat er iets moest veranderen, behalve dan dat ik niet in staat was om achter de counter bij McDonald's te werken . Tsja.
Oke, helder verhaal. Wat heeft je uiteindelijk wel geholpen dan?
Oud 27-11-2012, 16:23
Verwijderd
Ik had vannacht gedroomd over iemand die de hele tijd om ons huis heenliep. Hij zei dat hij ons wilde waarschuwen, maar ik had hem gezien in het kamp van de vijand en vertrouwde hem niet. Nu wil ik de hele tijd alle gordijnen dichthouden en wegrennen van ramen en deuren.
Oud 27-11-2012, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Wat is dat nu weer?!
Clicketyclick
Oud 27-11-2012, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Oke, helder verhaal. Wat heeft je uiteindelijk wel geholpen dan?
Niets. Ten minste, op een gegeven moment ben ik met therapie gestopt. Weer gewoon aan het werk gegaan. De oplossing voor mij was gewoon echt helemaal overnieuw beginnen met mijn leven. Dus ben ik uiteindelijk verhuisd naar Leiden en heb ik nooit meer met iemand uit mijn "oude" leven gesproken met uitzondering van 2 mensen. En mijn familie uiteraard.
Oud 27-11-2012, 16:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nerd.
Oud 27-11-2012, 16:25
windstil
windstil is offline
Citaat:
Niets. Ten minste, op een gegeven moment ben ik met therapie gestopt. Weer gewoon aan het werk gegaan. De oplossing voor mij was gewoon echt helemaal overnieuw beginnen met mijn leven. Dus ben ik uiteindelijk verhuisd naar Leiden en heb ik nooit meer met iemand uit mijn "oude" leven gesproken met uitzondering van 2 mensen. En mijn familie uiteraard.
Mmm oke. Ik snap het.
Oud 27-11-2012, 16:25
Verwijderd
Werkte echt uitermate goed
Oud 27-11-2012, 16:27
windstil
windstil is offline
Niet helemaal een optie voor mij geloof ik maar wel interessant om te lezen!
Oud 27-11-2012, 16:28
Verwijderd
Weet iemand leuke klarinetmuziek voor me? Niet uit de klassieke hoek maar meer de zigeunerhoek.
Oud 27-11-2012, 16:28
Verwijderd
Nou ja, ik weet ook niet waarom jij de therapie krijgt natuurlijk maar het is niet in veel gevallen de oplossing natuurlijk
Oud 27-11-2012, 16:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Heet Tom dan ook Kaulitz van achteren? Ik snap het niet meer
Ja, tweeling enzo
Citaat:

Maar Pheebs, die foto op je kamer, waarbij 't net lijkt of dat meiske een enorme negerlul aan het pijpen is (wat eigenlijk een microfoon is, maar op afstand... tricksy business, zo'n foto!) -- dat is toch Bill
Ja, dat is Bill.
Oud 27-11-2012, 16:32
windstil
windstil is offline
Citaat:
Nou ja, ik weet ook niet waarom jij de therapie krijgt natuurlijk maar het is niet in veel gevallen de oplossing natuurlijk
agorafobie!
Oud 27-11-2012, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Nerd.
Ik ontken álles. Overigens, 'clicketyclick' is natuurlijk een referentie naar de Bastard Operator from Hell, a.k.a. de BOFH
Oud 27-11-2012, 16:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ontken álles. Overigens, 'clicketyclick' is natuurlijk een referentie naar de Bastard Operator from Hell, a.k.a. de BOFH
Ja joh, whatevs. *shrug*
Oud 27-11-2012, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Ja joh, whatevs. *shrug*
Nou zeg.

http://bofh.ch/
Oud 27-11-2012, 16:39
Verwijderd
Hmm, mag ik jullie advies? Ik had een beste vriendin maar daar heb ik ondertussen al een tijdje ruzie mee. De ruzie werd veroorzaakt doordat zij binnen een week twee afspraken had afgezegd, anderhalf uur van te voren, terwijl ik extreem veel moeite had gedaan überhaupt om tijd voor haar te maken. Dat wist ze overigens ook . Maar goed, het ging me voornamelijk om dat zij twee keer heeft afgezegd met smoesjes die ik niet geloof. Twee keer haalde ze haar studie aan, wat op zich wel aannemelijk is, maar ze studeert rechten en ze doet verder niets. Bovendien was onze tweede afspraak zondagavond en beweerde ze dat haar groepsgenoten op zondagavond een overleg hadden gepland. Anderhalf uur van te voren...

Maar goed, ik stuurde leuk een mailtje dat ik er echt heel erg van baalde en dat het ook niet de eerste keer is en dat ik gewoon niet snapte dat ze elke keer haar studie voor mij schoof. Toen stuurde ze een mailtje terug waarin in feite stond dat ik me niet moest aanstellen. Nou ja, prima, ondertussen dik 2 maanden geleden en ik heb haar sinds toen niet meer gesproken. Zij heeft nog na een maand een keer een smsje gestuurd dat ze op vakantie ging naar Egypte . Nu twijfel ik of ik nog een mailtje moet sturen of niet. We zijn al echt super lang vriendinnen (vanaf groep 2 ongeveer) maar ze zegt altijd afspraken af. Dus eigenlijk ben ik er wel een keer klaar mee, vooral aangezien het haar kennelijk geen reet boeit. Maar ik vind het dan ook weer zonde om zo'n vriendschap weg te gooien. Wat vinden jullie ? Ben ik te veel v-lid en moet ik haar gewoon links laten liggen of moet ik nog een keer een mailtje sturen om uit te leggen dat ze zich echt als een trut gedraagt en dat als ze dat niet inziet dan haar laten liggen?

Of ben ik degene die hier helemaal fout zit? Dat kan natuurlijk ook dat ik me inderdaad aanstel.
Oud 27-11-2012, 16:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zou precies zeggen wat je nu zegt. Dat je jullie vriendschap niet weg wil gooien, maar dat zij jou het idee geeft dat dat haar niet zo zou boeien. En dat je met haar wil afspreken, maar dat ze niet op het laatste moment moet afzeggen met een lame excuse. Gewoon, zo.
Oud 27-11-2012, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Weet iemand leuke klarinetmuziek voor me? Niet uit de klassieke hoek maar meer de zigeunerhoek.
Ik heb wel een andere goede tip voor je: Pelican.
Oud 27-11-2012, 16:42
Verwijderd
Mjah, dat zei ik dus de vorige keer . Toen kreeg ik terug dat het onzin was. Dus daarom vroeg ik me eigenlijk af of het überhaupt nog nut had, want ze is dus eigenlijk ook altijd zo geweest.
Oud 27-11-2012, 16:43
Verwijderd
He normaal gesproken ben ik niet zo v-lid met dit soort dingen
Oud 27-11-2012, 16:45
Verwijderd
Volgens mij wil je gewoon niet echt met iemand met dat karakter bevriend zijn Gewoon, dat je niet om kunt gaan met haar gebrek aan care óf gelieg, welke van de twee ook de waarheid is.
Oud 27-11-2012, 16:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
@ titel.
Oud 27-11-2012, 16:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hey Q, pm me even wie windstil is, dank je.
Oud 27-11-2012, 16:51
Verwijderd
Waarom vraag je het hem zelf niet
Oud 27-11-2012, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Hey Q, pm me even wie windstil is, dank je.
Mag niet. En dat is lame Maar de vorige nick ligt wel in het verlengde van de huidige nick. En voor de rest zeg ik niets en stuur je Windstil maar een PM Windstil is vet lief. Geen zorgen.
Oud 27-11-2012, 16:53
Verwijderd
Ja, of ze plant gewoon heel slecht (eerst soggen, dan sociale afspraken moeten afzeggen), of ze mist wat sociaal inzicht in wat het punt van een afspraak is, of ze heeft eigenlijk geen zin meer om vriendinnen met je te zijn. ik kan me wel voorstellen dat je wil weten wat het is
Oud 27-11-2012, 16:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Waarom vraag je het hem zelf niet
Oh, is het een hij. Omdat hij niet zou antwoorden, terwijl Q wel susceptible is voor het weggeven van gevoelige info.
Oud 27-11-2012, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Oh, is het een hij. Omdat hij niet zou antwoorden, terwijl Q wel susceptible is voor het weggeven van gevoelige info.
Daar gaan mijn carrièrekansen op S.com met dit imago.
Oud 27-11-2012, 16:56
Verwijderd
windstil = uitzicht
Oud 27-11-2012, 16:57
Verwijderd
*opschudding veroorzaak*
Oud 27-11-2012, 16:58
Verwijderd
Hij wou het zelf geloof ik niet echt in het openbaar hebben
Oud 27-11-2012, 16:59
Verwijderd
Citaat:

Jongens, ik geef even wat tips want ik heb niet voor niets mijn vorige account verwijderd en als je zoiets wil weten kan je toch pm'en?.
Citaat:
klinkt alsof-ie wel zou antwoorden!
Oud 27-11-2012, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Hij wou het zelf geloof ik niet echt in het openbaar hebben
Ja mijne was ook een grapje. Kan me niet voorstellen dat die in saai komt?
Oud 27-11-2012, 17:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh, ik ben er al uit. Het is Fleet Admiral. Windstil = zee = vloot. Hoi Fleet.
Oud 27-11-2012, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Ja mijne was ook een grapje. Kan me niet voorstellen dat die in saai komt?
Oh, het was ook niet direct naar jou eigenlijk. Dat kwam een beetje leuk uit. Maar ook nee
Oud 27-11-2012, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Oh, het was ook niet direct naar jou eigenlijk. Dat kwam een beetje leuk uit. Maar ook nee
Maar kebabje, wat wil je nou met die vriendin? Ik heb niet het idee dat je er uberhaupt iets mee moet nu je in Fryslan zit, je kunt toch ook afwachten of ze iets laat horen op je ziekheid?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten