Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb geen rijbewijs. Verreweg de meeste mensen om mij heen van mijn leeftijd hebben er wel één. Van mijn vrienden heeft ook bijna iedereen zijn rijbewijs. Mijn huisgenoten ook bijna allemaal (5 van de 7). Van mijn klasgenoten heeft ongeveer de helft zijn/haar rijbewijs.
||
Citaat:
Mijn vrienden hebben bijna allemaal een rijbewijs.
|
![]() |
Ik heb er één, Carn niet en hij roept al drie jaar dat ie er dit jaar echt aan gaat beginnen, maar dat doet ie steeds maar niet. Best wel irritant, en hij profiteert lekker van mijn rijbewijs als het nodig is. Verder wil ie dat ik de druk zo opvoer dat ie wel aan zijn rijbewijs móet gaan beginnen. Daar doe ik mijn uiterste best voor.
|
![]() |
|
Ik heb nu en de aankomende jaren niets tot vrijwel niets aan een rijbewijs. Dus beter die 2K gebruiken om collegegeld enzo van te betalen ipv rijbewijs.
|
Verwijderd
|
Ik heb 10 jaar in het centrum gewoond, nu woon ik op steenworp afstand van de tramhalte (letterlijk, mijn steen vanaf mijn voordeur gegooid kan de halte wel halen) mijn huisgenoot heeft een auto en houdt van rijden en ik ben inmiddels nooit meer zo skeer dat ik geen taxi kan betalen, in het uitzonderlijke geval dat ik dat weleens doe. En ik heb een prima fiets. Dus de druk is niet zo hoog eigenlijk.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Om eerlijk te zijn ben ik dit jaar elke dag blijer geworden met mijn rijbewijs.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() dit is al jaren terug, mensen veranderen soms weleens he. We moeten hier dagelijks een fakking trap afrijden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mijn enige reden om misschien een rijbewijs te halen is omdat ik ooit wil roadtrippen door de VS, en dan lijkt het me niet chill om afhankelijk te zijn van iemand anders.
![]() Hier in Nederland, zeker als ik in de Randstad blijf wonen, zie ik mezelf niet snel autorijden. Het lijkt me ook eigenlijk doodeng, en op een of andere manier niet echt iets voor mij. |
![]() |
|
Nee, want het was toen niet echt de insteek van die betreffende reis. Vriend van me waar ik mee was had wel een rijbewijs maar zag dat niet echt zitten. Waren alsnog van plan om een stukje te rijden ergens maar dat ging toen om andere redenen niet door.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
M'n ouders hebben me tig jaar geleden de optie gegeven om of 5 rijlessen van ze te krijgen of een mp3 speler. Met 5 lessen ben je natuurlijk nog lang niet klaar, dus ik koos het 2e. Daar heb ik echt jaren plezier van gehad.
Ik heb overigens altijd redelijk dichtbij treinstations gewoond en als ik eens op vakantie ging, dan was er altijd wel een mattie die kon rijden, dus heb 't nooit echt nodig gevonden. Ik woon nu zo dichtbij alles dat ik niet eens een fiets heb, kejje nagaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb mijn rijbewijs en ben er echt zo super blij mee. Kon alles prima met de fiets en OV doen maar als je energielevel 0 is, is de auto echt zo fijn. In mijn vriendenkring kan ik eigenlijk niemand bedenken die geen rijbewijs heeft.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Vandaag ben ik een zieke hond en mijn stem klinkt weer eens een octaaf of wat lager, maar ik heb eindelijk weer in mijn eigen bed geslapen en heb goed nieuws gehad, dus ik ben atm een blij mens. Vlak voor ik weg ging kreeg ik een brief van de belasting met 'hoi, we hebben verkeerd gerekend, dus we krijgen 420 euro van je, okdoei!', dus ik stresste als een malle. Ook dacht ik dat ik wrs keihard rood zou staan, want vorig jaar had ik na 10 dagen al de max bereikt, maarrrr, dankzij mijn planning sta ik maar een paar eurootjes rood en ik kreeg een brief van meneer de belasting met 'Hoi, je krijgt 475 euro van ons!', dus alles is okee olé olé! ![]() Oh ja, ik heb ook nog es een week extra vrij, dus ik ga kapothard chillen. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|