Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2012, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Kijk nou uit, straks hoor je ook bij het sterrenensemble der Zeikende Oudjes

Hah Nou, de familie aan m'n vaders' kant schroomt niet bij tijd en wijle hartstochtelijk te vloeken. De 'godgloeiendegodverdegodver' is met de paplepel ingeslagen, so to speak. Tot grote ergernis van moeders toentertijd. Inmiddels is ook mijn moeder om en laat ook zij wel eens een 'godverdekanker' over haar tong rollen. Maar dan wel op ehr, ludieke wijze. Er zit dan geen gitzwarte satanshaat achter, of zo. Mijn vader is heel erg tegen het gebruik van 'kanker', maar 'godverdomme' en alle kleurrijke derivaten zijn geen issue. Zelf ben ik de Haagsche ziekte eigenlijk wel gaan waarderen maar probeer ik het monstertje wel een beetje te temperen
Daar ben ik veel te gaaf voor!
Advertentie
Oud 07-12-2012, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Daar ben ik veel te gaaf voor!
Aren't we all
Oud 07-12-2012, 09:56
Verwijderd
Nee.
Oud 07-12-2012, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Nee.
Ik vind van wel.
Oud 07-12-2012, 10:04
Verwijderd
Nee, onderscheid moet er zijn, stratificatie is een feest!
Oud 07-12-2012, 10:07
Verwijderd
Op de basisschool scholden wij elkaar meestal uit voor skooier (schooier dus, maar dan Twents), maar niemand wist wat dat nou precies was. Een vriendinnetje dacht dat het 'buikpijn' betekende.

Laatst gewijzigd op 07-12-2012 om 10:16.
Oud 07-12-2012, 10:09
Verwijderd
Goeiemorgen!
Oud 07-12-2012, 10:24
Verwijderd
Had ik maar een warme trui. Waarom zetten webshops die truien verkopen er niet bij of de trui in kwestie warm is of niet?
Oud 07-12-2012, 10:33
Verwijderd
Ik heb maar een warme trui. Ik zag 'm hangen aan de muur en hij had een aura van warmte en gemoedelijkheid. Een heel uitnodigende trui. 'Draag mij, ik ben heel warm en comfortabel, ik wijk nimmer van je zijde en sleep je overal doorheen.' Dat straalde de trui uit. Ik heb 'm zonder er verder over na te denken gekocht en de gelukzaligheid die sindsdien mij ten deel is gevallen is met een toetsenbord geen recht aan te doen
Oud 07-12-2012, 10:37
Carn
Carn is offline
Dat is wel heel erg trui.
Oud 07-12-2012, 10:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Truien <3
Oud 07-12-2012, 10:47
Verwijderd
De truien van mijn vriendje <3
Oud 07-12-2012, 10:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
hahaha 'verrek' als vloek
Oud 07-12-2012, 10:56
Carn
Carn is offline
ldus weer.nl wordt het -16 in Utrecht, zaterdagnacht
Oud 07-12-2012, 11:09
Verwijderd
Citaat:
ldus weer.nl wordt het -16 in Utrecht, zaterdagnacht
Oud 07-12-2012, 11:11
Verwijderd
Ooh jongons, dit project wordt echt zo sexy

Vanmorgen sneeuwde het trouwens zo hard dat ik onderweg 'n kilo of 20 aan extra gewicht ben mee gaan zeulen. Wel lekker warm, zo'n sneeuwlaag om je jas heen.
Oud 07-12-2012, 11:12
Verwijderd
IK WIL GEEN WINTER GA WEG MET JE POKKEKOU EN POKKESNEEUW EN GIEV ME 30 GRADEN
Oud 07-12-2012, 11:19
Verwijderd
Op hakken lopen over platgelopen sneeuw op een klinkerweg het is net een achtbaan
Oud 07-12-2012, 11:20
Verwijderd
Citaat:
hahaha 'verrek' als vloek
Ja, het is natuurlijk een verwensing! En ik vatte het dan nog op als 'verrek je enkel' ofzo, een beetje vergelijkbaar met 'krijg de griep', maar verrekken heeft natuurlijk ook de betekenis van creperen.

Maar op dat moment bedoelde ik het gewoon als 'eureka' en ik heb mijn moeder later ook nooit meer over 'verrek' gehoord.
Oud 07-12-2012, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Had ik maar een warme trui. Waarom zetten webshops die truien verkopen er niet bij of de trui in kwestie warm is of niet?
Ja dat is best lastig. Je kunt een beetje naar het materiaal kijken (wol = warm, katoen met fleecevoering = warm) of naar de pasvorm (meestal geldt bij vrouwenkleren strak = dun, wijd = dik).
Oud 07-12-2012, 11:40
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben bij de huisarts geweest hoor. Ik ahd een afspraak met mijn casemanager en toen was ik niet lekker en bleek ik toch wel koorts te hebben dus toen moest ik de huisarts wel bellen Mijn keel en allebei mijn oren zijn flink ontstoken, dus nu aan de antibiotica en uitzieken. Gelukkig zijn mijn longen wel in orde.
Oud 07-12-2012, 11:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben bij de huisarts geweest hoor. Ik ahd een afspraak met mijn casemanager en toen was ik niet lekker en bleek ik toch wel koorts te hebben dus toen moest ik de huisarts wel bellen Mijn keel en allebei mijn oren zijn flink ontstoken, dus nu aan de antibiotica en uitzieken. Gelukkig zijn mijn longen wel in orde.
He bah Beterschap!
Oud 07-12-2012, 11:45
Verwijderd
Amg, nieuwe smileys komen er echt
Oud 07-12-2012, 11:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik haalde net nieuwe hartritmemedicijnen bij de apotheek, die ik had waren over datum. Ik heb ook al een hele tijd geen last meer gehad van m'n hartritmestoornis, de laatste was zeker 3/4 jaar geleden. Zit ik op de fiets naar huis, maak ik een rare beweging, voel een gekke overslag en krijg spontaan weer eens een verkeerd ritme What are the odds. En ik moest nog wel een kilometer naar huis fietsen tegen de wind in, dat vond mijn lichaam even niet zo grappig Wonder boven wonder is het wel (voor het aller-allereerst!) vanzelf overgegaan dus die medicijnen toch niet nodig gehad.
Oud 07-12-2012, 12:04
Verwijderd
Een hart zonder ritmegevoel lijkt me ook onhandig. Kan-ie wel maat houden?

Spoiler
Oud 07-12-2012, 12:21
Verwijderd
Beterschap Snebbeltje!

En wel een beetje op jezelf passen he CR
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Getver, er ligt hier ook sneeuw.

Ik ben ook weer eens uit bed ja
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waar/Van wie heb je 'm gestolen dan?
Oud 07-12-2012, 12:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
En wel een beetje op jezelf passen he CR
Ja hoor! Maar daar heeft dit niks mee te maken. Het gebeurt gewoon soms.
Oud 07-12-2012, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Waar/Van wie heb je 'm gestolen dan?
Mm, volgens mij komt-ie uit Heist, van Hans Teeuwen en wijlen Roland Smeenk. Daar hebben ze toentertijd 't Camaretten-festival mee gewonnen, als ik me niet vergis. Toen ging het over negers, though. Overigens wil ik hiermee niet claimen dat Smeenk en Teeuwen 'm bedacht hebben, het is slechts waar ik 'm voor het eerst hoorde
Oud 07-12-2012, 12:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb gisteren mooie schoenen gepast voor de winter (platte leren veterlaarsjes met een goede zool), en ze hadden ze niet in de kleur die ik het mooist vond. Die zijn er vandaag weer. En ik had gisteren bedacht dat ik de schoenen in die kleur vandaag wel zou gaan passen. Alleen weet ik wel zeker dat als ik dat doe ik ze ook koop En nou ja, ze zijn wel 140 euro.
Oud 07-12-2012, 12:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mm, volgens mij komt-ie uit Heist, van Hans Teeuwen en wijlen Roland Smeenk. Daar hebben ze toentertijd 't Camaretten-festival mee gewonnen, als ik me niet vergis. Toen ging het over negers, though.
Ah. Vandaar dat ik 'm niet ken.
Oud 07-12-2012, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gisteren mooie schoenen gepast voor de winter (platte leren veterlaarsjes met een goede zool), en ze hadden ze niet in de kleur die ik het mooist vond. Die zijn er vandaag weer. En ik had gisteren bedacht dat ik de schoenen in die kleur vandaag wel zou gaan passen. Alleen weet ik wel zeker dat als ik dat doe ik ze ook koop En nou ja, ze zijn wel 140 euro.
Au . Maar goed, als je het geld hebt en het zijn echt goede schoenen gaan ze wel wat langer mee dan 1 winter.
Oud 07-12-2012, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Mijn schoenen voor de winter: kisten met Falke-sokken
Oud 07-12-2012, 12:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kutkinderen met dat tyfusvuurwerk hier.

Tyfusvuurwerk staat in het woordenboek kutkinderen niet
Oud 07-12-2012, 12:31
Verwijderd
weekend en sneeuw <3
Oud 07-12-2012, 12:31
Verwijderd
Citaat:

heb je het opgezocht?
Oud 07-12-2012, 12:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Au . Maar goed, als je het geld hebt en het zijn echt goede schoenen gaan ze wel wat langer mee dan 1 winter.
Ja Ik heb nog wel behoorlijk war verjaardagsgeld van de afgelopen jaren, ruim meer dan die 140 euro. Maar ik háát het echt om zulke bedragen uit te geven. Het voelt zo... onverantwoordelijk.
Oud 07-12-2012, 12:35
Verwijderd
Citaat:

Ik hoorde gisteren ook al een angstig knalletje in het holst van de nacht Dat gezeik ook weer, inderdaad. Stiekem hoop ik nog steeds op een rellende reljongere die vuurwerk naar mij gooit. Ik heb vast ergens nog wat opgekropte agressie zitten die ik dan ineens kan unleashen op de sucker.
Oud 07-12-2012, 12:36
Verwijderd
Ik heb hier nog nauwelijks vuurwerk gehoord, en dat terwijl ik best dichtbij een pauperwijk woon. Misschien doen allochtoontjes niet aan vuurwerk?
Oud 07-12-2012, 12:38
Verwijderd
hier is een pauperwijk en die knallen het hele jaar, ze stoppen zelfs rotjes in konten van katten.
Oud 07-12-2012, 12:38
Verwijderd
Ik heb het in ons dorp al wel veel gehoord. Daar wonen overigens geen allochtonen. Het zijn ook niet echt paupers. Eigenlijk zijn het voornamelijk verwende kutjongeren.
Oud 07-12-2012, 12:40
Verwijderd
hier zijn onder de 13 jarige verwende krouw kutkinderen waarvan de ouders zich niet me de kinderen bemoeien.
Verwijderd
Ik heb in heel m'n leven nog nooit vuurwerk afgestoken, nog geen simpel rotje. JULLIE?? (dames)
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
heb je het opgezocht?
Nee, maar mijn pc geeft geen roze kriebeltje
Citaat:
Ik hoorde gisteren ook al een angstig knalletje in het holst van de nacht Dat gezeik ook weer, inderdaad. Stiekem hoop ik nog steeds op een rellende reljongere die vuurwerk naar mij gooit. Ik heb vast ergens nog wat opgekropte agressie zitten die ik dan ineens kan unleashen op de sucker.

Citaat:
Ik heb hier nog nauwelijks vuurwerk gehoord, en dat terwijl ik best dichtbij een pauperwijk woon. Misschien doen allochtoontjes niet aan vuurwerk?
Pauperwijk bij jou? Oh, de Den Haag kant op. Ja, best pauper. En allochtoontjes doen wel aan vuurwerk
Oud 07-12-2012, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Vast wel. Wat niet is gaat ongetwijfeld genadeloos komen.

Overigens doen die boeren hier aan carbidschieten. Nou, berg je dan maar.
Oud 07-12-2012, 12:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb in heel m'n leven nog nooit vuurwerk afgestoken, nog geen simpel rotje. JULLIE?? (dames)
Oh jawel. Ik koop het niet, maar ik vind vooral nitraten fascinerend. Je denkt namelijk "wat leuk, een vlinder" (zo een die spint en van kleur verandert), maar dan BOOOOEEEEEM! Vind ik leuk
Rotjes zijn saai. Sterretjes vind ik nog boeiender dan rotjes.
Oud 07-12-2012, 12:44
Verwijderd
Doen ze bij ons ook. Maar bij ons word dat gewoon georganiseerd. Het is een wedstrijd enzo.
Oud 07-12-2012, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Nooit, ik heb dat nooit gemogen van mijn ouders en nu heb ik er geen behoefte aan.
Oud 07-12-2012, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Doen ze bij ons ook. Maar bij ons word dat gewoon georganiseerd. Het is een wedstrijd enzo.
Het enige wat hier georganiseerd aan is, is de indrukwekkende bier- en vreetvoorraad op 't weilandje
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten