| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Als je van rijst met chorizo houdt, moet je echt dit eens proberen: http://www.ah.nl/allerhande/recept/R...st-met-chorizo simpel maar super lekker
|
|
|
|
Ik gebruik plakjes ontbijtspek. Gaat veel makkelijker.
Maar even een andere vraag aan iedereen: Ik wil voor kerst een voorafje maken. Ik ben al aan het rondkijken op internet voor iets lekkers en toch ook aparts. Nu kwam ik het volgende recept tegen: Deze Ik wil het alleen iets veranderen door de peer en de kaas klein te snijden en met elkaar mengen en dit op een witlof blad leggen. Zodat ik zoet/zoute witlofschuitjes krijg. Wat vinden jullie van dit idee?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Arroz de Pato is ook echt ene aanrader. Vol smaak. Rijst wordt gekookt in de kookvocht van eend en chourico, kruidnagel, laurier, ui, wortel. Huisgemaakte eendenbouillon dus. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Maar vorig jaar had ik als voorgerecht, garnalencocktail, picaballetjes, tonijnpasteitjes, mini-satétjes en een octopusstoofpotje. De picaballen had ik niet zelf gemaakt overigens. Geserveerd in amuseschaaltjes en -glaasjes. |
|||
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik maakte een kruimeldeeg met zelfrijzend bakmeel, een ei en suiker met wat zout. Dan bedekte ik de bodem, en maakte een mengeling met appel, kaneel, suiker, rozijnen en wat custard. Dan legde ik een laag appelmengeling, stoofpeertjes en een tweede laag appelmengeling ruim een uur in de oven wel.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik gebruik altijd bloem, melk, eieren, zout en een klein beetje suiker
|
|
||
|
Citaat:
Ik neem aan dat je de stoofpeertjes al wel had bereid? Of heb je rauwe Gieser Wildemanperen gebruikt?
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Studeren |
Liberal Arts and Sciences / UCU lalala123 | 6 | 14-01-2012 00:25 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Puistjes R093 | 53 | 20-10-2010 15:25 | |
| De Kantine |