Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb weekend!
![]() Gisteren begon m'n dienst wat saai maar toen wat goed zieke patiënten gekregen. En omdat ik vind dat ik ondertussen alles wel zelf moet kunnen heb ik ook alle verpleegkundige handelingen gedaan naast het intuberen etc en mocht m'n baas alleen ernaast staan en kijken. En het ging goed ![]() Mijn werk is zo leuk ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Omdat naar gelang hoe mijn hoofd er naar staat ik het zonde van de tijd vind omdat ik waarschijnlijk niet echt de discipline heb om die dag (uitgaande van 1 vrije dag per 2 weken) nuttig te besteden.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ga vanmiddag langs het AZC om schoolspullen te brengen, die hebben ze urgent nodig voor de kinderen daar, en heb een mailtje gestuurd of collega's nog wat dingen hebben liggen. Dus nu de hele dag collega's die binnen komen wandelen (soms met troep, maar oke), gezellig
![]() |
![]() |
|
Ik had maar een nachtdienst, dus ik dacht: houd het rustig, dan kan ik pitten en ben ik vandaag redelijk uitgerust.
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|